Ach, beter laat dan nooit... ik compenseer het door een andere vriend a.s. woensdag mee te helpen verhuizen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, jij bent er ook vroeg bij.
Vond de eindgebruiker ook... iig weer pluspunten en overuren gescoordquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
...
En die database upgrade was dan zeker nodig zeg! Damn. Wel een super vooruitgang
Wat voor mensen daar aan carnaval mee doen.. Gewoon echt dé apartste mensen die je kan vinden in een stad. Die vieren het daar.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks gedaan van het weekend?
Klinkt inderdaad erg spannendquote:Op zondag 28 februari 2010 23:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Hmmmm, eens kijken:
Gisteren de hele dag aan m'n verslag gezeten.
Vandaag vroeg opgestaan om te gaan hardlopen.
Niet hard gelopen wegens regen. Wel weer de hele dag aan verslag gezeten. Tot nu. Nu slapen.
Echt een jaloersmakend leven leid ik zeg.
* mjan zwelgt nog even verder in zelfmedelijden
En dan weet je nog niet eens waar mijn verslag over gaat! Kun je nagaan!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg spannend
Tsss beetje op fok gaan posten terwijl ik ben gaan slapen!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:48 schreef mjan het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet eens waar mijn verslag over gaat! Kun je nagaan!
quote:Op maandag 1 maart 2010 06:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tsss beetje op fok gaan posten terwijl ik ben gaan slapen!![]()
Ja he!quote:
Precies, dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 1 maart 2010 15:20 schreef booo het volgende:
En ik om 2 uur een kéiharde knal horenMaar t kan nooit hetzelfde geweest zijn.
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!
3 over 2 was het!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik dus ook alWel heel toevallig he? Want die knal was om 5 over 2 ongeveer
Vinexquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is vast zijdelings gerelateerd aan, onze kwaadaardige invloed sijpelt langzaam door heel Den Bosch heen. Nog even en ook het vinexwijkje van Herr Pantoffel moet eraan geloven!
quote:
Dat is ook niet zover bij mij vandaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, als jij het zegtVlakbij de schans...
Nou dan was het toch echt een behoorlijke knal.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, als jij het zegtVlakbij de schans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |