abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2013 @ 20:13:01 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_122478971
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef grr0x het volgende:

[..]

Ik mag erop vertrouwen dat Microsoft wel enig onderzoek gedaan heeft naar de gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe generatie Windows, dat dit niet voor jou geld houd niet in dat het niet goed is. Dat ik voorkeur heb voor een handgeschakelde auto betekent niet dat niemand automaat mag rijden.
Uiteraard kan ik me voorstellen dat mensen het prettiger vinden, ieder z'n ding.

En uiteraard zal MS onderzoek hebben gedaan, maar 'het perfecte OS' is niet iets wat uit een onderzoek rolt, daarvoor is het gewoon van teveel factoren afhankelijk. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_122479608
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is niet waar gast, een tile kan verwijzen naar een hub of naar een app, derhalve is het dus NIET precies hetzelfde. Het is ongeveer hetzelfde.
Dat is met Android net zo goed.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 4 februari 2013 @ 20:21:56 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_122479673
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is met Android net zo goed.
Hoe bedoel je dat?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_122479685
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er innovatiever aan tiles?
Ze zijn interactief en je kan ze samen bundelen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122479729
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
En icoon kan zowel een app, een widget als een hub zijn.
pi_122491904
Tja, zakelijk is de Ipad nu leuk voor de hippe directeur om te showen aan zijn vriendjes, of voor marketing doeleinden om presentaties te geven en product portfolio's te showen on the road.

Voor echt productief werk (waar ook een security structuur achter moet hangen) is de Ipad echter minder geschikt, al met al is de Ipad door Apple ook nooit echt als zakelijk platform gebracht maar als consumenten product/gadget, desalniettemin zijn er wel leuke zakelijk apps op de Ipad, echter bij implementatie daarvan loop ik altijd tegen beveiligings problemen aan wanneer iets extern beschikbaar moet zijn omdat de mechanismes er gewoon niet echt zijn binnen IOS op de Ipad.

Windows 8 RT (dus ook surface RT) loopt ook tegen dezelfde problemen aan qua veiligheids issues, al zijn is bijv een volledige office suite wel een voordeel t.o.v. de Ipad, Surface Pro en afgeleiden gaan hier echter waarschijnlijk een stuk interessanter zijn wanneer security een issue is omdat deze een volwaardig OS krijgt, met alle zakelijke integratie die een Windows professional desktop ook biedt. Hier zijn dus zeker kansen voor Microsoft om op zakelijk tablet gebruik goed in de markt te komen. Op consumenten vlak zal het echter nog wel even duren voordat MS daar kan concureren met Apple, dit zal denk ik pas komen wanneer Windows 8 volledig is ingeburgerd en de Appstore op het niveau van Apple komt, daar dan de keuze tussen alles op hetzelfde systeem (Windows 8) met de uitwisselbaarheid die hier bij komt kijken wel een leuke gaat worden.
pi_122494393
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:30 schreef Dennism het volgende:
Tja, zakelijk is de Ipad nu leuk voor de hippe directeur om te showen aan zijn vriendjes, of voor marketing doeleinden om presentaties te geven en product portfolio's te showen on the road.

Voor echt productief werk (waar ook een security structuur achter moet hangen) is de Ipad echter minder geschikt, al met al is de Ipad door Apple ook nooit echt als zakelijk platform gebracht maar als consumenten product/gadget, desalniettemin zijn er wel leuke zakelijk apps op de Ipad, echter bij implementatie daarvan loop ik altijd tegen beveiligings problemen aan wanneer iets extern beschikbaar moet zijn omdat de mechanismes er gewoon niet echt zijn binnen IOS op de Ipad.

Windows 8 RT (dus ook surface RT) loopt ook tegen dezelfde problemen aan qua veiligheids issues, al zijn is bijv een volledige office suite wel een voordeel t.o.v. de Ipad, Surface Pro en afgeleiden gaan hier echter waarschijnlijk een stuk interessanter zijn wanneer security een issue is omdat deze een volwaardig OS krijgt, met alle zakelijke integratie die een Windows professional desktop ook biedt. Hier zijn dus zeker kansen voor Microsoft om op zakelijk tablet gebruik goed in de markt te komen. Op consumenten vlak zal het echter nog wel even duren voordat MS daar kan concureren met Apple, dit zal denk ik pas komen wanneer Windows 8 volledig is ingeburgerd en de Appstore op het niveau van Apple komt, daar dan de keuze tussen alles op hetzelfde systeem (Windows 8) met de uitwisselbaarheid die hier bij komt kijken wel een leuke gaat worden.
Je praat over Windows 8 RT maar Surface Pro draait gewoon volwaardig Windows 8 met i5 intel en er is meer Windows software dan iOS apps :)
pi_122494421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:40 schreef grr0x het volgende:

[..]

Je praat over Windows 8 RT maar Surface Pro draait gewoon volwaardig Windows 8 met i5 intel en er is meer Windows software dan iOS apps :)
Dat zeg ik toch ook allemaal? :)
pi_122494461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Dennism het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook allemaal? :)
Binnekort lopen we allemaal met schermen waar we toetsenborden aan klikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')