ow wacht ff, das volgende week alquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef flowerbox het volgende:
Ja dan moet ik wel heeeel lang rommel maken. Ach dit zal ook wel niet doorzetten...![]()
ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvistquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
Keshet, wat fijn dat het in orde lijkt, maar ook ontzettend beroerd dat jij nietnu lekker kan nestelen voor de babyDat is echt stomvervelend.
En hoppa voor je meisje! Meisjes zijn stoer!![]()
[..]
De drie weken voor Leanders geboorte waren hittegolf. 30+ en zonzonzon.
Doemijdiemaarweerhéérlijk!
Het lijkt me echt ideaal. Van begin juni tot eind juli 25 tot 30 graden en zon! Dan kan ik elke dag gaan zwemmen... En dat lijkt me dus weer heerlijk met een gigabuik (die ik volgens de voorbindbuik van de kledingwinkel ga krijgen).quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist![]()
Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar![]()
Waar is Octo???!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vond het deze zomer ook niet bepaald erg die warmte! En ik heb toch ook behoorlijk gewalvist![]()
Keshet ik duim voor jullie, heel veel sterkte meis, dit is echt naar![]()
Waar is Octo???!
Hmmm... Ik wil je niet bang maken, en dat kan ook helemaal niet want het duurt nog eeuwen voor ik ervaring heb zoals jij... Maar, is het niet zo dat voor een baby komt je darmen zichzelf automatisch gaan legen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
Gisteren en vannacht aan een stuk door harde buiken gehad en af en toe ook best pijnlijkNou had/heb ik ook wel last van mijn darmen dus misschien een virusje te pakken oid. Kan me er ook niet echt toe zetten om iets te gaan doen nu.
Nee noppes, in elk geval óf ze hebben geen voedingsbeha's op voorraad óf ze hebben geen voedingsbeha's in mijn maat...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef sindell het volgende:
Hebben ze dan echt geen speciaalzaak in de buurt Asy? Nu moet je ook nog hopen dat ze goed passen![]()
Ik heb er nu 1, terwijl 2 wel wordt aangeraden, maar ja ¤ 54 per stuk is best prijzig.
Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef pessie het volgende:
Octo, ik haal jou en Asy altijd door elkaar, maar Asy is degene die negeert dat ze toch echt een keer gaat bevallen en jij bent er klaar voor!
Asy, balen van die BH's, maar er zal vast wel 1 zijn die goed zit. En een nieuwe bestellen gaat met de huidige internetwinkels erg snel.
Ohhh... Zo kwam het een beetje op me over met die vingers in je oren... Ik heb even naar de lijst gekeken en zag dat je vanaf vandaag meldplicht hebtquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn![]()
Pas 26 februari ofzo...
Pas 26 feb. Dat duurd ook nog zóóóó lang!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik negeer niet dat ik ooit een keer ga bevallen, maar het gebeurt gewoon niet op korte termijn![]()
Pas 26 februari ofzo...
Nee joh, ik heb geen meldplicht. Das een anderquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef pessie het volgende:
[..]
Ohhh... Zo kwam het een beetje op me over met die vingers in je oren... Ik heb even naar de lijst gekeken en zag dat je vanaf vandaag meldplicht hebtMaar als je baby tot 26 februari wil blijven zitten mag dat ook hoor...
Hoe is het met de badkamer? (Voor degene die een reparateur in huis krijgt).
Zo! Dat klinkt goed! Zwangerschap nu weer wat beter vol te houden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook weer een sticker erbij![]()
De VK zei dat onze dochter ongeveer 8,5 pond zou zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef mama_papa het volgende:
Net bij de VK geweest: bloeddruk en hartje waren goed, teller staat nu op +12KG! Geboorteplan helemaal doorgenomen en is goedgekeurd!Al met al dus een dikke sticker verdiend!
Nu maar wachten tot het gerommel word omgezet in het echte werk
Ben er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:31 schreef ymme het volgende:
[..]
voor je sticker.
Je bent er dus helemaal klaar voor nu.
Nu is het afwachten.
zegt niets, no worriesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef mama_papa het volgende:
even nog een vraagje hoor, misschien best dom maar ik weet t echt niet..
Heb een aantal keer lekkende tieten gehadNu al een aantal weken helemaal niks, kan dit betekenen dat de BV dalijk niet gaat lukken of hoef ik me geen zorgen te maken?
Geen zorgen! Ik had helemaal geen lekkende borsten en de melk kwam überhaup pas op dag 3. Geen probleem want het ging als een malle en ik geef nog steeds Bv.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef mama_papa het volgende:
Heb een aantal keer lekkende tieten gehadNu al een aantal weken helemaal niks, kan dit betekenen dat de BV dalijk niet gaat lukken of hoef ik me geen zorgen te maken?
Het is al gezegd, maar nog eens, dat zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef mama_papa het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:
En ik ben weer thuis!![]()
De eerste pokon-spuit zit er in; morgen de tweede!![]()
Dan houden ze me ook meteen.
Ik ga zo nog even de stad in. Gewoon omdat het kan!![]()
Hoe is het met het rommelen Flowerbox? Zet 't door? Spannend hoor!
Is er bij jullie al wat actie Co_ol?
Eenvoor alle mijlpalen! 100 dagen zwanger; meldplicht! Wow, wat gaat 't toch allemaal snel!
Leonieke: Is er nog een oplossing gevonden voor jouw aanwezigheidsplicht van 't weekend?
Leuk!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Volgens mij wel...maar nu kan ik mijn
niet op zijn mobiel bereiken en heb geen zin om het bedrijf te bellen want dan weet iedereen het daar
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Leuk!!!
misschien dat iemand anders voor je kan bellen?
Spannend! Hoop dat je je vent snel bereiken kunt! Maar het einde van de middag is in zicht dus zal vantevoren wel thuis zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Volgens mij wel...maar nu kan ik mijn
niet op zijn mobiel bereiken en heb geen zin om het bedrijf te bellen want dan weet iedereen het daar
![]()
Anders wordt de politie boos?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Spannend! Hoop dat je je vent snel bereiken kunt! Maar het einde van de middag is in zicht dus zal vantevoren wel thuis zijn!
Raar dat hij niet te bereiken is. Ik dacht dat mannen na 37 weken hun mobiel niet meer uit mochten doen vanwege bevallingsgevaar... Red je het nog een beetje? Zet em op!
Dan ken je mijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Spannend! Hoop dat je je vent snel bereiken kunt! Maar het einde van de middag is in zicht dus zal vantevoren wel thuis zijn!
Raar dat hij niet te bereiken is. Ik dacht dat mannen na 37 weken hun mobiel niet meer uit mochten doen vanwege bevallingsgevaar... Red je het nog een beetje? Zet em op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |