Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
WOW...!! super vet! opera...![]()
mis mijn lief...
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik is Yuki, die zich ernstig herkende in uw voorgaande post
Tevens oud-r&p'er, nu teruggekeerd naar Fok!
duister is nog beter...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Jaik ga een hele duistere schrijven
bombastisch enzo
Waar is die dan??
Zaterdag ben ik bij mijn lief.
Ja ik woon ook in een andere stad, in een ander landquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef heavenstar het volgende:
[..]
duister is nog beter...![]()
![]()
hij moet werken en ik ben ziek thuis en hij woont in een andere stad en we zien elkaar heeel mss ook zaterdag weer en dat duurt al lang dus kun je nagaan als het later wordt dan zaterdag....![]()
jaja....ikweets...ik volg "jullie" verhaal wel een beetje....lijkt beetje op de mijne...
Huh?quote:
Ik snap het ook niet, maarja laat ze lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Huh?Hoe kan je van elkaar houden als je elkaar nog niet ontmoet hebt
Of ben ik nu heel ouderwetsch
Oei, dat hoefde ik niet de flikken toen ik nog bij TPG werkte (the "good" old timesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef DeBassist het volgende:
kan nu met bezorgen amper een stap zetten zonder weg te glijden![]()
maak het morgen nog wel even snel af dan, het is niet veel
zou ik nu bij TNT ook niet flikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei, dat hoefde ik niet de flikken toen ik nog bij TPG werkte (the "good" old times)
Kan t me goed voorstellen, though!
Aah, Sandd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zou ik nu bij TNT ook niet flikken![]()
maar Sandd blijft wel een rampenbedrijf dat zwaar onderbetaald
dankjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aah, Sandd...
Tsja, had je ook maar een echte werkgever moeten zoeken
Sterkte nog even!
ja het was echt erg vanochtend! Over een stukje waar je normaal kleine 10 minuutjes over doet, was ik nu dikke 20 min mee bezig. Trein gemistquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef DeBassist het volgende:
kan nu met bezorgen amper een stap zetten zonder weg te glijden![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
Alleen, afgewezen en onbegrepen
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.quote:
en jij geloofd alles wat mede-fokkers zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop op iets dat waarschijnlijk (volgens mede-fokkers zeker) nooit gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |