abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77549217
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb een citaat nodig over alles wat aanhanger is van de Islam slecht is en een gevaar is. Dit was de initiële vraag die ik alleen maar herhaalde.
"Islam is het Kwaad zelf"

hoe kan iemand niet slecht en gevaarlijk zijn als hij "het Kwaad" aanhangt. vertel me dat eens.
pi_77549235
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, maar je reageert op een post van mij waarin ik betoog dat regeringsdeelname gewoon niet gunstig kan uitpakken voor de PVV door de manier waarop zij zich profileren.
Ik geef alleen maar aan dat dit niets zegt op het moment dat het duidelijk vorm krijgt dat de PVV haar machtsbasis dusdanig vergroot dat het reëel is te veronderstellen dat zij niet uitgesloten kunnen worden van de onderhandelingen.
Precies hetzelfde is gebeurt bij de SP die haar standpunten bijvoorbeeld over de NAVO en het Koningshuis aanpaste met het oog op wat ik eerder noemde.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77549363
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

hoe kan iemand niet slecht en gevaarlijk zijn als hij "het Kwaad" aanhangt. vertel me dat eens.
Er ligt een arrest van de Hoge Raad waarbij een man ten onrechte voor groepsbelediging is veroordeeld, omdat hij een poster voor zijn raam had gehangen met de tekst: ‘Stop het gezwel dat islam heet’.
Met andere woorden maakt de Hoge Raad onderscheid tussen de ideologie en instituties enerzijds en belijders en volgelingen anderzijds.
pi_77549416
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan dat dit niets zegt op het moment dat het duidelijk vorm krijgt dat de PVV haar machtsbasis dusdanig vergroot dat het reëel is te veronderstellen dat zij niet uitgesloten kunnen worden van de onderhandelingen.
Precies hetzelfde is gebeurt bij de SP die haar standpunten bijvoorbeeld over de NAVO en het Koningshuis aanpaste met het oog op wat ik eerder noemde.
Ik zeg echter ook nergens dat de PVV zélf niet in staat zou zijn tot dergelijke concessies noch dat zij uitgesloten zouden worden van onderhandelingen. Ik zeg simpelweg dat dergelijke concessies funest zullen zijn vanwege de manier waarop zij zich als partij profileren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:53:16 #105
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_77549447
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb een citaat nodig over alles wat aanhanger is van de Islam slecht is en een gevaar is. Dit was de initiële vraag die ik alleen maar herhaalde.
Wilders noemt keer op keer álles wat met de islam te maken heeft een gevaar. En jij komt hier met droge ogen beweren dat hij daar niet de aanhangers onder rekent?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_77549530
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er ligt een arrest van de Hoge Raad waarbij een man ten onrechte voor groepsbelediging is veroordeeld, omdat hij een poster voor zijn raam had gehangen met de tekst: ‘Stop het gezwel dat islam heet’.
Met andere woorden maakt de Hoge Raad onderscheid tussen de ideologie en instituties enerzijds en belijders en volgelingen anderzijds.
wat bedoel je precies?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:55:56 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_77549566
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat bedoel je precies?
Dat Wilders met al zijn retoriek geen mensen beledigd, alleen instituties en religies.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_77549602
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat Wilders met al zijn retoriek geen mensen beledigd, alleen instituties en religies.
ja en ik leg in die andere post uit dat het geen verschil maakt.
pi_77549667
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zeg echter ook nergens dat de PVV zélf niet in staat zou zijn tot dergelijke concessies noch dat zij uitgesloten zouden worden van onderhandelingen. Ik zeg simpelweg dat dergelijke concessies funest zullen zijn vanwege de manier waarop zij zich als partij profileren.
Zoals jij eerder aangaf is regeringsdeelname waarschijnlijk ook funest, de zogenaamde repressieve tolerantie.
Maar goed, dit alles vind ik koffiedik kijken.
pi_77549711
Je bent als politicus natuurlijk volkomen onbetrouwbaar als je provoceert met de intentie dat je later concessies gaat doen.
pi_77549742
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
Je bent als politicus natuurlijk volkomen onbetrouwbaar als je provoceert met de intentie dat je later concessies gaat doen.
Nogmaals dit is koffiedik kijken.
pi_77549821
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nogmaals dit is koffiedik kijken.
Nee, het gaat er om wat de PVV nu vindt.
pi_77549963
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, het gaat er om wat de PVV nu vindt.
Dan is de beschouwing dat ze later concessies doen op dit moment ook niet aan de orde.
pi_77550084
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dan is de beschouwing dat ze later concessies doen op dit moment ook niet aan de orde.
Jij komt ermee:
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

pi_77550473
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wilders noemt keer op keer álles wat met de islam te maken heeft een gevaar. En jij komt hier met droge ogen beweren dat hij daar niet de aanhangers onder rekent?
Om nog maar te zwijgen over zijn wil om 'tientallen miljoenen moslims' Europa uit te schoppen en om niet-westerse allochtonen (lees: moslims) in de toekomst een assimilatiecontract te laten tekenen.
pi_77550723
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Jij komt ermee:
[..]
Nee, de context is dat de PVV in staat is concessies te doen en dat als de PVV concessies gaat doen zij zich niet onderscheidt, getuige de voorbeelden SP en met name D'66.
pi_77550943
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dit is een citaat uit het persoonlijke woord aan de rechters tijdens de regiezitting:
quote:
Het is niet mijn intentie de ideologie van verovering en vernietiging te sparen, maar ik ben er evenmin op uit mensen te kwetsen. Ik heb niets tegen moslims. Ik heb een probleem met de islam en de islamisering van ons land omdat de islam haaks op vrijheid staat.
Voor de meesten is alles wat Geert Wilders betoogt een grote brei dat vergelijkbaar is met de vuilspuiterij van nazi-kopstukken A. Hitler, J. Goebbels en wat dies meer zij, maar hij ervan uit gaat dat moslims eerder de cultuur en de sferen van de koran uitademen, als het ware, maar hij denkt dat als zij zich daarin verdiepen zij radicaliseren en dat de koran giftig op de breinen werkt.

Laat onverlet dat, zelfs ondanks het arrest van de Hoge Raad, oprecht gelovigen zich gekwetst kunnen voelen, mag ik aannemen.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 14:55:39 #118
236264 crew  capricia
pi_77551870
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Heb je al antwoord?
Want ik ben benieuwd...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:15:45 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77552664
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef capricia het volgende:
@phpmystyle:
Neem jij wat Wilders zegt serieus of denk je dat alles meer figuurlijk bedoeld is wat hij zegt?
Het meeste wat hij zegt is beeldspraak. Dingen zoals kopvoddentax kan hij zelf denk ik ook niet serieus nemen. Hij wou daarmee gewoon aangeven dat overal belasting op betaald wordt.

Het is ronduit lachwekkend maar niet serieus te noemen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77552859
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is een citaat uit het persoonlijke woord aan de rechters tijdens de regiezitting:
[..]

Voor de meesten is alles wat Geert Wilders betoogt een grote brei dat vergelijkbaar is met de vuilspuiterij van nazi-kopstukken A. Hitler, J. Goebbels en wat dies meer zij, maar hij ervan uit gaat dat moslims eerder de cultuur en de sferen van de koran uitademen, als het ware, maar hij denkt dat als zij zich daarin verdiepen zij radicaliseren en dat de koran giftig op de breinen werkt.

Laat onverlet dat, zelfs ondanks het arrest van de Hoge Raad, oprecht gelovigen zich gekwetst kunnen voelen, mag ik aannemen.
Dus hij ziet moslims als tikkende tijdbommen die de potentie hebben om "slecht" te worden? En dan nog heeft hij niets tegen moslims?
pi_77552893
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het meeste wat hij zegt is beeldspraak. Dingen zoals kopvoddentax kan hij zelf denk ik ook niet serieus nemen. Hij wou daarmee gewoon aangeven dat overal belasting op betaald wordt.

Het is ronduit lachwekkend maar niet serieus te noemen.
Het was enkel serieus als luchtballonnetje waarover nooit een serieus voorstel is ingediend.
En ik denk dat dit refereert aan jizya.
pi_77552924
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, de context is dat de PVV in staat is concessies te doen en dat als de PVV concessies gaat doen zij zich niet onderscheidt, getuige de voorbeelden SP en met name D'66.
Dit is een beetje: "Juf, zij doen het ook."

Ja, D66 zijn soms een stel opportunisten, en ja, dat is verkeerd. Maar dat betekent niet dat de PVV dat bij voorbaat al moet gaan doen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:21:52 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77552927
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het was enkel serieus als luchtballonnetje waarover nooit een serieus voorstel is ingediend.
En ik denk dat dit refereert aan jizya.
Klopt, gewoon een cabaret stuk. Gewoon om lachen, meer niet.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77553055
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vind je dat goed? Cabaret in de Tweede Kamer?
pi_77553149
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zo omschrijf ik het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')