Mwoah, meeste mensen moeten de volgende dag vroeg op.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:27 schreef PimMerel het volgende:
Wordt er vrijdagavond ook carnaval gevierd in Oeteldonk?
Ik gok erop dat vrijdagavond ongeveer de meest drukke avond van allemaal is. Veel bedrijven die dan ook carnaval gaan vieren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:27 schreef PimMerel het volgende:
Wordt er vrijdagavond ook carnaval gevierd in Oeteldonk?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik gok erop dat vrijdagavond ongeveer de meest drukke avond van allemaal is. Veel bedrijven die dan ook carnaval gaan vieren.
Nou als je kinderen bijv hebt. Dan doe je waarschijnlijk mee aan de oliebollenfantengeloop. En er is zaterdag nog meer te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:40 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoezo moeten de meesten zaterdag vroeg op?
Ooit op vrijdagavond van carnaval in de Karrenstraat geweest? Geloof me, de rijen zijn dan een stuk langer dan de andere avonden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
__!!1 Meen je toch niet hé?
Joh in de karrenstraat? Dan staat iedereen op 1 plek ja. Maar de rest van de carnaval niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Ooit op vrijdagavond van carnaval in de Karrenstraat geweehttp://shop.fok.nl/st? Geloof me, de rijen zijn dan een stuk langer dan de andere avonden.
let wel, ik zeg 's avonds
Waarom zou je dan dus op een plek gaan staan waar niks te doen is? Kortom, vrijdagavond is het enorm druk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Joh in de karrenstraat? Dan staat iedereen op 1 plek ja. Maar de rest van de carnaval niet.Op vrijdag zijn er maar op een aantal plekken iets te doen.
Nee, vrijdag is het niet druk. Zondag, maandag en dinsdag. Dan is het pas druk daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom zou je dan dus op een plek gaan staan waar niks te doen is? Kortom, vrijdagavond is het enorm druk.
hmm, ik heb gewerkt in de Karrenstraat. Ik denk dat ik wel weet waar en wanneer het druk is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee, vrijdag is het niet druk. Zondag, maandag en dinsdag. Dan is het pas druk daar.
En ik ben er al een hoop jaren geweest op vrijdag avond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:45 schreef Blik het volgende:
[..]
hmm, ik heb gewerkt in de Karrenstraat. Ik denk dat ik wel weet waar en wanneer het druk is...
als je 3 keer de hele carnaval in een kroeg moet werken kun je wel een redelijk beeld vormen van de drukte. Vrijdag en zaterdag is de avond massaler. Zondag t/m dinsdag komt het volk veel meer over de hele dag verspreidt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En ik ben er al een hoop jaren geweest op vrijdag avond.
Tsja, maar zijn dat de meeste mensen? De meeste mensen die carnaval vieren hebben geen kinderen. Een hoop natuurlijk wel. Maar je hebt het hier over mensen met jonge kinderen. Statistisch bekeken is dit een minderheid. Praktisch bekeken: Ga je zaterdag 's-morgens wel eens de straat op? Dan zul je zien dat het super rustig is. Ik heb in de retail gewerkt. 'S-morgens gebeurt er maar vrij weinig. Inderdaad zijn er zat mensen op, maar zeker niet de hoeveelheid dat je kunt zeggen dat het daarom op vrijdag rustig zal zijn. Zeker niet met carnaval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou als je kinderen bijv hebt. Dan doe je waarschijnlijk mee aan de oliebollenfantengeloop. En er is zaterdag nog meer te doen.
Zaterdag is het inderdaad erg rustig qua carnaval, tegen de avond wordt het dan pas wat drukkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, maar zijn dat de meeste mensen? De meeste mensen die carnaval vieren hebben geen kinderen. Een hoop natuurlijk wel. Maar je hebt het hier over mensen met jonge kinderen. Statistisch bekeken is dit een minderheid. Praktisch bekeken: Ga je zaterdag 's-morgens wel eens de straat op? Dan zul je zien dat het super rustig is. Ik heb in de retail gewerkt. 'S-morgens gebeurt er maar vrij weinig. Inderdaad zijn er zat mensen op, maar zeker niet de hoeveelheid dat je kunt zeggen dat het daarom op vrijdag rustig zal zijn. Zeker niet met carnaval.
De jeugd gaat wel gewoon, dus in de leeftijdscategorie van 16-26 is er zeker een hoop te vinden in de stad. Er zullen zeker ook wel 30'ers zijn hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou als je kinderen bijv hebt. Dan doe je waarschijnlijk mee aan de oliebollenfantengeloop. En er is zaterdag nog meer te doen.
En niet eens z'n portemonnee gejatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef mjan het volgende:
Ik stond gisteravond onderaan de roltrap op het station bij een dronken carnavalvierder die naar beneden was gevallen en met een fikse hoofdwond op de grond lag te creperen...
Ai... Dat klinkt niet best...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef mjan het volgende:
Ik stond gisteravond onderaan de roltrap op het station bij een dronken carnavalvierder die naar beneden was gevallen en met een fikse hoofdwond op de grond lag te creperen...
Volgende keer plastic zakjes over je sokken aantrekken voordat je in je schoenen staptquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff wat was het koud vanmiddag, alhoewel niet zo koud als vandeweek, maar m'n voeten vroren er bijna af.Morgen nog maar een extra paar sokken aantrekken en ik had al zoveel lagen over elkaar aan.
Maar 't was wel gezellig.
quote:DEN BOSCH - Vergeleken met vorig jaar hebben Bossche horecabedrijafgelopen carnaval minder omzet gedraaid.
"Ik heb het idee dat veel zaken zo'n tien procent minder omzet hebben gedraaid dan vorig jaar. Het geldt in elk geval voor mij. Ook drankleveranciers vertellen dat er minder is geleverd dan vorig jaar." Dat zegt Bernard Kuenen, voorzitter van de Bossche afdeling van Koninklijk Horeca Nederland en exploitant van grand café Silva Ducis.
Volgens hem heeft de kou er voor gezorgd dat er minder werd gedronken dan vorig jaar tijdens carnaval. Kuenen: "Het was geen drinkweer. Met mooi weer gaan de mensen meer van café naar café. Bij binnenkomst nemen ze iets te drinken. Wie binnen blijft, drinkt dus minder."
Respectquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo dat was de carnaval alweer. Alle dagen van 10 uur in de ochtend en snachts om 2 uur weer naar huis. Ik heb er echt van genoten.
Goed zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik heb 5 dagen gevierd, dat werkt ook wel door moet ik zeggen. Niet van 10 tot 2, maar lang genoeg om mijn voeten goed te pijnigen in ieder geval.
Op naar maart 2011
Dat vraag ik me dus ook af... Misschien omdat alle oeteldonkers hun roes nog uit moeten slapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef PimMerel het volgende:
Waarom loopt dit reeks veel minder hard/leuk, dan die van Tilburg bijvoorbeeld?
Haha, dat geloof ik ja! Wel leuk om te spelen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit jaar was het voor het eerst met instrument (trombone) toch wel pijnlijke lippen + voeten opgelopen.
Ja superquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik ja! Wel leuk om te spelen?
Nee dat gaat altijd zo. In de Tilburgse wordt gewoon veel slap geouwehoerd, hier gaan ze klagen als je dat doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af... Misschien omdat alle oeteldonkers hun roes nog uit moeten slapen?
Wie is 'ze'?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee dat gaat altijd zo. In de Tilburgse wordt gewoon veel slap geouwehoerd, hier gaan ze klagen als je dat doet.
De meesten die hier komen. Nee je zegt niks geks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wie is 'ze'?
Is het daar ook niet een beetje het topic voor, of zeg ik nou iets geks
Nou, wij doen in ieder geval ons best om het op gang te houden, hahahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De meesten die hier komen. Nee je zegt niks geks.
Ik vind het ook jammer maarja.
Da's waar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou, wij doen in ieder geval ons best om het op gang te houden, hahaha
Nee hoor, alleen in combinatie met bijdehandquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat gaat altijd zo. In de Tilburgse wordt gewoon veel slap geouwehoerd, hier gaan ze klagen als je dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |