Dat is toch zo met universitair.quote:
Oh sorry, kwam tie anders over als bedoelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat jij dat voor een ander bepaalt of het leuk of prettig is of niet.
Ligt aan je leeftijd, tot maximaal 20 jaar is de parade wel een goed idee. Ben je iets ouder dan wellicht naar de Uilenburg. En als je aan hockey doet, 't Pumpkequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:35 schreef topdrob het volgende:
trouwens, ik heb binnekort een date. We gaan waarschijnlijk wat drinken in Den Bosch. Waar kunnen we gezellig zitten savonds rond een uur of 8 ? Ik dacht zelf gewoon in een kroeg aan de parade, maar misschien andere suggesties? :p
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh sorry, kwam tie anders over als bedoelt.
Touché, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
Hij vroeg werk, niet of het leuk of prettig werk was he![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
Ik ben maar een boerenlul met een HAVO diploma hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch zo met universitair.
Oh, maar omdat je zei dat je thuis een mooi universitair meisje hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben maar een boerenlul met een HAVO diploma hoor
Daar is niks aan gelogen, maar dat maakt mij nog niet slimmerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh, maar omdat je zei dat je thuis een mooi universitair meisje hebt.![]()
Ik lees/hoor vaak dat die liever partners hebben van hetzelfde niveau, dus ik ging er even vanuit dat jij dat ook had.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar is niks aan gelogen, maar dat maakt mij nog niet slimmer
Ik niveau?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik lees/hoor vaak dat die liever partners hebben van hetzelfde niveau, dus ik ging er even vanuit dat jij dat ook had.![]()
quote:
Muziek op de achtergrond is in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Btw, nieuw restaurantje in de het SM's -> http://www.mangustare.nl/
pumpke is leuk! Tuurlijk komen er wat hockeyers maar daar heb je weinig last van hoor. Een vd leukste zoniet de leukste tent op de parade.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt aan je leeftijd, tot maximaal 20 jaar is de parade wel een goed idee. Ben je iets ouder dan wellicht naar de Uilenburg. En als je aan hockey doet, 't Pumpke
Waar moet ik zijn dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Bijles geven. Doe het zelf ook. Vind het erg leuk om te doen en het verdiend wel aardig.
Er zijn huiswerkbegeleidingsinstituten (oa 1 in rosmalen), maar ik doe het voortaan particulier zogezegdquote:
Zo, jij bent er ook vroeg bij.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:30 schreef Ceased2Be het volgende:
en vandaag op de koffie geweest bij een vriend om na 2 jaar z'n 'nieuwe' huis eens te bekijken... good times
rare mensen?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wij hebben muziek gemaakt in de zusterstad van 's-Hertogenbosch. Leuven.. mooie gebouwen enzo. Maar wat een rare mensen wonen daar
Ach, beter laat dan nooit... ik compenseer het door een andere vriend a.s. woensdag mee te helpen verhuizen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, jij bent er ook vroeg bij.
Vond de eindgebruiker ook... iig weer pluspunten en overuren gescoordquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
...
En die database upgrade was dan zeker nodig zeg! Damn. Wel een super vooruitgang
Wat voor mensen daar aan carnaval mee doen.. Gewoon echt dé apartste mensen die je kan vinden in een stad. Die vieren het daar.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks gedaan van het weekend?
Klinkt inderdaad erg spannendquote:Op zondag 28 februari 2010 23:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Hmmmm, eens kijken:
Gisteren de hele dag aan m'n verslag gezeten.
Vandaag vroeg opgestaan om te gaan hardlopen.
Niet hard gelopen wegens regen. Wel weer de hele dag aan verslag gezeten. Tot nu. Nu slapen.
Echt een jaloersmakend leven leid ik zeg.
* mjan zwelgt nog even verder in zelfmedelijden
En dan weet je nog niet eens waar mijn verslag over gaat! Kun je nagaan!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg spannend
Tsss beetje op fok gaan posten terwijl ik ben gaan slapen!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef mjan het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet eens waar mijn verslag over gaat! Kun je nagaan!
quote:Op maandag 1 maart 2010 06:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tsss beetje op fok gaan posten terwijl ik ben gaan slapen!![]()
Ja he!quote:
Precies, dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef booo het volgende:
En ik om 2 uur een kéiharde knal horenMaar t kan nooit hetzelfde geweest zijn.
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!
3 over 2 was het!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik dus ook alWel heel toevallig he? Want die knal was om 5 over 2 ongeveer
Vinexquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!
quote:
Dat is ook niet zover bij mij vandaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, als jij het zegtVlakbij de schans...
Nou dan was het toch echt een behoorlijke knal.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, als jij het zegtVlakbij de schans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |