Volgens mij verwar je haar met Van Eupen. Die vond ik iig altijd nog een stukje chagrijniger.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zij is zo chagrijnig en niet leuk altijd.
Hij is in elk geval eerlijk. Maar hij had er natuurlijk wel even aan toe moeten voegen: "en dat is ook de reden dat wij hier over dit boekje hebben gepraat".quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pauw meldt zelf ook ff dat ze redacteur is.
Ow, Van Rossem. Dan móet ik kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef borisz het volgende:
Vandaag in Pauw & WittemanTegen alle verwachtingen in slaagde Spyker-topman Victor Muller erin om Saab over te nemen. Historicus Maarten
van
Rossem
gaat in op de eerste State of the Union-toespraak van Barack Obama.
Peter
Paul
de
Vries
is deze week gehoord door de parlementaire commissie die onderzoek doet naar de oorzaken van de kredietcrisis.
Komt Muller in de studio? Dan zal het leuk worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef borisz het volgende:
Vandaag in Pauw & WittemanTegen alle verwachtingen in slaagde Spyker-topman Victor Muller erin om Saab over te nemen.
Dat wordt weer een "nou, het is een ideologisch verhaaltje maar eigenlijk niet uitvoerbaar". *knor, mekker* Klaar, slotje.quote:Historicus Maarten
van
Rossem
gaat in op de eerste State of the Union-toespraak van Barack Obama.
Nu is zijn ego helemaal gestreeld...quote:Peter
Paul
de
Vries
is deze week gehoord door de parlementaire commissie die onderzoek doet naar de oorzaken van de kredietcrisis.
Is hij ook niet gewoon redactielid van P&W?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Horloge het volgende:
Weer Peter Paul de Vries. Kunnen ze hem niet anders gewoon vaste tafelgast maken anders? En dat ze het programma dan Paul, Pauw en Peter Paul noemen?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is hij ook niet gewoon redactielid van P&W?
Niet vol natuurlijk. Ik weet dat hij normaal CEO van een of andere NV is. Maar deels dat hij de economische zaken up to date houdt voor P&W misschien? Ik dacht dat Witteman dat een keer vaag ergens zij toen hij hem introduceerde in een uitzending.quote:
dudequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet vol natuurlijk. Ik weet dat hij normaal CEO van een of andere NV is. Maar deels dat hij de economische zaken up to date houdt voor P&W misschien? Ik dacht dat Witteman dat een keer vaag ergens zij toen hij hem introduceerde in een uitzending.
quote:[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=14306&tx_ttnews[backPid]=111]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=14306&tx_ttnews[backPid]=111[/url]
Hij zegt inderdaad "onze eigen medewerker Peter Paul de Vries". Is hij dan toch op een of andere manier in dienst bij P&W? Of bedoelt Witteman iets heel anders en begrijp ik het helemaal verkeerd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het al gevondenDoor dit fragment was ik in de war. Meteen in het begin zei Witteman "onze eigen medewerker". Daardoor dus de verwarring:
[..]
Vandaar mijn verwarringquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad "onze eigen medewerker Peter Paul de Vries". Is hij dan toch op een of andere manier in dienst bij P&W? Of bedoelt Witteman iets heel anders en begrijp ik het helemaal verkeerd?
Die saabdealer bedoel je? Ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Oidale het volgende:
Wat een enge man.
Nee die kwal aan tafel. Teveel van die mannen meegemaakt om nog in dit soort hoogspel te trappen.quote:
Het is een financieel spel. Nu moeten er nog auto's ontworpen worden... Even afwachten dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:10 schreef Oidale het volgende:
[..]
Nee die kwal aan tafel. Teveel van die mannen meegemaakt om nog in dit soort hoogspel te trappen.
Dat klopt. Maar Spyker is een heel ander bedrijf dan McGregor. Veel minder productie, veel minder werknemers, heel andere markt, etc.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke blaaskaak is die Victor Muller toch.
Nog nooit na Wijsmuller en McGregor een cent verdient en alleen maar verliesgevende projecten gekocht/geleid.
Ik heb er weinig vertrouwen erin dat hij Saab wel winstgevend kan maken.
Het is ook hobby en grootheidswaanzin. Ik vind hem ook een kwal, maar toch is het ontzettend Nederlands om hem neer te halen. Laat hem maar z'n gang gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke blaaskaak is die Victor Muller toch.
Nog nooit na Wijsmuller en McGregor een cent verdient en alleen maar verliesgevende projecten gekocht/geleid.
Ik heb er weinig vertrouwen erin dat hij Saab wel winstgevend kan maken.
Precies! de enige waarom ik vandaag kijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Rossem zit te broeden op een kritische vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |