Keshet, wat een goede uitslag van de punctie maar wat een rollercoaster gaan jullie door zeg! Ik snap je gevoelens helemaal maar het gaat gewoon helemaal goedkomen. Jullie meisje gaat gewoon goed rijpen, nog wat groeien en jullie krijgen een mooie dochter! En als jullie uit het ziekenhuis komen, gaan jullie gewoon ritueel het nieuwe huis inwijden!

Ik duim voor jullie!
Pessie, ik doe mee met de zonnedans. Hier dan wel niet glas (kijk je wel uit

) maar meer koud en regenachtig en dat is ook sjaggo-makend.
Wat heerlijk om te lezen Saffier, kleertjes kopen

zo heerlijk, maar ik mag niet meer van mezelf. Hij kan het nu al amper allemaal aan vrees ik
Orea een sticker

lekker toch hè! Bij mij werd dat blaasprobleem na de 20e week echt minder (baarmoeder ging flink omhoog) om nu aan het eind weer terug te komen

maar goed, het is toch zo'n 3 maanden weggeweest

DJ Randall, wat fijn dat hij goed ligt en vast EN niet zo groot!

Laat maar komen dus

Cantare heeft ook een pakje gekocht en een mutsje

wat echt wordt het dan hè?
Ymme, ook lekker dat je weer bent goedgekeurd!
Webkim, die namen

lastig hè die keuze (hadden we hier met een meisjesnaam, maar 'gelukkig' krijgen we een zoon). Je kan het ook bepalen als hij geboren wordt, kijk 'm aan en beslis. Spannend
Flugel, klopt van die lengte, tussen 12 en 20 groeien ze heel onregelmatig is mij verteld en zegt het dus niet zo veel. Bij de 20 weken echo wel gemeten en tussen 28-32 hebben ze bij mij wel een groeiecho gedaan omdat dan de groei wel weer cruciaal is. (beetje spuit elf merk ik bij het teruglezen

)
Hier prima geslapen, gister lekker uit eten geweest dus was wel moe dus vanmorgen na ontbijt met hubby nog even lekker een paar uurtjes geslapen. Zo even kennis maken bij de nieuwe huisarts. Gelukkig is he nu droog en een flauw zonnetje, dus lekker weer om even te lopen.
Uhmmzzzz..... ik red het niet om op alles te reageren en heb nog niet alles terug gelezen, dus er kan een wat 'verouderde' reactie tussen zitten

Beetje spuit 11 post, maar het is goed bedoeld.
Moet nu even naar de dokter maar reageer straks verder.
Oh, ik zie nog niet gerommel bij Flowerbox

zet 'm op meis