Hoe gaat het vandaag? Is er al wat verbetering te merken?quote:
Op die site van welok staat dat het 6:57 is geupdate, lekker actueelquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
knmi.nl werkt ook hoor. En daar zeiden ze dat het behalve in het zuidwesten lokaal verraderlijk glad kon zijn... en ik heb al vaker gemerkt dat als Zandvoort ijsvrij is, het in Heemstede een ijsbaan kan zijn.
Een 7, ga je schamen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
LAPO!en ik moet weer gaan btw
.
even een hoi doei dat ik nog leef post![]()
Drukte op school ^^
een 9 en 7 en 6,4 Op Java programmeren gemiddeld 7 =)
7? Van de 30 miljoen? Stelltje luie blauwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Op Java programmeren gemiddeld 7 =)
ik klik altijd door op de weerstations op het kaartje, die zijn wel actueel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op die site van welok staat dat het 6:57 is geupdate, lekker actueel
Dat kon ik al twee jaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
stoer, ik kan vanaf hier bij mijn nas
Heuj friemquote:
Manliefquote:
Ook "verstopt" gevoel? dan zou het een virusje kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heuj friem
[..]
Manlief![]()
Pff mega druk hier maar geen zin
nog steeds koppijn
het voelt als migrainequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ook "verstopt" gevoel? dan zou het een virusje kunnen zijn.
Voelt als lichte verkoudheid...
sssssssssst je zou niet posten dat we foonsex hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, telefoongesprek was iig niet voor niets.
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NLquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, telefoongesprek was iig niet voor niets.
Ligt eraan, bij Tele2 bel je gratis binnen nederlandquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NL
Mij niet, ik bel alleen met de mobiel van de zaak, ik ben niet gek. Eerst een half uur met UPC, omdat ik vind dat ik te veel moest betalen. Nu heb ik het abogeld van tv en internet teruggebracht met 40%, dus dat is wel aardig gelukt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, bellen kost nog steeds geld hier in NL
dat dacht ik alquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat, al heb ik het toch voornamelijk erg druk.
Kusje!quote:
doet me denken aan een vriend van me.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij niet, ik bel alleen met de mobiel van de zaak, ik ben niet gek. Eerst een half uur met UPC, omdat ik vind dat ik te veel moest betalen. Nu heb ik het abogeld van tv en internet teruggebracht met 40%, dus dat is wel aardig gelukt.
En daarna eens interesse getoond in een andere baan. Wordt vervolgd. Sinds het einde van mijn HTS werk ik al bij dit bedrijf (met fusie, na fusie, na fusie), dus ik kan eigenlijk redelijk honkvast genoemd worden.
wokquote:
friemelquote:
LLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |