Ik zit er ook op te wachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Rossem zit te broeden op een kritische vraag
Er bestaan best ondernemers die alom gewaardeerd worden.... Joop van de Ende is er zo eentje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is ook hobby en grootheidswaanzin. Ik vind hem ook een kwal, maar toch is het ontzettend Nederlands om hem neer te halen. Laat hem maar z'n gang gaan.
Hij heeft een ramkoers in gedachten. Hij maakt een mooi product volgens sommigen. Ik vind Spyker kitscherige troep met een Audi blok maar goed, exclusief is het wel. Joop van den Ende wordt ook gewaardeerd, maar veel mensen hebben een afkeer van auto's en zeker van dure auto's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er bestaan best ondernemers die alom gewaardeerd worden.... Joop van de Ende is er zo eentje.
"Laat hem maar zijn gang gaan" dacht ik ook eerst maar als je ziet hoe veel mensen op die man rekenen
Exactly my thoughts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Die Spyker auto's ook.... wie koopt dat nou. Als je zo veel geld hebt koop je toch een Aston Martin? Die spykers schijnen rijeigenschappen te hebben uit de jaren 50 en dat stuur is een een soort scheepsroer... zonder airbag.
Die had ik ook al (veel) vaker gehoord. Is een inkoppertje en off-topic bovendien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Lagrinta het volgende:
Van Rossem heeft er nog verstand van ook. Audi = VAG = VW = Ferdinand Porsche = Hitler.
Wat hij zegt is waar. Saab kan niet concurreren met Audi, BMW, MB en Volvo. Zwaar verouderde techniek. Geen competitieve dieselmotoren, onverfijnde onderstellen, afwerking enzovoort. Geen slechte auto's, maar niet bijzonder meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef henkde_j het volgende:
Wat een bullshit gelul van van Rossum.
Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Kroymans is idd een goed voorbeeld van waarom "laat hem maar" de verkeerde mentaliteit is. Die Kroymans heeft zelf zijn zakken gevuld, wordt nu zelfs verdacht van fraude en intussen staan alle werknemers op straat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij heeft een ramkoers in gedachten. Hij maakt een mooi product volgens sommigen. Ik vind Spyker kitscherige troep met een Audi blok maar goed, exclusief is het wel. Joop van den Ende wordt ook gewaardeerd, maar veel mensen hebben een afkeer van auto's en zeker van dure auto's.
Als je autoliefhebber bent wordt je vaak scheef aangekeken. Men ziet het als patserij, net zoals een grote plasma tv. Het is veel meer, want het is een passie.
Maar goed, dit soort lieden zijn er zelf ook wel verantwordelijk voor. Als je kijkt naar Kroymans, Viktor, ze hebben allemaal de schijn tegen.
Gister/eergister heeft hij een radiocolumn bij Goedemorgen Nederland uitgesproken over dit onderwerp. Verwacht van hem toch wel dat hij zich heeft ingelezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef henkde_j het volgende:
Wat een bullshit gelul van van Rossum.
Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Het is wel de waarheid en verklaart het succes van VAG haar brand strategy. Als je ziet hoe Audi zicht ontwikkelt heeft en hoe Saab ten onder is gegaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die had ik ook al (veel) vaker gehoord. Is een i
nkoppertje en off-topic bovendien.
Een auto, koopt lang niet iedereen voor de prestaties. Met een Austin Martin wordt je snel aangezien voor een voetballer. Met een auto als een spyker, of van een andere kleine bouwer kun je je onderscheiden. En Ik kan mij goed voorstellen dat er belangstelling is voor een Spyker. Zeker door mensen die kunnen genieten van ontwerpdetails.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Die Spyker auto's ook.... wie koopt dat nou. Als je zo veel geld hebt koop je toch een Aston Martin? Die spykers schijnen rijeigenschappen te hebben uit de jaren 50 en dat stuur is een een soort scheepsroer... zonder airbag.
Hoezo is de technologie verouderd? Ze kunnen nu sneller innoveren toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat hij zegt is waar. Saab kan niet concurreren met Audi, BMW, MB en Volvo. Zwaar verouderde techniek. Geen competitieve dieselmotoren, onverfijnde onderstellen, afwerking enzovoort. Geen slechte auto's, maar niet bijzonder meer.
Klopt, een louche vent. Maar zonder het voor hem op te nemen, heeft hij wel jaren mensen werk geboden en een hoop belasting betaald. Kun je niet omheen. Niet dat dat verzachtend werkt nu, maar dat wordt vaak vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kroymans is idd een goed voorbeeld van waarom "laat hem maar" de verkeerde mentaliteit is. Die Kroymans heeft zelf zijn zakken gevuld, wordt nu zelfs verdacht van fraude en intussen staan alle werknemers op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |