quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
tjasommige denken ook echt niet na
Ja, de leiding van de waterbakken. In de eerste meters van 400 meter leiding, dus er staat echt een giga druk op. En dan is het zoo fijn dat de waterleidng netjes is weggewerkt. Dus aan de buitenlkant van het pand de damwandplaten eraf moeten schroeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef friemelaar het volgende:
Sym, was de leiding kapot gevroren?
Het internet is erg langzaam, maargoed ik doe op het moment toch niet veel anders dan msnnen en fokken! dus dat komt wel goed hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
werkt dat nou goed in de UK, zo'n dongle?
inferdaad heel vreemd en nog warnger is dat er voor een klein vermogen een vorstbeveiliging is ingebouwd die blijkbaar niet bestand is tegen - 15quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef friemelaar het volgende:
Je loopt dus vervolgens het risico dat het weer gebeurt........![]()
Wel raar dat het nu is en niet tijdens die hevige vorst een paar weken geleden
O je hebt echt geen idee, zelfs het vooruitzicht van simpel naar school gaan vind ik eigenlijk wel weer wat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Zijn ze soms de isolatie vergeten? dan kan zo'n vorst beveiliging het niet bijhouden hoor .....
@ Tweets wat zal je blij zijn als je weer thuis bent .
Wat voor opleiding doe je ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O je hebt echt geen idee, zelfs het vooruitzicht van simpel naar school gaan vind ik eigenlijk wel weer wat!
facility management. Deze stage is onderdeel van mn 3e jaar.quote:
Ik ben bang dat ik niet veel afweet van waterleidingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef friemelaar het volgende:
OWW, dan komt het probleem van Sym op jouw werkterrein
Maar het nadenken over preventie is wordt toch wel jouw taak ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet veel afweet van waterleidingen.
Ik zou dan een prof bellen.
Afgelopen vrijdag had ik ruzie met de wasmachine. Er kwam ineens allerlei water uit, en toen wist ik los van het water aftappen ook niet wat ik moest doen.
Voordat ik ja zeg, hoe word het geserveerd? per post, of email? postduif?quote:
Dat is meestal onderdeel van de taken van de facility manager.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar het nadenken over preventie is wordt toch wel jouw taak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |