Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook dezelfde goods??
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, VEEL! grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijn
Dat komt dan weer omdat mijn hele lijf groter is, maar dat zeg ik er lekker niet bij.quote:
Jamaar dan ook echt VEUL grotere tietenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat komt dan weer omdat mijn hele lijf groter is, maar dat zeg ik er lekker niet bij.
oh, wacht... kut!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar dan ook echt VEUL grotere tieten
Vervolgens kruip je weer je bed in of niet??quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef koei het volgende:
om 10 uur 's ochtends squashen is niks voor mij. Ben 3-1 ingemaakt en de eerste twee sets heb ik echt weggegeven zo slecht was ikMaar wel lekker op tijd wakker!
En ik heb weer een nieuwe serie gevonden om me wakker te houdenEureka!
Zelf jij lijkt klein naast SBquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je SB en dat meisje naast elkaar zou zetten, zou je denken dat dat meisje een surfplank is.
Ik vind hem stiekem wel leuk..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:
30 Seconds to Mars nu op de radio, wat een zeiknummer
Nou, ik was het eigenlijk wel van planquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervolgens kruip je weer je bed in of niet??
Maar een beetje een tegenvaller hoor.. 3-1 verliezen..
netjes dat je de koelkast van je ouders ook weer vult.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ik was het eigenlijk wel van planMaar toch maar besloten om even richting mn ouders te fietsen om hun koelkast te plunderen! En nu met mn nichtje boodschappen doen!
Emoquote:
Je kent de tekst wel eng goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emo
"Weeeeee were the kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiings and queens of promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise"
Goed zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ik was het eigenlijk wel van planMaar toch maar besloten om even richting mn ouders te fietsen om hun koelkast te plunderen! En nu met mn nichtje boodschappen doen!
Ja sorry, ik vind die jankstem van Jared af en toe best te pruimen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emo
"Weeeeee were the kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiings and queens of promiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise"
Stiekem istie fan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je kent de tekst wel eng goed
voldoende dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Minder krullen, ronder gezicht, blauwere ogen, grotere tieten. Dus bepaal zelf maar of dat dezelfde goods zijn
Wel lekker, hoezo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Misan het volgende:
Hey SB, hoe is de sfeer bij jullie in Z-O?
Als je hier wil komen werken ben je meer dan welkom. Krijg ik nog geld voor ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Misan het volgende:
[..]
omdat het hier echt drama is
Kun je eventueel een incentive scoren?
ik bel je wel even als ik richting station loopquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als je hier wil komen werken ben je meer dan welkom. Krijg ik nog geld voor ook
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zn powerlevel bijna 11x zo hoog is als de mijne
Wordt lastig. De batterij van m'n gsm is net overleden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bel je wel even als ik richting station loop
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wordt lastig. De batterij van m'n gsm is net overleden.
09060506 Dat is een lekker nummertje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet van
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
09060506 Dat is een lekker nummertje!
lemme guess, you've got that on speeddial?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lemme guess, you've got that on speeddial?
Lijkt me ook niet handig. Bel me anders vanavond na 8en maar, dan pleur ik thuis mijn gsm even in het stopcontact.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef Misan het volgende:
[..]
ik kan je ook op de zaak bellen, maar daar heb ik het nummer niet van
checkquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig. Bel me anders vanavond na 8en maar, dan pleur ik thuis mijn gsm even in het stopcontact.
Vriend van me had een cassettebandje (jaja!) gemaakt voor in zijn antieke boombox die hij meesleurde naar Rock Werchter. Daar liepen we met een hele groep met dat ouwe barrel met snoeiharde muziek van een krakend bandje over camping, bleek dat hij tussen de nummers door deze reclame opgenomen. Humor gegarandeerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat die vriend van jou gewoon een baas is!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vriend van me had een cassettebandje (jaja!) gemaakt voor in zijn antieke boombox die hij meesleurde naar Rock Werchter. Daar liepen we met een hele groep met dat ouwe barrel met snoeiharde muziek van een krakend bandje over camping, bleek dat hij tussen de nummers door deze reclame opgenomen. Humor gegarandeerd
Helemaal waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat die vriend van jou gewoon een baas is!![]()
quote:
Ja, zo sociaal ben ik wel! Ik heb mn moeder alleen wel laten afrekenen natuurlijk! En als winst drie pakken chocolade koekjes en een bananenyoghurtje mee naar huis genomenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
netjes dat je de koelkast van je ouders ook weer vult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |