Dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Thrackan het volgende:
Zeg, dat wordt zo ondertussen wel een beetje oud hoor
Zo'n periode heb ik ook al wel een tijdje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:40 schreef Stefanovich het volgende:
Beetje doelloos... weet niet goed wat ik moet met m'n leven op dit moment...
enne?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef scrub_nurse het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden
Zeg hem dat!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Sabientjee het volgende:
Zucht....Nog steeds alleen, verdrietig en verscheurd.
Ik wil me manneke terug!
We kunnen ook weer gaan sporten ,krijg je misschien energie vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef zwartedoos het volgende:
Moet gaan opruimen maar zoooo geen zinlui dus
haha heb ook spierpijn dus sla maar een dagje overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
We kunnen ook weer gaan sporten ,krijg je misschien energie vanalleen ik heb nog steeds spierpijn
![]()
Ot ; buikpijn maar verheug me toch wel op het drukke maar leuke weekend
watte?quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef heavenstar het volgende:
eindelijk weekend en heb er super zin in....!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:35 schreef Grimmson het volgende:
WünderBär!
Ik ben vrolijk en fluitend door m'n proefperiode gegaan en heb nu een jaar-contract gekregen!!
dat kun je toch niet menen..........quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:06 schreef IceBeach het volgende:
Depri. De enige reden waarom ik nog leef is om anderen niet teleur te stellen.
Gefeliciteerd meid!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:26 schreef candygirl het volgende:
Mijn contract word verlengd!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:26 schreef candygirl het volgende:
Mijn contract word verlengd!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja je moet altijd dingen voor jezelf doen, niet voor anderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:06 schreef IceBeach het volgende:
Depri. De enige reden waarom ik nog leef is om anderen niet teleur te stellen.
pfff open een eigen topic ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja je moet altijd dingen voor jezelf doen, niet voor anderen.
Ohh ikzelf ben erg verliefd, tot het zoetslijmerige aan toe
Ohh Pluis
Al gebeurd, jezus wat een gezeik over wat mensen typen, laat ons gewoon ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
pfff open een eigen topic ofzo![]()
OT: zin om iets leuks te doen, maar wat
Dit is wel het laatste topic waar ik in zou trollen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:19 schreef candygirl het volgende:
dat kun je toch niet menen..........
op zondag?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef Luxuria het volgende:
I need a man
Ik heb echt zin om morgen op jacht te gaan en er lekker op los te flirten!
carnaval, dameszitting gok ik zoquote:
Ik iig wel en enorm veeeeeeeeeell zin erinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
carnaval, dameszitting gok ik zo
Op zondag jaquote:
Wel iets van carnaval, maar geen dameszittingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
carnaval, dameszitting gok ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook altijd... Als het eenmaal zover is denk ik altijd..quote:
Ik ook, maar niet op die manier waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 18:47 schreef zwartedoos het volgende:
Onverwacht een heerlijke nacht/middag gehad![]()
Beterschap babe.quote:Op maandag 1 februari 2010 06:17 schreef heavenstar het volgende:
vermoedelijk weer blaasontsteking.....![]()
Ik voel me toppiequote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Keinice, en sommige mensen zijn toch wel ZO simpel.
Ik lach me kapot![]()
![]()
thnx lieverdquote:Op maandag 1 februari 2010 08:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beterschap babe.
Hier gaat het lekker, 3de blok van het 3de jaar begint vandaag.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
OT: ja pijn dus, urine is meer bloed dan wat ook...zo naar het ziekenhuis...
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
thnx lieverd![]()
sterktequote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
thnx lieverd![]()
same here! ook net naar ziekenhuis geweest,controle ,maar ook alweer blaasonsteking, ( 5 de in 6 weken) bloed enzquote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef heavenstar het volgende:
dank jullie wel voor de lieve reacties...![]()
OT: uitlsag echo: niks te vinden/uitslag arts: blaasontsteking ( goh echt) morgen uitslag kweek....ik voel me beroerd....
![]()
Wat gaat beginnen? Kom anders even op msnquote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef scrub_nurse het volgende:
hehe wat een ellende allemaal! allemaal n knufje!![]()
ot: ok dadelijk gaat t allemaal beginnen..
gespannen voor wat?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Iedereen die dat op dit moment nodig heeft: sterkte!
Moeee en afgepeigerd.. en dat al na de eerste dag ¬.¬
Verder zwaar ongeduldig, verliefd (duh) ennnn gespannen
.
Mag ik dat nog wel typen?quote:
ach daar moeten ze nu toch ongeveer wel aan gewend rakenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Mag ik dat nog wel typen?voordat er weer mensen topics gaan openen over dat geslijm van Pluis en Laforest?
Nja om Laforest dus, a.s. zaterdag gaan we elkaar zien enzo.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Mag ik dat nog wel typen?voordat er weer mensen topics gaan openen over dat geslijm van Pluis en Laforest?
van mij mag het!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg benieuwd naar julllie verhaal na het hele romatische trein konijnverhaalquote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hehe ohjaaa treinkonijn, maar das al wel weer een tijd geledenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg benieuwd naar julllie verhaal na het hele romatische trein konijnverhaal
wil je het eens in het kort pm en?
OT'; nog steeds brak en in twijfel ,en gewoon beejte dipje
Verliefd zijn is fijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
van mij mag het!...ken het gevoel maar al te goed...dus heel herkenbaar...
OT: net besloten dat ik wss morgen gewoon this blijf om uit te zieken en op de uitslag te wachten...
hoe hebben jullie elkaar ontmoet dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hehe ohjaaa treinkonijn, maar das al wel weer een tijd geleden, dat was gewoon eigenlijk een leuke briefwisseling in de trein
. Maar als ik hem nu zie doet ie heel afstandelijk. Sja je moet niet om mij je vriendin en kind verlaten, en daar kwam bij dat toen ik eenmaal met 'm sprak,...dat ie best wel ongelooflijk tegenviel..
Paar maanden later BOEM PATS! diten nu al een hele maand non stop happy
Back OT: HAPPYYYYYYYY
Ik heb af en toe een beetje last van de stand van de maanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Vanwaar de plotselinge moodswing?
OT: tentamen morgen, ik wil niet
zo dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
heimwee naar het verleden, verlangen naar een toekomst die toch niet gaat komen.
heb al verslagje gehad via pmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef scrub_nurse het volgende:
A candy: ze hebben mekaar nog niet ontmoet![]()
OT: ik word verkouden geloof ik!
Heb je je school er al op gewezen dat dit aan de hand is? Overmacht is overmacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Zwaar gefrustreerd, mijn begeleider op mijn afstudeerplek heeft serieuze problemen in de privesfeer en ik kan dus geen feedback krijgen op mijn afstudeerverslag, die ik morgen moet inleveren. Beetje bij beetje begin ik al het vertrouwen in mij zelf te verliezen. Gisteren de nacht doorgehaald om het verslag af te krijgen en nog steeds lijkt het een wir war van (des)informatie te zijn waarbij me het niet goed lukt om nou te laten zien waarom die dingen relevant zijn voor mijn product.
ik wil niet nog een keer deze hele shitzooi meemaken, alles behalve dat. Ik wil dat kutdiploma gewoon hebben en verder gaan met mijn leven.
nog niet ontmoet?en toch al van elkaar houden en kinderen van elkaar willenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef scrub_nurse het volgende:
A candy: ze hebben mekaar nog niet ontmoet![]()
OT: ik word verkouden geloof ik!
Ja, maar hoewel mijn begeleider van de school het wel begrijpt is er echter nog zo'n onafhankelijke commissie die er zijn lust van heeft gemaakt om mij als voorbeeld te nemen dat studenten van onze opleiding geen uitstel meer krijgen, ik heb als laatste kleine uitstel van een maand gehad...Waar ik eigenlijk niets aan had omdat ik 2 weken moest wachten op een contract en 2 weken moest werken aan een eerder ontwerp van mij. Daar moest namelijk een volledig werkend prototype van gebouwd worden om er zo een showcase te geven aan potentiele kopers.. ironischquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Heb je je school er al op gewezen dat dit aan de hand is? Overmacht is overmacht.
Uhuhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nog niet ontmoet?en toch al van elkaar houden en kinderen van elkaar willen![]()
OT:koud, effe lekker een lange warme douche
niks, schattig zo'n naieve kinder'liefde'quote:
Wat zeur je nou doos, ik ben 30quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niks, schattig zo'n naieve kinder'liefde'
all nighters voor mijn afstudeerverslag die in het honderd aan het lopen is. dus ik krijg er ook nog niet eens die kick van dat het ik doe omdat het zo lekker gaat en er nog een extra tandje bij wil zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:34 schreef DeBassist het volgende:
waarom heb je zo weinig geslapen?
gaat trouwens lekker. kwam er om half 11 achter dat ik om half 12 mondeling examen had en ik heb het perfect gemaakt
quote:
.....u is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
... van een zeker persoon die me totáál niet ziet staan
dan moet je zorgen dat ie je wel ziet staan ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
... van een zeker persoon die me totáál niet ziet staan
ik krijg zo ook een douchequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Rnie het volgende:
Nat. Net een heerlijk fijn doucheje (vreemd woord?) gepakt.
Vervelend! Maar aan de andere kant...je verdiend weer centjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik krijg zo ook een douche
helaas wel tijdens het postbezorgen buiten
Ik is Yuki, die zich ernstig herkende in uw voorgaande postquote:
There is only so much you can do to make someone notice you.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat ie je wel ziet staan ?
Gefeliciteerd...!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
IK VOEL ME SUPER HAPPY!!!
Ik ben met distiction (hoogste onderscheiding) geslaagd voor mijn examen bij The Royal Irish Academy of Music.
*Vreugdesdansje doet* en nog steeds superverliefd![]()
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OT: beetje eenzaam...
WOW...!! super vet! opera...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Thanks
Het duurt niet lang meer voordat ik mijn eerste opera ga componeren.![]()
OT Ohh hoe komt dat zo??
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
WOW...!! super vet! opera...![]()
mis mijn lief...
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik is Yuki, die zich ernstig herkende in uw voorgaande post
Tevens oud-r&p'er, nu teruggekeerd naar Fok!
duister is nog beter...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Jaik ga een hele duistere schrijven
bombastisch enzo
Waar is die dan??
Zaterdag ben ik bij mijn lief.
Ja ik woon ook in een andere stad, in een ander landquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef heavenstar het volgende:
[..]
duister is nog beter...![]()
![]()
hij moet werken en ik ben ziek thuis en hij woont in een andere stad en we zien elkaar heeel mss ook zaterdag weer en dat duurt al lang dus kun je nagaan als het later wordt dan zaterdag....![]()
jaja....ikweets...ik volg "jullie" verhaal wel een beetje....lijkt beetje op de mijne...
Huh?quote:
Ik snap het ook niet, maarja laat ze lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan je van elkaar houden als je elkaar nog niet ontmoet hebt
Of ben ik nu heel ouderwetsch
Oei, dat hoefde ik niet de flikken toen ik nog bij TPG werkte (the "good" old timesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef DeBassist het volgende:
kan nu met bezorgen amper een stap zetten zonder weg te glijden![]()
maak het morgen nog wel even snel af dan, het is niet veel
zou ik nu bij TNT ook niet flikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei, dat hoefde ik niet de flikken toen ik nog bij TPG werkte (the "good" old times)
Kan t me goed voorstellen, though!
Aah, Sandd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zou ik nu bij TNT ook niet flikken![]()
maar Sandd blijft wel een rampenbedrijf dat zwaar onderbetaald
dankjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aah, Sandd...
Tsja, had je ook maar een echte werkgever moeten zoeken
Sterkte nog even!
ja het was echt erg vanochtend! Over een stukje waar je normaal kleine 10 minuutjes over doet, was ik nu dikke 20 min mee bezig. Trein gemistquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef DeBassist het volgende:
kan nu met bezorgen amper een stap zetten zonder weg te glijden![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
Alleen, afgewezen en onbegrepen
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.quote:
en jij geloofd alles wat mede-fokkers zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.
Niet alleen mede-fokkersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
en jij geloofd alles wat mede-fokkers zeggen![]()
OT: mja...uitslag binnen...ben er niet blij me...
Je kan toch altijd het beste naar jezelf luisterenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.
en nu afwachten...alweer....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alleen mede-fokkers
Vervelende uitslag? Balen!
En nu?
nog niet maar heb hier gelukkig nog morfine staan....jaja ik weet het...is klote spul...maar is het enige wat een beetje helpt.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch wel antibiotica ofzo? En pijnstillers?
beterschapquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nog niet maar heb hier gelukkig nog morfine staan....jaja ik weet het...is klote spul...maar is het enige wat een beetje helpt.....![]()
OT: mja....soms komen bepaalde opmerkingen niet op het goede moment zeg maar.......ik ga maar slapen en kijk morgen wel....
![]()
En toch zit je op R&Pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word hier zo niet goed van, "the drama", wat kunnen mensen toch stennis maken en aandacht trekken.
![]()
*Adem in adem uit* *en weer los*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch zit je op R&P
OT: als een vaatdoek
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nou op iedereen reageren de hele dag?
Well, the life I have is pretty fucked up...quote:
GEFELICITEERD!!!!quote:
je kan natuurlijk ook in zijn fobo posten..quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:07 schreef candygirl het volgende:
HOUNIET!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar ben je.........ik wil voor je zingen
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
OT; waarom kan in nu niet eens gewoon gaan slapen
*hug*quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gefeliciteerd en yay aan iedereen die dat op dit moment verdiend enzo![]()
En sterkte voor degenen die zich niet lekker voelen*knufft*
Verliefd,
maar nog steeds gemengde gevoelens over stage :/...
Ik ook op jouquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gefeliciteerd en yay aan iedereen die dat op dit moment verdiend enzo![]()
En sterkte voor degenen die zich niet lekker voelen*knufft*
Verliefd,
maar nog steeds gemengde gevoelens over stage :/...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |