Druk patroon? of bedoel je de metertjes? daar gaat een zweetbandje overheen tijdens een wedstrijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je een hoes over je drukpatroon heen?
Dacht dat daar Dark side of the moon ook wel geschikt voor was edquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef e97073 het volgende:
Gisternacht dronken / stoned dit album beluisterd;
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb dat album wel een keer gehoord, maar niet in een rustige omgeving. Ik snap de hype rond dat album nog steeds niet, maar misschien moet ik het weer een kans geven..quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat daar Dark side of the moon ook wel geschikt voor was ed
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Druk patroon? of bedoel je de metertjes? daar gaat een zweetbandje overheen tijdens een wedstrijd.
Euh, ik denk dat nog even niet gaat gebeuren. Maar ik zoek het alvast opquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Poit, mocht je in de al dan niet nabije toekomst weer stoned zijn, zet dan voor de grap eens The Roots of Jurassic 5 op
Om hem koel te houden zodat de druk constanter blijft??quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.
Het is een carbon HP fles met 300bar erin..... no co2 crapquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel je CO2 flesje, er lijkt wat overheen te zitten.
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
speciaal voor SB d'r taalfetisj:
[ afbeelding ]
viel mij ook op, jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...
Laat Liz dit maar niet zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
speciaal voor SB d'r taalfetisj:
[ afbeelding ]
en dat ook niet alle fouten/slordigheden als fout aangemerkt zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het leukste is nog wel dat er dingen als 'fout' gekenmerkt zijn die niet fout zijn...
Dat is inderdaad een logisch gevolgquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Misan het volgende:
[..]
en dat ook niet alle fouten/slordigheden als fout aangemerkt zijn
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games isquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games is
Die games PS3 games noemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, verkopen ze bij de aldi ook al ps3 games
Ik ben ook één van de officiële spellcheckers. Sterker nog, ik ben alleenmaar spellchecker. Ik heb een tagje, maar hoef verder niets te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat Liz -neem ik nog steeds aan tenminste- de grote spellings -en grammaticakoningin van Fok!Games is
kom jij bij de aldi?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, verkopen ze bij de aldi ook al ps3 games
sowieso de PS3 en games in 1 zin noemen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die games PS3 games noemen
Hoe durf je man?! Van die middelmatige slootbagger die niemand wil spelen.
maar welke schijfjes verkopen ze dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sowieso de PS3 en games in 1 zin noemen!
Maar goed, het waren dan ook geen shooters!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
maar welke schijfjes verkopen ze dan?
quote:• o.a. Overlord 2, Stormrise, Disney Sing It of Fuel
Gast! Overlord is wel een stukje Nederlands trots ja!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die games PS3 games noemen
Hoe durf je man?! Van die middelmatige slootbagger die niemand wil spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |