Apple presenteert tabletquote:
Zoeen drooglandkikker met een gebruiksaanwijzing waar niemand wat mee kan?quote:
Ik zag de poster al in het apple topic. Te vroeg, niet alle specs kloppenquote:
Update is onderwegquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag de poster al in het apple topic. Te vroeg, niet alle specs kloppen
OAquote:
ik ookquote:
niet op mijquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
En ik maar denken dat het glad zou worden vandaag... maar de regen heeft bijna alle sneeuwresten weggespoeld, en er is geen ijs te bekennen op de weg.
hier dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef friemelaar het volgende:
DM![]()
welk ijs en sneeuw ? da's hier al meer dan een week weg...
tweetyquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedenavond!!
Hoe is het in de KSC?
Sletjequote:
de wat?quote:
OOOOOOquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen drooglandkikker met een gebruiksaanwijzing waar niemand wat mee kan?
zou tijd wordenquote:
ik kan het dus beterquote:
In Helmond anders niequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Re amineren [ afbeelding ]
Er komt weer leven in ...
[ afbeelding ]
quote:Ook ligt het slachtoffer waarschijnlijk al langer onder het ijs, omdat het ijs er al een tijd ligt en hij een zwembroek aan had.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Re amineren [ afbeelding ]
Er komt weer leven in ...
[ afbeelding ]
zit jij in de wiet ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef friemelaar het volgende:
Zoemend geluid leidt politie naar kwekerij
![]()
Symquote:
Nou Nee, maar als ik dat zo lees moet ik telkens weer een beetje glimlachen......quote:
Thuis nattigheid of in de stallen ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer klaar met een onvrijwillige zwempartij, pompen, damwanden verwijderen en water water vervoeren in kruiwagens.. Altijd fijn zo'n gesprongen waterleiding
toch niet bij je thuis hoop ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer klaar met een onvrijwillige zwempartij, pompen, damwanden verwijderen en water water vervoeren in kruiwagens.. Altijd fijn zo'n gesprongen waterleiding
tjaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou Nee, maar als ik dat zo lees moet ik telkens weer een beetje glimlachen......![]()
Had die kweker zelf niet kunnen bedenken dat het zoem geluid van een afzuiginstallatie de aandacht zou trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |