That's the spirit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, net of die Kruikezeikers tegen ons op kunnen
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in combinatie met bijdehand
Klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.
Tof!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:13 schreef Platina het volgende:
Ik zal me hier eens melden. Sinds 2 maanden op kamers in 's-Hertogenbosch. Schuurmanslaan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:58 schreef Puala het volgende:
Oh en gisteravond hebben ze eindelijk een keer iemand de bus uit gegooid. Bus 62 naar de kruiskamp.
Oh, zo af en toe zouden ze mogen van mequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgende stap is uit een rijdende bus
En de universiteit natuurlijk, alleen maar omdat we die hier niet hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, Tilburg is ook gewoon kut... het enige goeie daar is de 013.
Ben eigenlijk wel blij dat die er dus niet is in Den Bosch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:55 schreef booo het volgende:
[..]
En de universiteit natuurlijk, alleen maar omdat we die hier niet hebben.
Van mij hoeft het ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat die er dus niet is in Den Bosch.
Da's beter voor z'n egoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is het voordeel van geen universiteit.
Dat laatste hoeft van mij dan weer minder, heb al een mooi universitair meisje thuisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:14 schreef topdrob het volgende:
Naja zo'n universiteit brengt wel wat leven in de brouwerij. s`Hertogenbosch verliest het helaas hard op dinsdag en donderdagavond kwa uitgaanspubliek. Den Bosch is in vergelijking dan gewoon dood.
En zo'n universiteit brengt toch ook altijd wel een blik mooie meisjes mee
Een universiteit zorgt er vaak voor dat de studenten zich ook daadwerkelijk in de stad van studie willen vestigen. Dat betekent een hogere vraag naar koopwoningen, en vanwege de leeftijd voornamelijk gericht op het centrum. Dat is bij een HBO een stuk minder, die zijn wat minder verbonden met de studiestad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog meer wil je zeggen? Er zijn er bij ons genoeg die overwegen hun appartement in de verhuur te zetten ipv verkoop om er studenten in te huisvesten... verkoop schiet niet altijd even hard op, maar meer dan genoeg studenten die kamers zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |