abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77687634
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef aychelle het volgende:

[..]

toen links aan de macht was met de pvda was het teniminste nog rustig en vredig. Turken, marokkanen, gekleurden en blanken konden in vrede naast elkaar leven. Wilders verdeelt iedereen met zijn anti-islam haat en propaganda? Je hebt zeker geen énig idee waarom marokkanen zich zo gedragen? Wat ze nu doen is het probleem bestrijden met een probleem
Klopt, de problemen met de Marrokaanse jeugd zijn pas begonnen toen Wilders in opkomst kwam

Come on zeg, 15/20 jaar geleden liepen de problemen met de Marrokaanse jeugd al de spuigaten uit. En wie was toen de grootste partij? Juist de PvdA.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_77688744
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Klopt, de problemen met de Marrokaanse jeugd zijn pas begonnen toen Wilders in opkomst kwam

Come on zeg, 15/20 jaar geleden liepen de problemen met de Marrokaanse jeugd al de spuigaten uit. En wie was toen de grootste partij? Juist de PvdA.
Helaas worden ze ook al zo lang gdiscrimeerd als het gaat om kansen in de maatschappij enz enz. Dat er kwaadheid heerst onder een grote groep mensen die gediscrimineerd wordt is mijn idee meer dan logisch. Ik zou er zelf ook zwaar pissed van worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77688802
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Het domste wat je kan doen is de PVV achterban als dom wegzetten.
Tja... de statistieken zeggen wat anders helaas. Daaruit bleek dat er vele malen meer laag opgeleide mensen op de PVV stemmen dan hoog opgeleide mensen. Bij groen links is het bijvoorbeeld precies andersom. De aanhang van GL is voornamelijk hoog opgeleid.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:21:23 #154
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77688928
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Tja... de statistieken zeggen wat anders helaas. Daaruit bleek dat er vele malen meer laag opgeleide mensen op de PVV stemmen dan hoog opgeleide mensen. Bij groen links is het bijvoorbeeld precies andersom. De aanhang van GL is voornamelijk hoog opgeleid.
Waarschijnlijk wonen de laag opgeleide mensen dicht bij het uitschot zoals de KUT-Marokkanen en zien die de problemen van dichtbij.
De hoger opgeleide mensen wonen veilig in hun elite buurt waar ze de alledaagse problematiek niet meekrijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henk-B op 05-02-2010 23:28:18 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77688945
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef Trommeldaris het volgende:
Vergelijkingen met de 2e wereld oorlog slaan nergens op. De complete situatie in Europa is compleet anders. Tuurlijk zijn er overeenkomsten, maar die zijn vast wel tussen alle landsleiders te maken.
Ach, heel veel echte kenners zien ook erg veel overeenkomsten en je moet ook wel blind te zijn om het niet te zien. Hitler gaf een hele grote groep mensen de schuld van alle misdaad en andere ellende in Duitsland en in de wereld en een flink deel van de bevolking pikte zijn praatjes ook nog omdat ze ook graag een schuldige wilden van de ellende in het land. Wilders doet precies hetzelfde. Wilders kan nooit flikken wat Hitler geflikt heeft godzijdank, aangezien hier geen dictatuur mogelijk is, maar hij kan het heel veel mensen die in feite geen mens kwaad doen wel bijzonder moeilijk maken. Als je de uitlatingen van de man nog eens leest in een ander topic, dan lopen de koude rillingen je over de rug heen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:27:59 #156
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77689116
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Helaas worden ze ook al zo lang gdiscrimeerd als het gaat om kansen in de maatschappij enz enz. Dat er kwaadheid heerst onder een grote groep mensen die gediscrimineerd wordt is mijn idee meer dan logisch. Ik zou er zelf ook zwaar pissed van worden.
al valt nederland erg mee als het om ongelijke kansen gaat. Hier in nederland kun je als donker iemand best een goede baan krijgen als je goed bent. Maar we zijn er nog lang niet!, het zal wel lang duren om een marokkaanse man als hoofd van de abn, of een surinaamse minister president. Als je mensen geen gelijke kansen geeft zoals in achterstandswijken, en je bied ze geen positief zich op de toekomst gaan ze foute dingen. Ze gaan denken van'' we worden niet seriues genomen, we worden als dom gezien'' en dan gaan ze stelen, vloeken en crimineel gedrag vertonen. Het zijn vaak de jongeren met gedragsproblemen en sociale problemen. je hebt genooeg allochtonen die wel goed meekomen. Als zal het hier altijd zo blijven dat een allochtoon 50x harder moet werken dan een blank iemand. Vrede begint bij elkaar respecteren en ieder als gelijk behandelen. En dat van BEIDE kanten

kissy kissy van mij
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:33:48 #157
167595 mirved
Infobesitas
pi_77689288
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Toevallig dat iedereen net die Marokkanen eruit pikt en dat chinezen, Indonesiërs etc die problemen niet ondervinden. Je zou bijna denken dat ze het aan zich zelf te danken hebben.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:35:03 #158
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77689330
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef mirved het volgende:

[..]

Toevallig dat iedereen net die Marokkanen eruit pikt en dat chinezen, Indonesiërs etc die problemen niet ondervinden. Je zou bijna denken dat ze het aan zich zelf te danken hebben.
marokkanen zijn vooral moslims, en dat is nu de meest gediscriminerende groep. Die groep word niks anders dan negatief in het nieuws gezet. Tsja ..chinezen zeggen nooit wat, doen nooit wat die zijn gewoon anti-sociaal
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:35:14 #159
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77689337
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wonen de laag opgeleide mensen dicht bij het uitschot zoals de KUT-Marokkanen en zien die de problemen van dichtbij.
De hoger opgeleide mensen wonen veilig in hun elite buurt waar ze de alledaagse problematiek niet meekrijgen.
En zo is het!
pi_77689629
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:35 schreef Henk-B het volgende:

[..]

En zo is het!

bij gebrek aan instemming van anderen quote je jezelf maar even?
Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle chicks; eet/drink geen light producten, krijg je tumoren van.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:45:19 #161
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77689674
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef squig het volgende:

[..]

bij gebrek aan instemming van anderen quote je jezelf maar even?
Oow, was ik dat zelf?
Nou ja ik vond het dan ook een goede post.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:46:47 #162
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77689723
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ach, heel veel echte kenners zien ook erg veel overeenkomsten en je moet ook wel blind te zijn om het niet te zien. Hitler gaf een hele grote groep mensen de schuld van alle misdaad en andere ellende in Duitsland en in de wereld en een flink deel van de bevolking pikte zijn praatjes ook nog omdat ze ook graag een schuldige wilden van de ellende in het land. Wilders doet precies hetzelfde. Wilders kan nooit flikken wat Hitler geflikt heeft godzijdank, aangezien hier geen dictatuur mogelijk is, maar hij kan het heel veel mensen die in feite geen mens kwaad doen wel bijzonder moeilijk maken. Als je de uitlatingen van de man nog eens leest in een ander topic, dan lopen de koude rillingen je over de rug heen.
Jij doet hetzelfde met Wilders en achterban, dus volgens je eigen redenering ben je ook een Hitler in de dop lutser. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders is het wel erg sneu.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:51:54 #163
167595 mirved
Infobesitas
pi_77689896
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:35 schreef aychelle het volgende:

[..]

marokkanen zijn vooral moslims, en dat is nu de meest gediscriminerende groep. Die groep word niks anders dan negatief in het nieuws gezet. Tsja ..chinezen zeggen nooit wat, doen nooit wat die zijn gewoon anti-sociaal
Oh dus het is de media schuld. Die hebben voor een of andere reden een hekel aan moslims. Het is een grote nationale samenzwering van journalisten om slecht nieuws op Moslims af te schuiven. Boeddhisten, Hindoestanen dat boeit de media allemaal niet. Ze hebben wederom zomaar gekozen om alles op moslims af te schuiven voor een onbekende reden. Overigens wie is hier de racist nu om chinezen als anti-sociaal neer te zetten alleen omdat zij zich netjes gedragen? Overigens Indonesiërs zijn ook moslims maar die worden niet door de media "de schuld" gegeven. Dus tot zo ver dat argument. Zo zijn er nog tientallen andere minderheden die ik kan opnemen die zich wel gewoon gedragen. Dus hou aub op met domme excuses te verzinnen. In het nieuws komen ze gewoon door hun eigen gedrag niet omdat mensen in "de media" dat willen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:55:37 #164
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77690026
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef mirved het volgende:

[..]

Oh dus het is de media schuld. Die hebben voor een of andere reden een hekel aan moslims. Het is een grote nationale samenzwering van journalisten om slecht nieuws op Moslims af te schuiven. Boeddhisten, Hindoestanen dat boeit de media allemaal niet. Ze hebben wederom zomaar gekozen om alles op moslims af te schuiven voor een onbekende reden. Overigens wie is hier de racist nu om chinezen als anti-sociaal neer te zetten alleen omdat zij zich netjes gedragen? Overigens Indonesiërs zijn ook moslims maar die worden niet door de media "de schuld" gegeven. Dus tot zo ver dat argument. Zo zijn er nog tientallen andere minderheden die ik kan opnemen die zich wel gewoon gedragen. Dus hou aub op met domme excuses te verzinnen. In het nieuws komen ze gewoon door hun eigen gedrag niet omdat mensen "de media" dat wil.
Idd!
Altijd maar weer in die slachtofferrol kruipen.
Echt altijd!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:57:13 #165
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77690084
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef mirved het volgende:
Maar als je de cijfers van het CBS erbij pakt (statline.cbs.nl) dan zie je dat Surinamers en Antillianen beiden crimineler zijn dan Marokkanen en Turken, met name wanneer het aankomt op geweldsdelicten. En van die 4 groepen zijn de Turken eigenlijk "het liefst" om het zo maar even te stellen.

Toch geeft Wilders voornamelijk af op de Islam. In sommige retoriek geeft ie inderdaad af op "allochtonen" in het algemeen, maar hij geeft herhaaldelijk de Islam de schuld van het criminele gedrag, terwijl de feiten toch uitwijzen dat twee NIET-Islamitische groeperingen vaak crimineler zijn.

Maar ja.... van Marokkanen valt nog iets "af te pakken", namelijk de Nederlandse nationaliteit. Bij Antillianen en Surinamers gaat dat niet, omdat 99% van hen zijn geboren als Nederlander. Het "afpakken en uitzetten" gaat niet bij die meest criminele groep in Nederland, en het is dan ook zeer opvallend dat hij voor die groep dan weer geen oplossing heeft.

We hebben het dan ook over een groep die (doorgaans) vloeiend Nederlands als hoofdtaal spreken, voornamelijk Christelijk zijn opgevoed (of in ieder geval uit Christelijke huize komen, of ze er nu iets aan doen of niet), en vanuit de geschiedenis gezien zo'n 300+ jaar onder Nederlands gezag stonden. Ik hoor Wilders dan wel weer janken over het verkopen van de Antillen en dat soort zaken, maar dat neemt dus niet weg dat al die Antilianen en Surinamers in Nederland slechts 1 Nationaliteit hebben: De Nederlandse.

En toch blijft Wilders maar volhouden dat de Islam de oorzaak is van alle ellende.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:03:19 #166
167595 mirved
Infobesitas
pi_77690242
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Maar als je de cijfers van het CBS erbij pakt (statline.cbs.nl) dan zie je dat Surinamers en Antillianen beiden crimineler zijn dan Marokkanen en Turken, met name wanneer het aankomt op geweldsdelicten. En van die 4 groepen zijn de Turken eigenlijk "het liefst" om het zo maar even te stellen.

Toch geeft Wilders voornamelijk af op de Islam. In sommige retoriek geeft ie inderdaad af op "allochtonen" in het algemeen, maar hij geeft herhaaldelijk de Islam de schuld van het criminele gedrag, terwijl de feiten toch uitwijzen dat twee NIET-Islamitische groeperingen vaak crimineler zijn.

Maar ja.... van Marokkanen valt nog iets "af te pakken", namelijk de Nederlandse nationaliteit. Bij Antillianen en Surinamers gaat dat niet, omdat 99% van hen zijn geboren als Nederlander. Het "afpakken en uitzetten" gaat niet bij die meest criminele groep in Nederland, en het is dan ook zeer opvallend dat hij voor die groep dan weer geen oplossing heeft.

We hebben het dan ook over een groep die (doorgaans) vloeiend Nederlands als hoofdtaal spreken, voornamelijk Christelijk zijn opgevoed (of in ieder geval uit Christelijke huize komen, of ze er nu iets aan doen of niet), en vanuit de geschiedenis gezien zo'n 300+ jaar onder Nederlands gezag stonden. Ik hoor Wilders dan wel weer janken over het verkopen van de Antillen en dat soort zaken, maar dat neemt dus niet weg dat al die Antilianen en Surinamers in Nederland slechts 1 Nationaliteit hebben: De Nederlandse.

En toch blijft Wilders maar volhouden dat de Islam de oorzaak is van alle ellende.
Het gaat zich ook om crimineel gedrag waarvan mensen direct last hebben. Ik heb nog nooit een probleem gezien of gehad met een antilliaan/Surinamer. Maar ik hoef nu maar na de binnenstad te gaan of naar het station en ik zal genoeg Marokkanen vinden die ruzie zitten uit te lokken of ander vervelend gedrag zijn aan het bedrijven. Ik ben meerdere keren per week getuigen van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen maar van Antillianen/Surinamers eigenlijk nog nooit.

Dat die gasten grote drugdeals doen dat zal best en moet ook aangepakt worden maar daar heb ik veel minder last van en is voor mij dus ook minder belangrijk.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:06:57 #167
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77690342
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:14:02 #168
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77690525
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:03 schreef mirved het volgende:
Het gaat zich ook om crimineel gedrag waarvan mensen direct last hebben. Ik heb nog nooit een probleem gezien of gehad met een antilliaan/Surinamer. Maar ik hoef nu maar na de binnenstad te gaan of naar het station en ik zal genoeg Marokkanen vinden die ruzie zitten uit te lokken of ander vervelend gedrag zijn aan het bedrijven. Ik ben meerdere keren per week getuigen van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen maar van Antillianen/Surinamers eigenlijk nog nooit.

Dat die gasten grote drugdeals doen dat zal best en moet ook aangepakt worden maar daar heb ik veel minder last van en is voor mij dus ook minder belangrijk.
Klopt, "straatmarokkaantjes" zitten meer in de "treiter-scene" inderdaad, en vallen mensen lastig. En ik ben het met je eens dat dit op het eerste gezicht gewoon veel irritanter is dan Antilianen die iemand aan gort slaan in een steegje waar jij toch niet loopt.

Maar we hebben het hier wel over Nederlanders. Dat wil zeggen, die kutjochies zijn in Nederland geboren, en kennen Marokko eigenlijk alleen van de zomervakantie als ze een keer naar Oma en Opa op bezoek gaan.

En ik denk dat alhoewel de Islamitische opvoeding er wel DEELS mee te maken heeft, dat de hoofdoorzaak gewoon ligt bij het gedrag van die kutjochies zelf. Want zeg nou zelf, hoeveel TURKSE kutjochies zie je echt, en hoeveel INDO-jochies? Dat zijn beiden ook Islamitische landen, en de Indo's hebben vaak hun eigen moskee's (en die hebben ze ook al sinds de jaren 60 of zo).

Ik blijf van mening dat de Islam niet de schuldige is hier, maar gewoon het gedrag van die kut-pubers. En tevens ben ik van mening dat het afnemen van het Nederlanderschap en sturen naar een land waar ze niet eens geboren is compleet de verkeerde oplossing is voor het probleem.

En dat er problemen zijn, dat weet iedereen. Alleen moeten we dus een oplossing verzinnen die ook kan worden toegepast op Antillianen en Surinamers. (Welke trouwens in Amsterdam ook vaak in "last-pak-groepjes" rondhangen.)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:15:00 #169
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77690561
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef Henk-B het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, waarom heeft niemand het over "Kut-Somaliers" eigenlijk?
-
pi_77690620
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jij doet hetzelfde met Wilders en achterban, dus volgens je eigen redenering ben je ook een Hitler in de dop lutser. Ik hoop maar dat je een troll bent, anders is het wel erg sneu.
ik ken een heel belangrijk iets dat kenmerkend is voor die groep... en dat is dat ze allemaal op een volgens mij gevaarlijke partij stemmen. Dat is een overeenkomst die ALLE PVV stemmers hebben. Ik kan dus een duidelijke reden aangeven waarom ik de pest heb aan PVV stemmers. Ik heb bijvoorbeeld ook de pest aan mensen die stemmen op die pedopartij. Ook die mensen hebben één ding gemeen waar ik de pest aan heb. Ik ben dusniet aan het generaliseren, want ze hebben ALLEMAAL een duidelijk aan te geven iets gemeen waar ik de pest aan heb en wat volgens mij gevaarlijk is. Maar als je roept dat alle Moslims gestoord zijn en gevaarlijk en potentiele terroristen, dán wordt het een heel ander verhaal.

Dat ik dit nog moet uitleggen trouwens...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:19:56 #171
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77690734
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:15 schreef maartena het volgende:

[..]

Hey, waarom heeft niemand het over "Kut-Somaliers" eigenlijk?
Idd stelletje Kut-Somaliers!!!!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:40:02 #172
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77691318
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef scanman1 het volgende:

[..]

ik ken een heel belangrijk iets dat kenmerkend is voor die groep... en dat is dat ze allemaal op een volgens mij gevaarlijke partij stemmen. Dat is een overeenkomst die ALLE PVV stemmers hebben. Ik kan dus een duidelijke reden aangeven waarom ik de pest heb aan PVV stemmers. Ik heb bijvoorbeeld ook de pest aan mensen die stemmen op die pedopartij. Ook die mensen hebben één ding gemeen waar ik de pest aan heb. Ik ben dusniet aan het generaliseren, want ze hebben ALLEMAAL een duidelijk aan te geven iets gemeen waar ik de pest aan heb en wat volgens mij gevaarlijk is. Maar als je roept dat alle Moslims gestoord zijn en gevaarlijk en potentiele terroristen, dán wordt het een heel ander verhaal.

Dat ik dit nog moet uitleggen trouwens...
Ik begrijp al een hele tijd dat jij denkt dat de PVV een gevaarlijke partij is. Dat mag je van mij ook denken, gelet op je politieke ideeën. Echter is naar mijn mening een vergelijking met de NSDAP gewoonweg feitelijk onjuist. De NSDAP is op alle fronten zoveel extremer dan de PVV dat het onzinnig is zelfs maar aan een vergelijking te denken. Daarmee worden de slachtoffers van nazi-Duitsland beledigd, omdat ofwel de slechtheid van de NSDAP niet voldoende wordt onderkend, of Wilders veel te gevaarlijk wordt ingeschat. Voor het zuiver houden van de discussie lijkt het me verstandig de Hitlervergelijking niet te snel uit de kast te trekken.

Kortom: ageren tegen Wilders, hem betichten van idiote en gevaarlijke/zeer onwenselijke plannen, allemaal prima. Maar liever geen Hitlervergelijking aub.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:53:27 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_77691700
Om overigens in te haken op het standpunt van Scanman, zo'n 80% van de standpunten van de PVV zijn nagegenoeg gelijk, of zeer in overeenkomst met de VVD. De overige 20% hebben vooral te maken met het immigratie/integratiebeleid.

En alhoewel ik niet zo'n conspiracy/paniek/angst houding heb als Scanman, is het wel zo dat het gros van de PVV stemmers inderdaad op die partij stemt vanwege one-liners als "Nederlandse nationaliteit afpakken en uitzetten", zonder echt te begrijpen hoeveel voeten dat in aarde heeft.

Nu ben ik er ook niet heel bang voor, want met precies 0 zetels in de 1e kamer is de kans nihil dat de meer controversiële voorstellen waar de partij eigenlijk op gebouwd is ook echt wet worden.

Dus eigenlijk is de PVV niets meer dan een "VVD+ met enkele NSDAP overeenkomsten". En ja, dat klinkt heel erg negatief, maar de laatste keer dat een Europees land de wet ZO aanpaste dat bij relatief kleine criminaliteit de nationaliteit kon worden afgenomen..... was bij de oosterburen in de nieuwe Reichswette op het Duitse staatsburgerschap die in 1935 werd aangenomen. Sindsdien is dat - terecht - niet meer voorgekomen, en ik deel dan ook zeker de mening dat DAT zeer gevaarlijk is. We hebben het hier namelijk wel over een groep die voor het grootste deel gewoon in Nederland is geboren, en vanaf de geboorte al de Nederlandse nationaliteit dragen.

Verder heb ik trouwens weinig problemen met rechts, maar stem dan alstublieft op een FATSOENLIJKE rechtse partij, in plaats van een one-liner schreeuwer als Wilders die eigenlijk alleen maar uit is op het aanpakken van bepaalde bevolkingsgroepen.

Zelf zie ik het liefst een kabinet VVD/D'66. Tijd voor bestuurlijke vernieuwing.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')