slaapt hij de laatste tijd dan zo slecht LL ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk zeg
Ik vond het gewoon zielig dat ik hem gisteren moest wakker maken nadat ie in slaap was gedonderd op de bank
Tis net zn moeder, bij te weinig slaap gaat ie zeuren
ja tot 11.00quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk zeg
Ik vond het gewoon zielig dat ik hem gisteren moest wakker maken nadat ie in slaap was gedonderd op de bank
Tis net zn moeder, bij te weinig slaap gaat ie zeuren
25 gradenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
2 uur geleden kwam het onweer uit het zuiden, nu uit het noordwesten. Lijkt Nederland wel met dit weertje. Gelukkig is het met 25 graden wel een stuk warmer.
quote:
dat mag het van eigenlijk altijd wel zijnquote:
Ik woon verkeerd, ik houd van warmte. Hoe warmer hoe beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag het van eigenlijk altijd wel zijn
dat maakt me niet uit zolang er maar geen sneeuw troep valtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat dus![]()
voorlopig tot kerstmis en dan langzaamaan wat warmer
idem hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon verkeerd, ik houd van warmte. Hoe warmer hoe beter.
quote:
quote:
whehehehequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
whehehehehe
http://www.dumpert.nl/med(...)oes_heeft_ruzie.html
Zo kjoetquote:
whehehe en zo is het begonnen .....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
whehehehehe
http://www.dumpert.nl/med(...)oes_heeft_ruzie.html
is dat wel een katerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo kjoet
die van ons doet dat nou nooit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het hem ook wel voordoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |