Dat is wel wat Sly graag zou willen, maar of het ook gaat gebeuren??? Zou wel heel erg dom zijn van de Vlem!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Ruring op de chat, er vertelt iemand dat NL de chat overneemt zaterdag, Mod-Hans zegt dat SV een eigen chat op de eigen server krijgt.
Maar verder met deze leuke jongen, hij zingt lekker, goed optreden, tot nu toe het beste in de Toko.
Ik verstond 23 Disana.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
Zei hij nou echt dat hij 29 is? Ik heb het idee dat ik dat verkeerd heb verstaan en op zijn site is geen geboortejaar te vinden.
Ja dat weet ik ook niet, moest ff naar mijn eigen livestream hier kijken, politiehelicopter hing vlak boven hier en waren iets aan het zoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is wel wat Sly graag zou willen, maar of het ook gaat gebeuren??? Zou wel heel erg dom zijn van de Vlem!
Vast wel. Marian doet echt haar best he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Toverheks het volgende:
Er zitten ook 2 dames aan de bar, dame 2 in zwart vestje gaat steeds meer en meer chaggie kijken. Zullen de hapjes van Marian niet lekker zijn???
Toch wel? Dankje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
29 is het. Had ik ook niet verwacht.
Ja ze lijkt me een lieve leuke vrouw, ook hoe ze het vraag maar Raak deed met de chatters.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel. Marian doet echt haar best he?
Aardige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |