So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.quote:
365*3=1095quote:
serieus op trolls ingaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.
Nog nooit in HD gespeeld op mn ps3 (terwijl ik wel echt heel veel games heb) maar morgen gaat daarom ook een geweldige dag worden![]()
![]()
[..]
365*3=1095
Dat was dus niet genoeg geweest.
Niet erg groot maar wel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef Mindstate het volgende:
Hopelijk morgen hier ook een HDTV, budget van rond de 300/400 euro. Eens kijken wat ik daarvoor kan halen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
So? Nu heb ik wel ECHT iets goeds.
Nog nooit in HD gespeeld op mn ps3 (terwijl ik wel echt heel veel games heb) maar morgen gaat daarom ook een geweldige dag worden![]()
![]()
[..]
365*3=1095
Dat was dus niet genoeg geweest.
Das ook wel lekker idd, het nadeel van deze tv is dat als hij uit is dat er gelijk een groot gapend zwart gat in je kamer staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd. Laat iedereen lekker lullen hier. Ik heb me ook tijden vermaakt met een CRT-tv en de PS3.
Ook pas sinds kort iets nieuws, maar dan wel gelijk groot... een beamer.
Was inderdaad. Nu is 3D tv weer hipquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Tot op vandaag altijd nog een dikke vette beeldbuis gehad.
Morgen komt mijn sony bravia 52 inch z4500 binnen god damned wat word dat veeeeeeeeeeeet
Gaming zoals het bedoeld was damnnnnnnnnnnnnnnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom heb ik ook deze gekozen, heeft 200hzquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was inderdaad. Nu is 3D tv weer hip
De deals van MM zijn altijd wel in orde, heb toen mijn tv met bijna 25% korting gekocht (alle televisies waren toen tot 25% korting) en ik zag geen enkele tv die niet tot die actie zou behoren of andere addertjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef Mindstate het volgende:
Was van tevoren een beetje sceptisch over die deals, dat ze de prijzen wel omhoog zouden gooien, maar deze zat toch 80 euro onder de laagste prijs online.
Maak daar 37cm van en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:43 schreef Mindstate het volgende:
Nee man, COD4 op een 50 cm CRT scherm doet me terugdenken aan GoldenEye 64
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevredenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef Mindstate het volgende:
Was van tevoren een beetje sceptisch over die deals, dat ze de prijzen wel omhoog zouden gooien, maar deze zat toch 80 euro onder de laagste prijs online.
Dat is ook alleen een voordeel bij de dure crt's. Volgens mij is een gemiddelde crt minder goed dan een gemiddelde LCD/plasma/LED.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef Fallen het volgende:
Zelfs op een CRT heb je natuurlijk de voordelen van de kleuren, animaties en physics. HD is niet persé een must, maar natuurlijk wel mooier.
Ze waren hier bij de MediaMarkt niet zo goed op de hoogte van de voorwaarden, alle tv's waren 16% goedkoperquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevreden
Vind de grote hoeveelheid details die je ziet wel een groot voordeel, ook dat de tekst kleiner kan zijn zonder dat het onleesbaar wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:31 schreef Fallen het volgende:
Zelfs op een CRT heb je natuurlijk de voordelen van de kleuren, animaties en physics. HD is niet persé een must, maar natuurlijk wel mooier.
iWork, niet iworksquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Niet alle merken en lijnen deden mee, maar over het algemeen is het een hele goede actie. Heb een witte macbook gehaald met iworks voor 800 ipv 980. Ben dus wel tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |