Nou, ik hoop voordat de baby komt mn bachelor af te ronden, ik moet nog 4 vakken halen. En daarna dus nog de master. Maar ik ga niet in september met de master beginnen aangezien ons kindje eind juli verwacht wordt en ik graag een half jaar volledig borstvoeding wil geven. Het masterjaar schijnt hier erg zwaar te zijn. Ik weet nog niet of/wanneer ik de master ga doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef Cantare het volgende:
Doe jij ook orthopedagogiek?Ik ook! Hoelang moet jij nog?
Ik in Leiden en ben bezig met de master (heb eerst een hbo-opleiding gedaan en daarna een schakeljaar). Voor de zomer hoop ik mijn scriptie af te hebben, dan hoef ik daarna alleen nog stage.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voordat de baby komt mn bachelor af te ronden, ik moet nog 4 vakken halen. En daarna dus nog de master. Maar ik ga niet in september met de master beginnen aangezien ons kindje eind juli verwacht wordt en ik graag een half jaar volledig borstvoeding wil geven. Het masterjaar schijnt hier erg zwaar te zijn. Ik weet nog niet of/wanneer ik de master ga doen.
Ik zit in Groningen btw.
Staat bij jullie de scriptie los van de stage? Hier moet alles in 1 jaar gepropt worden. Zou best over een jaar met mn scriptie bezig willen en dat in een half jaar afmaken, en dan het jaar erna mn stage doen en de overige vakken. Helaas...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik in Leiden en ben bezig met de master (heb eerst een hbo-opleiding gedaan en daarna een schakeljaar). Voor de zomer hoop ik mijn scriptie af te hebben, dan hoef ik daarna alleen nog stage.
oh wat een heerlijk nieuws!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Keshet het volgende:
Goed nieuws! Er is geen chromosale afwijking! -insert heul veul blije smileys die ik vanaf m'n telefoon niet weet te vinden-
Ben nu onderweg naar het ziekenhuis, we hebben vanavond al een gesprek met de kinderartsen over hoe nu verder!
* Keshet stuitert door de auto van blijdschap en stress!
Wat geweldig! Ben zo blij voor jullie!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Keshet het volgende:
Goed nieuws! Er is geen chromosale afwijking! -insert heul veul blije smileys die ik vanaf m'n telefoon niet weet te vinden-
Ben nu onderweg naar het ziekenhuis, we hebben vanavond al een gesprek met de kinderartsen over hoe nu verder!
* Keshet stuitert door de auto van blijdschap en stress!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Cantare het volgende:
Ghehe, ik zie jullie je al inoliën en buikschuivers maken op een blauw zeil![]()
Nee, ik heb een universele zak. Maar daar moet dus de verkleiner weer in? Dan nog vraag ik me af of het past, aangezien de schoudergordels te laag voor de zak zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef mefke79 het volgende:
DJ Randal, heb je zak van MC zelf? Die past hier prima en paste ook bij de geboorte prima. Tis trouwens eerst voetenzak en dan verkleiner volgens MC. En dat verkleint de boel best wel hoor.
Keshet wat een goed nieuws!
En wie vroeg er nou om 26 graden en zon? Dat wil je echt niet met een dikke buik hoor, been there, done that![]()
De drie weken voor Leanders geboorte waren hittegolf. 30+ en zonzonzon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef mefke79 het volgende:
En wie vroeg er nou om 26 graden en zon? Dat wil je echt niet met een dikke buik hoor, been there, done that![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef Cantare het volgende:
Doe jij ook orthopedagogiek?Ik ook! Hoelang moet jij nog?
rom·me·len rommelde, h gerommeld 1 dof dreunen: de donder rommelt; het rommelt in het kabinet er zijn ruzies, spanningen 2 in iets zoeken en daarbij rommel maken 3 ondoelmatig bezig zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
Flowerbox aan het rommelen! Yay
Definieer rommelen?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef pessie het volgende:
Keshet, fijn dat ze zo goed voor jou en je kindje gaan zorgen! Al is het natuurlijk balen dat je nu niet zelf kunt verhuizen.
En flowerbox maakt rommel... (Ik heb voor statistiek Pieters gehad, dat is wel de meest bekende. Verder zijn er de afgelopen 6 jaar heeeel veeeel oude docenten weggegaan en nieuwe docenten bijgekomen. Ik denk dat je Nakken ook wel kent. Ze zijn nu beide wel met pensioen, wat vooral in het geval van statistiek echt een ramp is voor de eerstejaars studenten).
En hier een mijlpaaltje: 100 dagen zwanger EN precies 5 jaar geleden ging manlief voor mij op de knieën![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |