Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bahquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ninja'en. De Lapo willen zetten. Het topic slotten. Etc.
WOK, Mart en GF doen het anders maar wat graagquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bahmoet je ook een nieuwe openen. Veel te veel werk
Des te beterquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK, Mart en GF doen het anders maar wat graag.
volgens mij is het geluktquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
dan zal ik nu eens gaan kijken naar de wiki
quote:
nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bahmoet je ook een nieuwe openen. Veel te veel werk
ik neem de taken van GF niet over hoorquote:
maar nu weet ik hoe het moet, dus ik ben klaar met oefenen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 185
2 MPG - 180
3 OA - 151
4 Pheno - 130
En draai die query nu eens over het laatste halfjaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 185
2 MPG - 180
3 OA - 151
4 Pheno - 130
je bent anders hard op wegquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik neem de taken van GF niet over hoor![]()
ik weet hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent anders hard op weg
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 wel.o.k
02. 038 goldfinger1963
03. 035 Ladylike
04. 029 Dr_Flash
05. 026 Symphonic
Reeks-statistieken!
Mart loopt hier korter mee...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En draai die query nu eens over het laatste halfjaar.
Je vergeet dat ik hier al bekant 3 jaar meepost.
quote:
Krentenquote:
vandaag valt het meequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 14:07 uur
01. 047 goldfinger1963
02. 032 wel.o.k
03. 016 Ladylike
04. 012 MPG
05. 008 friemelaar
06. 007 Dr_Flash
07. 005 marcb1974
08. 004 OA
09. 004 Symphonic
10. 004 Bengeltje
11. 003 Pheno
12. 002 indahnesia.com
13. 002 Litpho
14. 001 Klonk
15. 001 DaMart
Bierquote:
Nu alquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik kom er ook vandaag weer niet aan te pas
quote:
45 op een dag valt op zich ook nog meequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik kom er ook vandaag weer niet aan te pas
we zijn al bijna 2 uur openquote:
en dat het zo kon stinkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, het postgeilerijteam is er weer ja?
Nou ik heb nieuws: ik heb net zitten schijten. Ik wist niet dat er zoveel uit je anus kon komen.
het postgeilerijteam was er.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
Nou ik heb nieuws: ik heb net zitten schijten. Ik wist niet dat er zoveel uit je anus kon komen.
van jezelf kan je het beter hebbenquote:
marcquote:
je bent verkoudenquote:
normaal wacht je minimaal twee en een half uurquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zijn al bijna 2 uur open![]()
Laatst werd ik niet goed van mezelfquote:
Dat had ik na zo'n hete curry in een restaurant ooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst werd ik niet goed van mezelf
ik ben stukje bij beetje aan het sterven geloof ik
soms verbaast het me hoe het lichaam zo'n lekker geurend voedsel om kan zetten in puur gifquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik na zo'n hete curry in een restaurant ooitDat was om wat te vieren met het team. Damn, die ochtend erna: my ass was on fire!
niet met de gbquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal wacht je minimaal twee en een half uur
druk genoegquote:
toch wel alleen om te werken hoop ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms verbaast het me hoe het lichaam zo'n lekker geurend voedsel om kan zetten in puur gif
pff gelukkig is bijna het laatste uurtje aangebroken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch wel alleen om te werken hoop ik
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst werd ik niet goed van mezelf
ik ben stukje bij beetje aan het sterven geloof ik
whehehehequote:
ik ken het gevoelquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik na zo'n hete curry in een restaurant ooitDat was om wat te vieren met het team. Damn, die ochtend erna: my ass was on fire!
oeh, ciabattaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:25 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig ruikt het huis nu naar verse ciabatta.
Ah, het faecaliën-freakteam is er weer ja?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
En als je wel nieuws had, had je het vast getwitterdquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, het faecaliën-freakteam is er weer ja?
Nou, ik heb geen nieuws![]()
Vast jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En als je wel nieuws had, had je het vast getwitterd![]()
.
nog wel meer ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Facebook en myspace ontbreken nog
wokkiequote:
LLquote:
In de kustgebieden niet neequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
En ik maar denken dat het glad zou worden vandaag... maar de regen heeft bijna alle sneeuwresten weggespoeld, en er is geen ijs te bekennen op de weg.
De sneeuw die zaterdag is gevallen en inmiddels ijs was gewordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef friemelaar het volgende:
DM![]()
welk ijs en sneeuw ? da's hier al meer dan een week weg...
In het midden van het land ook niet hoor. Tenminste niet om vijf uur, toen ik Woerden verlietquote:
Oww, dan hebben wij deze keer geluk gehad dus....quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw die zaterdag is gevallen en inmiddels ijs was geworden.
Is het nou godverdomme nog geen zomerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Het blijft nog anderhalve week schijt kut tiefes winterweer hoor ik, dus ben maar niet bang allemaal. Stelletje sneeuwlovers
Kutquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedenavond!!
Hoe is het in de KSC?
Ohw dus het is alweer pokkeweer in NL. Misschien komt het verderop in de week dan ook nog wel mijn kant op!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kuthet ijzelt en het is glad en koud en winter
Hier ook, vandaag ff geschaatstquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier in Veenendaal ijzelt het er lekker op los hoor
Apple presenteert tabletquote:
Zoeen drooglandkikker met een gebruiksaanwijzing waar niemand wat mee kan?quote:
Ik zag de poster al in het apple topic. Te vroeg, niet alle specs kloppenquote:
Update is onderwegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag de poster al in het apple topic. Te vroeg, niet alle specs kloppen
OAquote:
ik ookquote:
niet op mijquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
En ik maar denken dat het glad zou worden vandaag... maar de regen heeft bijna alle sneeuwresten weggespoeld, en er is geen ijs te bekennen op de weg.
hier dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef friemelaar het volgende:
DM![]()
welk ijs en sneeuw ? da's hier al meer dan een week weg...
tweetyquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedenavond!!
Hoe is het in de KSC?
Sletjequote:
de wat?quote:
OOOOOOquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen drooglandkikker met een gebruiksaanwijzing waar niemand wat mee kan?
zou tijd wordenquote:
ik kan het dus beterquote:
In Helmond anders niequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Re amineren [ afbeelding ]
Er komt weer leven in ...
[ afbeelding ]
quote:Ook ligt het slachtoffer waarschijnlijk al langer onder het ijs, omdat het ijs er al een tijd ligt en hij een zwembroek aan had.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Re amineren [ afbeelding ]
Er komt weer leven in ...
[ afbeelding ]
zit jij in de wiet ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef friemelaar het volgende:
Zoemend geluid leidt politie naar kwekerij
![]()
Symquote:
Nou Nee, maar als ik dat zo lees moet ik telkens weer een beetje glimlachen......quote:
Thuis nattigheid of in de stallen ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer klaar met een onvrijwillige zwempartij, pompen, damwanden verwijderen en water water vervoeren in kruiwagens.. Altijd fijn zo'n gesprongen waterleiding
toch niet bij je thuis hoop ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer klaar met een onvrijwillige zwempartij, pompen, damwanden verwijderen en water water vervoeren in kruiwagens.. Altijd fijn zo'n gesprongen waterleiding
tjaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou Nee, maar als ik dat zo lees moet ik telkens weer een beetje glimlachen......![]()
Had die kweker zelf niet kunnen bedenken dat het zoem geluid van een afzuiginstallatie de aandacht zou trekken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
tjasommige denken ook echt niet na
Ja, de leiding van de waterbakken. In de eerste meters van 400 meter leiding, dus er staat echt een giga druk op. En dan is het zoo fijn dat de waterleidng netjes is weggewerkt. Dus aan de buitenlkant van het pand de damwandplaten eraf moeten schroeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef friemelaar het volgende:
Sym, was de leiding kapot gevroren?
Het internet is erg langzaam, maargoed ik doe op het moment toch niet veel anders dan msnnen en fokken! dus dat komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
werkt dat nou goed in de UK, zo'n dongle?
inferdaad heel vreemd en nog warnger is dat er voor een klein vermogen een vorstbeveiliging is ingebouwd die blijkbaar niet bestand is tegen - 15quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef friemelaar het volgende:
Je loopt dus vervolgens het risico dat het weer gebeurt........![]()
Wel raar dat het nu is en niet tijdens die hevige vorst een paar weken geleden
O je hebt echt geen idee, zelfs het vooruitzicht van simpel naar school gaan vind ik eigenlijk wel weer wat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Zijn ze soms de isolatie vergeten? dan kan zo'n vorst beveiliging het niet bijhouden hoor .....
@ Tweets wat zal je blij zijn als je weer thuis bent .
Wat voor opleiding doe je ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O je hebt echt geen idee, zelfs het vooruitzicht van simpel naar school gaan vind ik eigenlijk wel weer wat!
facility management. Deze stage is onderdeel van mn 3e jaar.quote:
Ik ben bang dat ik niet veel afweet van waterleidingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef friemelaar het volgende:
OWW, dan komt het probleem van Sym op jouw werkterrein
Maar het nadenken over preventie is wordt toch wel jouw taak ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet veel afweet van waterleidingen.
Ik zou dan een prof bellen.
Afgelopen vrijdag had ik ruzie met de wasmachine. Er kwam ineens allerlei water uit, en toen wist ik los van het water aftappen ook niet wat ik moest doen.
Voordat ik ja zeg, hoe word het geserveerd? per post, of email? postduif?quote:
Dat is meestal onderdeel van de taken van de facility manager.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar het nadenken over preventie is wordt toch wel jouw taak ?
Kijk eens goed naar het lampje van je webcamquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Voordat ik ja zeg, hoe word het geserveerd? per post, of email? postduif?
Hang zequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef friemelaar het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga ff bankhangen *coldcase kijken* tot laterz
Okey dan, ik ga met n half uurtje naar bed, dus tot morgen maar weer!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef friemelaar het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga ff bankhangen *coldcase kijken* tot laterz
(Mijn webcam ligt nog in Nederland)quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het lampje van je webcam
Ow, dan is het daar nu goed vochtigquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(Mijn webcam ligt nog in Nederland)
Ik had even telefoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Zijn ze soms de isolatie vergeten? dan kan zo'n vorst beveiliging het niet bijhouden hoor .....
@ Tweets wat zal je blij zijn als je weer thuis bent .
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het daar nu goed vochtig
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het daar nu goed vochtig
Zou je dan echt de goede uitgezocht hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaag
Een hele vochtige dag wel
Heb vandaag de opa en oma van mijn kids verteld van mijn nieuwe lief, en daar waar de vorige werd afgebrand was het hier totaal het tegenovergestelde
Heel mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaag
Een hele vochtige dag wel
Heb vandaag de opa en oma van mijn kids verteld van mijn nieuwe lief, en daar waar de vorige werd afgebrand was het hier totaal het tegenovergestelde
Inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
.
Weer een teken dat het dit keer wel goed zit.
tweetyquote:
quote:
Indahquote:
tot straks Symquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 067 goldfinger1963
02. 041 wel.o.k
03. 029 friemelaar
04. 024 Ladylike
05. 019 MPG
06. 018 Dr_Flash
07. 015 --Tweety--
08. 014 marcb1974
09. 013 Symphonic
10. 012 Pheno
11. 005 OA
12. 004 Bengeltje
13. 003 DaMart
14. 002 FFSletop
15. 002 indahnesia.com
16. 002 Litpho
17. 001 Klonk
18. 001 S.Seagal
Reeks-statistieken!
Spammen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
Indah heeft het de laatste tijd maar druk
Veel post te versturen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat, al heb ik het toch voornamelijk erg druk.
je zit ook in de sollicitatie modus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel post te versturen?
Wat doe je tegenwoordig dan?
Ik heb het wel druk, maar met dingen waar ik niet mee bezig wil zijn. Lees: mijn contract is tijdens fusie verkeerd ingevoerd, met allerlei gevolgen van dien. Uren niet in te vullen, mijn onderzoeksdagen van vorig jaar zijn pleitos. Dus een hoop HR gezeik.
Gelukkig werk ik vandaag thuis, even wat in productie laten zetten en daarna zie ik wel. Nou ja, 1 ding ga ik zeker doen, via via heb ik een vacature onder ogen gekregen die hier nogal op fietsafstand is. Dus ik ga maar eens naar de contactpersoon bellen over het hoe en wat.
Al tijden, maar ik wil niet naar Amsterdam of zo. Reistijd is zo vermoeiend met die achterlijke automobilisten in dit land.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zit ook in de sollicitatie modus?
ik heb wel gemerkt dat het momenteel een goede tijd is voor werkgevers.![]()
vroeger werd je weg gekocht en nu vinden ze het raar als je niet minder wil verdienen.
check, ik kan er bijna een boek over schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al tijden, maar ik wil niet naar Amsterdam of zo. Reistijd is zo vermoeiend met die achterlijke automobilisten in dit land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
check, ik kan er bijna een boek over schrijvenAch, dan gebruik je fok toch als dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
is wel een idee, vergeleken met de eerste dagen dat ik op fok zat is mijn spelling er wel op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan gebruik je fok toch als dagboek?
GF doet het ook al. Alles wat hij denkt en zelfs nog niet bedacht heeft, typt hij!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is wel een idee, vergeleken met de eerste dagen dat ik op fok zat is mijn spelling er wel op vooruit gegaan.
[braindump]quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[brain dump]
sp!ts columnist door slang gebeten.
zijn er op die redactie zoveel serpenten?
of was hij crocodile irwin aan het nadoen.
hoewel die zat onder water aan vissen staarten te trekken.
komt er nog een nieuwe star trek film?
welke films wil ik nog downloaden?
en heb ik wel tijd om ze kijken.
[/braindum]
misschien moet ik het maar niet doen
voortaan even kijken op http://www.hetweeractueel.nl/ dan weet je of het glad kan zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, na 2 uur op kantoor aangekomen. Twijfelde vanochtend of ik via Leiden of Amsterdam zou reizen. Ik vertrouwde het wegdek buiten Zandvoort niet. Dat bleek mee te vallen achteraf, maar goed, ik ging toch maar via Amsterdam. Bij Haarlem werden we opgehouden door een rood sein, net als in Amsterdam. Het gevolg was dat ik kon zwaaien naar mijn aansluitende trein naar Utrecht, en ik dus maar heb gewacht op de stoptrein van Amsterdam naar Woerden. Dat bleek dus een van de laatste treinen die nog in Woerden kon komen, verder rijdt er even niets door een seinstoring. Was ik via Leiden gegaan, had ik nu nog ergens in Bodegraven gestaan, waarschijnlijk.
Rond 5 uur is die ook niet up to date gok ik zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voortaan even kijken op http://www.hetweeractueel.nl/ dan weet je of het glad kan zijn.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
OV in Nederland. Kopzorgen en bij sommige ernstige rugpijn, daar zijn ze goed voor.
knmi.nl werkt ook hoor. En daar zeiden ze dat het behalve in het zuidwesten lokaal verraderlijk glad kon zijn... en ik heb al vaker gemerkt dat als Zandvoort ijsvrij is, het in Heemstede een ijsbaan kan zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voortaan even kijken op http://www.hetweeractueel.nl/ dan weet je of het glad kan zijn.
Hoe gaat het vandaag? Is er al wat verbetering te merken?quote:
Op die site van welok staat dat het 6:57 is geupdate, lekker actueelquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
knmi.nl werkt ook hoor. En daar zeiden ze dat het behalve in het zuidwesten lokaal verraderlijk glad kon zijn... en ik heb al vaker gemerkt dat als Zandvoort ijsvrij is, het in Heemstede een ijsbaan kan zijn.
Een 7, ga je schamen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
LAPO!en ik moet weer gaan btw
.
even een hoi doei dat ik nog leef post![]()
Drukte op school ^^
een 9 en 7 en 6,4 Op Java programmeren gemiddeld 7 =)
7? Van de 30 miljoen? Stelltje luie blauwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Op Java programmeren gemiddeld 7 =)
ik klik altijd door op de weerstations op het kaartje, die zijn wel actueel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op die site van welok staat dat het 6:57 is geupdate, lekker actueel
Dat kon ik al twee jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
stoer, ik kan vanaf hier bij mijn nas
Heuj friemquote:
Manliefquote:
Ook "verstopt" gevoel? dan zou het een virusje kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heuj friem
[..]
Manlief![]()
Pff mega druk hier maar geen zin
nog steeds koppijn
het voelt als migrainequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook "verstopt" gevoel? dan zou het een virusje kunnen zijn.
Voelt als lichte verkoudheid...
sssssssssst je zou niet posten dat we foonsex hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, telefoongesprek was iig niet voor niets.
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NLquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, telefoongesprek was iig niet voor niets.
Ligt eraan, bij Tele2 bel je gratis binnen nederlandquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NL
Mij niet, ik bel alleen met de mobiel van de zaak, ik ben niet gek. Eerst een half uur met UPC, omdat ik vind dat ik te veel moest betalen. Nu heb ik het abogeld van tv en internet teruggebracht met 40%, dus dat is wel aardig gelukt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NL
dat dacht ik alquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat, al heb ik het toch voornamelijk erg druk.
Kusje!quote:
doet me denken aan een vriend van me.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij niet, ik bel alleen met de mobiel van de zaak, ik ben niet gek. Eerst een half uur met UPC, omdat ik vind dat ik te veel moest betalen. Nu heb ik het abogeld van tv en internet teruggebracht met 40%, dus dat is wel aardig gelukt.
En daarna eens interesse getoond in een andere baan. Wordt vervolgd. Sinds het einde van mijn HTS werk ik al bij dit bedrijf (met fusie, na fusie, na fusie), dus ik kan eigenlijk redelijk honkvast genoemd worden.
wokquote:
friemelquote:
LLquote:
Een beetje inlikken bij de baasquote:
tuurlijkquote:
Schatquote:
WOKquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk
jouw baas koopt je geen huis als je een paar jaar bij hem werkt
zie editquote:
whehehequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie edit
was langzaam omdat ik ff fok moest wegklikken
Mijn baas ook, maar dat is meer omdat hij indirect mijn hypotheek betaaltquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk
jouw baas koopt je geen huis als je een paar jaar bij hem werkt
alsof ik het daarom doe...![]()
ik heb een huis gekocht voor mijn baasquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn baas ook, maar dat is meer omdat hij indirect mijn hypotheek betaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
friemelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een huis gekocht voor mijn baas
dat was 1 van de voorwaarden dat je mocht blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
idem hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef friemelaar het volgende:
De zon schijnt ....![]()
Temperatuur is goed .......![]()
't gaat de goeie kant op![]()
eventjes dan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef john-frusciante het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
de kleine heeft eens goed door geslapen
sjonniequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef john-frusciante het volgende:
daar is een oplossing voor, personeelquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk me eigen maar weer eens goed vies maken![]()
ketels schoonmaken zonder smerig te worden daar moeten ze eens een oplossing voor vinden
Oh ik dacht dat je de nieuwe cumdiscobal ging testen....quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk me eigen weer eens goed vies maken![]()
ketels schoonmaken zonder smerig te worden daar moeten ze eens een oplossing voor vinden
en die moet ik dan eerst een keer of 3 inlerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is een oplossing voor, personeel
die werkt al perfectquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de nieuwe cumdiscobal ging testen....
eindelijk zegquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef john-frusciante het volgende:
Maar daarna heb je meer vrije tijd. Het is een investering.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die moet ik dan eerst een keer of 3 inleren
zie mijn editquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna heb je meer vrije tijd. Het is een investering.
slaapt hij de laatste tijd dan zo slecht LL ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk zeg
Ik vond het gewoon zielig dat ik hem gisteren moest wakker maken nadat ie in slaap was gedonderd op de bank
Tis net zn moeder, bij te weinig slaap gaat ie zeuren
ja tot 11.00quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk zeg
Ik vond het gewoon zielig dat ik hem gisteren moest wakker maken nadat ie in slaap was gedonderd op de bank
Tis net zn moeder, bij te weinig slaap gaat ie zeuren
25 gradenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
2 uur geleden kwam het onweer uit het zuiden, nu uit het noordwesten. Lijkt Nederland wel met dit weertje. Gelukkig is het met 25 graden wel een stuk warmer.
quote:
dat mag het van eigenlijk altijd wel zijnquote:
Ik woon verkeerd, ik houd van warmte. Hoe warmer hoe beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag het van eigenlijk altijd wel zijn
dat maakt me niet uit zolang er maar geen sneeuw troep valtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat dus![]()
voorlopig tot kerstmis en dan langzaamaan wat warmer
idem hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon verkeerd, ik houd van warmte. Hoe warmer hoe beter.
quote:
quote:
whehehehequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
whehehehehe
http://www.dumpert.nl/med(...)oes_heeft_ruzie.html
Zo kjoetquote:
whehehe en zo is het begonnen .....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
whehehehehe
http://www.dumpert.nl/med(...)oes_heeft_ruzie.html
is dat wel een katerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo kjoet
die van ons doet dat nou nooit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het hem ook wel voordoen
Hij mist wel een oog en zijn ballen, maar tis nog een kater jaquote:
gatverquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het zal wel een kater moeten zijn wil je dat voor willen doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het een ex-katerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij mist wel een oog en zijn ballen, maar tis nog een kater ja
een Hetjequote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het een ex-kater
wel het pistool maar geen munitie![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sjanet
![]()
zo opgeruimt en stof gezogen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sjanet
![]()
zo opgeruimt en stof gezogen
Kom je iets tekort?quote:
1 balquote:
Jij ook al?quote:
*proestquote:
quote:
dusquote:
maar ik heb wel alle twee mijn ogen nogquote:
ook dat kan geregeld worden...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dus![]()
[..]
maar ik heb wel alle twee mijn ogen nog
ketellapper.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
omgekleed en nou maar eens aan de ketel gaan werken![]()
laters
echt geen succes om vandaag fatsoenlijk koffie te drinkenquote:
ketellapper wordt schermlapperquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt geen succes om vandaag fatsoenlijk koffie te drinken
jij bent een man met vrouwelijke trekken, een halve sjanetquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dus![]()
[..]
maar ik heb wel alle twee mijn ogen nog
een ongeschoren sjanet in pak vandaag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent een man met vrouwelijke trekken, een halve sjanet![]()
what women wantquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een ongeschoren sjanet in pak vandaag.
mel gibson look
whehehequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Ladylike het volgende:
GF en zijn vrienden, omgekleed om de ketel schoon te maken![]()
[ afbeelding ]
zoietsquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ketellapper wordt schermlapper
promotie
MPGquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een ongeschoren sjanet in pak vandaag.
mel gibson look
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Godver, moet minder met GF omgaan..
baas vraagt net: heb jij een ontnieter?
waarop ik zeg: ja, jij niet he...![]()
baas:![]()
ja maar dan reageert de baas ook andersquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zal over een tijdje juist meer gaan worden
eeeekkkkkkkkssssssssssquote:
ongeschoren melquote:
weet het wel zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar dan reageert de baas ook anders
Ongeschoren, checkquote:
pak is niet nodig, de knopen gaan alleen maar kapot en hij wordt toch maar vies ...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongeschoren, check
Pak, kan geregeld worden, dus check
EN ik heb TWEE ballen, dus ik win
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongeschoren, check
ongeschorenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongeschoren, check
maar dat maakt het nou juist zo leukquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ongeschoren mel
Ik vind hem daar op Sadam lijken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ziet er tegenwoordig heel anders uit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zo ongeveer
[ afbeelding ]
vandaag niemandquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
is er eigenlijk iemand die zich wel geschoren heeft
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
Nopequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
nou heb ik een Mental Imagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |