dat gaat niet meer doorquote:
Ik zocht ook alquote:
Ja je heb hem weggejaagtquote:
yvonne jaagt heul niets weg.quote:
Weer lekker een tyfus end met de bus, lekker stinken met zn allen, halverwege al strontlazerus zijnquote:
Zoek je nog een goeie cameraman voor je bruiloftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Oja, de trouwerij is 17 juni.
Dit zal ik nog zetten in dat topic wat ik onlangs opende.
Maar btw ik heb sterke honger
Dat waren zijn eigen woordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne jaagt heul niets weg.
dat kan ze niet eens...
Kssssssssssssssssssssjtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne jaagt heul niets weg.
dat kan ze niet eens...
je moet ook italiaans ijs dan hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:37 schreef dagdag het volgende:
Oja, de trouwerij is 17 juni.
Dit zal ik nog zetten in dat topic wat ik onlangs opende.
Maar btw ik heb sterke honger
Hij ging zelf weg. Dat hij daar een smoes voor verzon is niet de fout van yvonne.quote:
Ja maar remlof heeft al gezegt dat hij kon paaldansen voor het feest ernaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zoek je nog een goeie cameraman voor je bruiloft?
Z'n laatstequote:
uche uche...quote:
Ik ben nog nooit naar buitenland geweest voor ajax, maar als ik die verhalen lees moet het wel geweldig zijn. Vooral die hele trip eromheenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer lekker een tyfus end met de bus, lekker stinken met zn allen, halverwege al strontlazerus zijn
Nee phpclownstyle en dan automatisch ook een beetje de relquote:
uit de koelkastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef dagdag het volgende:
Waar haal ik op dit tijdstip wat te eten?
Filmen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja maar remlof heeft al gezegt dat hij kon paaldansen voor het feest erna
wat kun jij?
en niet eens met zijn fietsbel naar het schijnt...quote:
Ik ben in Londen,Rome,Milan3x,Valencia,Moskou,Tel Aviv,Glasgow,Trondheim,Lyon,Marseille,Brussel,Brugge,Gent,Wenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar buitenland geweest voor ajax, maar als ik die verhalen lees moet het wel geweldig zijn. Vooral die hele trip eromheen
php is gewoon door z'n moeder naar bed gestuurd denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee phpclownstyle en dan automatisch ook een beetje de rel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |