Beetje vaag maar een afgekapte SOB is altijd vermakelijk.quote:
Ik denk dat reviews de lading van Heavy Rain niet kunnen dekken.. You gotta love it or hate it. Ik verwacht daarbij ook niet deze deze game hoge scores zal krijgen. Misschien wel terecht omdat het nou niet echt een mainstream 'onthoofd zoveel mogelijk zombies met je nageslschaar' game wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef RedemptioN het volgende:
ik wacht eerst een aantal reviews af voor heavy rain..
Er zit natuurlijk wel wat verschil in de gameplay, het is al een aantal jaartjes geleden dan Farenheit uit is gekomen dus deze zal zeker hedendaagser zijn. Maar als je het verhaal en de sfeer kunt waarderen denk ik dat je juist goed zit met HR.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:54 schreef seventhseagulll het volgende:
Heavy Rain lijkt me niets eigenlijk. Laatst Fahrenheit uit de virtuele budgetbakken van steam opgevist, en hoewel ik de sfeer en het verhaal heel goed kon waarderen, voelde het type gameplay te kunstmatig en te onhandig aan. Maar ook dat ik in een scene drie keer 'dood' ging omdat ik net wat te traag was met alles maakte dat het voor mij een beetje tegenviel.
Als ik kijk naar die eerste minuten gameplay dan zie ik een hele mooie versie van Fahrenheit. Op zich is daar niets mis mee, ik denk dat graphics hier zeker enorm belangrijk zijn voor de game, maar het is niet mijn ding.
D I is voor mensen die niet op GoW 3 kunnen wachten of alleen een xbox hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
games.fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
voor die tijd was het ook niet geweldigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Maar beter dan nuquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor die tijd was het ook niet geweldig
Alles wat handig was hebben ze weggeflikkerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:29 schreef Poit het volgende:
[..]
games.fok.nl
Sinds de update niet meer te volgen die site..
Besteld! Maar wel de gewone versie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna Dante's Inferno tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste multiplatform-game die ik op de PS3 ga spelen en niet op de 360![]()
Elke maandagquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:11 schreef MrX1982 het volgende:
Op games.fok.nl was toch altijd een releasekalender. Waar is die gebleven?
Handig als je al bij volgende week wilt kijkenquote:
hmmm challenge : Kill entire enemy teamquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Karasta het volgende:
Ik popel om met MAG 256 mensen af te knallen muahahaha
Het viel me bij de beta heel erg mee eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Mindstate het volgende:
Ik vrees dat je iets te afhankelijk bent van het feit of je teammaten tactisch meespelen, en dat betwijfel ik nogal want dat zie ik zelden online in een game buiten clanverband
Ik denk dat de gemiddelde gamer in zo'n beta er iets serieuzer mee bezig is, het zijn toch vaker de 'echte' gamers die zich inschrijven voor zo'n beta.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Het viel me bij de beta heel erg mee eigenlijk
ik heb laatst de demo op mn ps3 gespeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Besteld! Maar wel de gewone versie.
Wat mij betreft veel te laat. Met zo veel nieuwe release zit ik er niet op te wachten GTA4 te herspelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City ook naar de PS3?
http://www.simplygames.co(...)y-City--PS3-#prodimg
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb GTAIV niet eensquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef SToRM81 het volgende:
houde zoquote:
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje GTA afzeikenWas gewoon een toffe game, en die episodes maken er gewoon een nog toffere ervaring van
vice city was nog leuk , maar daarna geen leuke gta meer gezien .quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje GTA afzeikenWas gewoon een toffe game, en die episodes maken er gewoon een nog toffere ervaring van
Mis geen afleveringquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer fanatieke kijkers hier van Bonus Round?
Dat was het mooie van de open beta: er was geen inschrijving nodigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gamer in zo'n beta er iets serieuzer mee bezig is, het zijn toch vaker de 'echte' gamers die zich inschrijven voor zo'n beta.
Niet helemaal mee eens. GTAIV was toch echt wel een hele goede game. Vice City had gewoon een ontzettende goede sfeer. Dat is het enige wat ik mis in latere games.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vice city was nog leuk , maar daarna geen leuke gta meer gezien .
God wat saaiquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Ok. Voor diegene: bekijk de nieuwste aflevering:
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/401
McWhertor...Tegenstrijdigheid alom.
De reactie van Patcher is priceless: ''Isn't this the same guy that said that GTA IV is the best game he ever played''.
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Slechte nachtrust gehad mijn vriend?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Slechte nachtrust gehad mijn vriend?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
FF XIII international trailer in 1080pquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor deze week:
http://blog.eu.playstatio(...)e-28th-january-2010/
De belangrijkste updates die ik zo zie zijn de demo en DLC voor Uncharted 2 en DLC voor AC2.
Het hele superhelden genre in een MMORPG lijkt me echt waanzinning gaaf. De maandelijkse kosten echterquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
FF XIII international trailer in 1080p![]()
Ook een filmpje over DC Universe online, dat lijkt me ook wel wat. Daar willen ze als een echte mmorpg toch maandelijks kosten voor berekenen?
Sony is zwaar tegen import, dus dit was te verwachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk dat die PS3 regiovrij is, maar het lullige is wel dat Sony de DLC gewoon per regio uitbrengt. Sinds gisteren is er bijvoorbeeld de DLC voor Uncharted 2 in de NL Store, maar deze is niet te gebruiken met de Engelse versie![]()
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling met het oog op toekomstige DLC, daar ik het niet zie zitten om tientallen euro's meer uit te geven voor de NL versies van spellen.
Krijg je daar vantevoren een melding over of pas als het gekocht hebt en het spel start?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk dat die PS3 regiovrij is, maar het lullige is wel dat Sony de DLC gewoon per regio uitbrengt. Sinds gisteren is er bijvoorbeeld de DLC voor Uncharted 2 in de NL Store, maar deze is niet te gebruiken met de Engelse versie![]()
Ik vind dit wel een slechte ontwikkeling met het oog op toekomstige DLC, daar ik het niet zie zitten om tientallen euro's meer uit te geven voor de NL versies van spellen.
Dan hadden ze er gewoon een regioblock voor games op moeten zettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony is zwaar tegen import, dus dit was te verwachten.
Dat snap ik ook niet helemaal neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan hadden ze er gewoon een regioblock voor games op moeten zetten
Dat was inderdaad ook al het geval met RockBand en dergelijke. Maar ik snap het ook wel.. Gelukkig heb je ook gewoon de mogelijkheid om in de US store shit te kopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.rockstargames.(...)playstation_3_and_pcquote:Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City Coming to PlayStation 3 and PC
We are happy to announce the much anticipated release of Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City for the PlayStation®3 computer entertainment system and Games for Windows® - LIVE on March 30, 2010. For the first time, PlayStation 3 and Games for Windows - LIVE players will have the opportunity to experience the last two thrilling chapters of the Grand Theft Auto IV saga.
The two action packed episodes will also be available for download on the PlayStation Network and Games for Windows® LIVE on March 30, 2010. Each episode boasts the same detailed and immersive Liberty City we all know and love. Games for Windows - LIVE players can enjoy 32-player multiplayer matches and an advanced video editor, and all fans will have the chance to once again listen to the dulcet tones of Liberty City Radio.
The Lost and Damned is a dark trip through Liberty City’s seedy underbelly as outlaw biker, Johnny Klebitz, fights to keep his gang together as a rift in the gang’s leadership threatens to tear the brotherhood apart. In The Ballad of Gay Tony, players explore Liberty City’s high-end nightlife as Luis Lopez, struggling to balance the temptations of money and vice against loyalties to family and friends. Both episodes feature a slew of new vehicles and weapons, and each episode adds new activities including cage fighting, gang wars and BASE jumping.
Ze zetten het tegenwoordig gelukkig wel in de beschrijving van de DLC, dan staat er een regiocode die je ook op het doosje terug kunt vinden (in de vorm van BLES-....), maar dit is niet altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef Tain het volgende:
Krijg je daar vantevoren een melding over of pas als het gekocht hebt en het spel start?
Ik ga binnenkort een UK account aanmaken om daar aankopen te kunnen doen ja. Wel jammer dat mijn aankopen dan zo verspreid zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef Poit het volgende:
Dat was inderdaad ook al het geval met RockBand en dergelijke. Maar ik snap het ook wel.. Gelukkig heb je ook gewoon de mogelijkheid om in de US store shit te kopen.
Dat met die meerdere accounts valt wel mee hoor.. "nerds" als wij hebben inderdaad 2 of meer accounts maar als ik de iets minder diehard gamers om me heen zie dan zie ik vrijwel altijd een enkel PSN account.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ze zetten het tegenwoordig gelukkig wel in de beschrijving van de DLC, dan staat er een regiocode die je ook op het doosje terug kunt vinden (in de vorm van BLES-....), maar dit is niet altijd zo geweest.
[..]
Ik ga binnenkort een UK account aanmaken om daar aankopen te kunnen doen ja. Wel jammer dat mijn aankopen dan zo verspreid zitten.
Wat ik niet snap: aan de ene kant maken ze het enorm gemakkelijk om buitenlandse accounts aan te maken en de spellen zijn regiovrij, dus waarom moeten ze dan ze dan nog een regiolock in de DLC stoppen. Op deze manier krijg je alleen maar meer van die nep-accounts. Agja, ze kunnen op die manier wel opscheppen dat ze zoveel miljoenen PSN gebruikers hebben (terwijl iedereen gemiddeld al 2 accounts heeft).
Ik hbe ook gewoon een enkel account. Niet nodig geweest om een andere aan te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat met die meerdere accounts valt wel mee hoor.. "nerds" als wij hebben inderdaad 2 of meer accounts maar als ik de iets minder diehard gamers om me heen zie dan zie ik vrijwel altijd een enkel PSN account.
elke dag een euro.quote:
So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.quote:
365*3=1095quote:
serieus op trolls ingaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.
Nog nooit in HD gespeeld op mn ps3 (terwijl ik wel echt heel veel games heb) maar morgen gaat daarom ook een geweldige dag worden![]()
![]()
[..]
365*3=1095
Dat was dus niet genoeg geweest.
Niet erg groot maar wel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Mindstate het volgende:
Hopelijk morgen hier ook een HDTV, budget van rond de 300/400 euro. Eens kijken wat ik daarvoor kan halen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.
Nog nooit in HD gespeeld op mn ps3 (terwijl ik wel echt heel veel games heb) maar morgen gaat daarom ook een geweldige dag worden![]()
![]()
[..]
365*3=1095
Dat was dus niet genoeg geweest.
Das ook wel lekker idd, het nadeel van deze tv is dat als hij uit is dat er gelijk een groot gapend zwart gat in je kamer staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd. Laat iedereen lekker lullen hier. Ik heb me ook tijden vermaakt met een CRT-tv en de PS3.
Ook pas sinds kort iets nieuws, maar dan wel gelijk groot... een beamer.
Was inderdaad. Nu is 3D tv weer hipquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Tot op vandaag altijd nog een dikke vette beeldbuis gehad.
Morgen komt mijn sony bravia 52 inch z4500 binnen god damned wat word dat veeeeeeeeeeeet
Gaming zoals het bedoeld was damnnnnnnnnnnnnnnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom heb ik ook deze gekozen, heeft 200hzquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was inderdaad. Nu is 3D tv weer hip
De deals van MM zijn altijd wel in orde, heb toen mijn tv met bijna 25% korting gekocht (alle televisies waren toen tot 25% korting) en ik zag geen enkele tv die niet tot die actie zou behoren of andere addertjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef Mindstate het volgende:
Was van tevoren een beetje sceptisch over die deals, dat ze de prijzen wel omhoog zouden gooien, maar deze zat toch 80 euro onder de laagste prijs online.
Maak daar 37cm van en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, COD4 op een 50 cm CRT scherm doet me terugdenken aan GoldenEye 64
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevredenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef Mindstate het volgende:
Was van tevoren een beetje sceptisch over die deals, dat ze de prijzen wel omhoog zouden gooien, maar deze zat toch 80 euro onder de laagste prijs online.
Dat is ook alleen een voordeel bij de dure crt's. Volgens mij is een gemiddelde crt minder goed dan een gemiddelde LCD/plasma/LED.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef Fallen het volgende:
Zelfs op een CRT heb je natuurlijk de voordelen van de kleuren, animaties en physics. HD is niet persé een must, maar natuurlijk wel mooier.
Ze waren hier bij de MediaMarkt niet zo goed op de hoogte van de voorwaarden, alle tv's waren 16% goedkoperquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevreden
Vind de grote hoeveelheid details die je ziet wel een groot voordeel, ook dat de tekst kleiner kan zijn zonder dat het onleesbaar wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef Fallen het volgende:
Zelfs op een CRT heb je natuurlijk de voordelen van de kleuren, animaties en physics. HD is niet persé een must, maar natuurlijk wel mooier.
iWork, niet iworksquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |