quote:Als je vóór eind januari (zeg 24 januari) nog een keer mailt, kloont of op welke andere wijze dan ook zeurt kom je nooit meer terug.
quote:
Jij vieze proleet met je ziekelijke drang voor telefoonsex, val onze yvonne niet lastigquote:
IK ZEI TOCH DAT IE MOEST JANKENquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Php gebanned
php jankt
php huilt jankt
php huilt jankt en smeekt
php belt jankend
php doodgemaakt
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Het topic is een stuk minder leuk zonder onze fokclown php
Hij is bang van mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Regel ff sluw die mailtjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, hijg me ff in slaapquote:
Nee hij ging brainstormen voor een interessante topic voor morgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonen?
yvonne is toch niet weer banbitch gaan uithangen he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is ie nu alweer geband? Of durft ie hier zich niet te vertonen?
Ja en Juve-Ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Regel ff sluw die mailtjes
(ga je naar Ajax-Juve?)
ow jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij ging brainstormen voor een interessante topic voor morgen
Ja en dat dusquote:
Auuuuoooowwww!quote:
Nou opzich weet ik nu al dat ik morgen weer helemaal dubbel lig om phpclowstyle de achterlijke idiootquote:
Ik ga miss ook naar Ajax-juvequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |