hoe hebben jullie elkaar ontmoet dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hehe ohjaaa treinkonijn, maar das al wel weer een tijd geleden, dat was gewoon eigenlijk een leuke briefwisseling in de trein
. Maar als ik hem nu zie doet ie heel afstandelijk. Sja je moet niet om mij je vriendin en kind verlaten, en daar kwam bij dat toen ik eenmaal met 'm sprak,...dat ie best wel ongelooflijk tegenviel..
Paar maanden later BOEM PATS! diten nu al een hele maand non stop happy
Back OT: HAPPYYYYYYYY
Ik heb af en toe een beetje last van de stand van de maanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Vanwaar de plotselinge moodswing?
OT: tentamen morgen, ik wil niet
zo dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
heimwee naar het verleden, verlangen naar een toekomst die toch niet gaat komen.
heb al verslagje gehad via pmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef scrub_nurse het volgende:
A candy: ze hebben mekaar nog niet ontmoet![]()
OT: ik word verkouden geloof ik!
Heb je je school er al op gewezen dat dit aan de hand is? Overmacht is overmacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Prenzlauer het volgende:
Zwaar gefrustreerd, mijn begeleider op mijn afstudeerplek heeft serieuze problemen in de privesfeer en ik kan dus geen feedback krijgen op mijn afstudeerverslag, die ik morgen moet inleveren. Beetje bij beetje begin ik al het vertrouwen in mij zelf te verliezen. Gisteren de nacht doorgehaald om het verslag af te krijgen en nog steeds lijkt het een wir war van (des)informatie te zijn waarbij me het niet goed lukt om nou te laten zien waarom die dingen relevant zijn voor mijn product.
ik wil niet nog een keer deze hele shitzooi meemaken, alles behalve dat. Ik wil dat kutdiploma gewoon hebben en verder gaan met mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |