Klopt, het percentage bij mij op school (HAS) dat op kamers zit is bedroevend laag. Ik zie het zelf ook in mijn vriendengroep, bijna alle HBO-ers zitten nog thuis en bij de universiteitsgangers is dit precies andersom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Een universiteit zorgt er vaak voor dat de studenten zich ook daadwerkelijk in de stad van studie willen vestigen. Dat betekent een hogere vraag naar koopwoningen, en vanwege de leeftijd voornamelijk gericht op het centrum. Dat is bij een HBO een stuk minder, die zijn wat minder verbonden met de studiestad.
Dat is tijdens de studie natuurlijk zo, maar na de studie dus ook. Dus de vraag naar huur- en koopwoningen zal stijgen wat ook een gevolg heeft voor de huizenprijzen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:28 schreef Platina het volgende:
[..]
Klopt, het percentage bij mij op school (HAS) dat op kamers zit is bedroevend laag. Ik zie het zelf ook in mijn vriendengroep, bijna alle HBO-ers zitten nog thuis en bij de universiteitsgangers is dit precies andersom.
Zou niet weten waarom? Laat 's-Hertogenbosch lekker zoals het is. Net als die discotheek, dat hoeft voor mij ook al niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef topdrob het volgende:
Naja zo'n universiteit brengt wel wat leven in de brouwerij. s`Hertogenbosch verliest het helaas hard op dinsdag en donderdagavond kwa uitgaanspubliek. Den Bosch is in vergelijking dan gewoon dood.
En zo'n universiteit brengt toch ook altijd wel een blik mooie meisjes mee
Uhm hoe lang ben jij al niet geweest? Misschien dat het niet in elke kroeg druk is maar ga eens naar de Thomas ofso, daar mag ik blij zijn als ik fatsoenlijk kan staan op donderdag avondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Is dat niet overal een beetje het geval? Stratumseind in Eindhoven liep ook verder en verder terug. Waar je 12 jaar terug nog over de koppen kon lopen op donderdagavond was het een jaar of 3 terug al compleet uitgestorven en klaagden café's daar steen en been...
3 jaar terug dus, toen kon je een bom laten vallen op stratum geen zak te doen op woensdag- en donderdag...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef topdrob het volgende:
[..]
Uhm hoe lang ben jij al niet geweest? Misschien dat het niet in elke kroeg druk is maar ga eens naar de Thomas ofso, daar mag ik blij zijn als ik fatsoenlijk kan staan op donderdag avond
Top!quote:Drie nachten langer op stap in Den Bosch
DEN BOSCH - Het Bossche college van B. en W. wil tegemoet komen aan de wens van de Bossche afdeling van Koninklijk Horeca Nederland om de horeca-openingstijden te verruimen voor speciale uitgaansavonden.
De horeca heeft herhaaldelijk gevraagd om gasten op uitgaansavonden tijdens feestdagen en 'stadsbrede evenementen' langer toe te laten. Het gaat om een verruiming van de sluitingstijd van 02.00 tot 03.00 uur. Daaraan zou 'grote behoefte' bestaan.
De horeca zou de 'nieuwe' tijden het liefst laten gelden voor Koninginnenacht, eerste paasdag, eerste pinksterdag (Jazz in Duketown) en tweede kerstdag. Behalve eerste paasdag komt de gemeente daar aan tegemoet.
Het voorstel komt aan bod tijdens de vergadering van de commissie bestuurzaken op 22 februari. De bijeenkomst begint om 19.30 uur.
Oehquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer wil je zeggen? Er zijn er bij ons genoeg die overwegen hun appartement in de verhuur te zetten ipv verkoop om er studenten in te huisvesten... verkoop schiet niet altijd even hard op, maar meer dan genoeg studenten die kamers zoeken.
Okay, hou ik het effe in de gaten hier... stel op nr 6 heeft net het appartement verkocht (net als de mensen ergens op nr 50). De man op nr 5 heeft hem nog niet officieel te koop gezet en gaat misschien verhuren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh
* Puala houd zich aanbevolen voor updates en meer informatie
Ik zoek een huur appartement, maar 800 is me wel te veel.. Maar laat maar eventjes wetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, hou ik het effe in de gaten hier... stel op nr 6 heeft net het appartement verkocht (net als de mensen ergens op nr 50). De man op nr 5 heeft hem nog niet officieel te koop gezet en gaat misschien verhuren.
Nr 12 bij mij boven wordt verhuurd maar dat zit ergens rond de ¤800/maand...
Bijles geven. Doe het zelf ook. Vind het erg leuk om te doen en het verdiend wel aardig.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Platina het volgende:
Iemand die nog leuke bijbaantjes weet voor een student? Heb toch wel geld nodig
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie iddquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Puala het volgende:
Weet niet waar je ergens woont, maar de winkels in de helftheuvelpassage hebben nog genoeg mensen nodig.
Jullie willen perse status, dan vind je dat al snel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie idd
Er is altijd nog de weenergroep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in een veredelde sociale werkplaats te werken is dat een goede optie idd
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
Hij vroeg werk, niet of het leuk of prettig werk was he![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef Platina het volgende:
Iemand die nog leuke bijbaantjes weet voor een student? Heb toch wel geld nodig
Oh ik wist niet dat jij dat voor een ander bepaalt of het leuk of prettig is of niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
Hij vroeg werk, niet of het leuk of prettig werk was he![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie willen perse status, dan vind je dat al snel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |