abonnement Unibet Coolblue
pi_77349029
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Keshet het volgende:
Goed nieuws! Er is geen chromosale afwijking! -insert heul veul blije smileys die ik vanaf m'n telefoon niet weet te vinden-

Ben nu onderweg naar het ziekenhuis, we hebben vanavond al een gesprek met de kinderartsen over hoe nu verder!

* Keshet stuitert door de auto van blijdschap en stress!
oh wat een heerlijk nieuws!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77349929
Flugel: fijn joh, een goede echo
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Keshet het volgende:
Goed nieuws! Er is geen chromosale afwijking! -insert heul veul blije smileys die ik vanaf m'n telefoon niet weet te vinden-

Ben nu onderweg naar het ziekenhuis, we hebben vanavond al een gesprek met de kinderartsen over hoe nu verder!

* Keshet stuitert door de auto van blijdschap en stress!
Wat geweldig! Ben zo blij voor jullie!

En Orea ook al een sticker, gaat goed hier!

Ik heb er ook eentje.....bloeddruk goed, hartslag beeb goed, ligt vast in mijn bekken (dus startklaar) en wordt geschat op 6-6,5 pond bij geboorte.....NICE!
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:57:58 #63
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77351979
Voor iedereen met stickertjes

Moeders heeft heel het huis schoongemaakt Ben nu echt echt echt echt klaar voor mn meisje
Hier veel gerommel, harde buiken en steeds n enorme druk naar beneden.. Voelt niet fijn!!!!
Ga nu lekker op de bank hangen en lekker vroeg mn bedje in, veel te drukke dag
Tot morgen Truste alvast
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:36:57 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77354090
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Cantare het volgende:
Ghehe, ik zie jullie je al inoliën en buikschuivers maken op een blauw zeil


Saffier, wat fijn dat je een goede dag hebt! Probeer het vast te houden..

Orea en DJRandall, weer goedgekeurd!!

m_p (en ook octpussy) wat een gedoe met al dat gerommel...
Fijn dat het weer schoon is m_p

Hier is het ook weer schoon dankzij mijn zusje... Heerlijk...
pi_77355906
Effe een vraagje hoor:

Ik heb dus een Maxi Cosi Cabrio Fix en daar wil ik een voetenzak in. Maarrrrr.....past dat wel? Want ik heb nu dus een zak, die niet past, zeker niet in combi met de mini baby-inzet (verkleiner dus)....
Of gebruik je de eerste periode met mini-baby gewoon een deken ipv voetenzak?

[ Bericht 1% gewijzigd door DJRandall op 27-01-2010 22:19:25 ]
pi_77356510
DJ Randal, heb je zak van MC zelf? Die past hier prima en paste ook bij de geboorte prima. Tis trouwens eerst voetenzak en dan verkleiner volgens MC. En dat verkleint de boel best wel hoor.
Keshet wat een goed nieuws!

En wie vroeg er nou om 26 graden en zon? Dat wil je echt niet met een dikke buik hoor, been there, done that
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77356970
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef mefke79 het volgende:
DJ Randal, heb je zak van MC zelf? Die past hier prima en paste ook bij de geboorte prima. Tis trouwens eerst voetenzak en dan verkleiner volgens MC. En dat verkleint de boel best wel hoor.
Keshet wat een goed nieuws!

En wie vroeg er nou om 26 graden en zon? Dat wil je echt niet met een dikke buik hoor, been there, done that
Nee, ik heb een universele zak. Maar daar moet dus de verkleiner weer in? Dan nog vraag ik me af of het past, aangezien de schoudergordels te laag voor de zak zitten.
Ik ga het even passen.

Edit: het past wel, maar ik ben er niet van overtuigd dat het goed zit. Of moet ik gewoon wennen aan grote spulletjes voor kleine kindjes....

[ Bericht 7% gewijzigd door DJRandall op 27-01-2010 22:51:37 ]
pi_77357197
Ik heb een pakje gekocht en net van iemand een mutsje gekregen
pi_77364507
Oeps, ik heb me gisteren niet gemeld. (maar niemand die het gemerkt heeft gelukkig).


Gisteren een dikke sticker gekregen bij de vk.
Alles hier nog goed. Alleen het slapen Maar goed.

Eventjes heel officieel. MELD!

(en ga zo mijn bed weer in, en lees vanmiddag dan weer bij enzo).
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:01:51 #70
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77365033
Ik had je wel gemist Ymme! Kom je je vandaag wat eerder melden?

Een voor alle stickertjes van gisteren!

Hoe hebben de andere dikbuikkies geslapen?

Gisteren was het voor ons een emotionele rollercoaster. De goede uitslag van de vruchtwaterpunctie ( ) gevolgd door meteen weer naar het ziekenhuis gaan voor gesprekken met de neonatoloog en de gyn.
Een fijn gesprek gehad waarin de mogelijke scenario's in de nabije toekomst geschetst zijn.
Ons Teigetje maakt een goede kans!

Vanaf vandaag krijg ik spuiten om de baby te laten 'rijpen'. Die hebben 48 uur nodig om volledig in te werken. Blijft Teigetje iig tot dan zitten dan ziet het traject er zwaar maar wel enigszins rooskleurig uit.
Vanaf vandaag of morgen ( Yay voor alle onzekerheid ) wordt ik opgenomen in het Sophia Kinderziekenhuis. Er wordt dan twee maal per dag een CTG gemaakt om te kijken hoe het met de kleine gaat. Gaat het goed dan gebeurt er niks. Gaat het niet goed dan wordt ze gehaald met een keizersnede. De overlevingskansen zijn bij deze termijn, morgen 26 weken, niet slecht maar de kans op complicaties is natuurlijk wel ontzettend groot. We zijn er echt nog lang niet.

Wat ze vaak zien in dit soort gevallen is: groeiachterstand (check) > verslechtering van de 'flow' in de navelstreng (check) > kindje krijgt het benauwd in de buik. Van dit laatste is op dit moment geen sprake maar dat kan natuurlijk per minuut veranderen.

Wat ik wel cool vond om te horen gisteren is dat het 100% zeker weten een meisje is (Lang leve de chromosomen!) en dat ze daardoor een betere kans heeft! Er is dus bewijs voor het feit dat we het sterkere geslacht zijn, hihi.

Voor mij persoonlijk is dit een hele onwerkelijke periode. Ik ga niet meehelpen met verhuizen. Ik ga niet samen met mijn lief voor het eerst in ons nieuwe huis slapen. Hij gaat (met een hoop hulp natuurlijk) de verhuizing regelen en zonder mij in het nieuwe huis slapen.
We gaan niet samen de babykamer inrichten, dat gaat 'ie alleen doen.
Ik had me het hele zwanger-zijn-gebeuren eerlijk gezegd iets leuker voorgesteld dan dit.

Ik ga natuurlijk wel ontzettend delegeren vanuit mijn ziekenhuisbedje en gewoon alles online uitzoeken c.q. bestellen. Die hormomonster-award is voor mij!

Ik weet niet of ik internet heb in 't ziekenhuis maar gelukkig heb ik een iPhone ( ) dus voorlopig zijn jullie nog niet van me af!
A grand adventure has begun.
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:21:40 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77365223
Tjee Keshet, wat een rollercoaster indeed!
Wat fijn dat de uitslag van de punctie zo goed was, maar wat naar dat het alsnog allemaal zo onzeker is hoe het gaat lopen met jullie meisje!
Ik hoop dat ze zo lang mogelijk blijft zitten en gewoon lekker goed gaat groeien nu bij haar mama in haar buik.
En wat kan ik me goed voorstellen dat je je verdrietig voelt over dat verhuizen en het kamertje en het zwanger zijn enzo.
Zo heel gek. Je gaat nu straks het ziekenhuis in vanuit het ene huis en straks met je kindje (daar ga ik gewoon vanuit ) naar huis naar een ander huis. Over een totaal nieuw begin gesproken.

Ik duim met alles wat ik heb voor jullie hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-01-2010 08:35:25 ]
***
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:29:58 #72
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77365331
Meld na weer een rotnacht, dus hop weer het bed in en vanmiddag om 2 uur een afspraak bij de VK
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77365337
Keshet, kan het ook nog zo zijn dat de kleine tot 40 weken blijft zitten? Moet je in het ziekenhuis blijven tot de kleine er is? Ook als dat nog lang duurt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77365387
BE, wat zeg je het weer mooi!
En Keshet, ik blijf jompelen voor je meiske
Het gevoel van een niet-roze-wolk-zwangerschap ken ik jammergenoeg ook wel, maar uiteindelijk is het natuurlijk te doen om een kindje. En hee: het lijkt er allemaal goed uit te zien voor de jouwe!
Wel heftig zeg, die opname, en zo vroeg al. Heb je i-net daar, in het kader van: de tijd doorkomen?


Hier begint het een klein beetje op te schieten. En we zijn er nog stééds niet uit qua naam.
En ik wil zo graag een GMK jumpsuit bestellen met zijn naam erop. [confused]

Hij heeft zelf ook geen uitgesproken voorkeur.

(*nagespeeld met gefingeerde namen)



Ik zag net op mijn ticker dat het nog maar 40 dagen is tot de UD.
En ik weet niet of we de UD gaan halen, gezien de geschatte grootte (erg groot) van de baby. In mijn achterhoofd houd ik vast rekening met voortijdig inleiden, waar al naar gehint werd door vk en gyn.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77365511
Keshet, wat goed dat het resultaat van de punctie zo goed is en dat jullie in de meest gunstige situatie zijn terechtgekomen (alhoewel het me zeker een zware periode lijkt, hoor).

Hier weer een dagje werken (nog 10 werkdagen te gaan... het lijkt zo onwerkelijk )
pi_77365588
Keshet! Wat fijn dat je meisje in orde lijkt! Ik duim dat ze net zo lang blijft zitten als goed voor haar is en veel sterkte met de ziekenhuisopname. Ga je naar Dijkzigt?

Ik duim voor jullie!
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:56:33 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77365667
Webkim, wat lastig van die namen zeg!
Fictief of niet, ga toch mijn mening geven. Ik vind Joep het leukst bij Thomas.
***
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:04:51 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77365802
Keshet, fijn dat het scenario eigenlijk steeds wat positiever wordt. Kan me helemaal voorstellen dat het niet mee verhuizen (en aanwijzingen geven) heel naar is en zo lang in het ziekenhuis blijven is zo mogelijk nog kloteriger... Ik blijf gewoon voor je doorduimen, laten we hopen dat al deze maatregelen ervoor zorgen dat je meisje nog lekker lang blijft zitten en zo de kansen nog eens wat meer vergroot... Sterkte meid

Webkim, whehe, goeie optie zo Ik weet dat 't gefingeerde namen zijn, maar Willem is de mooiste

Leo, nog maar 10 dagen...

ymme, mannetje weer netjes thuis?

Hier nog steeds blij dat alles gisteren goed was. Is bij jullie na de 12 weken de lengte eigenlijk nog gemeten? (kop/staart) Ik had een assistent gisteren en die gaf aan dat de lengte nu niet meer zoveel zegt.... Ze heeft wel vlug even gekeken, maar prutske lag niet helemaal recht en volgens mij was ze er ook niet al te best in. Prutske kwam er dus iets kleiner uit dan ikzelf verwacht zou hebben. Zelf sloeg ze er niet op aan overigens, dus ik ga mezelf er ook niet druk om maken. (bij de echte gyn lag ik ook steeds achter en toen ik eenmaal bij de echoscopiste kwam bleek ik juist voor te lopen, ergo; dat meten is ook een vak en effe vlug/vlug door de gyn is in mijn ogen niet altijd even accuraat)

Verder nog prima zin, de hormonen doen echt goeie dingen voor me wat m'n normale stemmingen betreft. Ik vaar er wel bij

Wel weer wat last van de darmen en ik voel me niet optimaal, maar volgens mij is het halve land wel verkouden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:07:06 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77365834
Keshet, jemig zeg! Dat is inderdaad even anders dan je je had voorgesteld. Maar iedereen duimt voor een goede afliop dus dat je meisje nog maar even veilig blijft zitten en goed groeit...
Misschien moeten we een Fok actie starten en Pokon naar je toesturen?

m_p, wat vervelend dat je zo slecht slaapt!

ymme, weer goedgekeurd!
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:12:59 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77365933
Flugel, ze doen dat meten na de 12 weken meestal idd niet omdat eig. alleen tot aan die 12 weken de groei van elke foetus gelijk loopt zodat de duur van de zwangerschap eraan afgemeten kan worden. Vandaar ook dat de termijnecho in principe voor die 12 weken plaats vindt.
Daarna kan de groei blijkbaar wat uiteenlopen zonder dat dat consequenties heeft voor het kindje of de duur van de zwangerschap. Maar de initiele celdeling oid gaat voor iedereen gelijk op.
***
pi_77365943
Flugeltje, het klinkt onwerkelijk, hé? Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen dat ik hier maar 10 dagen meer zal zitten Maar dat zal wel in orde komen

Bij mij meten ze eigenlijk alleen nog de baarmoeder als ik op controle ga en tijdens de 20 en 32-weken echo hebben ze nog eens gemeten om te zien of hij nog op schema ligt. Alhoewel, ik denk dat ze dan gewoon lichaamsdelen meten (zoals bv de beentjes) om voorspellingen te kunnen doen. Niet meer van kop tot teen eigenlijk. Ik denk eigenlijk dat heel dat meten nooit helemaal accuraat kan zijn. Ik herinner mij bij mijn zus dat ze twee dagen voor haar bevalling nog gemeten hadden om een schatting van het gewicht te maken. En toen ze twee dagen later beviel, woog het kindje 600 gr minder dan de schatting.

En idd, Keshet, iedereen duimt hier mee zodat jullie meisje nog lang genoeg blijft zitten
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:16:17 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77365978
Baarmoedergrootte zegt idd meer voor de groei na een bepaalde tijd.

En als ze op het eind een groei meting doen dan doen ze dat adhv bovenbeentje, buikje en hoofdje en dan de combinatie van die drie dingen, maar dan nog is het lastig.

Zoals Leonieke al zegt, ze kunnen er dan best aardig naast zitten. Bij mij zeiden ze 4 dagen voor de bevalling nav een echo 8 pond, maar het waren er 9. Maar de gyn zei toen idd dat het moeilijk is omdat accuraat te meten want je kan gewoon niet goed zien of er veel spekkies aan een baby zitten of niet.
En bij voelen zei de vk bij mij op dat moment zelfs 7 pond.
Ze was stomverbaasd want bij de eerste zat ze er dus ook 2 pond naast terwijl ze normaal vrij goed kan schatten.
***
pi_77365995
Keshet, wat fijn dat het in orde lijkt, maar ook ontzettend beroerd dat jij nietnu lekker kan nestelen voor de baby Dat is echt stomvervelend.
En hoppa voor je meisje! Meisjes zijn stoer!
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef mefke79 het volgende:

En wie vroeg er nou om 26 graden en zon? Dat wil je echt niet met een dikke buik hoor, been there, done that
De drie weken voor Leanders geboorte waren hittegolf. 30+ en zonzonzon.
Doemijdiemaarweer héérlijk!

Fluug: het is niet voor niks dat ze termijnecho's liever eerder doen natuurlijk Juist helemaal in het begin kan je de termijn goed bepalen
pi_77366017
Spuit 11 ikke
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:25:35 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77366156
Dank allemaal, ik had ook wel verwacht dat het niet zo spannend zou zijn allemaal, anders had ze uit zichzelf al wel gemeten ipv dat ik er om moest vragen

Gisteren is trouwens wel bewezen dat ik zo'n angelsound-ding gewoon niet in huis moet gaan halen, Het duurde nogal lang voor de verpleegkundige het hartje had en toen verdubbelde mijn hartslag zo'n beetje Ergo; ontwetendheid is voor mij wel goed. Bovendien mag ik bellen zodra ik ook maar enigzins onzeker ben en dan zoeken ze gewoon een gaatje op om even naar het hartje te luisteren. En ik zou dan echt niet de enige zijn.... Sommige dames komen iedere week en dat is geen enkel probleem. Wat een fijn ziekenhuis hebben we hier toch, ze erkennen de onzekerheid van vrouwen ook gewoon en redeneren dat ze liever een keer extra wat zekerheid geven dan dat ze allemaal van die gestresste hormonsters hebben rondlopen daar. Gaat er allemaal vrij relaxed aan toe ook....

Ik ga dus midden in de zomer bevallen zoals het er nu naar uitziet, mag dus ook wel wat warmte verwachten. Ik wacht het gewoon netjes af, een airco voor op de slaapkamer vind ik wel een goed plan denk ik nu. Voor de rest zien we het wel....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77366311
Dat is nog eens een goede instelling van het ziekenhuis Fluug Altijd prettig om te weten dat ze je nooit vinden zeuren

Ow, ik moet trouwens wel meteen bellen als ik denk 'dit is het' en ik redelijk regelmatige weeën heb. Ik hoef niet te wachten op 'om de 4 minuten en ze duren een minuut' . Omdat het de tweede is ofzo geloof ik
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:33:36 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77366339
keshet, wat fijn dat jullie meisje geen chromosomale afwijkingen heeft!
nu hopen dat ze nog lang blijftv zitten!

flugel, ze doen geen kop-staart meting meer, omdat kindjes zich gaan krommen (foetyushouding ) dus die lengte zegt helemaal niks meer. ze gaan dan ook over op hoofdomtrek, buikomtrek en bovenbeen meten

asy meldplicht! nog max 5 weken!
en wat een lijst LLM's weer! succes!
free, vkuchttas? nergens voor nodig. jij werpt je kind ook gewoon in je nwe gang
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77366583
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef Cantare het volgende:
Doe jij ook orthopedagogiek? Ik ook! Hoelang moet jij nog?
Ik heb ook Orthopedagogiek gedaan, maar helaas niet afgemaakt. Welke docenten heb jij Pessie? Ik heb ook in Grunn' gezeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 28-01-2010 09:48:42 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77366691
oh ja *meldt* mét.......gerommel in mijn buik. Ik wilde vanochtend naar de bieb gaan met onze peuter maar dat ga ik niet halen want veel gerommel in de buik.

@webkim; gefingeerd namen Ik vind Boaz wel een leuke naam maar weer minder goed bij Thomas passen.
Nu word ik wel heel benieuwd naar de echte namen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77366770
Flowerbox aan het rommelen! Yay
Definieer rommelen?
pi_77366851
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Flowerbox aan het rommelen! Yay
Definieer rommelen?
rom·me·len rommelde, h gerommeld 1 dof dreunen: de donder rommelt; het rommelt in het kabinet er zijn ruzies, spanningen 2 in iets zoeken en daarbij rommel maken 3 ondoelmatig bezig zijn
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77366884
Serieus; in onderbuik soort kramp-idee. Moeilijk kunnen lopen en graag relaxt aan willen doen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77366905
flowerbox wat spannend Veel succes met het rommelen! Maar als je niet naar de bib gaat, is het dan al echt heel echt rommelen?
Mogen we beginnen F5'en?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:00:40 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77366951
F5 vandaag

flowerbox, zet 'm op
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:00:52 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77366953
Keshet, fijn dat ze zo goed voor jou en je kindje gaan zorgen! Al is het natuurlijk balen dat je nu niet zelf kunt verhuizen.

En flowerbox maakt rommel... (Ik heb voor statistiek Pieters gehad, dat is wel de meest bekende. Verder zijn er de afgelopen 6 jaar heeeel veeeel oude docenten weggegaan en nieuwe docenten bijgekomen. Ik denk dat je Nakken ook wel kent. Ze zijn nu beide wel met pensioen, wat vooral in het geval van statistiek echt een ramp is voor de eerstejaars studenten).

En hier een mijlpaaltje: 100 dagen zwanger EN precies 5 jaar geleden ging manlief voor mij op de knieën
pi_77366962
@ leonieke; nee hoor nog niet gaan F5-en. Misschien zet het wel weer niet door. Nog geen hulptroepen ingelicht dus valt nog mee
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77366972
I'd like to make myself believe.
pi_77367067
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef pessie het volgende:
Keshet, fijn dat ze zo goed voor jou en je kindje gaan zorgen! Al is het natuurlijk balen dat je nu niet zelf kunt verhuizen.

En flowerbox maakt rommel... (Ik heb voor statistiek Pieters gehad, dat is wel de meest bekende. Verder zijn er de afgelopen 6 jaar heeeel veeeel oude docenten weggegaan en nieuwe docenten bijgekomen. Ik denk dat je Nakken ook wel kent. Ze zijn nu beide wel met pensioen, wat vooral in het geval van statistiek echt een ramp is voor de eerstejaars studenten).

En hier een mijlpaaltje: 100 dagen zwanger EN precies 5 jaar geleden ging manlief voor mij op de knieën
Mooi mijlpaal, pessie! (oeh ja Nakken en Pieters die ken ik nog wel. Ik ben afgehaakt in 2006. En Roggen is die er ook nog? sorry offtopic )
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77367156
Keshet Het beste scenario gelukkig!

Flugel: Ik ben bijna de hele zwangerschap om de week bij de verloskundige geweest om het hartje te luisteren. Ik merkte dat ik er gestresst was door mijn miskraam. De vk stelde zelf voor om vaak te komen en gaf me zelfs op mijn donder dat ik het niet eerder had gezegd. Dus maak er lekker gebruik van, het geeft echt veel rust om wat vaker te kunnen luisteren......
En ik heb het hartje dus ook een keer niet kunnen vinden met de Angelsounds......geloof me, koop zo'n ding maar niet.....

Flowerbox: aan het rommelen..... maar je moet nog tot 3 feb.....

Oh ja: *meld* na een goede nacht en ook nog op tijd op voor mijn doen....
pi_77367191
Ja dan moet ik wel heeeel lang rommel maken. Ach dit zal ook wel niet doorzetten...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77367279
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef flowerbox het volgende:
Ja dan moet ik wel heeeel lang rommel maken. Ach dit zal ook wel niet doorzetten...
ow wacht ff, das volgende week al
pi_77367507
Meldt

Niks hier, af en toe wat krampjes en steekjes, maar kan er niks van maken. Ik ga alleen nu zitten denken dat ik het straks niet herken als het echt zover is en dat die baby er al bijna uit is voordat ik het door ga hebben ofzo.

Keshet, gelukkig dat ze goed op je gaan passen, alleen ik kan me heel goed voorstellen dat het absoluut niet is wat je in gedachten had nu je zolang plat moet. Het is voor een goed doel, laat je maar lekker verwennen, en een Iphone of laptop met internet is dan inderdaad bijna onmisbaar
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:36 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77367774
(Flowerbox pas in 2006 afgehaakt. Mensen dan hebben we misschien samen nog in de banken gezeten. Ik ben in 2004 begonnen maar door examenstress/faalangst erg lang moeten doen voor ik tentamens haal. Verder ook vaak ziek. Roggen, Oenema-Mostert, Janssen, van Houten, Knijff, Minnaert, Ruijssenaars etc allemaal nog present.).

En het rommelt bij meerdere mensen!!!! Zet em op!!
pi_77368362
Whoehoeeee het gaat hier de komende tijd weer spannend worden
pi_77368885
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
Keshet, wat fijn dat het in orde lijkt, maar ook ontzettend beroerd dat jij nietnu lekker kan nestelen voor de baby Dat is echt stomvervelend.
En hoppa voor je meisje! Meisjes zijn stoer!
[..]

De drie weken voor Leanders geboorte waren hittegolf. 30+ en zonzonzon.
Doemijdiemaarweer héérlijk!
ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist

Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar

Waar is Octo???!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:03:29 #106
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77368967
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist

Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar

Waar is Octo???!
Het lijkt me echt ideaal. Van begin juni tot eind juli 25 tot 30 graden en zon! Dan kan ik elke dag gaan zwemmen... En dat lijkt me dus weer heerlijk met een gigabuik (die ik volgens de voorbindbuik van de kledingwinkel ga krijgen).

Het wordt trouwens weer kouder hier in het noorden. Ik verwacht zaterdag te gaan schaatsen.
pi_77369365
Pessie gefeliciteerd met je dubbele mijlpaal!
Wij vergeten onze verlovingsdatum altijd te vieren
pi_77369596
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist

Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar

Waar is Octo???!


Gisteren en vannacht aan een stuk door harde buiken gehad en af en toe ook best pijnlijk Nou had/heb ik ook wel last van mijn darmen dus misschien een virusje te pakken oid. Kan me er ook niet echt toe zetten om iets te gaan doen nu.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:24:36 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77369665
pessie, gefeliciteerd met je dubbele mijlpaal

en een rommelende flowerbox

octo zal wel weer terug in bed gekropen zijn na een slechte nacht...
En daar is okkie ook al...

En ik heb nog helemaal geen meldplicht
*vingers in oren stopt en heel hard LALALALALA zingt*

Voedingsbeha's toch maar online besteld. In de buurt is dus geen winkel waar ze mijn maat hebben... Nu maar hopen dat ze op tijd binnen zijn!
pi_77369825
Je hoeft toch ook niks te doen Octo?
Lekker walvissen op de bank

Hebben ze dan echt geen speciaalzaak in de buurt Asy? Nu moet je ook nog hopen dat ze goed passen
Ik heb er nu 1, terwijl 2 wel wordt aangeraden, maar ja ¤ 54 per stuk is best prijzig.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:30:47 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77369865
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef octopussy het volgende:

[..]



Gisteren en vannacht aan een stuk door harde buiken gehad en af en toe ook best pijnlijk Nou had/heb ik ook wel last van mijn darmen dus misschien een virusje te pakken oid. Kan me er ook niet echt toe zetten om iets te gaan doen nu.
Hmmm... Ik wil je niet bang maken, en dat kan ook helemaal niet want het duurt nog eeuwen voor ik ervaring heb zoals jij... Maar, is het niet zo dat voor een baby komt je darmen zichzelf automatisch gaan legen?
pi_77370303
Oh maar dat maakt mij niet bang hoor Pessie. Integendeel: van mij mag de bevalling per direct wel beginnen, ik zie er niet tegenop.
Nu met dat gerommel weet ik niet zo goed waar ik aan toe ben, en het is best vermoeiend. Dinsdag moet ik weer naar de vlos dus dan ga ik het wel ter sprake brengen. Ik ben ergens heel erg benieuwd of ik misschien al een verweekte bmm of wat ontsluiting heb.

Vergeleken met Keshet heb ik het heel goed, dus ik stop nu met klagen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:52 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77370496
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef sindell het volgende:
Hebben ze dan echt geen speciaalzaak in de buurt Asy? Nu moet je ook nog hopen dat ze goed passen
Ik heb er nu 1, terwijl 2 wel wordt aangeraden, maar ja ¤ 54 per stuk is best prijzig.
Nee noppes, in elk geval óf ze hebben geen voedingsbeha's op voorraad óf ze hebben geen voedingsbeha's in mijn maat...
Nou ik kan ze terugsturen als ze niet passen. Dus ik heb 2 verschillende maten besteld en degene die past daar bestel ik er meer van en de andere stuur ik terug...
pi_77370671
Keshet, wat een goede uitslag van de punctie maar wat een rollercoaster gaan jullie door zeg! Ik snap je gevoelens helemaal maar het gaat gewoon helemaal goedkomen. Jullie meisje gaat gewoon goed rijpen, nog wat groeien en jullie krijgen een mooie dochter! En als jullie uit het ziekenhuis komen, gaan jullie gewoon ritueel het nieuwe huis inwijden! Ik duim voor jullie!

Pessie, ik doe mee met de zonnedans. Hier dan wel niet glas (kijk je wel uit ) maar meer koud en regenachtig en dat is ook sjaggo-makend.

Wat heerlijk om te lezen Saffier, kleertjes kopen zo heerlijk, maar ik mag niet meer van mezelf. Hij kan het nu al amper allemaal aan vrees ik

Orea een sticker lekker toch hè! Bij mij werd dat blaasprobleem na de 20e week echt minder (baarmoeder ging flink omhoog) om nu aan het eind weer terug te komen maar goed, het is toch zo'n 3 maanden weggeweest

DJ Randall, wat fijn dat hij goed ligt en vast EN niet zo groot! Laat maar komen dus

Cantare heeft ook een pakje gekocht en een mutsje wat echt wordt het dan hè?

Ymme, ook lekker dat je weer bent goedgekeurd!

Webkim, die namen lastig hè die keuze (hadden we hier met een meisjesnaam, maar 'gelukkig' krijgen we een zoon). Je kan het ook bepalen als hij geboren wordt, kijk 'm aan en beslis. Spannend

Flugel, klopt van die lengte, tussen 12 en 20 groeien ze heel onregelmatig is mij verteld en zegt het dus niet zo veel. Bij de 20 weken echo wel gemeten en tussen 28-32 hebben ze bij mij wel een groeiecho gedaan omdat dan de groei wel weer cruciaal is. (beetje spuit elf merk ik bij het teruglezen )

Hier prima geslapen, gister lekker uit eten geweest dus was wel moe dus vanmorgen na ontbijt met hubby nog even lekker een paar uurtjes geslapen. Zo even kennis maken bij de nieuwe huisarts. Gelukkig is he nu droog en een flauw zonnetje, dus lekker weer om even te lopen.

Uhmmzzzz..... ik red het niet om op alles te reageren en heb nog niet alles terug gelezen, dus er kan een wat 'verouderde' reactie tussen zitten Beetje spuit 11 post, maar het is goed bedoeld.

Moet nu even naar de dokter maar reageer straks verder.

Oh, ik zie nog niet gerommel bij Flowerbox zet 'm op meis
pi_77370742
Ach ja ik weet hoe lastig het is, gelukkig hebben we hier nogal wat speciaalzaken waarvan 1 vlakbij die dat soort spul hebben.
Maar je moet dan toch wat inderdaad, hoe lastig ook.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:05:52 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77371078
Happy, gisteren liep ik met manlief naar vrienden, en zijn we onderweg bijna 2 keer onderuit gegaan. Heb mn banden eventjes niet meer gevoeld maar toen wel! Terugweg zijn we maar over de weg gaan lopen, dis was gestrooid. Hier geen regen maar zonneschijn. Maar het dooit vandaag en vanaf vannacht gaat het weer vriezen (-8 ofzo brrr). We hebben straks gewoon 2 maanden lang echt winter. Hoe lang is dat geleden in Nederland? Ik kan het me niet meer herinneren...

Octo, ik haal jou en Asy altijd door elkaar, maar Asy is degene die negeert dat ze toch echt een keer gaat bevallen en jij bent er klaar voor!

Asy, balen van die BH's, maar er zal vast wel 1 zijn die goed zit. En een nieuwe bestellen gaat met de huidige internetwinkels erg snel.
pi_77371372
Flugeltje: Ja hoor, hij is gisteren overdag lekker de hele dag thuis geweest (lees: op stap met mij hihi).
En nu is hij vanochtend weer gegaan, lekker laden en lossen in Nederland (en leuk dat hij dat vind).

Hier toch een beetje geslapen. Gelukkig.
En bijgelezen enzo, maar heb blijft gewoon niet hangen.
Sorry dames. Voor iedereen die het nodig heeft, ook als je het niet nodig hebt, heb je het wel verdient.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:58 #118
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77371577
Wat een spanning en sensatie hier!

Octo, volgens mij is jouw houding de beste houding om te gaan bevallen. Iig NIET over stressen.

Voor mij is de bevalling heel bijzonder geweest, het ging allemaal voorspoedig en ik heb nooit het idee gehad dat ik het niet kon. Ik heb me overgegeven aan mijn lichaam en die deed wat ze moest doen. Ik voelde me echt op en top vrouw.
Ik kijk ook echt naar de bevalling van deze nieuwe wurm en ben echt lichtelijk jaloers als mensen gaan bevallen. Já het deed pijn maar oh wat was het gaaf.

Ik heb vandaag een betere dag, halleluja!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:20:35 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77371602
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef pessie het volgende:
Octo, ik haal jou en Asy altijd door elkaar, maar Asy is degene die negeert dat ze toch echt een keer gaat bevallen en jij bent er klaar voor!

Asy, balen van die BH's, maar er zal vast wel 1 zijn die goed zit. En een nieuwe bestellen gaat met de huidige internetwinkels erg snel.
Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn
Pas 26 februari ofzo...
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:40:46 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77372312
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn
Pas 26 februari ofzo...
Ohhh... Zo kwam het een beetje op me over met die vingers in je oren... Ik heb even naar de lijst gekeken en zag dat je vanaf vandaag meldplicht hebt Maar als je baby tot 26 februari wil blijven zitten mag dat ook hoor...

Hoe is het met de badkamer? (Voor degene die een reparateur in huis krijgt).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')