Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Californium het volgende:
jah, maar weer even kijken of mijn schildklier juist werkt voordat ik nieuwe medicijnen bestel
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
ah, van vb krijg ik 620 terugandere loonstrookjes nog niet ontvangen
die grens ligt toch boven de 10kquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.
Dat gaat over terugbetalen van je stufi aan de IBGquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Mijn schildklier werkt te langzaam, dus daar slik ik medicijnen voor?quote:
Dat is de IBG-grens, die ligt op 12k ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Ja kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
Swine jongen, wat ben je trouwens opvallend vaak hier te vinden de laatste tijd. SOG, of ineens geen sociaal leven meer?
Dat de relatiebreuk meespeelde had ik wel verwacht ja, maar dat het zo veel Fok tot gevolg zou hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
RelatiebreukDaardoor ook al een maand SOG....en heb morgenochtend een tentamen
![]()
Gemiddeld 500 euro in de maand verdienen, dat heb je toch zo bij elkaar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik ooit nog eens aan dat bedrag ga komen..
Moet eigenlijk ook opzoek naar werk
Heb écht heel veel tijd over ineensquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat de relatiebreuk meespeelde had ik wel verwacht ja, maar dat het zo veel Fok tot gevolg zou hebben.
Neequote:Wel vertrouwen in morgenochtend dan?
Da's zwaar kak, ja. Sterkte ermee en succes morgenochtend, probeer er wat van te maken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb écht heel veel tijd over ineens![]()
[..]
Nee
Ein-de-lijk !quote:Beste student,
Wij hebben jouw aanvraag voor een vervangende Studenten OV-chipkaart ontvangen.
Omdat het formulier voldoet aan de eisen, kunnen we jouw aanvraag verwerken.
Je ontvangt binnen 2 weken je Studenten OV-chipkaart.
Dank je. Werk ze!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zwaar kak, ja. Sterkte ermee en succes morgenochtend, probeer er wat van te maken!
Ik ben werken
niet al te optimistisch he, in die 2 weken kan er n boel gebeurenquote:
Net ff met mijn baas gebeld, ik ga m volgende week ff ophalen mijn jaaropgaaf, ben benieuwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
mijn jaaropgaaf zei 'net geen 10.000' euro.. veel gewerkt![]()
Als particulier kan je ook aan de slag met de SDK. Je apps goedgekeurd krijgen is idd een crime. Ben het verder wel met je eens. De gesloten houding van een bedrijf als Apple staat me erg tegen. Maar op zich, de andere kant is wel weer dat ze de "experience" van Appleproducten alleen zo hoog kunnen houden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij als developer (om maar eens wat te noemen) voelt dan ook niet de tja.... hoe noem je dat... Beperking die je als gebruiker wordt opgelegd? Je kan er apps op zetten, die door apple goed zijn gekeurd (tenminste ik neem aan de je als particulier gebruiker niet zomaar ff die SDK mag gebruiken). Je kan niet multitasken, wel snel switchen, maargoed. In macosx kan dat allemaal wel. Een heel leuk klein pakketje met veel mogelijkheden en een gelikt uiterlijk. Leuk apparaat, dat dan weer wel.
Het is anders wel hun insteek geweestquote:En je laatste zinnetje klinkt wel heel erg alsof je bij een Mac retailer werkt.
Ik zal Dr. Hoitsma wel zeggen dat ik weer iemand voor hem heb geregeld, misschien krijg ik wel een bonusquote:
Whehequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zal Dr. Hoitsma wel zeggen dat ik weer iemand voor hem heb geregeld, misschien krijg ik wel een bonus
weet je wie ook easy peasy isquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
NaisZie je wel dat het easy peasy is
en ontbijten met slagroomtaartquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Now that's one brilliant way to start a birthday
als er oms bij staat is dat openbaar meld systeem, gewoon het brandalarm, en dat gaat nogal vaak voor niets af bij alle uni gebouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef Swine het volgende:
Vetrekt hier net een brandweerwagen met loeiende sirenes van de kazerne. Even p2000 erbij; melding 15.02 PRIO 1 Bloedbank. Ik kijken naar bloedbank gebouw, niets te zien. Zie ik nu net die wagen weer zielig terugrijden naar de kazerne. Weer voor niets al die herrie.
Uiteraard maar goed ook dat er niets aan de hand is, maar jongens...ik verveel me![]()
Dat is snelquote:Beste Yashi,
We hebben de ov-vergoeding buitenland voor de maanden maart t/m augustus 2010 opgeheven.
Je krijgt nog een officieel bericht van deze wijziging.
Met vriendelijke groet,
XXXXX
medewerker klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
Mja, ben nog wel een poging wagen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er oms bij staat is dat openbaar meld systeem, gewoon het brandalarm, en dat gaat nogal vaak voor niets af bij alle uni gebouwen
maarja ze moeten toch uitrukken ''voor het geval dat''
en je weet mn kluslijstje he... dus als je toch niet gaat leren
Ik zit in een kamer in het AMC zonder ramenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:45 schreef Swine het volgende:
Gaaf! Zag net de flinke bui al van een afstand aankomen. Kruipt dan steeds dichterbij en zag hem over de uni heen trekken
Zit op mijn kamertje, 9 hoog met een raam van 3,10 breedquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zit in een kamer in het AMC zonder ramen
Wat moet je daar doen dan? Weer met de microscoop en apen-embryootje spelen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zit in een kamer in het AMC zonder ramen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik zit wel 2 hoogquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Zit op mijn kamertje, 9 hoog met een raam van 3,10 breed
We hebben mensen-embryo's, en gelukkig zijn ze door de microscoop gefotografeerd, ik ben echt een kneus in microscopiequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen dan? Weer met de microscoop en apen-embryootje spelen?
Geniet daar juist van! Dat betekent dat je wel een studie doet die je echt ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf bij mn ouders de boeken en alle schoolspullen ophalen..
Vind het echt zo vaag dat ik weer zo'n zin heb om te beginnen
miss eens langs de dokterquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf bij mn ouders de boeken en alle schoolspullen ophalen..
Vind het echt zo vaag dat ik weer zo'n zin heb om te beginnen
En als toetje een Laysa met slagroom!quote:
Ik ben weer wakker!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef Lotusss het volgende:
Oeh gezien de TT *MOET* ik hierin gepost hebben.
Bij deze
Ow, en D_K:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ook net een halfuur!quote:
Mjah, wss is het omdat ik nu al ruim anderhalve maand niks doe, dan is het wel eens leuk om weer dingen te doenquote:
Maar als je wel echt in to de embryo's bent! Wat zie je hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zit wel 2 hoog
[..]
We hebben mensen-embryo's, en gelukkig zijn ze door de microscoop gefotografeerd, ik ben echt een kneus in microscopie
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als toetje een Laysa met slagroom!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:02 schreef Merel1808 het volgende:
Mesonephros, met de buis van Wolff, duh
Het is een tussenfase. Het mesonephros neemt de urineproductie in het begin op zich. Na een korte tijd begint het metanephros te ontwikkelen. Wanneer deze urine begint te produceren verdwijnt het mesonephros weer. (Correct me if I'm wrong)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
De middelste nier? Sinds wanneer hebben mensen die? Of ontwikkeld zich daar wat anders uit?
Waarvoor?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik had bijna een v&a topic geopend, maar zal t nog ff laten
Geen wonder! Geboren worden met een middelste nier leek me al zo vreemdquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Het is een tussenfase. Het mesonephros neemt de urineproductie in het begin op zich. Na een korte tijd begint het metanephros te ontwikkelen. Wanneer deze urine begint te produceren verdwijnd het mesonephros weer. (Correct me if I'm wrong)
Heb jij ook nog ergens een P biologie liggen ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder! Geboren worden met een middelste nier leek me al zo vreemd
Embryologie
Nee, wel een bachelor Biotechnologie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb jij ook nog ergens een P biologie liggen ofzo?![]()
Ah, nicequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, wel een bachelor Biotechnologie.
dk spaart alle bachelorsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Ah, nice![]()
Waarom ben je daar niet mee verder gegaan?
Gotta catch 'em all!!!quote:
Old school !!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gotta catch 'em all!!!
[ afbeelding ]
De IB groep is goed bezig vandaag.. Of moeten we voortaan DUO zeggenquote:Beste Yashi,
Dat moet inderdaad het geval zijn.
Je moet de chipkaart vanaf medio februari kunnen activeren.
De kaart is echter pas geldig per 1-03-2010.
Met vriendelijke groet,
XXXX
medewerker klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
Foei! Hitler was een nare man! Daar mag je geen geintjes mee maken!quote:
Hadden ze die niet weer samengevoegd met de copyshop? Daarom zit de campusshop nu toch in de Refter? Weet het niet zeker, kom daar eigenlijk nooit en ben al helemaal niet bekend met dictaten halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm, weet iemand van jullie of de dictaten centrale weer verplaatst is?
Ik krijg namelijk een mailtje dat mijn bestelling klaar is, en daaronder TVA 2, maar ik dacht dat het in het erasmusgebouw zat?
Woord omhoog van mijn neger moblo!quote:
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel hulp heb gehad van het meisje dat urogenitaal systeem reconstrueert, ik heb alleen maar verstand van darmquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder! Geboren worden met een middelste nier leek me al zo vreemd
Embryologie
whehequote:
Er zit amper leven in en er zit amper vlees aan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Embryologie rockt de pan uit, dus, hè?
Maar zonder embryologie zou de rest niet bestaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zit amper leven in en er zit amper vlees aan!
Ik vind het ook ontzettend fascinerend (ben geen vrouw geloof ik)quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar zonder embryologie zou de rest niet bestaan![]()
Misschien is het ook wel een beetje een vrouwending, dat verbazen over alle kleine wondertjes die er al zijn gebeurd met zo'n kindje voordat je uberhaupt doorhebt dat je zwanger bent
Wij worden er mee doodgegooidquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend fascinerend (ben geen vrouw geloof ik)
Het is wel ontzettend complex, daarom heb je veel onderwijs nodig wil je het echt een beetje doorkrijgen. Bij ons krijgen we dat echt veels te weinig helaas.
Jaloers! maar niet convinced om over te stappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij worden er mee doodgegooid
Dat heeft ook (deels) de keuze voor deze universiteit bepaald voor mij, geen statistiek en heel veel anatomie/embryologie
Niet? Maar bij ons is het zó tof!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Jaloers! maar niet convinced om over te stappen
Vind het inderdaad ook een goed museumquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Niet? Maar bij ons is het zó tof!
Maar jullie anatomisch museum is wel superveel toffer! Wij zijn vandaag met de curator het hele museum doorgeweest, en alle depots, en ik heb hem even de tip gegeven om bij jullie te gaan kijken voor een nieuwe inrichting
Daar ben ik toen met jou geweest geloof ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Vind het inderdaad ook een goed museumHeb je ook het pathologische deel gezien?
Ben ook eens bij ons in de depots geweest om te zoeken naar die rhesusaap embryo's (waarvan de foto's eerder). Daar staan nog zoveel leuke dingen
Serieus? Wow, ik moet echt even graven in mijn geheugen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar ben ik toen met jou geweest geloof ik
Vet!quote:Wij hebben onder het ziekenhuis genoeg ruimte om alle patiënten veilig en stralingsvrij te herbergen als de kernoorlog uit zou breken (het zogenaamde noodhospitaal), maar sinds we weer vriendjes zijn met Rusland worden al die ruimtes gebruikt voor opslag, waaronder bijna 20.000 objecten uit onze eigen anatomische/pathologische collectie en nog zo'n 10.000 objecten uit de collectie van de faculteit Biologie, ook het skelet van een giraffe en een walvis op sterk water enzo
Volgens mij toen ik met jou ging meelopen met die 2 vriendinnetjes, maar dat kan ik me verkeerd herinneren, ik ben er in ieder geval samen met jou geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Serieus? Wow, ik moet echt even graven in mijn geheugen...![]()
[..]
Vet!
Geen enorm grote hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een hele walvis op sterk water
Dat zal het dus zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij toen ik met jou ging meelopen met die 2 vriendinnetjes, maar dat kan ik me verkeerd herinneren, ik ben er in ieder geval samen met jou geweest
En ik voel me dus diep beledigd, want ik weet zelfs nog waar het college over ging
Oja, dat kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij toen ik met jou ging meelopen met die 2 vriendinnetjes, maar dat kan ik me verkeerd herinneren, ik ben er in ieder geval samen met jou geweest
En ik voel me dus diep beledigd, want ik weet zelfs nog waar het college over ging
Resorptie in de nieren, het bracht me bijna van het hele voornemen om geneeskunde te gaan studeren afquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Oja, dat kloptIk weet het weer. Geen idee meer waar dat college over ging. Iets met biochemische processen?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Resorptie in de nieren, het bracht me bijna van het hele voornemen om geneeskunde te gaan studeren af
Is de auto van IB kapoetski?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bluh, de auto wordt niet gemaakt vandaag, dus we gaan ook niet naar mn ouders.. Nog geen boeken
Wat is slapen?quote:
Opstaan? Ik moet nog gaan slapen! Wat voor agenda heb je? Studenten, jaar, PDA, GSM?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 05:35 schreef Sander het volgende:
Wel weer fijn dat vroege opstaan, ik heb mooi mijn agenda helemaal ingedeeld en mijn rooster er in gezet
Aha outlook hier!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:18 schreef Sander het volgende:
Google Calendar, gesyncd met mijn telefoon.
Suc6 met je toets, SLP!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:15 schreef SLP_ het volgende:
mn laatste toets vandaagdus rond 10 uur alweer weekend
Zit jij bij het corps ja?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 05:38 schreef swarmahoer het volgende:
kwart voor 5 ging de toko dicht, nieuw record
Knuf terugquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha outlook hier!
@Laysa: knuffel!
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef SLP_ het volgende:
En weer thuis, toets ging best redelijk, sowieso beter dan vorig jaar dus een voldoende heb ik zeker
Gezellig kom je op bezoek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hopen dat 't goed komt SLP
zo maar eens euh... ja.. euh.. sporten! Om 12 uur! En dan daarna richting Utrecht
Die kerel is zo domquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:44 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.html
Best een mooie discussieWel jammer dat de dames hem amper uit laten praten
Ja, maar absoluut onmogelijk uit te voeren. Als jij ergens sterk in gelooft dan draag je dat toch over aan je kinderen? Gelovigen beschouwen geloof als iets vanzelfsprekends, en niet als iets waar je voor kiest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef IrishBastard het volgende:
Die meiden van Halal zijn ook dom, met hun 'ja maar de goede dingen dan', alsof een religie goed is als er een aantal goede zaken aan zitten, en er minstens net zo veel mindere zaken bij zijn
Vind de stelling 'religie is voor volwassenen, laat kinderen zelf maar kiezen als ze er genoeg over weten' eigenlijk wel tof
sjeblieft zegquote:
Is dat zo? Heeft zo'n kamer zonder ramen toch nog een voordeel, je kunt altijd gewoon dénken dat het zonnig is buitenquote:
Weet niet hoe de weersituatie in A'dam is, maar in Nmgn regent hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft zo'n kamer zonder ramen toch nog een voordeel, je kunt altijd gewoon dénken dat het zonnig is buiten
Volgens buienradar regent het hier ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Weet niet hoe de weersituatie in A'dam is, maar in Nmgn regent het
geloof dat jij nog lang binnenzit voordat jij weer in de droge metro staptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens buienradar regent het hier ook![]()
Gelukkig ben ik met de metro
Het AMC heeft een prachtige loopbrug naar de metro met een dakje, in totaal hoef ik dan maar 2 meter door de regenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Swine het volgende:
[..]
geloof dat jij nog lang binnenzit voordat jij weer in de droge metro stapt
Kotsen in een k*t is het mooiste wat er is valerderie valderaquote:
Ja. Goed punt. Wanneer gaan we nou?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef IrishBastard het volgende:
True, maar het idee vind ik wel tof
Overigens, de slipcursus is alweer bij iBood
Wie eindigt met kaas, is een baas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet mn koelkast nog ophalen dalijk, maar t regentgeen zin in
en ik heb 3 broodjes, kaas, boterhamworst, en smeerworst
waarom is t zo moeilijk om een juiste eet-volgorde te bedenken
ik begon met de kaasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie eindigt met kaas, is een baas..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stom weer, en ik verveel me, en mn series zijn allemaal met break, en ik heb mijn boeken nog niet en
nee, t was een broodje, geen boterhamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie eindigt met de worst, had daarvoor een stukje korst.
.
Pietjefailquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, t was een broodje, geen boterham
pics?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat prima, heb schofterig veel geld uitgegeven de laatste week. Bed en een bank gekocht. Wel beide tussen de 6 en 12 weken levertijd
.
Lees nog wel regelmatig mee, maar met die studentenzaken kan ik niet meer meepraten.
Soms is dat best essentieel.. Want sommige combo's zijn gewoon vies na elkaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
Een juiste eetvolgordeDwangneuroot
Vette shit mênquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat prima, heb schofterig veel geld uitgegeven de laatste week. Bed en een bank gekocht. Wel beide tussen de 6 en 12 weken levertijd
.
Lees nog wel regelmatig mee, maar met die studentenzaken kan ik niet meer meepraten.
in pak of niet piet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ok, even wat feitjes.
- je bierconsumptie neemt af als 't vertrouwen in de economie ten tijde van een kredietcrisis
- je hebt wel geld en kan coole stuff kopen![]()
- je gaat naar 'zakelijke' feestjes en diners, en dat is anders maar wel tof
quote:
Wil je dan pas weer met ons praten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar wanneer zijn jullie nou eindelijk eens klaar met jullie eeuwige gerotzooi op iets wat een uni zou moeten heten? he? concrete data graag.
Nee, verkapte oprechte vraag want ik ben de tel kwijt. Yashi gaat niet naar Italie en loopt daardoor een half jaar in en kan aan de master beginnen. Jij hebt een enorme stage achter de rug en.....? geen idee. En IB weet ik ook niet, en swarmi zit in de 3e (?).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wil je dan pas weer met ons praten?
die grap wilde ik nog maken na zn antwoordquote:
ik moet nog 1,5 jaar, hoelang ik er over doe zou ik ook graag willen wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, verkapte oprechte vraag want ik ben de tel kwijt. Yashi gaat niet naar Italie en loopt daardoor een half jaar in en kan aan de master beginnen. Jij hebt een enorme stage achter de rug en.....? geen idee. En IB weet ik ook niet, en swarmi zit in de 3e (?).
Goede grappen maak je meteenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grap wilde ik nog maken na zn antwoord
U gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Bij Yashi is het glas altijd half-leeg?
Ik ben nog volop bezig met m'n stage, moet nog een half jaar. Daarna nog scriptie schrijven. Kortom: ik ben nog een jaar bezig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, verkapte oprechte vraag want ik ben de tel kwijt. Yashi gaat niet naar Italie en loopt daardoor een half jaar in en kan aan de master beginnen. Jij hebt een enorme stage achter de rug en.....? geen idee. En IB weet ik ook niet, en swarmi zit in de 3e (?).
Dat valt toch wel mee? Het regent alleen een beetje...?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef SLP_ het volgende:
bah wat een kutweer. ik wilde eigenlijk bij de super nog wat lekkers halen maar ik ga echt niet naar buiten met dit weer
Koel/vriescombi gekochtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb net een nieuwe koelkast hier naar binnen gesleeptinc vriezer
mikkie, je hebt een nieuwe vriezer, en je koelkast gaat er uit
watsup
50 breedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoe breed ? want ik heb er nu 1tje van 50 maar 60 zou mooier passen voor bovenop de vriezer. En welke kant slaat de deur open?
Daarom zei ik minstensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te positive thinking
Hier regende het best hard toen! Nu is het minder of opgehouden, kan het niet goed zien. Maar moet zo lessen, en heb eigenlijk geen zinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het regent alleen een beetje...?
Klopt ja. Ik heb net nog even in de auto gezeten. Het zag er allemaal normaal uit, maar ik was overal aan het glibberen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef SLP_ het volgende:
Krijg net een belletje, rijles gaat niet door. Het is super glad ofzo. Njaa beterKomt mij beter uit
ik kon gewoon met 50 het kk plein over, niks slippen (helaasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb net nog even in de auto gezeten. Het zag er allemaal normaal uit, maar ik was overal aan het glibberen...
wat heb je morgen op de planningquote:
Klimmen om half 1, daarna om 5 weer werken tot eerste stop (sta PA)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je morgen op de planning
Mja, stroom bezuinigt het vast wel. Voordeel is dat ik hier toch al inclusief betaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zeg niet dat ik nooit een vriezer neem, maar ik ga het in ieder geval flink uitstellen!
Gebruikt toch alleen maar stroom.
Maar goed als iemand anders dat wel gebruikt is dat helemaal aan diegene niks mis mee uiteraardmaar het lijkt mij een mooie post om op te bezuinigen!
Dan ben ik al lang aan het werk helaasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kon gewoon met 50 het kk plein over, niks slippen (helaas)
morgen naar eindhoven rond 10 uur, ben benieuwd
Right!quote:
geweldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |