That's the spirit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, net of die Kruikezeikers tegen ons op kunnen
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in combinatie met bijdehand
Klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.
Tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:13 schreef Platina het volgende:
Ik zal me hier eens melden. Sinds 2 maanden op kamers in 's-Hertogenbosch. Schuurmanslaan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:58 schreef Puala het volgende:
Oh en gisteravond hebben ze eindelijk een keer iemand de bus uit gegooid. Bus 62 naar de kruiskamp.
Oh, zo af en toe zouden ze mogen van mequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgende stap is uit een rijdende bus
En de universiteit natuurlijk, alleen maar omdat we die hier niet hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.
Ben eigenlijk wel blij dat die er dus niet is in Den Bosch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef booo het volgende:
[..]
En de universiteit natuurlijk, alleen maar omdat we die hier niet hebben.
Van mij hoeft het ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat die er dus niet is in Den Bosch.
Da's beter voor z'n egoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is het voordeel van geen universiteit.
Dat laatste hoeft van mij dan weer minder, heb al een mooi universitair meisje thuisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef topdrob het volgende:
Naja zo'n universiteit brengt wel wat leven in de brouwerij. s`Hertogenbosch verliest het helaas hard op dinsdag en donderdagavond kwa uitgaanspubliek. Den Bosch is in vergelijking dan gewoon dood.
En zo'n universiteit brengt toch ook altijd wel een blik mooie meisjes mee
Een universiteit zorgt er vaak voor dat de studenten zich ook daadwerkelijk in de stad van studie willen vestigen. Dat betekent een hogere vraag naar koopwoningen, en vanwege de leeftijd voornamelijk gericht op het centrum. Dat is bij een HBO een stuk minder, die zijn wat minder verbonden met de studiestad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer wil je zeggen? Er zijn er bij ons genoeg die overwegen hun appartement in de verhuur te zetten ipv verkoop om er studenten in te huisvesten... verkoop schiet niet altijd even hard op, maar meer dan genoeg studenten die kamers zoeken.
Klopt, het percentage bij mij op school (HAS) dat op kamers zit is bedroevend laag. Ik zie het zelf ook in mijn vriendengroep, bijna alle HBO-ers zitten nog thuis en bij de universiteitsgangers is dit precies andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Een universiteit zorgt er vaak voor dat de studenten zich ook daadwerkelijk in de stad van studie willen vestigen. Dat betekent een hogere vraag naar koopwoningen, en vanwege de leeftijd voornamelijk gericht op het centrum. Dat is bij een HBO een stuk minder, die zijn wat minder verbonden met de studiestad.
Dat is tijdens de studie natuurlijk zo, maar na de studie dus ook. Dus de vraag naar huur- en koopwoningen zal stijgen wat ook een gevolg heeft voor de huizenprijzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Platina het volgende:
[..]
Klopt, het percentage bij mij op school (HAS) dat op kamers zit is bedroevend laag. Ik zie het zelf ook in mijn vriendengroep, bijna alle HBO-ers zitten nog thuis en bij de universiteitsgangers is dit precies andersom.
Zou niet weten waarom? Laat 's-Hertogenbosch lekker zoals het is. Net als die discotheek, dat hoeft voor mij ook al niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef topdrob het volgende:
Naja zo'n universiteit brengt wel wat leven in de brouwerij. s`Hertogenbosch verliest het helaas hard op dinsdag en donderdagavond kwa uitgaanspubliek. Den Bosch is in vergelijking dan gewoon dood.
En zo'n universiteit brengt toch ook altijd wel een blik mooie meisjes mee
Uhm hoe lang ben jij al niet geweest? Misschien dat het niet in elke kroeg druk is maar ga eens naar de Thomas ofso, daar mag ik blij zijn als ik fatsoenlijk kan staan op donderdag avondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Is dat niet overal een beetje het geval? Stratumseind in Eindhoven liep ook verder en verder terug. Waar je 12 jaar terug nog over de koppen kon lopen op donderdagavond was het een jaar of 3 terug al compleet uitgestorven en klaagden café's daar steen en been...
3 jaar terug dus, toen kon je een bom laten vallen op stratum geen zak te doen op woensdag- en donderdag...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef topdrob het volgende:
[..]
Uhm hoe lang ben jij al niet geweest? Misschien dat het niet in elke kroeg druk is maar ga eens naar de Thomas ofso, daar mag ik blij zijn als ik fatsoenlijk kan staan op donderdag avond
Top!quote:Drie nachten langer op stap in Den Bosch
DEN BOSCH - Het Bossche college van B. en W. wil tegemoet komen aan de wens van de Bossche afdeling van Koninklijk Horeca Nederland om de horeca-openingstijden te verruimen voor speciale uitgaansavonden.
De horeca heeft herhaaldelijk gevraagd om gasten op uitgaansavonden tijdens feestdagen en 'stadsbrede evenementen' langer toe te laten. Het gaat om een verruiming van de sluitingstijd van 02.00 tot 03.00 uur. Daaraan zou 'grote behoefte' bestaan.
De horeca zou de 'nieuwe' tijden het liefst laten gelden voor Koninginnenacht, eerste paasdag, eerste pinksterdag (Jazz in Duketown) en tweede kerstdag. Behalve eerste paasdag komt de gemeente daar aan tegemoet.
Het voorstel komt aan bod tijdens de vergadering van de commissie bestuurzaken op 22 februari. De bijeenkomst begint om 19.30 uur.
Oehquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer wil je zeggen? Er zijn er bij ons genoeg die overwegen hun appartement in de verhuur te zetten ipv verkoop om er studenten in te huisvesten... verkoop schiet niet altijd even hard op, maar meer dan genoeg studenten die kamers zoeken.
Okay, hou ik het effe in de gaten hier... stel op nr 6 heeft net het appartement verkocht (net als de mensen ergens op nr 50). De man op nr 5 heeft hem nog niet officieel te koop gezet en gaat misschien verhuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh
* Puala houd zich aanbevolen voor updates en meer informatie
Ik zoek een huur appartement, maar 800 is me wel te veel.. Maar laat maar eventjes wetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, hou ik het effe in de gaten hier... stel op nr 6 heeft net het appartement verkocht (net als de mensen ergens op nr 50). De man op nr 5 heeft hem nog niet officieel te koop gezet en gaat misschien verhuren.
Nr 12 bij mij boven wordt verhuurd maar dat zit ergens rond de ¤800/maand...
Bijles geven. Doe het zelf ook. Vind het erg leuk om te doen en het verdiend wel aardig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Platina het volgende:
Iemand die nog leuke bijbaantjes weet voor een student? Heb toch wel geld nodig
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie iddquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Puala het volgende:
Weet niet waar je ergens woont, maar de winkels in de helftheuvelpassage hebben nog genoeg mensen nodig.
Jullie willen perse status, dan vind je dat al snel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie idd
Er is altijd nog de weenergroep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie idd
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
Hij vroeg werk, niet of het leuk of prettig werk was he![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Platina het volgende:
Iemand die nog leuke bijbaantjes weet voor een student? Heb toch wel geld nodig
Oh ik wist niet dat jij dat voor een ander bepaalt of het leuk of prettig is of niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
![]()
Goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie willen perse status, dan vind je dat al snel ja.
Dat is toch zo met universitair.quote:
Oh sorry, kwam tie anders over als bedoelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jij dat voor een ander bepaalt of het leuk of prettig is of niet.
Ligt aan je leeftijd, tot maximaal 20 jaar is de parade wel een goed idee. Ben je iets ouder dan wellicht naar de Uilenburg. En als je aan hockey doet, 't Pumpkequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:35 schreef topdrob het volgende:
trouwens, ik heb binnekort een date. We gaan waarschijnlijk wat drinken in Den Bosch. Waar kunnen we gezellig zitten savonds rond een uur of 8 ? Ik dacht zelf gewoon in een kroeg aan de parade, maar misschien andere suggesties? :p
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh sorry, kwam tie anders over als bedoelt.
Touché, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
![]()
Goedemorgen trouwens
Ik ben maar een boerenlul met een HAVO diploma hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch zo met universitair.
Oh, maar omdat je zei dat je thuis een mooi universitair meisje hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben maar een boerenlul met een HAVO diploma hoor
Daar is niks aan gelogen, maar dat maakt mij nog niet slimmerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, maar omdat je zei dat je thuis een mooi universitair meisje hebt.![]()
Ik lees/hoor vaak dat die liever partners hebben van hetzelfde niveau, dus ik ging er even vanuit dat jij dat ook had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar is niks aan gelogen, maar dat maakt mij nog niet slimmer
Ik niveau?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik lees/hoor vaak dat die liever partners hebben van hetzelfde niveau, dus ik ging er even vanuit dat jij dat ook had.![]()
quote:
Muziek op de achtergrond is in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Btw, nieuw restaurantje in de het SM's -> http://www.mangustare.nl/
pumpke is leuk! Tuurlijk komen er wat hockeyers maar daar heb je weinig last van hoor. Een vd leukste zoniet de leukste tent op de parade.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt aan je leeftijd, tot maximaal 20 jaar is de parade wel een goed idee. Ben je iets ouder dan wellicht naar de Uilenburg. En als je aan hockey doet, 't Pumpke
Waar moet ik zijn dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bijles geven. Doe het zelf ook. Vind het erg leuk om te doen en het verdiend wel aardig.
Er zijn huiswerkbegeleidingsinstituten (oa 1 in rosmalen), maar ik doe het voortaan particulier zogezegdquote:
Zo, jij bent er ook vroeg bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
en vandaag op de koffie geweest bij een vriend om na 2 jaar z'n 'nieuwe' huis eens te bekijken... good times
rare mensen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wij hebben muziek gemaakt in de zusterstad van 's-Hertogenbosch. Leuven.. mooie gebouwen enzo. Maar wat een rare mensen wonen daar
Ach, beter laat dan nooit... ik compenseer het door een andere vriend a.s. woensdag mee te helpen verhuizen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, jij bent er ook vroeg bij.
Vond de eindgebruiker ook... iig weer pluspunten en overuren gescoordquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
...
En die database upgrade was dan zeker nodig zeg! Damn. Wel een super vooruitgang
Wat voor mensen daar aan carnaval mee doen.. Gewoon echt dé apartste mensen die je kan vinden in een stad. Die vieren het daar.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks gedaan van het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |