Dat bedoel ik. Ik kan ook wel 24/7 een webcam op m'n katten zettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze hebben toch een 24/7 stream?
Er is alleen meestal geen flikker op te zien.
Fluffertje een wijf? ik betwijfel het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt allemaal door dat geile wijf Fluffertje en die MeneerCactus, die verpeste het echt voor de rest van de chatters
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik kan ook wel 24/7 een webcam op m'n katten zetten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?
Ik denk dat ik jou dan in een teiltje met beton aan je voeten in de Bremerhaven tief.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan ook stemmen welke je in een zak in de sloot moet tiefen?
Bremerhavenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! Klassieker, niet komen dissen.
Neen! Niet de Bremerhaven! Alles behalve de Bremerhaven!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dan in een teiltje met beton aan je voeten in de Bremerhaven tief.
Vierendelen moeten ze dat tuigquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Komt allemaal door dat geile wijf Fluffertje en die MeneerCactus, die verpeste het echt voor de rest van de chatters
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Fluffertje een wijf? ik betwijfel het.
quote:
huub kan er over meepratenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef shomila het volgende:
Sly heeft gereageerd op het blog van jaap.
Hij moet maar bij nowlive op de chat komen die gaat zaterdag de lucht in.
Ja daar is hij veilig zolang Sly hem aardig vind dan.
Staat niet in het update topique (ik ben lui, dus tuinfluiter kom er maar in) waar ie vandaag zou zijn?quote:
ik zeg verder niets, lees zelf maar de commentarenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef shomila het volgende:
Sly heeft gereageerd op het blog van jaap.
Hij moet maar bij nowlive op de chat komen die gaat zaterdag de lucht in.
Ja daar is hij veilig zolang Sly hem aardig vind dan.
Klopt, gek genoeg blijft Jaap maar spammen op de chat nergens inhoudelijk op in gaat alleen PM's wil...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
ik zeg verder niets, lees zelf maar de commentaren![]()
http://home.nowlive.eu/nieuws/10777
Mehehe, wat een triest gedoe is het toch ook, dat schattige forumpje van Slyquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
ik zeg verder niets, lees zelf maar de commentaren![]()
http://home.nowlive.eu/nieuws/10777
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |