Nee eigelijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef opgebaarde het volgende:
sorry maar zijn jullie niet te oud om kleuters als phpmystyle aan het huilen te maken via het interwebs????
tjongejongejonge
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
Prachtig, he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.
Sommige posts sieren jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
kun je al zwemmen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik datquote:
Ik ben speciaalquote:
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als hij nee zegt verzuip je hem zeker?
maar na deze opmerking denk ik dat dat trauma steeds weer boven zou komen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik dat
Had genoeg te doen, diverse afspraken met instanties, en morgen komt iemand logeren dus mijn huis moest ook nog eens opgeruimd en als zodanig schoongemaakt zijn alsof het altijd zo schoon is geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nu. Jij dan?
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel bestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
ik blij dat ik niet zo heetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel best
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blij dat ik niet zo heet
[..]
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!
post 11223 (gemiddeld 5 per dag)
wat weinig......
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen worden
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
Tja geestelijk, heel ergquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...
enneuhm... niet aan je zitten hangt af van de mate van handicap...
zal ik zorgen dat je een vrouwelijke docent krijgtquote:
Die lopen hier gewoon naast mn bed. Ga k nu lekker in slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |