quote:
petjesquote:
Waar??quote:
Bij je moeder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
Kut echt?? Da's niet zo leuk..
[..]
Waar??
Echt nietquote:
Dat betekend dat je door moet werken luie hondquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
heerlijk, zojuist is externe nummer 2 eruit geflikkerd deze week
vanaf maart zit ik alleen nog met een nieuwe medewerker het werk van vier personen te doen
Dus je zit met z'n tweeën het werk van vier man te doen... kan aan mij liggen, maar zou je dan ook niet een salarisverdubbeling moeten krijgen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
heerlijk, zojuist is externe nummer 2 eruit geflikkerd deze week
vanaf maart zit ik alleen nog met een nieuwe medewerker het werk van vier personen te doen
Tip:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zit met een achterlijk probleem: Ik kijk dwangmatig scheel met mijn rechteroog![]()
Daardoor zie ik dingen soms dubbel. Enorm vaag
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zit met een achterlijk probleem: Ik kijk dwangmatig scheel met mijn rechteroog![]()
Daardoor zie ik dingen soms dubbel. Enorm vaag
En daar komt je nickname zeker vandaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.
It's funny because it's true!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb ik ook, gewoon een paar keer met je rechterslaap tegen een betonnen (niet gipsplaat of bakstenen) muur rammen, is het zo over.
zou ik niet meer dan terecht vinden, helaas werkt het niet zo en ik ben het onderhand flink zatquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus je zit met z'n tweeën het werk van vier man te doen... kan aan mij liggen, maar zou je dan ook niet een salarisverdubbeling moeten krijgen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En daar komt je nickname zeker vandaan?
huhhuh.. 'inwerken' huhhuhquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:13 schreef Misan het volgende:
[..]
zou ik niet meer dan terecht vinden, helaas werkt het niet zo en ik ben het onderhand flink zat
ninja-edit: en eigenlijk doe ik het werk in mijn eentje aangezien ik ook iemand aan het inwerken ben (de nieuwe medewerker dus)
Nopequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En daar komt je nickname zeker vandaan?
If collega is femalequote:
Je bent ook een programmeur van niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
If collega is female
than
inwerken == afwerken
else
inwerken != afwerken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je bent ook een programmeur van niks :N
if (collega.Gender == Genders.Female)
{
if((collega.DoAbility < 7 && (self.Drunk || self.Horny)) || (collega.DoAbility >= 7)
{
inwerken == afwerken;
}
else
{
inwerken != afwerken;
}
}
else
{
inwerken != afwerken;
}
1 2 3 4 5 6 7 8 | { inwerken == afwerken; } else { inwerken != afwerken; } |
Ewa jong! Zij zijn gewoon zemmel nerdjuhs jeweet!quote:
U riep mooie taal??quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ewa jong! Zij zijn gewoon zemmel nerdjuhs jeweet!
Hij is kankerstoned!quote:
en toch hou je van me!quote:
quote:
quote:
Das stimmt!quote:
HEY ik ken iemand die dat shirt ook heeft!quote:
Dat shirt heb ik ook!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |