Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:
... Osama?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef VatosLoco het volgende:
Hitler had gewoon gelijk toen, de Joden zorgden ook voor flinke overlast, steelde tasjes, zorgen voor buurtoverlast, pesten homo's de buurt uit, mishandelen mensen op straat, studeerden niet maar hingen continue op straat rond, weigerden de taal te leren, bouwden continue moskeën, wilden hun ideologie opdringen aan andere mensen....
Hej wacht eens even, dit komt bekend voor, wie wou ook alweer zijn ideologie opdringen aan anderen, andersdenkenden werden uitgeroeid, geweld werd niet verafschuwt, één volk één rijk/Islamisering? Ach gut..............
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jou. Jij dot je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Welnee, hij stond niet vooraan toen hersenen werden uitgedeeld, maar daar kan hij ook niks aan doen.
Dit soort mensen horen tegen zichzelf in bescherming genomen te worden door middel van een permaban bijvoorbeeld
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Jeroenz het volgende:
TS is zo te zien geestelijk gehandicapt. Hij zal dan ook pvda oid stemmen, iets waar de meeste lageropgeleiden op stemmen en ook schorum dat niet wilt werken, voor hen is dat de toekomstpartij.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... Mijn IQ is gegarandeerd een flink stuk hoger dan die van jouw. Jij doet je naam wel eer aan trouwens met je PM aan mij en je topic over mij in Onzin. Je bent zojuist dieper gezonken dan je je kunt voorstellen :
Verder lachen mijn kinderen zich een slag in de rondte om de onzin die jij uit je toetsenbord weet te krijgen
Maar stem lekker PVV, oh gij simpel wezen.
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezerquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL... weer iemand die zich aangesproken voelt door mijn topic en de 'geestelijk gehandicapt' kaart probeert terug te spelenHoe voorspelbaar. En nee, ik stem niet op de PvdA. Is lang niet links genoeg.
En in verhouding stemmen de meeste domme mensen op de PVV. Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Confronterend hè?
2% van de stemmers heeft WO opleiding klinkt me niet zo bijster hoog in de oren t.b.h.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je spreekt telkens weer de feiten tegen. http://www.volkskrant.nl/(...)ger_opgeleide_kiezer
Of is ook de Volkskrant populistisch net zoals de Telegraaf. Tjonge jonge, slechte journalistiek hier in Nederland.
Voorstel: Emigreer naar Noord-Korea, zeker weten dat ze daar wel aan jouw wensen tegemoet komen.
ironischquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat IQ van jouw nog wel bitter hard tegenvalt.
Dat plaats ik er niet bij, gewoon omdat bij niemand van de niet-Wilders stemmers zo denken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
Nee hoor...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef mirved het volgende:
Dit zijn de figuren waar anti-wilders stemmers voor opkomen http://www.dumpert.nl/med(...)_met_deze_gast_.html
[ afbeelding ]
Nee dit is een geschil met de mod in kwestie, dit los ik wel even op hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dingen zoals kopvoddentax en Koran verbieden is natuurlijk absurd. Maar dat waren denk ik ook meer grappen.
Je kan toch gewoon reageren in dit topic, of wil jij voor iedere post een nieuw topic openen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef mirved het volgende:
Het ander topic is alweer gesloten. Je mag blijkbaar wel op WIlders zeiken maar andersom is het opeens trollen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Laat even je IQ -test uitslag zien.
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef GSP het volgende:
Waarom zou je de mening van lieden zoals de TS serieus moeten nemen? Laat die debiel lekker in zijn eigen sop gaar koken.
Gast, dat zijn allemaal ventjes van 13 waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:07 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijZe worden er op de frontpage en op het forum aan alle kanten uit geluld, maar nog hebben ze het waanidee dat ze gelijk hebben
ik hoop het, maar ik ben bang van niet. Ze mogen dan wat kinderlijk reageren, maar volgens mij zijn het echt wel volwassenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gast, dat zijn allemaal ventjes van 13 waar jij het over hebt.
Zie mijn topic over hoer er over jou gedacht wordtquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:35 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ik ben bang van niet. Ze mogen dan wat kinderlijk reageren, maar volgens mij zijn het echt wel volwassenen.
Ligt allemaal aan ons, hij heeft gewoon gelijk hoor, iedereen die met het oneens is of nazi of racist. of gewoon asociaal. Hij is de enige die wel gelijk heeft hoor!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Regal het volgende:
Hebben we onze linkse hippie ook weer. Alles wat rechts is heeft volgens hem met nazi-Duitsland te maken. Man man man...
OH NOESquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ieder enorm fout en eng voorstel wegzetten als een grap. Zo komen dit soort engerts dus aan de macht.
Het zijn allemaal bloedserieuze voorstellen van een compleet op hol geslagen machtswellusteling.
!!!!
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:07 schreef scanman1 het volgende:
Omdat velen zich (terecht) aangesproken voelen. De vele (vooral trieste en domme) reacties van fanatieke PVV stemmers zetten mijn stelling dat de gemiddelde PVV stemmer over erg weinig intelligentie beschikt alleen maar kracht bijZe worden er op de frontpage en op het forum aan alle kanten uit geluld, maar nog hebben ze het waanidee dat ze gelijk hebben
Ik weet niet of het laten zien dat Wilders vergelijkbaar is met een dictatoriale populist nou zo'n slim idee is om je punt te maken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
OH NOES [ afbeelding ] !!!!
Als je niet in de gaten hebt dat dat kopvodden-taks verhaal vooral schenenschopperij is... Chavez is ook regelmatig op een ronduit lompe opmerking te betrappen maar geen hond die dat serieus neemt. Ja, mss de lokale fanboi-kliek op fok!....
dat zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.
schenenschopperij prima, maar de geldverspillende kamervragen en allerlei stomme moties indienen moet gewoon stoppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
OH NOES [ afbeelding ] !!!!
Als je niet in de gaten hebt dat dat kopvodden-taks verhaal vooral schenenschopperij is... Chavez is ook regelmatig op een ronduit lompe opmerking te betrappen maar geen hond die dat serieus neemt. Ja, mss de lokale fanboi-kliek op fok!....
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan voor jou zo'n enorme teleurstelling worden he... Grote kans dat je huilend voor de tv zit, democratie vervloekend.
Mensen die het niet zienquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef thijsltc het volgende:
pvv vergelijken met situatie in jaren 30 ...
Waarom ben je dan zo bang voor een situatie als in de jaren '30? Met je Godwins de hele tijd, maar nu stelt het ineens niets voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdHet zal een beetje gaan zoals met het Vlaams Belang in België. Grote partij, maar nooit in de regering.
Wat is dan het hele probleem?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
Nee hoor. Want ook al wordt de PVV de grootste partij, regeren zullen ze NOOIT. Ze zijn té afwijkend van andere partijen (een beetje als de SP aan de andere kant zegmaar). Ik kan me nu al verheugen op die gefrustreerde PVV stemmers die vloeken en schelden als Wilders en zijn anti-moslim partij straks wordt gepasseerdHet zal een beetje gaan zoals met het Vlaams Belang in België. Grote partij, maar nooit in de regering.
Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat als het puntje bij paaltje komt dat een hoop partijen toch graag met PVV willen proberen te regeren, al is het alleen maar om mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleemquote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef TheKC het volgende:
PVV
PVDA
GroenLinks
Linkse partijen
Linkse overheid
je hebt laag sociale pvv'rs maar er zitten ook zeker slimmen tussen. Maar met dom bedoelt TS niet persee dat ze geen hersencellen bezitten maar dat ze geen idee hebben dat ze voor een man stemmen die alleen maar van aandacht houd. Wilders verdeelt de mensen in plaats van naar elkaar te brengen. Met al die haat tegen moslims, het is gewoon zieligquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Het domste wat je kan doen is de PVV achterban als dom wegzetten.
Neen toen werd alles in de doofpot gestopt nederland is gewoon verrot en nee dat is niet de schuld van bepaalde bevolkingsgroepen maar van ons allemaal en die marrokanen verzieken het maar net zoals dat die hardcore gastjes et doen (die moeten ook aangepakt worden)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleem
Klopt, de problemen met de Marrokaanse jeugd zijn pas begonnen toen Wilders in opkomst kwamquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleem
Helaas worden ze ook al zo lang gdiscrimeerd als het gaat om kansen in de maatschappij enz enz. Dat er kwaadheid heerst onder een grote groep mensen die gediscrimineerd wordt is mijn idee meer dan logisch. Ik zou er zelf ook zwaar pissed van worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, de problemen met de Marrokaanse jeugd zijn pas begonnen toen Wilders in opkomst kwam
Come on zeg, 15/20 jaar geleden liepen de problemen met de Marrokaanse jeugd al de spuigaten uit. En wie was toen de grootste partij? Juist de PvdA.
Tja... de statistieken zeggen wat anders helaas. Daaruit bleek dat er vele malen meer laag opgeleide mensen op de PVV stemmen dan hoog opgeleide mensen. Bij groen links is het bijvoorbeeld precies andersom. De aanhang van GL is voornamelijk hoog opgeleid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Het domste wat je kan doen is de PVV achterban als dom wegzetten.
Waarschijnlijk wonen de laag opgeleide mensen dicht bij het uitschot zoals de KUT-Marokkanen en zien die de problemen van dichtbij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tja... de statistieken zeggen wat anders helaas. Daaruit bleek dat er vele malen meer laag opgeleide mensen op de PVV stemmen dan hoog opgeleide mensen. Bij groen links is het bijvoorbeeld precies andersom. De aanhang van GL is voornamelijk hoog opgeleid.
Ach, heel veel echte kenners zien ook erg veel overeenkomsten en je moet ook wel blind te zijn om het niet te zien. Hitler gaf een hele grote groep mensen de schuld van alle misdaad en andere ellende in Duitsland en in de wereld en een flink deel van de bevolking pikte zijn praatjes ook nog omdat ze ook graag een schuldige wilden van de ellende in het land. Wilders doet precies hetzelfde. Wilders kan nooit flikken wat Hitler geflikt heeft godzijdank, aangezien hier geen dictatuur mogelijk is, maar hij kan het heel veel mensen die in feite geen mens kwaad doen wel bijzonder moeilijk maken. Als je de uitlatingen van de man nog eens leest in een ander topic, dan lopen de koude rillingen je over de rug heen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef Trommeldaris het volgende:
Vergelijkingen met de 2e wereld oorlog slaan nergens op. De complete situatie in Europa is compleet anders. Tuurlijk zijn er overeenkomsten, maar die zijn vast wel tussen alle landsleiders te maken.
al valt nederland erg mee als het om ongelijke kansen gaat. Hier in nederland kun je als donker iemand best een goede baan krijgen als je goed bent. Maar we zijn er nog lang niet!, het zal wel lang duren om een marokkaanse man als hoofd van de abn, of een surinaamse minister president. Als je mensen geen gelijke kansen geeft zoals in achterstandswijken, en je bied ze geen positief zich op de toekomst gaan ze foute dingen. Ze gaan denken van'' we worden niet seriues genomen, we worden als dom gezien'' en dan gaan ze stelen, vloeken en crimineel gedrag vertonen. Het zijn vaak de jongeren met gedragsproblemen en sociale problemen. je hebt genooeg allochtonen die wel goed meekomen. Als zal het hier altijd zo blijven dat een allochtoon 50x harder moet werken dan een blank iemand. Vrede begint bij elkaar respecteren en ieder als gelijk behandelen. En dat van BEIDE kantenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Helaas worden ze ook al zo lang gdiscrimeerd als het gaat om kansen in de maatschappij enz enz. Dat er kwaadheid heerst onder een grote groep mensen die gediscrimineerd wordt is mijn idee meer dan logisch. Ik zou er zelf ook zwaar pissed van worden.
Toevallig dat iedereen net die Marokkanen eruit pikt en dat chinezen, Indonesiërs etc die problemen niet ondervinden. Je zou bijna denken dat ze het aan zich zelf te danken hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Helaas worden ze ook al zo lang gdiscrimeerd als het gaat om kansen in de maatschappij enz enz. Dat er kwaadheid heerst onder een grote groep mensen die gediscrimineerd wordt is mijn idee meer dan logisch. Ik zou er zelf ook zwaar pissed van worden.
marokkanen zijn vooral moslims, en dat is nu de meest gediscriminerende groep. Die groep word niks anders dan negatief in het nieuws gezet. Tsja ..chinezen zeggen nooit wat, doen nooit wat die zijn gewoon anti-sociaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef mirved het volgende:
[..]
Toevallig dat iedereen net die Marokkanen eruit pikt en dat chinezen, Indonesiërs etc die problemen niet ondervinden. Je zou bijna denken dat ze het aan zich zelf te danken hebben.
En zo is het!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen de laag opgeleide mensen dicht bij het uitschot zoals de KUT-Marokkanen en zien die de problemen van dichtbij.
De hoger opgeleide mensen wonen veilig in hun elite buurt waar ze de alledaagse problematiek niet meekrijgen.
bij gebrek aan instemming van anderen quote je jezelf maar even?quote:
Oow, was ik dat zelf?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef squig het volgende:
[..]
bij gebrek aan instemming van anderen quote je jezelf maar even?
Jij doet hetzelfde met Wilders en achterban, dus volgens je eigen redenering ben je ook een Hitler in de dop lutser. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders is het wel erg sneu.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ach, heel veel echte kenners zien ook erg veel overeenkomsten en je moet ook wel blind te zijn om het niet te zien. Hitler gaf een hele grote groep mensen de schuld van alle misdaad en andere ellende in Duitsland en in de wereld en een flink deel van de bevolking pikte zijn praatjes ook nog omdat ze ook graag een schuldige wilden van de ellende in het land. Wilders doet precies hetzelfde. Wilders kan nooit flikken wat Hitler geflikt heeft godzijdank, aangezien hier geen dictatuur mogelijk is, maar hij kan het heel veel mensen die in feite geen mens kwaad doen wel bijzonder moeilijk maken. Als je de uitlatingen van de man nog eens leest in een ander topic, dan lopen de koude rillingen je over de rug heen.
Oh dus het is de media schuld. Die hebben voor een of andere reden een hekel aan moslims. Het is een grote nationale samenzwering van journalisten om slecht nieuws op Moslims af te schuiven. Boeddhisten, Hindoestanen dat boeit de media allemaal niet. Ze hebben wederom zomaar gekozen om alles op moslims af te schuiven voor een onbekende reden. Overigens wie is hier de racist nu om chinezen als anti-sociaal neer te zetten alleen omdat zij zich netjes gedragen? Overigens Indonesiërs zijn ook moslims maar die worden niet door de media "de schuld" gegeven. Dus tot zo ver dat argument. Zo zijn er nog tientallen andere minderheden die ik kan opnemen die zich wel gewoon gedragen. Dus hou aub op met domme excuses te verzinnen. In het nieuws komen ze gewoon door hun eigen gedrag niet omdat mensen in "de media" dat willen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
marokkanen zijn vooral moslims, en dat is nu de meest gediscriminerende groep. Die groep word niks anders dan negatief in het nieuws gezet. Tsja ..chinezen zeggen nooit wat, doen nooit wat die zijn gewoon anti-sociaal
Idd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Oh dus het is de media schuld. Die hebben voor een of andere reden een hekel aan moslims. Het is een grote nationale samenzwering van journalisten om slecht nieuws op Moslims af te schuiven. Boeddhisten, Hindoestanen dat boeit de media allemaal niet. Ze hebben wederom zomaar gekozen om alles op moslims af te schuiven voor een onbekende reden. Overigens wie is hier de racist nu om chinezen als anti-sociaal neer te zetten alleen omdat zij zich netjes gedragen? Overigens Indonesiërs zijn ook moslims maar die worden niet door de media "de schuld" gegeven. Dus tot zo ver dat argument. Zo zijn er nog tientallen andere minderheden die ik kan opnemen die zich wel gewoon gedragen. Dus hou aub op met domme excuses te verzinnen. In het nieuws komen ze gewoon door hun eigen gedrag niet omdat mensen "de media" dat wil.
Maar als je de cijfers van het CBS erbij pakt (statline.cbs.nl) dan zie je dat Surinamers en Antillianen beiden crimineler zijn dan Marokkanen en Turken, met name wanneer het aankomt op geweldsdelicten. En van die 4 groepen zijn de Turken eigenlijk "het liefst" om het zo maar even te stellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef mirved het volgende:
Toevallig dat iedereen net die Marokkanen eruit pikt en dat chinezen, Indonesiërs etc die problemen niet ondervinden. Je zou bijna denken dat ze het aan zich zelf te danken hebben.
Het gaat zich ook om crimineel gedrag waarvan mensen direct last hebben. Ik heb nog nooit een probleem gezien of gehad met een antilliaan/Surinamer. Maar ik hoef nu maar na de binnenstad te gaan of naar het station en ik zal genoeg Marokkanen vinden die ruzie zitten uit te lokken of ander vervelend gedrag zijn aan het bedrijven. Ik ben meerdere keren per week getuigen van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen maar van Antillianen/Surinamers eigenlijk nog nooit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar als je de cijfers van het CBS erbij pakt (statline.cbs.nl) dan zie je dat Surinamers en Antillianen beiden crimineler zijn dan Marokkanen en Turken, met name wanneer het aankomt op geweldsdelicten. En van die 4 groepen zijn de Turken eigenlijk "het liefst" om het zo maar even te stellen.
Toch geeft Wilders voornamelijk af op de Islam. In sommige retoriek geeft ie inderdaad af op "allochtonen" in het algemeen, maar hij geeft herhaaldelijk de Islam de schuld van het criminele gedrag, terwijl de feiten toch uitwijzen dat twee NIET-Islamitische groeperingen vaak crimineler zijn.
Maar ja.... van Marokkanen valt nog iets "af te pakken", namelijk de Nederlandse nationaliteit. Bij Antillianen en Surinamers gaat dat niet, omdat 99% van hen zijn geboren als Nederlander. Het "afpakken en uitzetten" gaat niet bij die meest criminele groep in Nederland, en het is dan ook zeer opvallend dat hij voor die groep dan weer geen oplossing heeft.
We hebben het dan ook over een groep die (doorgaans) vloeiend Nederlands als hoofdtaal spreken, voornamelijk Christelijk zijn opgevoed (of in ieder geval uit Christelijke huize komen, of ze er nu iets aan doen of niet), en vanuit de geschiedenis gezien zo'n 300+ jaar onder Nederlands gezag stonden. Ik hoor Wilders dan wel weer janken over het verkopen van de Antillen en dat soort zaken, maar dat neemt dus niet weg dat al die Antilianen en Surinamers in Nederland slechts 1 Nationaliteit hebben: De Nederlandse.
En toch blijft Wilders maar volhouden dat de Islam de oorzaak is van alle ellende.
Klopt, "straatmarokkaantjes" zitten meer in de "treiter-scene" inderdaad, en vallen mensen lastig. En ik ben het met je eens dat dit op het eerste gezicht gewoon veel irritanter is dan Antilianen die iemand aan gort slaan in een steegje waar jij toch niet loopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:03 schreef mirved het volgende:
Het gaat zich ook om crimineel gedrag waarvan mensen direct last hebben. Ik heb nog nooit een probleem gezien of gehad met een antilliaan/Surinamer. Maar ik hoef nu maar na de binnenstad te gaan of naar het station en ik zal genoeg Marokkanen vinden die ruzie zitten uit te lokken of ander vervelend gedrag zijn aan het bedrijven. Ik ben meerdere keren per week getuigen van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen maar van Antillianen/Surinamers eigenlijk nog nooit.
Dat die gasten grote drugdeals doen dat zal best en moet ook aangepakt worden maar daar heb ik veel minder last van en is voor mij dus ook minder belangrijk.
Hey, waarom heeft niemand het over "Kut-Somaliers" eigenlijk?quote:
ik ken een heel belangrijk iets dat kenmerkend is voor die groep... en dat is dat ze allemaal op een volgens mij gevaarlijke partij stemmen. Dat is een overeenkomst die ALLE PVV stemmers hebben. Ik kan dus een duidelijke reden aangeven waarom ik de pest heb aan PVV stemmers. Ik heb bijvoorbeeld ook de pest aan mensen die stemmen op die pedopartij. Ook die mensen hebben één ding gemeen waar ik de pest aan heb. Ik ben dusniet aan het generaliseren, want ze hebben ALLEMAAL een duidelijk aan te geven iets gemeen waar ik de pest aan heb en wat volgens mij gevaarlijk is. Maar als je roept dat alle Moslims gestoord zijn en gevaarlijk en potentiele terroristen, dán wordt het een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde met Wilders en achterban, dus volgens je eigen redenering ben je ook een Hitler in de dop lutser. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders is het wel erg sneu.
Idd stelletje Kut-Somaliers!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Hey, waarom heeft niemand het over "Kut-Somaliers" eigenlijk?
Ik begrijp al een hele tijd dat jij denkt dat de PVV een gevaarlijke partij is. Dat mag je van mij ook denken, gelet op je politieke ideeën. Echter is naar mijn mening een vergelijking met de NSDAP gewoonweg feitelijk onjuist. De NSDAP is op alle fronten zoveel extremer dan de PVV dat het onzinnig is zelfs maar aan een vergelijking te denken. Daarmee worden de slachtoffers van nazi-Duitsland beledigd, omdat ofwel de slechtheid van de NSDAP niet voldoende wordt onderkend, of Wilders veel te gevaarlijk wordt ingeschat. Voor het zuiver houden van de discussie lijkt het me verstandig de Hitlervergelijking niet te snel uit de kast te trekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
ik ken een heel belangrijk iets dat kenmerkend is voor die groep... en dat is dat ze allemaal op een volgens mij gevaarlijke partij stemmen. Dat is een overeenkomst die ALLE PVV stemmers hebben. Ik kan dus een duidelijke reden aangeven waarom ik de pest heb aan PVV stemmers. Ik heb bijvoorbeeld ook de pest aan mensen die stemmen op die pedopartij. Ook die mensen hebben één ding gemeen waar ik de pest aan heb. Ik ben dusniet aan het generaliseren, want ze hebben ALLEMAAL een duidelijk aan te geven iets gemeen waar ik de pest aan heb en wat volgens mij gevaarlijk is. Maar als je roept dat alle Moslims gestoord zijn en gevaarlijk en potentiele terroristen, dán wordt het een heel ander verhaal.
Dat ik dit nog moet uitleggen trouwens...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |