Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, zijn dat de koningen van KLB?
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die publiceer je. En dat mag niet zomaar (let op het woordje zomaar). Praat ik Chinees? Dude.
Ohquote:
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan was die foto toch niet bestemd voor de openbaarheid.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
( voor alle matties die ik niet noem voel je niet gedist)
Die users staan in kaste 1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zij in mijn ogen wel in de top van de kwaliteitsusers staan samen met stevenmac chucknorris steven seagel en anderen.
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
PM. De P staat voor private/privé/enkel voor de ontvanger.
Wat is er met jou johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens de moraalridder uithangen??? want toen die gepost werd moest je lachen
Ik moet zeggen dat ik jou ook een van de betere users vind hierquote:
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem al weggehaald toch?
Molotov.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En de M staat toch voor multiply?
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.quote:
Jawel, maar ik moet toch iets zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, das ook klaar. Maar je leek het woord privé niet te snappen.
nee, dan heb je een goede auto!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit dan? De meeste bans?
Dus als je met je auto 44 ongelukken per jaar maakt, dan ben je een goede bestuurder.
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijvalquote:
als je 43 ongelukken overleefd in die auto dan ben je toch knap bezig... geef toe!!!quote:
Hun posts hier zijn als een oase van rust in een drukke stad, op de bank tv kijken na een dag hard gewerkt te hebben, een ontspannende sauna na een intensieve fitnesstraining, ze geven me et gevoel dat er ook nog een beetje normale mensen op fok zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan het niet beter omschrijven. Je bent dan ook vrij om het uit te leggen.
Dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat 1 iemand hem bestraffend toespreekt is al erg genoeg, hij wilt geen bijval
Ontopic; hoe was je dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |