Wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Californium het volgende:
jah, maar weer even kijken of mijn schildklier juist werkt voordat ik nieuwe medicijnen bestel
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
ah, van vb krijg ik 620 terugandere loonstrookjes nog niet ontvangen
die grens ligt toch boven de 10kquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben je in totaal niet over de ±6.500 euro aan bijverdiensten gegaan? Anders kom je in de knoei met je heffingskorting en is het nog maar de vraag of je alles terug krijgt.
Dat gaat over terugbetalen van je stufi aan de IBGquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Mijn schildklier werkt te langzaam, dus daar slik ik medicijnen voor?quote:
Dat is de IBG-grens, die ligt op 12k ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die grens ligt toch boven de 10k
Ja kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef Mikkie het volgende:
Swine jongen, wat ben je trouwens opvallend vaak hier te vinden de laatste tijd. SOG, of ineens geen sociaal leven meer?
Dat de relatiebreuk meespeelde had ik wel verwacht ja, maar dat het zo veel Fok tot gevolg zou hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
RelatiebreukDaardoor ook al een maand SOG....en heb morgenochtend een tentamen
![]()
Gemiddeld 500 euro in de maand verdienen, dat heb je toch zo bij elkaar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik ooit nog eens aan dat bedrag ga komen..
Moet eigenlijk ook opzoek naar werk
Heb écht heel veel tijd over ineensquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat de relatiebreuk meespeelde had ik wel verwacht ja, maar dat het zo veel Fok tot gevolg zou hebben.
Neequote:Wel vertrouwen in morgenochtend dan?
Da's zwaar kak, ja. Sterkte ermee en succes morgenochtend, probeer er wat van te maken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb écht heel veel tijd over ineens![]()
[..]
Nee
Ein-de-lijk !quote:Beste student,
Wij hebben jouw aanvraag voor een vervangende Studenten OV-chipkaart ontvangen.
Omdat het formulier voldoet aan de eisen, kunnen we jouw aanvraag verwerken.
Je ontvangt binnen 2 weken je Studenten OV-chipkaart.
Dank je. Werk ze!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zwaar kak, ja. Sterkte ermee en succes morgenochtend, probeer er wat van te maken!
Ik ben werken
niet al te optimistisch he, in die 2 weken kan er n boel gebeurenquote:
Net ff met mijn baas gebeld, ik ga m volgende week ff ophalen mijn jaaropgaaf, ben benieuwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
mijn jaaropgaaf zei 'net geen 10.000' euro.. veel gewerkt![]()
Als particulier kan je ook aan de slag met de SDK. Je apps goedgekeurd krijgen is idd een crime. Ben het verder wel met je eens. De gesloten houding van een bedrijf als Apple staat me erg tegen. Maar op zich, de andere kant is wel weer dat ze de "experience" van Appleproducten alleen zo hoog kunnen houden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij als developer (om maar eens wat te noemen) voelt dan ook niet de tja.... hoe noem je dat... Beperking die je als gebruiker wordt opgelegd? Je kan er apps op zetten, die door apple goed zijn gekeurd (tenminste ik neem aan de je als particulier gebruiker niet zomaar ff die SDK mag gebruiken). Je kan niet multitasken, wel snel switchen, maargoed. In macosx kan dat allemaal wel. Een heel leuk klein pakketje met veel mogelijkheden en een gelikt uiterlijk. Leuk apparaat, dat dan weer wel.
Het is anders wel hun insteek geweestquote:En je laatste zinnetje klinkt wel heel erg alsof je bij een Mac retailer werkt.
Ik zal Dr. Hoitsma wel zeggen dat ik weer iemand voor hem heb geregeld, misschien krijg ik wel een bonusquote:
Whehequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zal Dr. Hoitsma wel zeggen dat ik weer iemand voor hem heb geregeld, misschien krijg ik wel een bonus
weet je wie ook easy peasy isquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
NaisZie je wel dat het easy peasy is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |