quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent![]()
quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef dagdag het volgende:
Maak mij blaaw maak mij blauw als een mod.
Het lijkt wel een enge ziekte ik ben erop verzot
maak mij blauw en ik wordt blij
Zing onder Yvonne;s balkon een mooi lied ze wordt op slaaaag verlieft
maar ik ben bezet en ga mooi trouwen je bent te laat
oooooh yvonne maak me nou blauw en ik zal aan je denken oooh schattige mevrouw
maak me blauw en ik verschoon mijn luier
Is alleen maar goed en duidelijk danquote:
Ook al lulkoekquote:MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Php gebannedquote:
php krijgt een perm ban na weereens ruzie te hebben gehad in de sc. Belt Yvonne op voor een unban en stuurt talloze jankmailtjesquote:
Maar hij was er toch weer vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Php gebanned
php jankt
php huilt jankt
php huilt jankt en smeekt
php belt jankend
php doodgemaakt
't Is voorzienend. Die post.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hij was er toch weer vandaag?
Ja en dat na een telefoontje en 100 jank mailtjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hij was er toch weer vandaag?
quote:Als je vóór eind januari (zeg 24 januari) nog een keer mailt, kloont of op welke andere wijze dan ook zeurt kom je nooit meer terug.
quote:
Jij vieze proleet met je ziekelijke drang voor telefoonsex, val onze yvonne niet lastigquote:
IK ZEI TOCH DAT IE MOEST JANKENquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Php gebanned
php jankt
php huilt jankt
php huilt jankt en smeekt
php belt jankend
php doodgemaakt
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Het topic is een stuk minder leuk zonder onze fokclown php
Hij is bang van mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Regel ff sluw die mailtjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, hijg me ff in slaapquote:
Nee hij ging brainstormen voor een interessante topic voor morgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonen?
yvonne is toch niet weer banbitch gaan uithangen he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonen?
Ja en Juve-Ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Regel ff sluw die mailtjes
(ga je naar Ajax-Juve?)
ow jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij ging brainstormen voor een interessante topic voor morgen
Ja en dat dusquote:
Auuuuoooowwww!quote:
Nou opzich weet ik nu al dat ik morgen weer helemaal dubbel lig om phpclowstyle de achterlijke idiootquote:
Ik ga miss ook naar Ajax-juvequote:
Oh men, de haren op je rug staan overeind als ik mijn zwoele verkouden stem door de telefoon laat galmen als een te koude klodder olie bij een massage.quote:
Zullen we php mee vragen en er een soort van meet van maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ga miss ook naar Ajax-juve![]()
!!!
Vak 421quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
!!!
Vak 128quote:
We laten Jan m gewoon de tering in schoppenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we php mee vragen en er een soort van meet van maken?
Tyf ik hem meteen de gracht in als we er zijn
Ik hou je nog wel even op de hoogte als ik ga andesr gaan we wel even meeten bij stadion toch soweisoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we php mee vragen en er een soort van meet van maken?
Tyf ik hem meteen de gracht in als we er zijn
Vak elke x andersquote:
Ja van te voren ff meeten bij die aziatische toko met halve liters bier voor weinigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik hou je nog wel even op de hoogte als ik ga andesr gaan we wel even meeten bij stadion toch soweiso!!
Php komt nooit buiten dus helaas dat heeft geen zin ben ik bang
Ja of we gooien hem gewoon van de 2e ring afquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
We laten Jan m gewoon de tering in schoppen
Aaaitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja van te voren ff meeten bij die aziatische toko met halve liters bier voor weinig
Als jarenlang strijdlid van de red white fok army, wil ik graag antwoord adminsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef dagdag het volgende:
Btw lieve mods en rode knoppen.
is het mogenlijk om juridisch nog de keuze voor de nieuwe mod ongedaan te maken
Zodat ik toch mod mag worden?
Morgen ga ik naar mijn advocaat en ik wil graag weten of jullie instemmen
Cola hebben ze ook goedkoop, soms wel gratis als je goed opletquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aaait
Maar ik moet wel rijden dan ben ik bang![]()
Maarja we kijken wel ik pm je nog wel!
Je bent lief, maar neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
Als jarenlang strijdlid van de red white fok army, wil ik graag antwoord admins
De trein gast! En dan lekker een jonko op de tribunequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aaait
Maar ik moet wel rijden dan ben ik bang![]()
Maarja we kijken wel ik pm je nog wel!
En ik?? De 2uurtjes die ik heb gehad smaken naar meer uurtjesquote:
En als ik die serenade houd onder jou balkon, met muziek van andre van duin?quote:
Hey boks ouwe, maar toch dagdag was 3 uur modquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik?? De 2uurtjes die ik heb gehad smaken naar meer uurtjes
Je staat hoog in onze all-time top 10: voor heel even mod of een kleurtje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik?? De 2uurtjes die ik heb gehad smaken naar meer uurtjes
Inderdaad ja, de fok clown heeft zich al teruggetrokken in zijn tent en beraad zich op nog meer topics voor morgen!quote:
Ik ga zeker de award van meest gemiste mod van 2010 winnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je staat hoog in onze all-time top 10: voor heel even mod of een kleurtje.
Conflict staat op één., Die ouwe mod MED. Helse taak!
Hou es ff op met je gedram. Kst.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
Als jarenlang strijdlid van de red white fok army, wil ik graag antwoord admins
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsofquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef dagdag het volgende:
[..]
Hey boks ouwe, maar toch dagdag was 3 uur mod
Hey 'vriend' ( ik heb geen vrienden en wil dat klb binnekort mijn vrienden willen voorstellen)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je staat hoog in onze all-time top 10: voor heel even mod of een kleurtje.
Conflict staat op één., Die ouwe mod MED. Helse taak!
Is zijn account nog niet in de prullenbak dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, de fok clown heeft zich al teruggetrokken in zijn tent en beraad zich op nog meer topics voor morgen!
Een combinatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Nee hij had toch Yvonne opgebeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Is zijn account nog niet in de prullenbak dan?
nou meneer ik ben echt zo dom kijk ik zonder leesteken typeen incoorect nederlandrquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij had toch Yvonne opgebeld
Zet zijn naam er gewoon bij, wedden dat er meer mensen komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zou het trouwens wel wat vinden als php op de meet kwam.
Speltip 8: weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou meneer ik ben echt zo dom kijk ik zonder leesteken typeen incoorect nederlandr
En dan 2.10m bij een kilo of 160 blijkt te zijn en daar gaat huishouden en z'n haters uitlachtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zou het trouwens wel wat vinden als php op de meet kwam.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij had toch Yvonne opgebeld
Dat je zoiets durft, echt hulde!quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan 2.10m bij een kilo of 160 blijkt te zijn en daar gaat huishouden en z'n haters uitlacht
Es ff kijken bij je....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:28 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een gezeik om een username
Beter had die php een kloon aangemaakt, ben je van al het gezeik af. Als jeje tenminste low profile houdt.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
!!!
Ik heb 0 kloonsquote:
Ik ga naar Juve-Ajax, wat ben ik dan?quote:
Ik ga naar Haarlem-Telstarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga naar Juve-Ajax, wat ben ik dan?
Een ekte ajaciedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga naar Juve-Ajax, wat ben ik dan?
dat gaat niet meer doorquote:
Ik zocht ook alquote:
Ja je heb hem weggejaagtquote:
yvonne jaagt heul niets weg.quote:
Weer lekker een tyfus end met de bus, lekker stinken met zn allen, halverwege al strontlazerus zijnquote:
Zoek je nog een goeie cameraman voor je bruiloftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Oja, de trouwerij is 17 juni.
Dit zal ik nog zetten in dat topic wat ik onlangs opende.
Maar btw ik heb sterke honger
Dat waren zijn eigen woordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne jaagt heul niets weg.
dat kan ze niet eens...
Kssssssssssssssssssssjtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne jaagt heul niets weg.
dat kan ze niet eens...
je moet ook italiaans ijs dan hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Oja, de trouwerij is 17 juni.
Dit zal ik nog zetten in dat topic wat ik onlangs opende.
Maar btw ik heb sterke honger
Hij ging zelf weg. Dat hij daar een smoes voor verzon is niet de fout van yvonne.quote:
Ja maar remlof heeft al gezegt dat hij kon paaldansen voor het feest ernaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zoek je nog een goeie cameraman voor je bruiloft?
Z'n laatstequote:
uche uche...quote:
Ik ben nog nooit naar buitenland geweest voor ajax, maar als ik die verhalen lees moet het wel geweldig zijn. Vooral die hele trip eromheenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer lekker een tyfus end met de bus, lekker stinken met zn allen, halverwege al strontlazerus zijn
Nee phpclownstyle en dan automatisch ook een beetje de relquote:
uit de koelkastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef dagdag het volgende:
Waar haal ik op dit tijdstip wat te eten?
Filmen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja maar remlof heeft al gezegt dat hij kon paaldansen voor het feest erna
wat kun jij?
en niet eens met zijn fietsbel naar het schijnt...quote:
Ik ben in Londen,Rome,Milan3x,Valencia,Moskou,Tel Aviv,Glasgow,Trondheim,Lyon,Marseille,Brussel,Brugge,Gent,Wenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar buitenland geweest voor ajax, maar als ik die verhalen lees moet het wel geweldig zijn. Vooral die hele trip eromheen
php is gewoon door z'n moeder naar bed gestuurd denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee phpclownstyle en dan automatisch ook een beetje de rel
Sinds wanneer ga je dan al? Flink wat jaren zo te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben in Londen,Rome,Milan3x,Valencia,Moskou,Tel Aviv,Glasgow,Trondheim,Lyon,Marseille,Brussel,Brugge,Gent,Wenenen Birmingham geweest
Is echt een aanrader!
Alleen niet naar Munchen uit wanneer de oktoberfest is![]()
Niks van de wedstrijd meegekregen
Zit er niet gewoon een timelock op zijn pc?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
php is gewoon door z'n moeder naar bed gestuurd denk ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Hetiszover het volgende:
Ik schoot net rechtop in bed toen ik bedacht dat AnthonyZeus en Michielos wel eens dezelfde zouden kunnen zijn
Cl finale in 95 was mijn eerste uitwedstrijd en ga bijna alle uitwedstrijden in de cl of el dus ben wat plaatsen vergeten. Hamburg vorig jaar was ik ook bvquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je dan al? Flink wat jaren zo te zien
Die wedstrijd heb jij meegemaakt, ongelooflijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Cl finale in 95 was mijn eerste uitwedstrijd en ga bijna alle uitwedstrijden in de cl of el dus ben wat plaatsen vergeten. Hamburg vorig jaar was ik ook bv![]()
Ik ga liever naar de uitwedstrijden van de thuis, toch iets specialers
Ik was nieteens zo heel oud en reed mee met de politie van Amsterdam, vriend van mijn ouders zat daar bij en ze hadden 1 kaartje overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb jij meegemaakt, ongelooflijkIk was helaas nog te jong toen, maar wat had ik graag daar bij willen zijn. Kippenvel als ik het weer terugkijk.
![]()
![]()
![]()
Volgens php is het nummer niet zo heel moeilijk te achterhalenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:46 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil ook een keer bellen met yvonne, lijkt me geil. Alleen jammer dat ik er niks van versta
Als je het niet erg vind doe ik geen moeite om te zoeken, sommige dingen zijn leuker om over te fantaseren dan te doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens php is het nummer niet zo heel moeilijk te achterhalen
I know maar was wel weer een sappig verhaal geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind doe ik geen moeite om te zoeken, sommige dingen zijn leuker om over te fantaseren dan te doen...
AnthonyZeusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:43 schreef Hetiszover het volgende:
Ik schoot net rechtop in bed toen ik bedacht dat AnthonyZeus en Michielos wel eens dezelfde zouden kunnen zijn
lol zoals yvonnes nummer zoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind doe ik geen moeite om te zoeken, sommige dingen zijn leuker om over te fantaseren dan te doen...
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon een timelock op zijn pc?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:28 schreef Winner_Taco het volgende:
ga slapen man
Boodschap is duidelijk, stop maar weer. Forumbreed dus.quote:
Mhehehehe... je weet dat ik slechthorend ben? Welk sappig verhaal?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
I know maar was wel weer een sappig verhaal geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:56 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Boodschap is duidelijk, stop maar weer. Forumbreed dus.
[..]
Mhehehehe... je weet dat ik slechthorend ben? Welk sappig verhaal?![]()
- Hallo met yvonne, met wie spreek ik?
Wat zeg je?
- Hallo met yv, met wie spreek ik?
He?
- Phpstyle, ben je dat? Moet ik weer een preek houden?
He? Wat?
- Je daagt me uit he? Je wilt echt de preek horen he?
Ik versta je niet?
- Ja dag, lifetime ban voor jou
*klik tuut tuut*
Ik fantaseer liever in de trant van: Solid, ben jij dat? Eindelijk bel je me, raad eens wat ik aan heb![]()
Wat is er mis met yvonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
Dámn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben in Londen,Rome,Milan3x,Valencia,Moskou,Tel Aviv,Glasgow,Trondheim,Lyon,Marseille,Brussel,Brugge,Gent,Wenenen Birmingham geweest
Is echt een aanrader!
Alleen niet naar Munchen uit wanneer de oktoberfest is![]()
Niks van de wedstrijd meegekregen
[..]
Mhehehehe... je weet dat ik slechthorend ben? Welk sappig verhaal?![]()
- Hallo met yvonne, met wie spreek ik?
Wat zeg je?
- Hallo met yv, met wie spreek ik?
He?
- Phpstyle, ben je dat? Moet ik weer een preek houden?
He? Wat?
- Je daagt me uit he? Je wilt echt de preek horen he?
Ik versta je niet?
- Ja dag, lifetime ban voor jou
*klik tuut tuut*
Ik fantaseer liever in de trant van: Solid, ben jij dat? Eindelijk bel je me, raad eens wat ik aan heb![]()
Met php ging het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo met Yvonne met wie spreek ik??
- (snikkend huilerig stemmetje) hooi met php of eigelijk ruben kan ik met u praten?
Met wie?
- phpmysyle, aankomend boegbeeld van fok![]()
Gast ben je helemaal gek worden
-Ja maar ik kan er niet meer tegen, die ban zit me zo hoog
Jaaaaa doei!!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ja en ben Hamburg en nog wat andere rare steden vergetenquote:
geloof niet dat hij deze boodschap heeft gelezenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ben Hamburg en nog wat andere rare steden vergeten
ga slapen man
nou ga dan ook slapen... of bel yvonne op ofzo!!quote:
Optyfen met die quote van die gebande kutkakkerlakquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Optyfen met die quote van die gebande kutkakkerlak
Niets, helemaal niets. Maar ik heb al een chick. Hoef dus niet zo heel erg nodig te fantaseren over andere vrouwen.quote:
Blijven we een beetje vriendelijk jongeman?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks tegen Feyenoord hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaquote:
Nee jij bent wel oke, maar o.us is een leukere rotterdammer want hij is voor Spartaquote:
Hij heeft een ban..... checkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Blijven we een beetje vriendelijk jongeman?
Omdat ie vervelend isquote:
ga slapen man
Whehe, o.us voor Spartaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij bent wel oke, maar o.us is een leukere rotterdammer want hij is voor Sparta
Mensen die nog geen foto van php hebben gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan 2.10m bij een kilo of 160 blijkt te zijn en daar gaat huishouden en z'n haters uitlacht
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:06 schreef Teezie het volgende:
joden
zij moeten dit advies voor eeuwig opvolgen:
[..]
nee niet gezien!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die nog geen foto van php hebben gezien
Ik wel maar ben geen hooligan ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Whehe, o.us voor SpartaGrappig. Overigens ben ik geen diehard supporter.
is die eindhuvh stylllquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:28 schreef Winner_Taco het volgende:
ga slapen man
Me3ldt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je was er niet bij in 97quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wel maar ben geen hooligan ofzo
Haha gelukkig nietquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
-> phpmystyle faaltquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allesomvattende samenvatting gevraagd.
Php krijgt ruzie in de sc en krijgt een permban en belt Yvonne huilend op, stuurt vervolgens 100 huil mailtjes en zijn permban wordt omgezet in een 3 maanden ban, maar dan mag hij geen huil mailtjes meer sturen of bellen en moet zich gedragenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
duidelijke samenvatting! En zo nog compleet ook!!quote:
quote:
Sukkel belt yvonne op om een unban te vragen, krijgt preek en vlak daarna de ingesprek toon. Sukkel is blijkbaar na al die tijd unbannen en opent een topic en dat trok yvonne aan als magneet en die is deze reeks begonnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:
Ja gast, posten danquote:
phpquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:15 schreef Equites het volgende:
Welke kk josti gaat er serieus yvonne opbellen over een ban
phpquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:15 schreef Equites het volgende:
Welke kk josti gaat er serieus yvonne opbellen over een ban
Staat toch achter een link of niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjow..... had daar niet even een waarschuwing bij gekund?!?!?!
Heeft ie zelf gepost neem ik aanquote:
Wat je vindt mag je houden moraalridderquote:
ja maar dat is direct klikbaar... dat weet je dat vrouwen gewoon klikken en niet nadenken... kom op zeg!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat toch achter een link of niet?
Wat ben jij vandaag anti iedereen man, verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je houden moraalridder
waar en wanneer? B-S weet dat vast wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft ie zelf gepost neem ik aan
Alleen tegen php hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag anti iedereen man, verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Hij heeft het zelf rond gestuurd per pmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
waar en wanneer? B-S weet dat vast wel.
omgquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf rond gestuurd per pm
Ja ik weet zeker dat ik vanacht niet lekker zal slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat is direct klikbaar... dat weet je dat vrouwen gewoon klikken en niet nadenken... kom op zeg!!
PM. De P staat voor private/privé/enkel voor de ontvanger.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf rond gestuurd per pm
Ik zal even korte samenvatting geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
waar en wanneer? B-S weet dat vast wel.
jawelquote:
Zo ging het dus niet helemaal, maar goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zal even korte samenvatting geven.
Biels en php hadden al een halfjaar ofzo een afspraak dat ze elkaar foto's zouden pm'en.
Biels had dat al gedaan en verschillende fokkers hadden de foto geverifieerd als de foto van biels, alleen php wou het vanwege rare redenen niet doen. Hij had telkens smoesjes en ging over totaal andere dingen praten. Toen opende biels een topic over mensen die je niet kon vertrouwen ofzoiets en toen kwam et gesprek dus al gauw op php ik denk dat dat op et moment van de datum was dat je die foto ziet want die foto had php toen gepost in dat topic
Ja ik heb hem niet rond gestuurdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM. De P staat voor private/privé/enkel voor de ontvanger.
Voor wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
Oei, stevenmac26, dat wordt een ban.
wtf is SC?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Php krijgt ruzie in de sc en krijgt een permban en belt Yvonne huilend op, stuurt vervolgens 100 huil mailtjes en zijn permban wordt omgezet in een 3 maanden ban, maar dan mag hij geen huil mailtjes meer sturen of bellen en moet zich gedragen
Nee, maar als ik jou iets PM, dan is dat niet voor publicatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem niet rond gestuurd
Vertel, ik mis altijd zulke dingenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo ging het dus niet helemaal, maar goed.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
DISCLAIMER: aan de echtheid van de foto hoeft niet getwijfeld te worden vraag andesr maar aan de andere KLB koningen otis skylark of biels
Een foto uit een PM posten.quote:
Ik heb helemaal geen pm bekend gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar als ik jou iets PM, dan is dat niet voor publicatie.
Ow, zijn dat de koningen van KLB?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
DISCLAIMER: aan de echtheid van de foto hoeft niet getwijfeld te worden vraag andesr maar aan de andere KLB koningen otis skylark of biels
Slow Chatquote:
En die publiceer je. En dat mag niet zomaar (let op het woordje zomaar). Praat ik Chinees? Dude.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pm bekend gemaakt
Ik zeg alleen dat hij die foto per pm verstuurd heeft
Ja dan was die foto toch niet bestemd voor de openbaarheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pm bekend gemaakt
Ik zeg alleen dat hij die foto per pm verstuurd heeft
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, zijn dat de koningen van KLB?
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die publiceer je. En dat mag niet zomaar (let op het woordje zomaar). Praat ik Chinees? Dude.
Ohquote:
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan was die foto toch niet bestemd voor de openbaarheid.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
( voor alle matties die ik niet noem voel je niet gedist)
Die users staan in kaste 1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM. De P staat voor private/privé/enkel voor de ontvanger.
Wat is er met jou johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachen
Ik moet zeggen dat ik jou ook een van de betere users vind hierquote:
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?
Molotov.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.quote:
Jawel, maar ik moet toch iets zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.
nee, dan heb je een goede auto!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijvalquote:
als je 43 ongelukken overleefd in die auto dan ben je toch knap bezig... geef toe!!!quote:
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
Nee eigelijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef opgebaarde het volgende:
sorry maar zijn jullie niet te oud om kleuters als phpmystyle aan het huilen te maken via het interwebs????
tjongejongejonge
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
Prachtig, he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sommige posts sieren jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
kun je al zwemmen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik datquote:
Ik ben speciaalquote:
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als hij nee zegt verzuip je hem zeker?
maar na deze opmerking denk ik dat dat trauma steeds weer boven zou komen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik dat
Had genoeg te doen, diverse afspraken met instanties, en morgen komt iemand logeren dus mijn huis moest ook nog eens opgeruimd en als zodanig schoongemaakt zijn alsof het altijd zo schoon is geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nu. Jij dan?
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel bestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
ik blij dat ik niet zo heetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel best
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blij dat ik niet zo heet
[..]
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!
post 11223 (gemiddeld 5 per dag)
wat weinig......
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen worden
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
Tja geestelijk, heel ergquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...
enneuhm... niet aan je zitten hangt af van de mate van handicap...
zal ik zorgen dat je een vrouwelijke docent krijgtquote:
Die lopen hier gewoon naast mn bed. Ga k nu lekker in slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
als het al beesten zijn... wie weet wat de bovenbuurman allemaal in huis heeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten niet
Nah, het heeft wel iets rustgevends dat getrippelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten niet
Is er weer nieuwe dan? 17?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga weer ff verder met Heroes kijken
kijksequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga weer ff verder met Heroes kijken
Seizoen 4 is al een tijdje bezig schijnt het, ik heb de 1e 7 aflveringen gedownload maar in Engeland zitten ze alweer op aflevering 13quote:
thanksquote:
Nee 16, ik heb in ieder tot en met 16 gekeken, 17 moet nog uitkomen... en ja seizoen 4 idd...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seizoen 4 is al een tijdje bezig schijnt het, ik heb de 1e 7 aflveringen gedownload maar in Engeland zitten ze alweer op aflevering 13
Ja ik had dus geeneens door dat het alweer begonnen was dus ik heb nog wat in te halenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee 16, ik heb in ieder tot en met 16 gekeken, 17 moet nog uitkomen... en ja seizoen 4 idd...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou ook een van de betere users vind hier
Ik ga maar iets anders kijken dan, de laatste nieuwste aflevering van mentalist denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had dus geeneens door dat het alweer begonnen was dus ik heb nog wat in te halen
Ik ben meer dan normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie net dat twylight een ban te pakken heeft van minimaal 2 weken
opbokken met die mongoolquote:
de lul had een topic aangemaakt en daar stond als tt de verwijnen en hij was in de veronderstelling dat hij alleen bij de een i was vergeten zodat het die zou zijn.quote:
Ik denk dat dat het is hoor, is de enige dat ik me kan voorstellen of het moet gewoon de php verdwijnt op fok zijn. En php heeft haar gebeld over zijn ban dus dan mag ze dat wel doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:56 schreef Siniti het volgende:
nou ik vind het maar dom van Yvonne, zij als admin moet het goede voorbeeld geven en dus geen tt's met gigantische spelfouten kom op zeg
Dus wel wat ik zeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:04 schreef SolidasRock het volgende:
Nee, deze titel is gebaseerd op de vorige topictitel die php zelf geschreven heeft (erg gebrekkig dus)
Jouw ene post ontging me, sorriequote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus wel wat ik zei
En hij dacht zelf dat ie alleen de i was vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |