quote:
petjesquote:
Waar??quote:
Bij je moeder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
Kut echt?? Da's niet zo leuk..
[..]
Waar??
Echt nietquote:
Dat betekend dat je door moet werken luie hondquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
heerlijk, zojuist is externe nummer 2 eruit geflikkerd deze week
vanaf maart zit ik alleen nog met een nieuwe medewerker het werk van vier personen te doen
Dus je zit met z'n tweeën het werk van vier man te doen... kan aan mij liggen, maar zou je dan ook niet een salarisverdubbeling moeten krijgen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
heerlijk, zojuist is externe nummer 2 eruit geflikkerd deze week
vanaf maart zit ik alleen nog met een nieuwe medewerker het werk van vier personen te doen
Tip:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zit met een achterlijk probleem: Ik kijk dwangmatig scheel met mijn rechteroog![]()
Daardoor zie ik dingen soms dubbel. Enorm vaag
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zit met een achterlijk probleem: Ik kijk dwangmatig scheel met mijn rechteroog![]()
Daardoor zie ik dingen soms dubbel. Enorm vaag
En daar komt je nickname zeker vandaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.
It's funny because it's true!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.
zou ik niet meer dan terecht vinden, helaas werkt het niet zo en ik ben het onderhand flink zatquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus je zit met z'n tweeën het werk van vier man te doen... kan aan mij liggen, maar zou je dan ook niet een salarisverdubbeling moeten krijgen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En daar komt je nickname zeker vandaan?
huhhuh.. 'inwerken' huhhuhquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
zou ik niet meer dan terecht vinden, helaas werkt het niet zo en ik ben het onderhand flink zat
ninja-edit: en eigenlijk doe ik het werk in mijn eentje aangezien ik ook iemand aan het inwerken ben (de nieuwe medewerker dus)
Nopequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En daar komt je nickname zeker vandaan?
If collega is femalequote:
Je bent ook een programmeur van niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
If collega is female
than
inwerken == afwerken
else
inwerken != afwerken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je bent ook een programmeur van niks :N
if (collega.Gender == Genders.Female)
{
if((collega.DoAbility < 7 && (self.Drunk || self.Horny)) || (collega.DoAbility >= 7)
{
inwerken == afwerken;
}
else
{
inwerken != afwerken;
}
}
else
{
inwerken != afwerken;
}
1 2 3 4 5 6 7 8 | { inwerken == afwerken; } else { inwerken != afwerken; } |
Ewa jong! Zij zijn gewoon zemmel nerdjuhs jeweet!quote:
U riep mooie taal??quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ewa jong! Zij zijn gewoon zemmel nerdjuhs jeweet!
Hij is kankerstoned!quote:
en toch hou je van me!quote:
quote:
quote:
Das stimmt!quote:
HEY ik ken iemand die dat shirt ook heeft!quote:
Dat shirt heb ik ook!!!quote:
Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook dezelfde goods??
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, VEEL! grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijn
Dat komt dan weer omdat mijn hele lijf groter is, maar dat zeg ik er lekker niet bij.quote:
Jamaar dan ook echt VEUL grotere tietenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat komt dan weer omdat mijn hele lijf groter is, maar dat zeg ik er lekker niet bij.
oh, wacht... kut!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar dan ook echt VEUL grotere tieten
Vervolgens kruip je weer je bed in of niet??quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef koei het volgende:
om 10 uur 's ochtends squashen is niks voor mij. Ben 3-1 ingemaakt en de eerste twee sets heb ik echt weggegeven zo slecht was ikMaar wel lekker op tijd wakker!
En ik heb weer een nieuwe serie gevonden om me wakker te houdenEureka!
Zelf jij lijkt klein naast SBquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je SB en dat meisje naast elkaar zou zetten, zou je denken dat dat meisje een surfplank is.
Ik vind hem stiekem wel leuk..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:
30 Seconds to Mars nu op de radio, wat een zeiknummer
Nou, ik was het eigenlijk wel van planquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervolgens kruip je weer je bed in of niet??
Maar een beetje een tegenvaller hoor.. 3-1 verliezen..
netjes dat je de koelkast van je ouders ook weer vult.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ik was het eigenlijk wel van planMaar toch maar besloten om even richting mn ouders te fietsen om hun koelkast te plunderen! En nu met mn nichtje boodschappen doen!
Emoquote:
Je kent de tekst wel eng goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emo
"Weeeeee were the kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiings and queens of promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise"
Goed zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ik was het eigenlijk wel van planMaar toch maar besloten om even richting mn ouders te fietsen om hun koelkast te plunderen! En nu met mn nichtje boodschappen doen!
Ja sorry, ik vind die jankstem van Jared af en toe best te pruimen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emo
"Weeeeee were the kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiings and queens of promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise"
Stiekem istie fan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je kent de tekst wel eng goed
voldoende dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijn
Wel lekker, hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Misan het volgende:
Hey SB, hoe is de sfeer bij jullie in Z-O?
Als je hier wil komen werken ben je meer dan welkom. Krijg ik nog geld voor ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Misan het volgende:
[..]
omdat het hier echt drama is
Kun je eventueel een incentive scoren?
ik bel je wel even als ik richting station loopquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je hier wil komen werken ben je meer dan welkom. Krijg ik nog geld voor ook
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zn powerlevel bijna 11x zo hoog is als de mijne
Wordt lastig. De batterij van m'n gsm is net overleden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bel je wel even als ik richting station loop
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wordt lastig. De batterij van m'n gsm is net overleden.
09060506 Dat is een lekker nummertje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet van
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
09060506 Dat is een lekker nummertje!
lemme guess, you've got that on speeddial?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lemme guess, you've got that on speeddial?
Lijkt me ook niet handig. Bel me anders vanavond na 8en maar, dan pleur ik thuis mijn gsm even in het stopcontact.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet van
checkquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig. Bel me anders vanavond na 8en maar, dan pleur ik thuis mijn gsm even in het stopcontact.
Vriend van me had een cassettebandje (jaja!) gemaakt voor in zijn antieke boombox die hij meesleurde naar Rock Werchter. Daar liepen we met een hele groep met dat ouwe barrel met snoeiharde muziek van een krakend bandje over camping, bleek dat hij tussen de nummers door deze reclame opgenomen. Humor gegarandeerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat die vriend van jou gewoon een baas is!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vriend van me had een cassettebandje (jaja!) gemaakt voor in zijn antieke boombox die hij meesleurde naar Rock Werchter. Daar liepen we met een hele groep met dat ouwe barrel met snoeiharde muziek van een krakend bandje over camping, bleek dat hij tussen de nummers door deze reclame opgenomen. Humor gegarandeerd
Helemaal waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat die vriend van jou gewoon een baas is!![]()
quote:
Ja, zo sociaal ben ik wel! Ik heb mn moeder alleen wel laten afrekenen natuurlijk! En als winst drie pakken chocolade koekjes en een bananenyoghurtje mee naar huis genomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
netjes dat je de koelkast van je ouders ook weer vult.
Druk patroon? of bedoel je de metertjes? daar gaat een zweetbandje overheen tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je een hoes over je drukpatroon heen?
Dacht dat daar Dark side of the moon ook wel geschikt voor was edquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef e97073 het volgende:
Gisternacht dronken / stoned dit album beluisterd;
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb dat album wel een keer gehoord, maar niet in een rustige omgeving. Ik snap de hype rond dat album nog steeds niet, maar misschien moet ik het weer een kans geven..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat daar Dark side of the moon ook wel geschikt voor was ed
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Druk patroon? of bedoel je de metertjes? daar gaat een zweetbandje overheen tijdens een wedstrijd.
Euh, ik denk dat nog even niet gaat gebeuren. Maar ik zoek het alvast opquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Poit, mocht je in de al dan niet nabije toekomst weer stoned zijn, zet dan voor de grap eens The Roots of Jurassic 5 op
Om hem koel te houden zodat de druk constanter blijft??quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.
Het is een carbon HP fles met 300bar erin..... no co2 crapquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
speciaal voor SB d'r taalfetisj:
[ afbeelding ]
viel mij ook op, jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...
Laat Liz dit maar niet zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
speciaal voor SB d'r taalfetisj:
[ afbeelding ]
en dat ook niet alle fouten/slordigheden als fout aangemerkt zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...
Dat is inderdaad een logisch gevolgquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Misan het volgende:
[..]
en dat ook niet alle fouten/slordigheden als fout aangemerkt zijn
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games isquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games is
Die games PS3 games noemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, verkopen ze bij de aldi ook al ps3 games
Ik ben ook één van de officiële spellcheckers. Sterker nog, ik ben alleenmaar spellchecker. Ik heb een tagje, maar hoef verder niets te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games is
kom jij bij de aldi?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, verkopen ze bij de aldi ook al ps3 games
sowieso de PS3 en games in 1 zin noemen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die games PS3 games noemen
Hoe durf je man?! Van die middelmatige slootbagger die niemand wil spelen.
maar welke schijfjes verkopen ze dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sowieso de PS3 en games in 1 zin noemen!
Maar goed, het waren dan ook geen shooters!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
maar welke schijfjes verkopen ze dan?
quote:• o.a. Overlord 2, Stormrise, Disney Sing It of Fuel
Gast! Overlord is wel een stukje Nederlands trots ja!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die games PS3 games noemen
Hoe durf je man?! Van die middelmatige slootbagger die niemand wil spelen.
quote:Jason Chen:
It’s not totally unprecedented, so I wonder what celebrities will be attending today. John Mayer? Ralph Macchio? Yoko Ono?
Jason Chen:
Or Kanye West, as he runs up on stage, slapping the tablet out of Steve Jobs’ hands, exclaiming that the Handspring Visor was the best tablet of all time.
7:31 AM ON JAN 27 2010
mirrors edge ook dus, dat lijstje klopt dan niet!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mirrors edge ook dus, dat lijstje klopt dan niet!
Bionicle ook nog!
Zo ik ga naar huis, helemaal gehad met werk!!
Er staat o.a.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mirrors edge ook dus, dat lijstje klopt dan niet!
Bionicle ook nog!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef e97073 het volgende:
[..]
Hou toch op man
De iPhone is briljant.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Misan het volgende:
kut iphone
quote:
Je kan met de iPhone gewoon bellen, vanaf moment 1. Als je doelt op een speciaal aangepast toestel voor je spastische handen moet ik je teleurstellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dit het model iPhone dat ook fatsoenlijk kan bellen?
En het werkt goed + gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Misan het volgende:
hij kan sinds juni 2009 al copy-pasten!
ik copy paste gewoon hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Misan het volgende:
dat was ongeveer hčt gemis voor de iPhone: een internettelefoon die niet kan copy-pasten. Dat kon mijn iPaq uit 2005 zelfs
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik copy paste gewoon hoor! En ik draai nog een oude fw
ninja-editquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef e97073 het volgende:
[..]
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef e97073 het volgende:
[..]
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.
Er ik niks overrated aan de iPhone, het is gewoon een goed apparaat. Ze bieden in dit geval meer mogelijkheden dan een normale telefoon, dat maakt het dus ook een gadget.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.
Als de iPod niet zo'n succes was geweest had de iPhone dat al helemaal niet geweest. Niet voor die prijs.
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Er ik niks overrated aan de iPhone, het is gewoon een goed apparaat. Ze bieden in dit geval meer mogelijkheden dan een normale telefoon, dat maakt het dus ook een gadget.
En wat is er dan zo overrated aan? Omdat iedereen het koopt? Omdat iedereen in je omgeving er 1 heeft? Als mijn iPhone op dit moment kapot zou gaan dan zou ik meteen een nieuwe kopen, zonder te kijken naar een nieuw toestel.
Appstore is toch iets wat niet eerder is gedaan, dat is een groot onderdeel van het succes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.
dat is dan iig minimaal firmware 3.0quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik copy paste gewoon hoor! En ik draai nog een oude fw
en ja, ik heb niet helemaal gelezen!
Dat dus. Zelfs een nokia 6300 van 50 euro heeft standaard een betere en flexibelere agendafunctie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die extreem goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.
Appstore is het beste wat ze voor de iPhone hebben kunnen bedenken en mooi dat anderen hier ook mee komen. Bij Windows Mobile kan je natuurlijk overal je apps vandaan trekken, maar voordat je een keer uberhaupt hoort dat de app bestaat ben je al een tijd verder. Het is ook jammer dat je bij WiMo ook erg merkt dat het os qua uiterlijk nooit echt gemaakt is om met je vinger te besturen, maar met je stylus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Appstore is toch iets wat niet eerder is gedaan, dat is een groot onderdeel van het succes.
Maar de gebruiksvriendelijkheid is onderdeel van de beleving van het apparaat, dat is nog niet gedaan. En het werkt, heel goed zelfs.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit ook met de iPad zo zal zijn.
Ik twijfel nu wel of ik die moet aanschaffen, ik had liever een OS zoals Snow Leopard erop gehad.
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus. Zelfs een nokia 6300 van 50 euro heeft standaard een betere en flexibelere agendafunctie.
iPad word imho gewoon een leuke gadgetquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Appstore is het beste wat ze voor de iPhone hebben kunnen bedenken en mooi dat anderen hier ook mee komen. Bij Windows Mobile kan je natuurlijk overal je apps vandaan trekken, maar voordat je een keer uberhaupt hoort dat de app bestaat ben je al een tijd verder. Het is ook jammer dat je bij WiMo ook erg merkt dat het os qua uiterlijk nooit echt gemaakt is om met je vinger te besturen, maar met je stylus.
Vraag me alleen of hoe nuttig de iPad gaat zijn voor de meeste mensen, die er straks wel 1 hebben liggen
Dus eigenlijk zeg je dat de Apps de iPhone goed maken, en niet het apparaat zelf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?
Dan kan je ook nog de keuze maken tussen de genres. Of de datums dat je favo voetbalclub speelt?
Lijkt mij niet.
Kon dat met de release van de iPhone? lijkt me niet. Pas na de hype van het apparaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?
Dan kan je ook nog de keuze maken tussen de genres. Of de datums dat je favo voetbalclub speelt?
Lijkt mij niet.
Nee, want die bestanden kan je overal op het net vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de Apps de iPhone goed maken, en niet het apparaat zelf.
Ja, dat is niet zo raar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon dat met de release van de iPhone? lijkt me niet. Pas na de hype van het apparaat.
Dan kan het dus ook met de 6300. En die verplicht je niet tot het gebruik van iTunes, verreweg het grootste manco van dat apparaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo raar.
Dit was vanaf het begin mogelijk, omdat je vanaf moment 1 je agenda kan syncen met de agenda op je iMac / Pc.
Komt omdat het syncen je niet zint?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan kan het dus ook met de 6300. En die verplicht je niet tot het gebruik van iTunes, verreweg het grootste manco van dat apparaat.
Begrijpend lezen, je gebruikt de iPhone zo zaak omdat de Apps zo goed zijn. Niet omdat het appraat zo goed isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Nee, want die bestanden kan je overal op het net vinden.
Omdat itunes stierenballen zuigt. Net als alle andere zogenaamd gebruiksvriendelijke librarybased bestandsbeheer programma'squote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef e97073 het volgende:
[..]
Komt omdat het syncen je niet zint?
truste auwe.quote:
wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Misan het volgende:
Mijn Outlook adresboek en kalender worden ook gewoon gesynchroniseerd hoor (Windows dus)
Ja. Daar komt het wel op neer. Zo raar is dat nu ook weer niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, je gebruikt de iPhone zo zaak omdat de Apps zo goed zijn. Niet omdat het appraat zo goed is
Dat zal dan ongetwijfeld wel zo zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Fallen het volgende:
e97073: Het grote voordeel voor ons met de iPhone is dat we een mac hebben.
Het is niet alleen dat iTunes beter werkt, maar de sync is natuurlijk ook meteen met iCal en Address Book. Dat zijn nou net de applicaties die op Windows ontbreken waardoor het gewoon niet voldoende is.
Is ook niet, jij beweerd alleen dat het apparaat goed is. Dat klopt dus nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja. Daar komt het wel op neer. Zo raar is dat nu ook weer niet.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is ook niet, jij beweerd alleen dat het apparaat goed is. Dat klopt dus niet
Verder is het een prachtig ding hoorquote:
En ik heb een hekel aan de fanboys die het tot bloedens toe verdedigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef e97073 het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen het haat omdat het een hype is.
Naisequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
Weer een stapje verder met Die Hitmachine clip, nu met datamoshing erin
Denk dat het nog wel minstens 2week duurt voordat ie helemaal af isquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Naise, wanneer kunnen wij hem zien ?
ik heb een iphonequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef e97073 het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen het haat omdat het een hype is.
is dat ook een appquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
wat denk je van die series die je download?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Misan het volgende:
piracypauper
NEE! Niet zo'n mafketel die boehoe doet als iemand eerder series kijktquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat denk je van die series die je download?
Wacht dan gewoon een jaar en kijk het op tv
oh en je films!
dude lees je ooit wat ik hier post?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NEE! Niet zo'n mafketel die boehoe doet als iemand eerder series kijkt
Alsjeblieft zeg. Wat een zeik.
Gast, je leest echt rete irritant, wist je dat ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude lees je ooit wat ik hier post?
Nee? Move on, kindergarden is the other way
ik download alleen series, of eigenlijk hooguit twee of drie series. Films en games en andersoortige media koop ik gewoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat denk je van die series die je download?
Wacht dan gewoon een jaar en kijk het op tv
oh en je films!
Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef koei het volgende:
Ritse, jij ging een uur geleden al slapen! Ik hoef toch niet boos te worden he?
weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gast, je leest echt rete irritant, wist je dat ?
daaromquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik download alleen series, of eigenlijk hooguit twee of drie series. Films en games en andersoortige media koop ik gewoon
als jij het al word, dan is het al goed!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Sorry. Je kan ook in plaats van boos worden op mij, boos worden op Nick die heel irritant communiceert
Ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als jij het al word, dan is het al goed!
Al weet ik godsnaam niet waar je het over hebt
Leer Nederlands klaphark. Praat niet als een of andere verfuckte kutmanager Engels en Nederlands door elkaar. Weet je hoe spastisch dat leest en klinkt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dude lees je ooit wat ik hier post?
Nee? Move on, kindergarden is the other way
Nee, niet echt !quote:
Nu loop je gewoon te trollen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, niet echt !
Maar goed, daar kun jij ook niks aan doen!
het zit diep he kereltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Leer Nederlands klaphark. Praat niet als een of andere verfuckte kutmanager Engels en Nederlands door elkaar. Weet je hoe spastisch dat leest en klinkt?
"Ja, en the other day man! Hadden we echt bijna een mayor deal met die ene branch bereikt! Maar goed, Frits belt me zo of we een go hebben! En anders hebben we om 5 o clock ff een bi-lateraaltje!"
hap..... Hap......quote:
Kijk, doe je het weer.quote:
jij had ook gewoon naar bed kunnen gaan ipv te gaan mierenneukenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer.
Je had ook gewoon: Hap, Hap neer kunnen zetten ipv dat gedracht
Nee hoor. Het maakt je alleen maar behoorlijk, hoe zal ik het zeggen, op VMBO-niveau?quote:
jij snapt mijn keuze dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
Niet voor gekozen.
hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het maakt je alleen maar behoorlijk, hoe zal ik het zeggen, op VMBO-niveau?
"Ja yo! Dikke schijt man! Je snapt me grammatica toch wel als je maar ff je best doet je weet!"
Sorry koeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
Hey kleuters, doe eens aardig tegen elkaar!
-edit- dit gaat me te ver, niet meer doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
I sent hugs!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
koeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
kut-troll.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om te gaan slapen!
Night all!
Voor ritse :!!!
Hai. Dead Rising gaat me ziekelijk goed af. De psychopaten worden dik gepwned met de Megabuster (vorige ronde 53.000 en nog wat zombies gesloopt) en sterven na 3 of 4 schoten onmiddelijk. Ik zit nu al bij case 4 of 5. Nog 3 cases en de koek is op.quote:
Veel collega's van SB hebben zo'n iPhone gekocht en kunnen pas sinds kort fatsoenlijk bellen met dat ding... sinds ze Skype erop geďnstalleerd hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.
Als de iPod niet zo'n succes was geweest had de iPhone dat al helemaal niet geweest. Niet voor die prijs.
Waarom zou je dat doen?quote:
Sewen die rotte appelquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Trouwens, die naam is wel te debiel voor woorden
[ afbeelding ]
geniaal plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2010 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
over twee maanden is de iPad in Europa te koopquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je die prijs van mediamarkt moet geloven is het wel duur ja!
Sowieso over 2 maanden is ie te koop, en dat zal usa only zijn :/!
europa, dat is dus : duitsland, uk en frankrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
over twee maanden is de iPad in Europa te koophttp://www.washingtonpost(...)AR2010012704027.html
en de adviesprijzen werden gisteren gewoon in de presentatie gemeld, heeft MediaMarkt weingi mee te maken
je bent te laat!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doen we weer lief tegen elkaar? Hou er niet zo van om in eens SC topic posts te moeten wijzigen. Dank
Ja, ik sliep. Maar heb nog wel een opmerking van jou weggehaald die te ver ging. Daarom die post.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Oh had snel de vergelijking telecomaanbieders en bellen gemaakt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]jij gaat ook met een PS3, Wii of TomTom lopen bellen?
vandaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:36 schreef SocialDisorder het volgende:
net ff op die iPad in zitten lezen en ik denk dat ik dit wel ga halen als m'n telefoonboer hem aanbiedt met een abonnementsverlenging.
WTF???quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, ik sliep. Maar heb nog wel een opmerking van jou weggehaald die te ver ging. Daarom die post.
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.quote:
Yep en vooral om verder gezeur te voorkomen. Lekker laten rusten nu en verder SC'en!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF???
Welke dan?
Edit :
Serieus morph?
Dat van die vriendinnen?!!
Meest nutteloze dat ik ooit bij een abo heb gekregen was een home cinema set. Ding was nog sneller kapot dan de telefoon (die overigens al binnen 2 maanden ter reparatie terug moest naar e fabrikant)quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.
Ik kreeg er toen een tv bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.
163,25 voor 75 belminuten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:10 schreef Misan het volgende:
http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=citroen
Het gaat om een C1, die lease je nog voor minder. Ik kan me een reclame voor de geest halen dat dat kreng bij personal lease 99 euro per maand kost.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef Misan het volgende:
op zich best goedkoop nog steeds voor een auto
Mja, je verwacht alleen nog ergens wat addertjes onder het gras met zo'n aanbiedingquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef Misan het volgende:
op zich best goedkoop nog steeds voor een auto
iets meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om een C1, die lease je nog voor minder. Ik kan me een reclame voor de geest halen dat dat kreng bij personal lease 99 euro per maand kost.
iets andere leasevorm ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Misan het volgende:
[..]
iets meer
http://www.citroen.nl/CWH(...)llen/Modellen/C1.htm
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Misan het volgende:
[..]
iets meer
http://www.citroen.nl/CWH(...)llen/Modellen/C1.htm
Ik haat netwerkbeheer!quote:Request Blocked by URL Filter Database
Your request to URL "http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corporate/Modellen/Modellen/C1.htm" has been blocked by the Webwasher URL Filter Database. The URL is listed under categories (Motor Vehicles), which are not allowed by your administrator at this time. The following reputation level was assigned to it: Neutral.
Het Alex beleid is hier na te lezen
relaxed, zal vanavond even mijn CV bijwerkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef SummerBreeze het volgende:
Bij de weg Misan, balletje voor de incentive is opgegooid!
Het hele album is tof. Ik ken het album 2 dagen en luister het bijna de hele dagquote:
Ik weet niet welke van de 2 ik liever helemaal kapot wil stampenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch allang uit?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef e97073 het volgende:
Hij mag eerst wel The Rock n Rolla uitbrengen
Releasedatum: 08-04-2009quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef e97073 het volgende:
Hij mag eerst wel The Real Rock n Rolla uitbrengen
Afgesproken vanaf nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
Als je in een latere post je fout toegeeft mag je niet de eerdere weer editen, dat is flauw
Juistem!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef e97073 het volgende:
Hij mag eerst wel The Real Rock n Rolla uitbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |