abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:54:18 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554388
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Je reageert notabene op een post van mij, waarin ik 3 citaten van Wilders aanhaal waarin hij dat wel doet!
Wilders heeft het nog nooit gehad over Joden vermoorden/homo's vermoorden/zigeuners afmaken/verstandelijk gehandicapten vermoorden. Wilders heeft het nog nooit gehad over onderscheid maken tussen allochtonen of autochtonen. Hij heeft het over Moslims die zich niet willen aanpassen. Als hij echt xenofoob was had hij het ook over Chinezen moeten hebben, maar die gedragen zich in de regel nu eenmaal.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_77554402
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is het ooit aangetoond dat er geen parralellen tussen main kampf en de koran lopen? Nee. En het boek lijkt er misschien niet op maar er zijn wel elementen die elkaar overlappen.
Wat een hypocrisie. Dus als ik het goed begrijp zijn nazi-vergelijkingen OK, tenzij Wilders het onderwerp is van zo'n vergelijking?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:55:37 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554434
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dan is het nog wel een WO2 vergelijking. Hij had ook kunnen zeggen: "De Koran en de Bijbel lijken op elkaar"
Had ook gekund. Balkenende had ook beter ineen keer kunnen aangeven dat hij fouten heeft gemaakt mbt oorlog Irak. Alles kan, hij heeft hiervoor gekozen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77554457
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Deportatie heeft helemaal niet alleen maar met WO2 te maken.
Nee, dit klopt. Alleen bekt het wel lekker en is geheel in lijn met krachttermen zoals bruinhemnden, nazi's, A. Hitler en wat dies meer zij dat stelselmatig wordt gebezigd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:56:17 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554460
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Wat een hypocrisie. Dus als ik het goed begrijp zijn nazi-vergelijkingen OK, tenzij Wilders het onderwerp is van zo'n vergelijking?
Nogmaals noem eens elementen op van een Nazi en Wilders. Een maar, als jij er eentje hebt dan stem ik geen pvv
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77554462
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hij heeft er genoeg, hij zit al 20 jaar in het vaak dus ik ga er wel vanuit dat hij weet wat hij doet. Hij heeft bij de VVD gezeten alles. Dus ga mij niet vertellen dat hij geen uitstekende politicus is.

En nogmaals, elke politicus maakt grappen, JP minder ja. En Wilders mee, so what?

Of is het verboden om grappen te maken?
Nee, maar het maakt je wel onbetrouwbaar als je niet weet wat hij nou wel en wat hij nou niet meent.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:57:53 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554529
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, maar het maakt je wel onbetrouwbaar als je niet weet wat hij nou wel en wat hij nou niet meent.
Kopvoddentax was een metafoor om het moreel aan te geven. Dat snapt iedereen en als jij nu telkens op dat soort dingen blijft hameren zie ik geen enkele reden om geen pvv te stemmen.

Maar vertel eens: Wat stem jij?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77554546
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Had ook gekund. Balkenende had ook beter ineen keer kunnen aangeven dat hij fouten heeft gemaakt mbt oorlog Irak. Alles kan, hij heeft hiervoor gekozen.
?

Wat is die nou weer voor vage reactie.

Denk je nou echt dat die keuze willekeurig is?
pi_77554597
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kopvoddentax was een metafoor om het moreel aan te geven. Dat snapt iedereen en als jij nu telkens op dat soort dingen blijft hameren zie ik geen enkele reden om geen pvv te stemmen.
Nee, dat snapt niet iedereen, de kranten stonden er bol van de volgende dag. Daarbij, Wilders heeft nog wel meer van zulke dubieuze "grapjes" waarmee hij alle moslims wil pakken.
quote:
Maar vertel eens: Wat stem jij?
Piano's.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:00:07 #160
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554622
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

?

Wat is die nou weer voor vage reactie.

Denk je nou echt dat die keuze willekeurig is?
Nee natuurlijk niet. Omdat er in de Bijbel ook geen dingen staat om Joden te gaan vermoorden, omdat daar geen dingen in staan om een heel kalifaat te stichten etc.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77554689
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Onzin. Feitelijk vindt het Gerechtshof dat Geert Wilders met zijn vergelijking Mein Kampf en de Koran te ver ging, terwijl Gerard Spong in de aangifte tegen Geert Wilders deze vergeleek met J. Goebbels.
Bovendien is hij al diverse malen uitgemaakt voor Hitler, Het Kwaad, vergeleken met de NSB wat dies meer zij.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 02-02-2010 17:29:31 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:01:25 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554692
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, dat snapt niet iedereen, de kranten stonden er bol van de volgende dag. Daarbij, Wilders heeft nog wel meer van zulke dubieuze "grapjes" waarmee hij alle moslims wil pakken.
[..]

Piano's.
Dan ligt dat wellicht aan je intellect dat je dat soort sarcasme niet weet op te merken. Wel vreemd dat altijd anti-pvv'ers altijd maar 1 zinsnede van iets pakken. Gebrek aan inhoud?

Piano's? Wat is dat nu weer voor een kut antwoord.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77554762
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Omdat er in de Bijbel ook geen dingen staat om Joden te gaan vermoorden, omdat daar geen dingen in staan om een heel kalifaat te stichten etc.
Er staan genoeg gewelddadige dingen in de Bijbel.
pi_77554777
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Mooie ontkrachting van alle "Wilders heb het alleen maar over kriminelen!!"-roepers ook:
[..]
Alleen gaat het dan niet over 'deportatie' als je nota bene zelf assimilatiecontract higlight.
pi_77554803
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nogmaals noem eens elementen op van een Nazi en Wilders. Een maar, als jij er eentje hebt dan stem ik geen pvv
Een concreet voorbeeld dan: we kennen allemaal de tsunami-vergelijking van Wilders, bedoeld om de samenleving angst in te boezemen. Nou is er een zekere bekende nazi-propagandafilm waar een vergelijkbare vergelijking ook gemaakt werd:

"In the course of the 19th and 20th centuries, they spread from Eastern Europe like an irresistable tide, flooding the towns and nations of Europe - in fact, the entire world."

Stem je nu geen PVV meer?
pi_77554833
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan ligt dat wellicht aan je intellect dat je dat soort sarcasme niet weet op te merken. Wel vreemd dat altijd anti-pvv'ers altijd maar 1 zinsnede van iets pakken. Gebrek aan inhoud?
Is zijn verbod op de Koran ook zo'n "grapje"?
pi_77554862
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Alleen gaat het dan niet over deportatie als je nota bene zelf assimilatiecontract higlight.
Dat doet niets af aan de beoogde deportatie. Het voegt enkel een bezwarende element toe, hij zegt letterlijk dat hij het niet alleen over criminele moslims heeft. Dit valt niet meer goed te praten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:07:25 #168
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77554954
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Een concreet voorbeeld dan: we kennen allemaal de tsunami-vergelijking van Wilders, bedoeld om de samenleving angst in te boezemen. Nou is er een zekere bekende nazi-propagandafilm waar een vergelijkbare vergelijking ook gemaakt werd:

"In the course of the 19th and 20th centuries, they spread from Eastern Europe like an irresistable tide, flooding the towns and nations of Europe - in fact, the entire world."

Stem je nu geen PVV meer?
Tuurlijk stem ik nog wel PVV, weet ook niet waarom jij zo graag zou willen waarom ik geen pvv zou stemmen, ze krijgen mijn voordeel van de twijfel. Ja misschien moet je alles gaan ontleden wat WIlders heeft gezegd om vervolgens alle nazi films na te vlooien om te kijken als er misschien Wilders-citaten zijn die je zo dusdanig uit het verband kan rukken om aan te tonen dat Wilders een gore neo-nazi is

Ik ben banger voor Wouter Bos dan voor Wilders.

En hier laat ik het bij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:07:59 #169
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77554977
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Alleen gaat het dan niet over 'deportatie' als je nota bene zelf assimilatiecontract higlight.
Deportatie voor degenen die niet assimileren.

Mên, wat ben jij altijd mislukt semantisch bezig zeg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:08:42 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77555009
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Aandachtshoererij, om bepaald soort tuig aan trekken, zijn weer zetels.

Vergeet niet dat vroeger links ook propaganda gebruikte om kiezers te winnen.

''WIJ WETEN WEL WAAR WE HET GELD VANDAAN MOETEN HALEN''
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_77555015
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:05 schreef Karamsar het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan de beoogde deportatie. Het voegt enkel een bezwarende element toe, hij zegt letterlijk dat hij het niet alleen over criminele moslims heeft. Dit valt niet meer goed te praten.
Dit heb je nu twee keer gezegd, maar je legt niet uit waarom een assimilatiecontract niets afdoet aan 'deportatie'.
Het lijkt me niet logisch enerzijds assimilatiecontact te tekenen en tegelijkertijd 'deportatie' daarin te moeten zien.
pi_77555235
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Aandachtshoererij, om bepaald soort tuig aan trekken, zijn weer zetels.
Nou, wees maar trots op zo'n politicus.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:16:00 #173
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_77555274
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Natuurlijk, de meeste PVV-aanhangers zien helemaal niets in zo'n verbod en proberen het recht te praten. Dan wordt er verwezen naar Saoudi Arabie en het verbod op de Bijbel, en dat Wilders enkel dit wilde aankaarten. Zijn kopvoddentaks, Nederlandse Guantanamo Bay, hele families uitzetten, demografisch probleem, etc hetzelfde verhaal maar met uiteenlopende smoesjes: "sarcasme", "het zal zo'n vaart niet lopen", "in het Midden-Oosten is het veel erger", "hij zal als ieder ander compromissen moeten sluiten als hij in het kabinet zit", "het is aandacht genereren voor een goede zaak".

Allemaal tekenen dat Wilders op inhoudelijk vlak heel erg slecht staat, ook onder zijn eigen achterban. Zolang hij in de oppositie zit kan hij er mee weg komen, maar eens zal hij met de billen bloot moeten en dan zakt het net als bij de LPF als een kaartenhuis in elkaar.
Géén kloon van tvlxd!
pi_77555292
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit heb je nu twee keer gezegd, maar je legt niet uit waarom een assimilatiecontract niets afdoet aan 'deportatie'.
Het lijkt me niet logisch enerzijds assimilatiecontact te tekenen en tegelijkertijd 'deportatie' daarin te moeten zien.
Wat zijn de argumenten die jij gebruikt om aan te geven dat van deportatie geen sprake meer kan zijn, als eerst een assimilatiecontract aangeboden wordt? Eerder werd Wilders hier verdedigd omdat hij alleen over "criminele moslims" zou willen deporteren, nu is het niet tekenen van een assimilatiecontract al voldoende rechtvaardiging voor een deportatie?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:16:34 #175
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77555302
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nou, wees maar trots op zo'n politicus.
Zeker!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')