abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77367279
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef flowerbox het volgende:
Ja dan moet ik wel heeeel lang rommel maken. Ach dit zal ook wel niet doorzetten...
ow wacht ff, das volgende week al
pi_77367507
Meldt

Niks hier, af en toe wat krampjes en steekjes, maar kan er niks van maken. Ik ga alleen nu zitten denken dat ik het straks niet herken als het echt zover is en dat die baby er al bijna uit is voordat ik het door ga hebben ofzo.

Keshet, gelukkig dat ze goed op je gaan passen, alleen ik kan me heel goed voorstellen dat het absoluut niet is wat je in gedachten had nu je zolang plat moet. Het is voor een goed doel, laat je maar lekker verwennen, en een Iphone of laptop met internet is dan inderdaad bijna onmisbaar
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:36 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77367774
(Flowerbox pas in 2006 afgehaakt. Mensen dan hebben we misschien samen nog in de banken gezeten. Ik ben in 2004 begonnen maar door examenstress/faalangst erg lang moeten doen voor ik tentamens haal. Verder ook vaak ziek. Roggen, Oenema-Mostert, Janssen, van Houten, Knijff, Minnaert, Ruijssenaars etc allemaal nog present.).

En het rommelt bij meerdere mensen!!!! Zet em op!!
pi_77368362
Whoehoeeee het gaat hier de komende tijd weer spannend worden
pi_77368885
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
Keshet, wat fijn dat het in orde lijkt, maar ook ontzettend beroerd dat jij nietnu lekker kan nestelen voor de baby Dat is echt stomvervelend.
En hoppa voor je meisje! Meisjes zijn stoer!
[..]

De drie weken voor Leanders geboorte waren hittegolf. 30+ en zonzonzon.
Doemijdiemaarweer héérlijk!
ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist

Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar

Waar is Octo???!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:03:29 #106
259886 pessie
pi_77368967
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist

Waar is Octo???!
Het lijkt me echt ideaal. Van begin juni tot eind juli 25 tot 30 graden en zon! Dan kan ik elke dag gaan zwemmen... En dat lijkt me dus weer heerlijk met een gigabuik (die ik volgens de voorbindbuik van de kledingwinkel ga krijgen).

Het wordt trouwens weer kouder hier in het noorden. Ik verwacht zaterdag te gaan schaatsen.
pi_77369365
Pessie gefeliciteerd met je dubbele mijlpaal!
Wij vergeten onze verlovingsdatum altijd te vieren
pi_77369596
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Waar is Octo???!

Gisteren en vannacht aan een stuk door harde buiken gehad en af en toe ook best pijnlijk Nou had/heb ik ook wel last van mijn darmen dus misschien een virusje te pakken oid. Kan me er ook niet echt toe zetten om iets te gaan doen nu.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:24:36 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77369665
pessie, gefeliciteerd met je dubbele mijlpaal

en een rommelende flowerbox

octo zal wel weer terug in bed gekropen zijn na een slechte nacht...
En daar is okkie ook al...

En ik heb nog helemaal geen meldplicht
*vingers in oren stopt en heel hard LALALALALA zingt*

Voedingsbeha's toch maar online besteld. In de buurt is dus geen winkel waar ze mijn maat hebben... Nu maar hopen dat ze op tijd binnen zijn!
pi_77369825
Je hoeft toch ook niks te doen Octo?
Lekker walvissen op de bank

Hebben ze dan echt geen speciaalzaak in de buurt Asy? Nu moet je ook nog hopen dat ze goed passen
Ik heb er nu 1, terwijl 2 wel wordt aangeraden, maar ja ¤ 54 per stuk is best prijzig.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:30:47 #111
259886 pessie
pi_77369865
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef octopussy het volgende:

[..]

Gisteren en vannacht aan een stuk door harde buiken gehad en af en toe ook best pijnlijk Nou had/heb ik ook wel last van mijn darmen dus misschien een virusje te pakken oid. Kan me er ook niet echt toe zetten om iets te gaan doen nu.
Hmmm... Ik wil je niet bang maken, en dat kan ook helemaal niet want het duurt nog eeuwen voor ik ervaring heb zoals jij... Maar, is het niet zo dat voor een baby komt je darmen zichzelf automatisch gaan legen?
pi_77370303
Oh maar dat maakt mij niet bang hoor Pessie. Integendeel: van mij mag de bevalling per direct wel beginnen, ik zie er niet tegenop.
Nu met dat gerommel weet ik niet zo goed waar ik aan toe ben, en het is best vermoeiend. Dinsdag moet ik weer naar de vlos dus dan ga ik het wel ter sprake brengen. Ik ben ergens heel erg benieuwd of ik misschien al een verweekte bmm of wat ontsluiting heb.

Vergeleken met Keshet heb ik het heel goed, dus ik stop nu met klagen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:52 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77370496
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef sindell het volgende:
Hebben ze dan echt geen speciaalzaak in de buurt Asy? Nu moet je ook nog hopen dat ze goed passen
Ik heb er nu 1, terwijl 2 wel wordt aangeraden, maar ja ¤ 54 per stuk is best prijzig.
Nee noppes, in elk geval óf ze hebben geen voedingsbeha's op voorraad óf ze hebben geen voedingsbeha's in mijn maat...
Nou ik kan ze terugsturen als ze niet passen. Dus ik heb 2 verschillende maten besteld en degene die past daar bestel ik er meer van en de andere stuur ik terug...
pi_77370671
Keshet, wat een goede uitslag van de punctie maar wat een rollercoaster gaan jullie door zeg! Ik snap je gevoelens helemaal maar het gaat gewoon helemaal goedkomen. Jullie meisje gaat gewoon goed rijpen, nog wat groeien en jullie krijgen een mooie dochter! En als jullie uit het ziekenhuis komen, gaan jullie gewoon ritueel het nieuwe huis inwijden! Ik duim voor jullie!

Pessie, ik doe mee met de zonnedans. Hier dan wel niet glas (kijk je wel uit ) maar meer koud en regenachtig en dat is ook sjaggo-makend.

Wat heerlijk om te lezen Saffier, kleertjes kopen zo heerlijk, maar ik mag niet meer van mezelf. Hij kan het nu al amper allemaal aan vrees ik

Orea een sticker lekker toch hè! Bij mij werd dat blaasprobleem na de 20e week echt minder (baarmoeder ging flink omhoog) om nu aan het eind weer terug te komen maar goed, het is toch zo'n 3 maanden weggeweest

DJ Randall, wat fijn dat hij goed ligt en vast EN niet zo groot! Laat maar komen dus

Cantare heeft ook een pakje gekocht en een mutsje wat echt wordt het dan hè?

Ymme, ook lekker dat je weer bent goedgekeurd!

Webkim, die namen lastig hè die keuze (hadden we hier met een meisjesnaam, maar 'gelukkig' krijgen we een zoon). Je kan het ook bepalen als hij geboren wordt, kijk 'm aan en beslis. Spannend

Flugel, klopt van die lengte, tussen 12 en 20 groeien ze heel onregelmatig is mij verteld en zegt het dus niet zo veel. Bij de 20 weken echo wel gemeten en tussen 28-32 hebben ze bij mij wel een groeiecho gedaan omdat dan de groei wel weer cruciaal is. (beetje spuit elf merk ik bij het teruglezen )

Hier prima geslapen, gister lekker uit eten geweest dus was wel moe dus vanmorgen na ontbijt met hubby nog even lekker een paar uurtjes geslapen. Zo even kennis maken bij de nieuwe huisarts. Gelukkig is he nu droog en een flauw zonnetje, dus lekker weer om even te lopen.

Uhmmzzzz..... ik red het niet om op alles te reageren en heb nog niet alles terug gelezen, dus er kan een wat 'verouderde' reactie tussen zitten Beetje spuit 11 post, maar het is goed bedoeld.

Moet nu even naar de dokter maar reageer straks verder.

Oh, ik zie nog niet gerommel bij Flowerbox zet 'm op meis
pi_77370742
Ach ja ik weet hoe lastig het is, gelukkig hebben we hier nogal wat speciaalzaken waarvan 1 vlakbij die dat soort spul hebben.
Maar je moet dan toch wat inderdaad, hoe lastig ook.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:05:52 #116
259886 pessie
pi_77371078
Happy, gisteren liep ik met manlief naar vrienden, en zijn we onderweg bijna 2 keer onderuit gegaan. Heb mn banden eventjes niet meer gevoeld maar toen wel! Terugweg zijn we maar over de weg gaan lopen, dis was gestrooid. Hier geen regen maar zonneschijn. Maar het dooit vandaag en vanaf vannacht gaat het weer vriezen (-8 ofzo brrr). We hebben straks gewoon 2 maanden lang echt winter. Hoe lang is dat geleden in Nederland? Ik kan het me niet meer herinneren...

Octo, ik haal jou en Asy altijd door elkaar, maar Asy is degene die negeert dat ze toch echt een keer gaat bevallen en jij bent er klaar voor!

Asy, balen van die BH's, maar er zal vast wel 1 zijn die goed zit. En een nieuwe bestellen gaat met de huidige internetwinkels erg snel.
pi_77371372
Flugeltje: Ja hoor, hij is gisteren overdag lekker de hele dag thuis geweest (lees: op stap met mij hihi).
En nu is hij vanochtend weer gegaan, lekker laden en lossen in Nederland (en leuk dat hij dat vind).

Hier toch een beetje geslapen. Gelukkig.
En bijgelezen enzo, maar heb blijft gewoon niet hangen.
Sorry dames. Voor iedereen die het nodig heeft, ook als je het niet nodig hebt, heb je het wel verdient.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:58 #118
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77371577
Wat een spanning en sensatie hier!

Octo, volgens mij is jouw houding de beste houding om te gaan bevallen. Iig NIET over stressen.

Voor mij is de bevalling heel bijzonder geweest, het ging allemaal voorspoedig en ik heb nooit het idee gehad dat ik het niet kon. Ik heb me overgegeven aan mijn lichaam en die deed wat ze moest doen. Ik voelde me echt op en top vrouw.
Ik kijk ook echt naar de bevalling van deze nieuwe wurm en ben echt lichtelijk jaloers als mensen gaan bevallen. Já het deed pijn maar oh wat was het gaaf.

Ik heb vandaag een betere dag, halleluja!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:20:35 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77371602
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef pessie het volgende:
Octo, ik haal jou en Asy altijd door elkaar, maar Asy is degene die negeert dat ze toch echt een keer gaat bevallen en jij bent er klaar voor!

Asy, balen van die BH's, maar er zal vast wel 1 zijn die goed zit. En een nieuwe bestellen gaat met de huidige internetwinkels erg snel.
Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn
Pas 26 februari ofzo...
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:40:46 #120
259886 pessie
pi_77372312
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn
Pas 26 februari ofzo...
Ohhh... Zo kwam het een beetje op me over met die vingers in je oren... Ik heb even naar de lijst gekeken en zag dat je vanaf vandaag meldplicht hebt Maar als je baby tot 26 februari wil blijven zitten mag dat ook hoor...

Hoe is het met de badkamer? (Voor degene die een reparateur in huis krijgt).
pi_77372519
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Pas 26 februari ofzo...
Pas 26 feb. Dat duurd ook nog zóóóó lang!

(Hier wil het ook nog niet door dringen dat het écht niet meer lang duurd) Gisteren ging ik weg van een verjaardag, iedereen: 'succes hè, en we horen 't wel' Uuuhhh ja
pi_77372558
Oooh Flowerbox, rommel.
Hoe is het nu met je? Zet het gerommel door?

Succes!
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:54:38 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77372816
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef pessie het volgende:

[..]

Ohhh... Zo kwam het een beetje op me over met die vingers in je oren... Ik heb even naar de lijst gekeken en zag dat je vanaf vandaag meldplicht hebt Maar als je baby tot 26 februari wil blijven zitten mag dat ook hoor...

Hoe is het met de badkamer? (Voor degene die een reparateur in huis krijgt).
Nee joh, ik heb geen meldplicht. Das een ander
En die baby? Die moet gewoon luisteren naar zijn moeder!

Ow, en ik ben ook degene van de badkamer
maar das morgen pas dat ze dat komen doen
pi_77373146
Haha stopwoordje, 'pas'
pi_77373445
Hier ook weer een sticker erbij

De VK zei dat onze dochter ongeveer 8,5 pond zou zijn
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:15:36 #126
259886 pessie
pi_77373597
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook weer een sticker erbij

De VK zei dat onze dochter ongeveer 8,5 pond zou zijn
Zo! Dat klinkt goed! Zwangerschap nu weer wat beter vol te houden?
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:15:46 #127
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77373602
Sticker voor Co_OL!

Ik ga me nu klaarmaken om naar de VK te gaan
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77373695
Hebben a.s. papa's eigenlijk ook meldplicht?

Co_ol dat wordt een flinke meid dan!
pi_77373885
8,5 pond
Jij krijgt wel een grote
pi_77374185
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef freecell het volgende:
8,5 pond
Jij krijgt wel een grote
Je gaat het kind toch niet opeten
pi_77374344
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef ymme het volgende:

[..]

Je gaat het kind toch niet opeten
Roosteren
pi_77375188
Keshet, wat spannend toch allemaal! Ik bewonder je positiviteit, wedden dat die overslaat naar jullie meisje?

Webkim, Willem is natuurlijk de allermooiste ( ) maar Joep is echt mijn op 1 na lievelingsnaam...(helaas hier geen optie ivm bekenden met die naam).
pi_77375796
Flowerbox? Waar ben je?
Lig je gewoon te bevallen op dit moment?

donderdag 28 januari 2010 @ 14:20:17 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77376186
En ik ben weer thuis!

De eerste pokon-spuit zit er in; morgen de tweede!
Dan houden ze me ook meteen.
Ik ga zo nog even de stad in. Gewoon omdat het kan!

Hoe is het met het rommelen Flowerbox? Zet 't door? Spannend hoor!
Is er bij jullie al wat actie Co_ol?

Een voor alle mijlpalen! 100 dagen zwanger; meldplicht! Wow, wat gaat 't toch allemaal snel!

Leonieke: Is er nog een oplossing gevonden voor jouw aanwezigheidsplicht van 't weekend?
A grand adventure has begun.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:26:52 #135
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77376423
Net bij de VK geweest: bloeddruk en hartje waren goed, teller staat nu op +12KG! Geboorteplan helemaal doorgenomen en is goedgekeurd! Al met al dus een dikke sticker verdiend!
Nu maar wachten tot het gerommel word omgezet in het echte werk
pi_77376582
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef mama_papa het volgende:
Net bij de VK geweest: bloeddruk en hartje waren goed, teller staat nu op +12KG! Geboorteplan helemaal doorgenomen en is goedgekeurd! Al met al dus een dikke sticker verdiend!
Nu maar wachten tot het gerommel word omgezet in het echte werk
voor je sticker.

Je bent er dus helemaal klaar voor nu.
Nu is het afwachten.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:08:25 #137
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77377953
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef ymme het volgende:

[..]

voor je sticker.

Je bent er dus helemaal klaar voor nu.
Nu is het afwachten.
Ben er helemaal klaar voor
Ben best zenuwachtig Maar ik kan en wil eigelijk helemaal niet meer wachten
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:10:21 #138
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77378044
even nog een vraagje hoor, misschien best dom maar ik weet t echt niet..
Heb een aantal keer lekkende tieten gehad Nu al een aantal weken helemaal niks, kan dit betekenen dat de BV dalijk niet gaat lukken of hoef ik me geen zorgen te maken?
pi_77378301
Geen idee mama_papa volgens mij zegt dat helemaal niets over 'straks' als de kleine er is.
Hier vaak 's ochtends een korstje op mijn bh, waar waar de tepel zit zeg maar. Dus ook hier lekkende tetten
pi_77378661
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef mama_papa het volgende:
Heb een aantal keer lekkende tieten gehad Nu al een aantal weken helemaal niks, kan dit betekenen dat de BV dalijk niet gaat lukken of hoef ik me geen zorgen te maken?
zegt niets, no worries
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:28:41 #141
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77378737
quote:
Geen zorgen! Ik had helemaal geen lekkende borsten en de melk kwam überhaup pas op dag 3. Geen probleem want het ging als een malle en ik geef nog steeds Bv.
Veel vrouwen hebben helemaal geen lekkage in de zwangerschap en kunnen gewoon bv geven.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77378778
quote:
Het is al gezegd, maar nog eens, dat zegt helemaal niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77378960
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:
En ik ben weer thuis!

De eerste pokon-spuit zit er in; morgen de tweede!
Dan houden ze me ook meteen.
Ik ga zo nog even de stad in. Gewoon omdat het kan!

Hoe is het met het rommelen Flowerbox? Zet 't door? Spannend hoor!
Is er bij jullie al wat actie Co_ol?

Een voor alle mijlpalen! 100 dagen zwanger; meldplicht! Wow, wat gaat 't toch allemaal snel!

Leonieke: Is er nog een oplossing gevonden voor jouw aanwezigheidsplicht van 't weekend?
Volgens mij wel...maar nu kan ik mijn niet op zijn mobiel bereiken en heb geen zin om het bedrijf te bellen want dan weet iedereen het daar
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 28 januari 2010 @ 15:35:38 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77379011
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Volgens mij wel...maar nu kan ik mijn niet op zijn mobiel bereiken en heb geen zin om het bedrijf te bellen want dan weet iedereen het daar
Leuk!!!

misschien dat iemand anders voor je kan bellen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77379145
Je had een soort code af moeten spreken, zoiets van "schat, de thee staat klaar".
pi_77379222
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

Leuk!!!

misschien dat iemand anders voor je kan bellen?
Mijn dochter van 21 maanden is ook thuis. Maar ik denk niet dat ze het snappen dan
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:42:20 #147
259886 pessie
pi_77379282
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Spannend! Hoop dat je je vent snel bereiken kunt! Maar het einde van de middag is in zicht dus zal vantevoren wel thuis zijn!
Raar dat hij niet te bereiken is. Ik dacht dat mannen na 37 weken hun mobiel niet meer uit mochten doen vanwege bevallingsgevaar... Red je het nog een beetje? Zet em op!
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:46:22 #148
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77379444
Bedankt voor jullie reacties
Flowerbox wat spannend! Ik duim voor je Hopelijk kan je snel je mannetje bereiken
pi_77379464
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Spannend! Hoop dat je je vent snel bereiken kunt! Maar het einde van de middag is in zicht dus zal vantevoren wel thuis zijn!
Raar dat hij niet te bereiken is. Ik dacht dat mannen na 37 weken hun mobiel niet meer uit mochten doen vanwege bevallingsgevaar... Red je het nog een beetje? Zet em op!
Anders wordt de politie boos?
pi_77379475
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Dan ken je mijn dus nog niet. Het is al heel wat dat hij A. een mobiel bij zich heeft en B. hem aan heeft staan .
Hij zou vandaag sowieso om 16.30 uur naar huis gaan dus ik denk dat ik die tijd maar uit ga zitten. Vanavond op controle bij de vk vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')