Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, zijn dat de koningen van KLB?
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die publiceer je. En dat mag niet zomaar (let op het woordje zomaar). Praat ik Chinees? Dude.
Ohquote:
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan was die foto toch niet bestemd voor de openbaarheid.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
( voor alle matties die ik niet noem voel je niet gedist)
Die users staan in kaste 1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM. De P staat voor private/privé/enkel voor de ontvanger.
Wat is er met jou johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachen
Ik moet zeggen dat ik jou ook een van de betere users vind hierquote:
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?
Molotov.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.quote:
Jawel, maar ik moet toch iets zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.
nee, dan heb je een goede auto!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijvalquote:
als je 43 ongelukken overleefd in die auto dan ben je toch knap bezig... geef toe!!!quote:
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
Nee eigelijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef opgebaarde het volgende:
sorry maar zijn jullie niet te oud om kleuters als phpmystyle aan het huilen te maken via het interwebs????
tjongejongejonge
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zitten
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En uitgerekend jij hebt het dan overal een beetje normale mensen. Da hoort nie.
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
Prachtig, he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sommige posts sieren jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
kun je al zwemmen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij normaal? Geestelijk gehandicapt okee maar verder gewoon normaal
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik datquote:
Ik ben speciaalquote:
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als hij nee zegt verzuip je hem zeker?
maar na deze opmerking denk ik dat dat trauma steeds weer boven zou komen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee mijn zwemleraar is een tijdje terug opgepakt, raar vond ik dat
Had genoeg te doen, diverse afspraken met instanties, en morgen komt iemand logeren dus mijn huis moest ook nog eens opgeruimd en als zodanig schoongemaakt zijn alsof het altijd zo schoon is geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Saai. Tot 12 uur in bed gelegen, op de bank gehangen, tv gekeken en geFOKt! Heb een week vrij nu, verder moet iedereen werken/studeren dus ik ben een nolifer nu. Jij dan?
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel bestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wou hem aanbieden dat hij bij ons op zwemles mocht........
ik blij dat ik niet zo heetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik had een zwemjuffrouw die Ria Onderwater heette.
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je belooft niet aan me te zitten en foto's van te maken dan vind ik dat wel best
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blij dat ik niet zo heet
[..]
ho ho... ik ga jou zelf geen zwemles geven.... tjong he zeg.. pff ik kan delegeren!
post 11223 (gemiddeld 5 per dag)
wat weinig......
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee oke maar die beloftes moeten iig wel nagekomen worden
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
Tja geestelijk, heel ergquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ons hebben alleen ouders camera's mee..... en die blijven boven water...
enneuhm... niet aan je zitten hangt af van de mate van handicap...
zal ik zorgen dat je een vrouwelijke docent krijgtquote:
Die lopen hier gewoon naast mn bed. Ga k nu lekker in slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:40 schreef L0t.. het volgende:
Dat is zo vies he, ik hoor 's nachts altijd muizen lopen bij mijn weirdo bovenbuurman
als het al beesten zijn... wie weet wat de bovenbuurman allemaal in huis heeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten niet
Nah, het heeft wel iets rustgevends dat getrippelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ruilen? Met mijn beperkte gehoor hoor je die beesten niet
Is er weer nieuwe dan? 17?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga weer ff verder met Heroes kijken
kijksequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga weer ff verder met Heroes kijken
Seizoen 4 is al een tijdje bezig schijnt het, ik heb de 1e 7 aflveringen gedownload maar in Engeland zitten ze alweer op aflevering 13quote:
thanksquote:
Nee 16, ik heb in ieder tot en met 16 gekeken, 17 moet nog uitkomen... en ja seizoen 4 idd...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seizoen 4 is al een tijdje bezig schijnt het, ik heb de 1e 7 aflveringen gedownload maar in Engeland zitten ze alweer op aflevering 13
Ja ik had dus geeneens door dat het alweer begonnen was dus ik heb nog wat in te halenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee 16, ik heb in ieder tot en met 16 gekeken, 17 moet nog uitkomen... en ja seizoen 4 idd...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou ook een van de betere users vind hier
Ik ga maar iets anders kijken dan, de laatste nieuwste aflevering van mentalist denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had dus geeneens door dat het alweer begonnen was dus ik heb nog wat in te halen
Ik ben meer dan normaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
mooi.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie net dat twylight een ban te pakken heeft van minimaal 2 weken
opbokken met die mongoolquote:
de lul had een topic aangemaakt en daar stond als tt de verwijnen en hij was in de veronderstelling dat hij alleen bij de een i was vergeten zodat het die zou zijn.quote:
Ik denk dat dat het is hoor, is de enige dat ik me kan voorstellen of het moet gewoon de php verdwijnt op fok zijn. En php heeft haar gebeld over zijn ban dus dan mag ze dat wel doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:56 schreef Siniti het volgende:
nou ik vind het maar dom van Yvonne, zij als admin moet het goede voorbeeld geven en dus geen tt's met gigantische spelfouten kom op zeg
Dus wel wat ik zeiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:04 schreef SolidasRock het volgende:
Nee, deze titel is gebaseerd op de vorige topictitel die php zelf geschreven heeft (erg gebrekkig dus)
Jouw ene post ontging me, sorriequote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus wel wat ik zei
En hij dacht zelf dat ie alleen de i was vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |