Niet alleen mede-fokkersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef heavenstar het volgende:
[..]
en jij geloofd alles wat mede-fokkers zeggen![]()
OT: mja...uitslag binnen...ben er niet blij me...
Je kan toch altijd het beste naar jezelf luisterenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.
en nu afwachten...alweer....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alleen mede-fokkers
Vervelende uitslag? Balen!
En nu?
nog niet maar heb hier gelukkig nog morfine staan....jaja ik weet het...is klote spul...maar is het enige wat een beetje helpt.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch wel antibiotica ofzo? En pijnstillers?
beterschapquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nog niet maar heb hier gelukkig nog morfine staan....jaja ik weet het...is klote spul...maar is het enige wat een beetje helpt.....![]()
OT: mja....soms komen bepaalde opmerkingen niet op het goede moment zeg maar.......ik ga maar slapen en kijk morgen wel....
![]()
En toch zit je op R&Pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word hier zo niet goed van, "the drama", wat kunnen mensen toch stennis maken en aandacht trekken.
![]()
*Adem in adem uit* *en weer los*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch zit je op R&P
OT: als een vaatdoek
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nou op iedereen reageren de hele dag?
Well, the life I have is pretty fucked up...quote:
GEFELICITEERD!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |