abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101258087
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je weet echt niets buiten apple he? Vrijwel alle andere app-aanbieders zoals bij android zijn gratis. Zo vraagt apple bv geld voor whatsapp terwijl die overal elders gratis is.
Maar goed, het heeft geen nut hierover met een hysterische apple-fanboy te babbelen want die weet toch niet wat er buiten apple gebeurt.
79 hele centen ;( ik heb in een jaar tijd 6 euro uitgegeven aan de app. store kan me echt gestolen worden
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:28:09 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101258229
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je weet echt niets buiten apple he? Vrijwel alle andere app-aanbieders zoals bij android zijn gratis. Zo vraagt apple bv geld voor whatsapp terwijl die overal elders gratis is.
Maar goed, het heeft geen nut hierover met een hysterische apple-fanboy te babbelen want die weet toch niet wat er buiten apple gebeurt.
LOL
Ik heb sinds 2 weken een imac
LOL
Sinds een 3 maanden een ipad
LOL
Ik ben zeker geen fanboy, verre van. Heb verschillende windows machines die goedkoop waren en prima doen wat ze moeten doen. Ben zeer ervaren met Linux, met HPUX, met MVS (weet jij ueberhaupt wat dat is?)
Of iets GRATIS is zal me jeuken, ik ben bereid geld te betalen voor goede producten, en maak graag gebruik van open source als het een goed product levert.
Maar het is zaterdag, wat doe jij online? Moet jij niet met zwarte olievingers onder je motorkap staan hameren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101258247
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:24 schreef MaveroN het volgende:

[..]

79 hele centen ;( ik heb in een jaar tijd 6 euro uitgegeven aan de app. store kan me echt gestolen worden
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat het overal niets kost en de ontwikkelaars het zo aanbieden en alleen apple er dan geld voor vraagt. Prima hoor, maar dan ben je gewoon een domme paardelul als je daar in trapt. Alleen omdat je te stom bent om 1 seconde verder te kijken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:29:35 #104
45206 Pietverdriet
pi_101258272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat het overal niets kost en de ontwikkelaars het zo aanbieden en alleen apple er dan geld voor vraagt. Prima hoor, maar dan ben je gewoon een domme paardelul als je daar in trapt. Alleen omdat je te stom bent om 1 seconde verder te kijken.
Schelden is duidelijk gratis.
pi_101258462
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Ik heb sinds 2 weken een imac
LOL
Sinds een 3 maanden een ipad
LOL
Ik ben zeker geen fanboy, verre van. Heb verschillende windows machines die goedkoop waren en prima doen wat ze moeten doen. Ben zeer ervaren met Linux, met HPUX, met MVS (weet jij ueberhaupt wat dat is?)
Of iets GRATIS is zal me jeuken, ik ben bereid geld te betalen voor goede producten, en maak graag gebruik van open source als het een goed product levert.
Mee eens. Maar apple-producten zijn vaak gewoon objectief inferieur. Zo was de iPhone in ieder opzicht inferieur aan al zijn concurrenten. Kon geen videos opnemen en/of spelen, geen MMS, geen geheugenkaartjes etc terwijl al zijn concurrenten dat wel konden. Zelfde geldt voor de 1e iPad die niet eens een camera had kom op zeg. Om dan 4 maanden later er wel 1 met camera uit te brengen. En dan wel hele rijen mongolen die ervoor in de rij gaan staan. Dat heeft niets meer te maken met kwaliteit, dat is gewoon met de massa meedoen en meegaan in hypes. Als die sukkels die in de Arena gingen zitten voor Hazes zijn begrafenis.
quote:
Maar het is zaterdag, wat doe jij online? Moet jij niet met zwarte olievingers onder je motorkap staan hameren?
Nee het regent. Ben je nu zelfs zo stom dat je dat niet ziet? Heb je geen (betaalde) buienradar-app?

Jij wordt echt persoonlijk boos he als iemand iets negatiefs over je heilige apple zegt?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:35:38 #106
45206 Pietverdriet
pi_101258522
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mee eens. Maar apple-producten zijn vaak gewoon objectief inferieur. Zo was de iPhone in ieder opzicht inferieur aan al zijn concurrenten. Kon geen videos opnemen en/of spelen, geen MMS, geen geheugenkaartjes etc terwijl al zijn concurrenten dat wel konden. Zelfde geldt voor de 1e iPad die niet eens een camera had kom op zeg. Om dan 4 maanden later er wel 1 met camera uit te brengen. En dan wel hele rijen mongolen die ervoor in de rij gaan staan. Dat heeft niets meer te maken met kwaliteit, dat is gewoon met de massa meedoen en meegaan in hypes. Als die sukkels die in de Arena gingen zitten voor Hazes zijn begrafenis.

[..]

Nee het regent. Ben je nu zelfs zo stom dat je dat niet ziet? Heb je geen (betaalde) buienradar-app?

Jij wordt echt persoonlijk boos he als iemand iets negatiefs over je heilige apple zegt?
Je hebt echt een minderwaardigheidscomplex, niet?
pi_101259001
Nee. Ik kan nml. wel voor mezelf zorgen en mannenzaken regelen, in tegenstelling tot...

Ga nu maar eens on-topic: ik zou nu geen apple-aandelen kopen want als er 1 aandeel voor met lucht zit, is deze het wel. En met Jobs die opstapt en waarschijnlijk vrij snel het loodje zal leggen en de concurrentie die apple dagelijks aan het inhalen is, is de kans erg groot dat het aandeel verder zal gaan dalen. Zoals het afgelopen week al gedaan heeft.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:51:06 #108
45206 Pietverdriet
pi_101259127
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee. Ik kan nml. wel voor mezelf zorgen en mannenzaken regelen, in tegenstelling tot...

Ga nu maar eens on-topic: ik zou nu geen apple-aandelen kopen want als er 1 aandeel voor met lucht zit, is deze het wel. En met Jobs die opstapt en waarschijnlijk vrij snel het loodje zal leggen en de concurrentie die apple dagelijks aan het inhalen is, is de kans erg groot dat het aandeel verder zal gaan dalen. Zoals het afgelopen week al gedaan heeft.
Doe je dat toch lekker niet, joh? Zie je mij in ieder topic over gleufdiertjes lopen afgeven wat voor een waardeloze creaturen vrouwen zijn?
Nee dus.
Dat jij niets met Apple hebt is een leugen, je zit gewoon in de kast en bent in ontkenning. Je loopt immers ook niet te schelden op MVS ofzo.
Eigenlijk wil jij niets liever dan een apple.
pi_101271183
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Amen, helaas heb ik op mijn werk ook dagelijks te maken met apple fan boys.. Iets met bord en kop....
pi_101280907
Het is gewoon persoonlijk. Ik heb een Macbook en vind dat nog steeds de beste laptop die ik gehad heb. 4 jaar en nog steeds supersnel, ook al was 't zeker niet 't topmodel. Zelf ben ik Chrome gaan gebruiken dus ik ben ook benieuwd hoe Chrome OS zal worden. Indien dat bevalt kan mijn volgende zo'n Chromebook worden.

Ik heb 't gewoon niet voor al die instellingen en mogelijkheden, of geknoei met drivers enz. Again, mensen die dat wel willen kunnen vrij kiezen voor Windows of Linux of weet ik veel.

Een iPad is hier ook in huis (niet van mij), en ook al vind ik 't voor mijn gebruik niet nuttig, ik snap wel waarom mensen er geld voor betalen. Mijn ma gebruikt die van haar om in de zetel op internet te kunnen. Gewoon sleeve open doen en op 't icoontje tikken. Gemakkelijk zat. Misschien had ze inderdaad een andere (goedkopere) kunnen kopen, maar technofoob als zij is vind ik dat ze de juiste keus gemaakt heeft omdat ze geen tijd in research heeft gestoken (wil/kan ze immers niet), en 't by far 't gebruiksvriendelijkste toestel heeft. Open doen en op safari klikken, simpeler kan niet.

Het is gewoon een kwestie van hoe je 't gebruikt. Apple weet wat de mensen willen. Powerusers nemen sowieso wel een HTC/Blackberry of een alternatief.
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:21:04 #111
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_101286982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Apple :{w is ronduit prut met de garantie. Ik heb een MacBook Pro, in oktober 2008 aangeschaft, dus nu 1 jaar en 4 maanden oud. Twee weken terug ging de adapter stuk. Ik terug naar de winkel want ik wilde een nieuwe, binnen de wettelijke garantie natuurlijk. De winkel ging hier niet mee akkoord, dus ik naar Apple bellen, zij verwezen mij weer door naar de winkel, die inmiddels nog steeds niet van inzicht veranderd waren. Vervolgens Apple weer opgebeld en aangegeven dat er nu toch echt wat moest gaan gebeuren. Volgens Apple moest de winkel het oplossen, ik ging daar niet mee akkoord omdat ik dat al geprobeerd had. Vervolgens een half uur zitten bakkeleien over de wettelijke garantie, en uiteindelijk doorverwezen naar een 2e laag in de klantenservice (onder aandringen van de 1e laag klantenservice die mij toch vooral zeiden dat dat zinloos zou zijn omdat zij hetzelfde zouden zeggen als de 1e laag). Zij hebben mij vervolgens een nieuwe adapter toe gezonden.

Ergo, Apple maakt er een potje van met hun 1 jaar garantie, zij proberen zich daarmee zelfs aan de wettelijke termijn te onttrekken. Op mijn WD Raptor schijven zit 5 jaar garantie, mijn EIZO scherm heeft 5 jaar garantie, zelfs goedkope geheugenreepjes hebben 3 jaar garantie. En dan komt Apple voor een laptop van 1500 euro met een garantie van 1 jaar, het is volstrekt belachelijk. Apple moet zich schamen, en ik koop wel een mooie Sony of Lenovo de volgende keer. ;)
Dit topic gaat over het financiële wel en wee van Apple en hoe zij dat bewerkstelligen en jij hebt het over iets
dat er helemaal niets mee heeft te maken, te weten produktgarantie!

Goeiemorgen!
pi_121589143
Koers Apple op flink verlies na geruchten

Hoe magisch zijn ze nog.....zonder Jobs.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_121589209
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:

Dat is de vraag hoeveel concurrentie ze gaan krijgen van andere smartphons en tablets. Of apple moet weer iets vernieuwends uit hun hoge hoed gaan toveren.
pi_121589640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is de vraag hoeveel concurrentie ze gaan krijgen van andere smartphons en tablets. Of apple moet weer iets vernieuwends uit hun hoge hoed gaan toveren.
Ik merk onder mijn collegas ook veel minder ugprade drang, mensen die nog een erg oude iPhone hebben zie je wel een 5 kopen, maar de mensen met een 4 vinden het wel prima, met andere modellen zag je dat mensen gelijk massaal gingen updaten. Apple zal echt vernieuwen moeten want de concurrentie zit niet stil, en qua value for money zit je met een Samsung of HTC topmodel echt gebakken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:21:30 #115
45206 Pietverdriet
pi_121589736
quote:

[..]

Dat is een beetje het probleem, something completely different
pi_121589788
quote:
Krijgen? Hebben bedoel je. Samsung verkoopt nu al meer (doordat ze ook veel meer modellen hebben in meer prijsklassen).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_121589894
quote:

[..]

Weer? :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_121590212

Er zaten nogal wat fanboys hier die maar wat graag een aandeel kochten op 7 meier want apple ging nog 3 x over de kop :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:44:11 #119
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121592876
Ik zou hard wegwezen bij Apple.
De hipheid is er wel af sinds oma ook een iPad heeft. Daar ga je niet meer extra voor betalen.
De producten zijn prima hoor, maar er zijn wel meer goede merken er zit nog steeds te veel lucht in de koers denk ik.
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2013 @ 15:16:06 #120
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_121594250
Je Apple spullen meer waard maken?

:')!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:17:15 #121
45206 Pietverdriet
pi_121594306
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je Apple spullen meer waard maken?
[ afbeelding ]
:')!
Het zijn niet de gekken die het maken...
pi_121595048
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:

Er wordt wel weer pijnlijk duidelijk hoe makkelijk de koers van een aandeel te manipuleren is. Slinger een ongefundeerd gerucht de wereld in en je hakt zo miljarden marktwaarde van een bedrijf af. De WSJ heeft haar artikel inmiddels al aangepast maar de schade is natuurlijk al gedaan. Erg slim van iemand, ik vermoed dat er een aantal grote partijen nog even goedkoop in willen slaan voordat Apple de Q1 earnings bekend maakt volgende week. Als die goed zijn (en dat zijn ze waarschijnlijk) zal het aandeel de weg omhoog wel weer vinden.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:35:24 #123
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121595135
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Er wordt wel weer pijnlijk duidelijk hoe makkelijk de koers van een aandeel te manipuleren is. Slinger een ongefundeerd gerucht de wereld in en je hakt zo miljarden marktwaarde van een bedrijf af. De WSJ heeft haar artikel inmiddels al aangepast maar de schade is natuurlijk al gedaan. Erg slim van iemand, ik vermoed dat er een aantal grote partijen nog even goedkoop in willen slaan voordat Apple de Q1 earnings bekend maakt volgende week. Als die goed zijn (en dat zijn ze waarschijnlijk) zal het aandeel de weg omhoog wel weer vinden.
Of ze zijn short gegaan.
pi_121603358
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-vragen-iphones.html

quote:
Nederlanders hebben veel vragen over iPhones

AMSTERDAM - Nederlanders hebben relatief veel vragen over hun iPhones en minder over bijvoorbeeld toestellen van Samsung.
Conclusie: of iPhone-gebruikers zijn dommer dan andere gebruikers van smartphones, of het argument dat iPhone zo gebruiksvriendelijk is snijdt geen hout.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:51:27 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_121620191
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:35 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-vragen-iphones.html

[..]

Conclusie: of iPhone-gebruikers zijn dommer dan andere gebruikers van smartphones, of het argument dat iPhone zo gebruiksvriendelijk is snijdt geen hout.
Nee, Apple gebruikers zijn actiever. Genoeg onderzoeken die aantonen dat Apple gebruikers meer apps kopen, ze meer gebruiken, meer browser op internet, etc. Zodoende zijn er ook meer vragen. Dat lijkt mij een veel logischere verklaring. Het is namelijk complete onzin dat Androd makkelijker werkt als je je email gaat instellen oid.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_121620400
de truck is dat het bestuur van Apple zich focust op kwalitatief goede producten die mensen graag willen hebben, i.t.t. andere bedrijven waar het bestuur vooral met zichzelf of de volgende overname bezig is :r
pi_121620590
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik vind het vooral fascinerend hoe Apple rond 1997 zo goed als failliet was en hoe ze er nu weer bovenop zijn gekomen. Bizar.
:')

yup, ken dit bedrijf ook al heel lang en ik sta echt te kijken wat ik meemaak. 'Bovenop zijn gekomen' is dan nog een understatement ook
pi_121623875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef BlueRoom het volgende:
de truck is dat het bestuur van Apple zich focust op kwalitatief goede producten die mensen graag willen hebben, i.t.t. andere bedrijven waar het bestuur vooral met zichzelf of de volgende overname bezig is :r
Apple is voornamelijk bezig met onzinnige patentoorlogen.
pi_121624056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef BlueRoom het volgende:
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_121626754
quote:

[..]

Nou, kopen dan maar zou ik zeggen ;)

Fundamenteel ziet Apple er nog steeds goed uit, maar de vraag is of ze in de toekomst nog steeds dermate hoge marges voor hun producten kunnen vragen en dat de vraag naar hun producten in de komende jaren niet af zal nemen.
pi_121626870
quote:

[..]

Ik heb niet genoeg verstand van aandelen en markten om dit artikel op waarde te schatten maar ik vond het wel interessant:

http://seekingalpha.com/article/1002601-buy-apple-on-january-18
quote:
Buy Apple On January 18
November 13, 2012

[...]

Conclusion

The Summer run-up Apple had correlated to a lot of call options being written, quite possibly reflecting money managers covering the calls they wrote by buying common stock, driving the share price higher.

But now, however, the gains of the Summer have come back in and Apple's share price has only to stay flat for the next two months for all those call options to expire worthless. The institutional money managers that wrote those options, if they were to try to manipulate Apple's share price, have a lot of incentive to keep Apple in place for a short time, then drive it higher.

Apple is getting a lot of buzz for being undervalued here, but there is an enormous amount of pressure on the price at these levels that will be lifted after options expiration. If you like Apple, consider having some patience here and making a buy at the end of the day on Friday, January 18th, 2013.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_121629505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Ik heb niet genoeg verstand van aandelen en markten om dit artikel op waarde te schatten maar ik vond het wel interessant:

http://seekingalpha.com/article/1002601-buy-apple-on-january-18

[..]

Dat artikel heb ik ook gelezen, erg interessant. Ik heb zelf in ieder geval geld klaar staan om de komende dagen in te stappen, Apple op $4xx is een koopje. Wat is er de afgelopen maanden fundamenteel veranderd dat een 30% daling zou rechtvaardigen? Helemaal niks. Enkel een hoop geruchten. Eerst kelderde het aandeel hard omdat Apple niet aan de grote vraag naar de iPhone 5 zou kunnen voldoen (suppy problems) en daarna kelderde het aandeel opnieuw toen het gerucht rondging dat Apple de orders voor componenten zou hebben gehalveerd (demand problems). Dat laatste is zó dubieus (WSJ heeft het artikel ook stilletjes aangepast en er wordt nergens meer over de oorspronkelijke 65 miljoen orders gerept), want dat gerucht was gebaseerd op het gegeven dat Apple ruim 2x zoveel componenten zou hebben besteld dan er vorig jaar in dat kwartaal iPhones verkocht zijn, en dat in het traditioneel zwakke Q2 van het fiscale jaar.

Al met al verwacht ik dat Apple volgende week wederom sterke resultaten bekend zal maken en is $4xx een prijs waarvoor ik op de lange termijn gezien graag instap.
pi_121636946
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:01 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dat artikel heb ik ook gelezen, erg interessant. Ik heb zelf in ieder geval geld klaar staan om de komende dagen in te stappen, Apple op $4xx is een koopje. Wat is er de afgelopen maanden fundamenteel veranderd dat een 30% daling zou rechtvaardigen? Helemaal niks. Enkel een hoop geruchten. Eerst kelderde het aandeel hard omdat Apple niet aan de grote vraag naar de iPhone 5 zou kunnen voldoen (suppy problems) en daarna kelderde het aandeel opnieuw toen het gerucht rondging dat Apple de orders voor componenten zou hebben gehalveerd (demand problems). Dat laatste is zó dubieus (WSJ heeft het artikel ook stilletjes aangepast en er wordt nergens meer over de oorspronkelijke 65 miljoen orders gerept), want dat gerucht was gebaseerd op het gegeven dat Apple ruim 2x zoveel componenten zou hebben besteld dan er vorig jaar in dat kwartaal iPhones verkocht zijn, en dat in het traditioneel zwakke Q2 van het fiscale jaar.

Al met al verwacht ik dat Apple volgende week wederom sterke resultaten bekend zal maken en is $4xx een prijs waarvoor ik op de lange termijn gezien graag instap.
Je zou het natuurlijk ook op een andere manier kunnen lezen. Andere bedrijven, zoals Nokia krijgen marktaandeel terug, nieuwe producten zoals de goedkope nieuwe iPhone is misschien niet de juiste richting (Apple verdient immers het meeste aan de (dure) iPhone, marges daar het grootst). En daarom is het ballonetje Apple 30% wezen dalen afgelopen maanden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121638408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je zou het natuurlijk ook op een andere manier kunnen lezen. Andere bedrijven, zoals Nokia krijgen marktaandeel terug, nieuwe producten zoals de goedkope nieuwe iPhone is misschien niet de juiste richting (Apple verdient immers het meeste aan de (dure) iPhone, marges daar het grootst). En daarom is het ballonetje Apple 30% wezen dalen afgelopen maanden.
Dat marktaandeel dat Nokia terug wint is voorlopig te verwaarlozen, heb nog geen cijfers gezien die dat ondersteunen. Dat van die cheapere iPhone is precies zoals al die dingen die ik in m'n vorig post al zei: een gerucht, niks meer. Apple heeft nog niks bevestigd.
pi_121639760
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, Apple gebruikers zijn actiever. Genoeg onderzoeken die aantonen dat Apple gebruikers meer apps kopen, ze meer gebruiken, meer browser op internet, etc. Zodoende zijn er ook meer vragen. Dat lijkt mij een veel logischere verklaring. Het is namelijk complete onzin dat Androd makkelijker werkt als je je email gaat instellen oid.
Kun je die eerste bewering staven?

Hoe dan ook, problemen met WiFi en / of mobiel internet staan redelijk los van de mate waarin ze gebruik maken van apps en de browser; enkel als het gebruik nul is zul je een eventueel probleem niet merken.

En zonder in een oeverloze welles-nietes-discussie verzeild te willen raken, e-mail instellen in Android is tegenwoordig op zijn minst even gemakkelijk als in iOS, en nog een stukje gemakkelijker als je Gmail hebt.

Je zou het hoge gehalte van hulpvragen over iOS ook verklaren door het feit dat iedere mongool tegenwoordig een iPhone heeft. Vroeger waren die apparaten minder 'mainstream' en waren meer iPhone-bezitters ervaren gebruikers (?).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 16:24:29 ]
pi_121639784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat verdient Apple eigenlijk aan de duurste iPhone 5, is dat bekend?
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:24:34 #137
45206 Pietverdriet
pi_121639927
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat verdient Apple eigenlijk aan de duurste iPhone 5, is dat bekend?
Ligt eraan hoe je de kosten berekend
pi_121640170
Zelf even gebingd (Google is uit):

http://www.thegadgetmaste(...)f-apple-responsible/

Doen ze goed, mochten de cijfers kloppen. Geniaal toch, de duurste versie kost Apple dertig dollar meer dan de goedkoopste terwijl ze 'm voor tweehonderd dollar meer verkopen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 16:31:12 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:33:19 #139
45206 Pietverdriet
pi_121640372
quote:
6s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:29 schreef Sloggi het volgende:
Zelf even gebingd (Google is uit):

http://www.thegadgetmaste(...)f-apple-responsible/

Doen ze goed, mochten de cijfers kloppen. Geniaal toch, de duurste versie kost Apple dertig dollar meer dan de goedkoopste terwijl ze 'm voor tweehonderd dollar meer verkopen.
Jij denkt dat de kosten van een iPhone alleen de prijs van de onderdelen is?
pi_121640519
Natuurlijk niet, je hebt wat R&D (ben wel benieuwd hoeveel ze daar aan uitgeven) en een flinke sloot marketing et cetera, maar ik vind het toch wel interessant om zo'n tabelletje te zien.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:37:38 #141
45206 Pietverdriet
pi_121640621
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk niet, je hebt wat R&D (ben wel benieuwd hoeveel ze daar aan uitgeven) en een flinke sloot marketing et cetera, maar ik vind het toch wel interessant om zo'n tabelletje te zien.
Design, arbeid, transport, voorfinanciering, support, garantie, etc etc etc
pi_121640683
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vergeet de software en de Starbucks Cafè Lattes tijdens de koffiepauzes niet.
pi_121640694
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is lastig daar een inschatting van te maken. Apple heeft tevens het voordeel dat ze die kosten grotendeels kunnen uitsmeren over meerdere productcategorieën (met name over de iPad en iPod). Ik denk dus dat die kosten in verhouding met de onderdelen relatief laag liggen.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:41:38 #144
45206 Pietverdriet
pi_121640815
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:39 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is lastig daar een inschatting van te maken. Apple heeft tevens het voordeel dat ze die kosten grotendeels kunnen uitsmeren over meerdere productcategorieën (met name over de iPad en iPod). Ik denk dus dat die kosten in verhouding met de onderdelen relatief laag liggen.
Jij mag dat denken.
pi_121640824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij mag dat denken.
Dank.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:45:03 #146
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_121640998
Als ik mijn bedrijf 75% van hun winst maakt van 1 product (de iPhone) zou ik ook iedereen aanklagen die iets maakt dat er maar een beetje op lijkt. Rechtsonder.

Je wil natuurlijk niet dat 75% van je inkomen wegvalt omdat concurrenten je inhalen!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_121642172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef monkyyy het volgende:
Als ik mijn bedrijf 75% van hun winst maakt van 1 product (de iPhone) zou ik ook iedereen aanklagen die iets maakt dat er maar een beetje op lijkt. Rechtsonder.

[ afbeelding ]

Je wil natuurlijk niet dat 75% van je inkomen wegvalt omdat concurrenten je inhalen!
Ik blijf dit plaatje herhalen voor iedere apple fanboy. Zo'n groot percentage winst uit iPhones, een telefoon! Ik had gehoopt dat het wat diverser was, maar dat is het niet. Helaas.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:12:47 #148
45206 Pietverdriet
pi_121642430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik blijf dit plaatje herhalen voor iedere apple fanboy. Zo'n groot percentage winst uit iPhones, een telefoon! Ik had gehoopt dat het wat diverser was, maar dat is het niet. Helaas.
Ach, het gebruik van de uitdrukking apple fanboy laat wel zie hoe serieus we jou moeten nemen.
pi_121642656
Hij heeft natuurlijk wel een punt: het bedrijf is wel erg afhankelijk van één product.
pi_121642657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het grappigste van dit plaatje vind ik toch echt wel dat ze Microsoft erin gestopt hebben. Alsof dat een goed voorbeeld is voor Google en Apple ofzo _O-

De techbedrijven die het 't beste doen halen verreweg het grootste deel van hun winst uit één product. Google uit search, Apple uit de iPhone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')