Je kan met de iPhone gewoon bellen, vanaf moment 1. Als je doelt op een speciaal aangepast toestel voor je spastische handen moet ik je teleurstellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dit het model iPhone dat ook fatsoenlijk kan bellen?
En het werkt goed + gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef Misan het volgende:
hij kan sinds juni 2009 al copy-pasten!
ik copy paste gewoon hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Misan het volgende:
dat was ongeveer hèt gemis voor de iPhone: een internettelefoon die niet kan copy-pasten. Dat kon mijn iPaq uit 2005 zelfs
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik copy paste gewoon hoor! En ik draai nog een oude fw
ninja-editquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef e97073 het volgende:
[..]
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef e97073 het volgende:
[..]
Naja, het gaat erom dat het niet vanaf het begin beschikbaar was.
Er ik niks overrated aan de iPhone, het is gewoon een goed apparaat. Ze bieden in dit geval meer mogelijkheden dan een normale telefoon, dat maakt het dus ook een gadget.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.
Als de iPod niet zo'n succes was geweest had de iPhone dat al helemaal niet geweest. Niet voor die prijs.
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef e97073 het volgende:
[..]
Er ik niks overrated aan de iPhone, het is gewoon een goed apparaat. Ze bieden in dit geval meer mogelijkheden dan een normale telefoon, dat maakt het dus ook een gadget.
En wat is er dan zo overrated aan? Omdat iedereen het koopt? Omdat iedereen in je omgeving er 1 heeft? Als mijn iPhone op dit moment kapot zou gaan dan zou ik meteen een nieuwe kopen, zonder te kijken naar een nieuw toestel.
Appstore is toch iets wat niet eerder is gedaan, dat is een groot onderdeel van het succes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.
dat is dan iig minimaal firmware 3.0quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik copy paste gewoon hoor! En ik draai nog een oude fw
en ja, ik heb niet helemaal gelezen!
Dat dus. Zelfs een nokia 6300 van 50 euro heeft standaard een betere en flexibelere agendafunctie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zit in principe met een totaal gesloten systeem, alleen alles wat Apple er op wil komt erop. Het is een extreem gebruiksvriendelijk toestel die extreem goed op de markt is gezet. Geen revolutionair ding, alles wat de iphone kan kan een ander toestel ook min de gebruiksvriendelijk.
Appstore is het beste wat ze voor de iPhone hebben kunnen bedenken en mooi dat anderen hier ook mee komen. Bij Windows Mobile kan je natuurlijk overal je apps vandaan trekken, maar voordat je een keer uberhaupt hoort dat de app bestaat ben je al een tijd verder. Het is ook jammer dat je bij WiMo ook erg merkt dat het os qua uiterlijk nooit echt gemaakt is om met je vinger te besturen, maar met je stylus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef e97073 het volgende:
[..]
Appstore is toch iets wat niet eerder is gedaan, dat is een groot onderdeel van het succes.
Maar de gebruiksvriendelijkheid is onderdeel van de beleving van het apparaat, dat is nog niet gedaan. En het werkt, heel goed zelfs.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit ook met de iPad zo zal zijn.
Ik twijfel nu wel of ik die moet aanschaffen, ik had liever een OS zoals Snow Leopard erop gehad.
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat dus. Zelfs een nokia 6300 van 50 euro heeft standaard een betere en flexibelere agendafunctie.
iPad word imho gewoon een leuke gadgetquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Appstore is het beste wat ze voor de iPhone hebben kunnen bedenken en mooi dat anderen hier ook mee komen. Bij Windows Mobile kan je natuurlijk overal je apps vandaan trekken, maar voordat je een keer uberhaupt hoort dat de app bestaat ben je al een tijd verder. Het is ook jammer dat je bij WiMo ook erg merkt dat het os qua uiterlijk nooit echt gemaakt is om met je vinger te besturen, maar met je stylus.
Vraag me alleen of hoe nuttig de iPad gaat zijn voor de meeste mensen, die er straks wel 1 hebben liggen
Dus eigenlijk zeg je dat de Apps de iPhone goed maken, en niet het apparaat zelf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?
Dan kan je ook nog de keuze maken tussen de genres. Of de datums dat je favo voetbalclub speelt?
Lijkt mij niet.
Kon dat met de release van de iPhone? lijkt me niet. Pas na de hype van het apparaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja? Kan die ook een bestand downloaden zodat je alle bioscoop releases van de komende maand in je Agenda hebt staan?
Dan kan je ook nog de keuze maken tussen de genres. Of de datums dat je favo voetbalclub speelt?
Lijkt mij niet.
Nee, want die bestanden kan je overal op het net vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de Apps de iPhone goed maken, en niet het apparaat zelf.
Ja, dat is niet zo raar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon dat met de release van de iPhone? lijkt me niet. Pas na de hype van het apparaat.
Dan kan het dus ook met de 6300. En die verplicht je niet tot het gebruik van iTunes, verreweg het grootste manco van dat apparaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo raar.
Dit was vanaf het begin mogelijk, omdat je vanaf moment 1 je agenda kan syncen met de agenda op je iMac / Pc.
Komt omdat het syncen je niet zint?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan kan het dus ook met de 6300. En die verplicht je niet tot het gebruik van iTunes, verreweg het grootste manco van dat apparaat.
Begrijpend lezen, je gebruikt de iPhone zo zaak omdat de Apps zo goed zijn. Niet omdat het appraat zo goed isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Nee, want die bestanden kan je overal op het net vinden.
Omdat itunes stierenballen zuigt. Net als alle andere zogenaamd gebruiksvriendelijke librarybased bestandsbeheer programma'squote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef e97073 het volgende:
[..]
Komt omdat het syncen je niet zint?
truste auwe.quote:
wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Misan het volgende:
Mijn Outlook adresboek en kalender worden ook gewoon gesynchroniseerd hoor (Windows dus)
Ja. Daar komt het wel op neer. Zo raar is dat nu ook weer niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, je gebruikt de iPhone zo zaak omdat de Apps zo goed zijn. Niet omdat het appraat zo goed is
Dat zal dan ongetwijfeld wel zo zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Fallen het volgende:
e97073: Het grote voordeel voor ons met de iPhone is dat we een mac hebben.
Het is niet alleen dat iTunes beter werkt, maar de sync is natuurlijk ook meteen met iCal en Address Book. Dat zijn nou net de applicaties die op Windows ontbreken waardoor het gewoon niet voldoende is.
Is ook niet, jij beweerd alleen dat het apparaat goed is. Dat klopt dus nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja. Daar komt het wel op neer. Zo raar is dat nu ook weer niet.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is ook niet, jij beweerd alleen dat het apparaat goed is. Dat klopt dus niet
Verder is het een prachtig ding hoorquote:
En ik heb een hekel aan de fanboys die het tot bloedens toe verdedigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef e97073 het volgende:
Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen het haat omdat het een hype is.
Naisequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
Weer een stapje verder met Die Hitmachine clip, nu met datamoshing erin
Denk dat het nog wel minstens 2week duurt voordat ie helemaal af isquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Naise, wanneer kunnen wij hem zien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |