Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Superheld het volgende:
Van Rossem, altijd leuke/mooie tv.
Klopt inderdaad, dat vergeten veel mensen. Het (vruchtbare) land wordt op die manier ook niet gebruikt voor voedsel, terwijl daar ook ernstige problemen dreigen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het regenwoud verdwijnt. Het is geen oplossing.
Iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Superheld het volgende:
Van Rossem, altijd leuke/mooie tv.
Dat heeft op zich niets te maken met de macro-economische ontwikkeling van Brazilië.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het regenwoud verdwijnt. Het is geen oplossing.
Ik ken genoeg mensen die in het onderwijs werken, (of een ander gemiddeld inkomen) die gewoon een Saab rijden.quote:
Je ziet het overal. Opkomende economiën willen meer welvaart en de natuur kan ze even gestolen worden. Er is nog niet genoeg regelgeving zoals wij die kennen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat vergeten veel mensen. Het (vruchtbare) land wordt op die manier ook niet gebruikt voor voedsel, terwijl daar ook ernstige problemen dreigen.
Het is ook een keuze om een premium auto te rijden. Veel burgers rijden een Peugeot 307 of Opel enzovoort. Die bakken kosten nieuw ook een kleine 30k. Tweedehands wordt veel bereikbaar en een 2dehands 5-serie is oneindig veel fijner dan een nieuwe Opel Vectra. Alleen de vaste lasten zijn hoger en daar gaat het om.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat heeft op zich niets te maken met de macro-economische ontwikkeling van Brazilië.
(Uiteraard is het wel slecht)
Brazilië doet het goed, zonder meer.
[..]
Ik ken genoeg mensen die in het onderwijs werken, (of een ander gemiddeld inkomen) die gewoon een Saab rijden.
Zal rond de 20k kosten voor een occasion.
Nee die hebben niet de rijeigenschappen van een auto uit de jaren 50. Scheelt ook niet veel met Aston Martin.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Die Spyker auto's ook.... wie koopt dat nou. Als je zo veel geld hebt koop je toch een Aston Martin? Die spykers schijnen rijeigenschappen te hebben uit de jaren 50 en dat stuur is een een soort scheepsroer... zonder airbag.
quote:46 Mercedes CLS 55 AMG 1.26.9 6 ep 1
47 Aston Martin Vanquish S 1.27.1 (?)
48 Aston Martin DB9 1.27.1 (?)
49 Porsche 911 GT3 (moist) 1.27.2 3 ep 1
50 Spyker C8 1.27.4 4 ep 7
51 TVR 350C 1.27.5 2 ep 10
52 Wiesmann MF3 1.27.9 6
http://648network.110mb.com/pages/gear/board.htm
Hij kan gewoon Clinton + De Senaat + Het Congres + Obama + Reagan allemaal tegelijk bashen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met zo'n Van Rossem wil je toch es een avond aan de bar hangen
Voor dat bedrag koop je ook een Mercedes, Audi, Volvo ocassion. Het is alleen ander publiek. (Al liggen Volvo en Saab dicht bij elkaar qua rijders)quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die in het onderwijs werken, (of een ander gemiddeld inkomen) die gewoon een Saab rijden.
Zal rond de 20k kosten voor een occasion.
Inderdaad, geweldige vent!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met zo'n Van Rossem wil je toch es een avond aan de bar hangen
Saab heeft onder GM tijd veel klanten verloren aan Audi. Het is niet moeilijk om door terug te gaan naar de roots een oude liefde weer aan te wakkeren voor oud saab rijders.... gezien GM het aardig had verkloot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor dat bedrag koop je ook een Mercedes, Audi, Volvo ocassion. Het is alleen ander publiek. (Al liggen Volvo en Saab dicht bij elkaar qua rijders)
Ben ik met je eens, er zijn alleen ook veel "kenners" die beweren dat er over een tijdje nog maar 6 merken overblijven en dat er geen ruimte is voor onderscheidende merken. Ik denk dat de trend wel weer gaat veranderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Hulde Victor Muller. Ondernemer pur sang.
Er ligt een prachtig businessplan klaar van Spyker voor Saab met dit jaar nog de 9-5 sedan en de nieuwe 9-5 estate, en misschien nog de 9-4x. Vergelijk het eens met Jaguar. De XF heeft Jaguar ook uit de rode cijfers geholpen met dit nieuwe model. Saab moet geen massa product worden wat GM ermee probeerde te bereiken. Saab moet Saab blijven, zoals het vroeger was… namelijk niche. Lage afzet, hoge marge. Dit lukt echter alleen als Saab terug gaat naar de roots en VM is daar absoluut de geschikte persoon voor om dat te bereiken.
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelde en niet baseert op zijn resultaten in de auto-industrie tot nu toe?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Hulde Victor Muller. Ondernemer pur sang.
Het is een ander publiek, maar ondertussen proberen die burgerlijke Astra rijders de overburen ook de ogen uit te steken met een 1.8 badge, 17 inch lichtmetaal enz. Ze zijn net zo erg als mensen die premium rijden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voor dat bedrag koop je ook een Mercedes, Audi, Volvo ocassion. Het is alleen ander publiek. (Al liggen Volvo en Saab dicht bij elkaar qua rijders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |