Lees de laatste pagina's van dit en het vorige topic eens door.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Tegelijkertijd heeft hij het over tientallen miljoenen moslims, wat neerkomt op zo'n beetje het totaal aantal moslims in Europa. Hij vult daarnaast het begrip "crimineel" in naar zijn eigen mening, als je over bepaalde zaken nadenkt, kwalificeer je al volgens hem. De maatregelen die Wilders voorstelt (beperking grondrechten, invoeren hoofddoekbelasting), treffen ook alleen maar moslims. Het is lachwekkend om te stellen dat Wilders niets tegen moslims heeft.
Dus mensen met een dubbel paspoort worden anders gestraft dan mensen zonder? Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:05 schreef poon het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina's van dit en het vorige topic eens door.
@Dichtpiet: Iets met een dubbel paspoort.
Ik vind ook wel eens iets belachelijk, maar dan wil ik nog geen wetten die dat belachelijke bestrijden. Want voor het zelfde geld vindt iemand mij ook belachelijk, en dan snijd ik mezelf in de vingers, omdat die persoon op precies dezelfde manier mij aan kan pakken als ik hem heb aangepakt.quote:Verder heeft Wilders inderdaad 'wat tegen moslims'. Hij is islamkritisch. Maakt hem dat een racist? (een term die nooit in dit debat genoemd kan worden aangezien racisme volgens mij betekend: 'iemand beoordelen op zijn ras'. Een bepaalde huidskleur betekend niets. Het zegt in ieder geval niets over iemands doen en laten. Dus om iemand op zijn doen en laten te beoordelen naar aanleiding van ras raakt kant noch wal)
Discrimineert hij dan? Tja, ik vind dat hij moslims beoordeelt op hun doen en laten. Daarbij grijpt hij oa. terug op de koran.
Ik vind bepaalde pasages uit de koran ook verwerpelijk. Ik vind het dragen van een hoofdoek en de reden daartoe ook belachelijk. Heb ik nu iets tegen moslims? Ben ik nu een racist of discrimineer ik? Zeggen jullie het maar.
We zijn het blijkbaar eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:05 schreef poon het volgende:
Verder heeft Wilders inderdaad 'wat tegen moslims'.
Hij is anti Islam en tja, dat treft dan moslims. Maar hij heeft niet per se iets tegen moslims als personen, alleen als ze crimineel zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:11 schreef Monidique het volgende:
Niet lachwekkend, maar naIef. Als je serieus meent dat Geert Wilders niets tegen moslims heeft, dan ben je naïef.
Dan is enkel roepen dat alle homo's van flatgebouwen gegooid moeten worden geen discriminatie en is er dus geen enkele reden om de zogenaamde haatimams uit het land te gooien volgens jou.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is anti Islam en tja, dat treft dan moslims. Maar hij heeft niet per se iets tegen moslims als personen, alleen als ze crimineel zijn.
Overigens weet iedereen ook wel dat je geen wetten kunt maken, uitsluitend voor moslims of marokkanen, dus, mocht hij tot regeren komen, dan worden dat wetten die gewoon iedereen treffen met, bijvoorbeeld, meerdere paspoorten, anders zou het discriminatie zijn, natuurlijk.
Dat hij dat op dit moment wel roept, mag. Dat is nog geen discriminatie. Iets is pas discriminatie op het moment van uitvoeren.
Voorbeeld: Als een uitsmijter bij een discotheek tegen zijn baas zegt dat hij eigenlijk alle marokkanen de toegang wil weigeren, is dat nog geen discriminatie. Pas op het moment dat hij daadwerkelijk marokkanen de toegang weigert, is het discriminatie.
Iets willen is geen discriminatie, dus.
Pwnd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan is enkel roepen dat alle homo's van flatgebouwen gegooid moeten worden geen discriminatie en is er dus geen enkele reden om de zogenaamde haatimams uit het land te gooien volgens jou.
Een paar posts boven je:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is anti Islam en tja, dat treft dan moslims. Maar hij heeft niet per se iets tegen moslims als personen, alleen als ze crimineel zijn.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet alleen dat: "geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit (...) Niet meer moskeeën erbij en niet meer islamitische scholen erbij."
Als je denkt dat Geert Wilders niets tegen moslims heeft, dan ben haast misdadig naïef.
Ik zeg niet dat mensen met een dubbel paspoort anders gestraft (moeten) worden. Ik zeg alleen dat het kan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus mensen met een dubbel paspoort worden anders gestraft dan mensen zonder? Waarom?
[..]
Ik vind ook wel eens iets belachelijk, maar dan wil ik nog geen wetten die dat belachelijke bestrijden. Want voor het zelfde geld vindt iemand mij ook belachelijk, en dan snijd ik mezelf in de vingers, omdat die persoon op precies dezelfde manier mij aan kan pakken als ik hem heb aangepakt.
Dat is inderdaad geen discriminatie, maar daar zijn ze ook niet voor aangeklaagd. Wel voor aanzetten tot haat en geweld. Een oproep tot doden is namelijk ook strafbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan is enkel roepen dat alle homo's van flatgebouwen gegooid moeten worden geen discriminatie en is er dus geen enkele reden om de zogenaamde haatimams uit het land te gooien volgens jou.
Nee, want Wilders roept niet op dat alle moslims het land uit moeten. Daarbij roept hij ook niet op om moslims met geweld uit te zetten. Hij heeft het hoofdzakelijk over criminele marokkanen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
maar oproepen dat alle moslims het land uit moeten en slecht zijn is ook oproepen tot haat. Die haat is overal in de samenleving aanwezig en Wilders draagt daar duidelijk aan bij met zijn retoriek. Ergo, wilders is strafbaar bezig.
Je neemt een voorschot op de lopende rechtszaak.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
maar oproepen dat alle moslims het land uit moeten en slecht zijn is ook oproepen tot haat. Die haat is overal in de samenleving aanwezig en Wilders draagt daar duidelijk aan bij met zijn retoriek. Ergo, wilders is strafbaar bezig.
Nergens, want jij vergelijkt appels met peren.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef ethiraseth het volgende:
Nah, ik volg gewoon de logica van Gia en kijk waar dat op uitkomt.
Nee, hij roept inderdaad niet op tot het gebruiken van geweld, dwang of intimidatie om moslims te verdrijven.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want Wilders roept niet op dat alle moslims het land uit moeten. Daarbij roept hij ook niet op om moslims met geweld uit te zetten. Hij heeft het hoofdzakelijk over criminele marokkanen.
Zeer zekerquote:Er is nogal een verschil met verkondigen dat criminele marokkanen het land uitgezet zouden moeten worden door justitie en een imam die oproept dat homo's van flatgebouwen geworpen moeten worden door willekeurige mensen met haat tegen homo's.
Klopt. Maar de vraag is of iemand zich dan ook hard zal maken voor de waardige behandeling van deze groep (een groep die qua samenstelling dus nog niet helemaal bekend is) door bv omstanders.quote:Ergo, het ene is haatzaaien en aanzetten tot geweld, het andere is de wet zodanig aanpassen dat justitie dit kan aanpakken.
Goed punt, ik heb hem even gewijzigd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef JoaC het volgende:
De TT klopt btw niet, nu lijkt het een centraal rechtszaak-topique
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef denarcissen het volgende:
De Carnavalsplaat “Prins Geert!” is nu met videoclip op Youtube te zien: http://bit.ly/9HhWkh
Gelul, waarmee veel PVV aanhangers hun stemgedrag goedpraten idd. Wilders zegt dat alles wat de islam aanhangt een gevaar is voor de samenleving. Dus zeik niet langer dat hij alleen de criminelen wil aanpakken, want hij vindt ALLES wat moslim is een bedreiging.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want Wilders roept niet op dat alle moslims het land uit moeten. Daarbij roept hij ook niet op om moslims met geweld uit te zetten. Hij heeft het hoofdzakelijk over criminele marokkanen.
Natuurlijk en ook zo klaar als een klontje. Wilders roept al heel lang dat alles wat aanhanger is van de Islam slecht is en een gevaar. Dat is ook duidelijk uit zijn 'film' Fitna te halen. Als de man NIET veroordeeld wordt dan is onze rechtstaat verloren. Dan is het dus vrijspel voor iedere potentiele nieuwe Hitler.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
Dat is wat alle gestoorde anti-Wilders fanatiekelingen zeggen. Kom maar eens met bronnen. Wilders heeft het altijd over het feit dat hij niet wilt dat Nederland teveel islam wordt, gewoon omdat al die fanatieke islamlanden kansloos zijn. Hier is het christelijk en dat moeten we zo houden, we zijn hier niet zo fanatatiek met achterelijke regilieuze regeltjes en wetten en dat willen we graag zo houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gelul, waarmee veel PVV aanhangers hun stemgedrag goedpraten idd. Wilders zegt dat alles wat de islam aanhangt een gevaar is voor de samenleving. Dus zeik niet langer dat hij alleen de criminelen wil aanpakken, want hij vindt ALLES wat moslim is een bedreiging.
Goed zo, het hele Telegraaf-woordenboek uit je hoofd geleerd, knap hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dat is wat alle gestoorde anti-Wilders fanatiekelingen zeggen. Kom maar eens met bronnen. Wilders heeft het altijd over het feit dat hij niet wilt dat Nederland teveel islam wordt, gewoon omdat al die fanatieke islamlanden kansloos zijn. Hier is het christelijk en dat moeten we zo houden, we zijn hier niet zo fanatatiek met achterelijke regilieuze regeltjes en wetten en dat willen we graag zo houden.
En dit heeft niks met goedpraten te maken, dat zijn gewoon mensen die het spuugzat zijn dat er overal problemen zijn in steden en het toch wel heel er vaak niet-wetserse allochtonen zijn (terwijl ze een minderheid zijn in dit land). Daar mag je als werkende nederlandse burger toch wel een mening over hebben, of moeten we allemaal buigen voor dat tuig
En jij bent de marionette pop van de linkse kerk. Nou goed?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo, het hele Telegraaf-woordenboek uit je hoofd geleerd, knap hoor.
Nee, niet goed. Ik beschouw mezelf als een genuanceerd denkend iemand die rechtvaardigheid boven alles stelt. Dus ja, dat 'links' klopt wel, de rest niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij bent de marionette pop van de linkse kerk. Nou goed?
Dus jij justificeert het beleid van de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, niet goed. Ik beschouw mezelf als een genuanceerd denkend iemand die rechtvaardigheid boven alles stelt. Dus ja, dat 'links' klopt wel, de rest niet.
Dus hij meent er niks van wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso schaaft Wilders zichzelf wel bij als ie verantwoordelijkheden krijgt.
Mag ik vragen welk beleid en wat daar dan mis aan is geweest de afgelopen 10 jaar? Met daarbij de kanttekening dat in 5 van de afgelopen 10 jaar geen linkse partij onderdeel van de regering heeft uitgemaakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
Dus jij justificeert het beleid van de laatste 10 jaar.
Ik snap ook wel dat hij bepaalde uitspraken doet om de media naar zich toe te halen, en bepaalde mensen naar zich toe te laten trekken. Maar hij is echt niet voor de Koran te verbieden noch een hoofddoek. Hij gaat zich gewoon normaliseren als hij straks samen met de vvd en het cda gaat regeren. En kap eens telkens karikaturen uit te delen naar mensen waar jij het niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus hij meent er niks van wat hij zegt.
Wat heb je aan zo'n politicus.
Competentie gericht onderwijsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk beleid en wat daar dan mis aan is geweest de afgelopen 10 jaar? Met daarbij de kanttekening dat in 5 van de afgelopen 10 jaar geen linkse partij onderdeel van de regering heeft uitgemaakt.
Als een strateeg die z'n standpunten, de media en kritiek uitbuit om zoveel mogelijk stemmen te krijgen ja. Niet als een strateeg wat betreft onderhandelingen en het bereiken van consensus in een coalitie. Daarom kan een regeringsdeelname ook niet veel anders dan een fiasco worden. Hij profileert zich bij uitstek als 'het alternatief' voor alle andere partijen en heeft standpunten die dusdanig afwijken van de standpunten van andere partijen dat hij in een eventuele coalitie simpelweg concessies zal moeten doen. Daarnaast zal hij dan niet meer lekker kunnen schoppen tegen andere partijen en beweren dat zijn plannen zoveel beter zouden werken, maar daadwerkelijk waarmaken dat zijn plannen die uitwerking hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso schaaft Wilders zichzelf wel bij als ie verantwoordelijkheden krijgt. Hij is slim en clever zat, hij staat niets voor niets te boek als een echte strateeg.
Mensen die destijd bij hem in de VVD zaten bevestigen allemaal dat het een slimme strateeg is waar prima compromissen mee valt te sluiten. Ja hij profileert zich maar dat maakt hem in mijn optiek nog geen populist, populisme is sowieso iets totaal andersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een strateeg die z'n standpunten, de media en kritiek uitbuit om zoveel mogelijk stemmen te krijgen ja. Niet als een strateeg wat betreft onderhandelingen en het bereiken van consensus in een coalitie. Daarom kan een regeringsdeelname ook niet veel anders dan een fiasco worden. Hij profileert zich bij uitstek als 'het alternatief' voor alle andere partijen en heeft standpunten die dusdanig afwijken van de standpunten van andere partijen dat hij in een eventuele coalitie simpelweg concessies zal moeten doen. Daarnaast zal hij dan niet meer lekker kunnen schoppen tegen andere partijen en beweren dat zijn plannen zoveel beter zouden werken, maar daadwerkelijk waarmaken dat zijn plannen die uitwerking hebben.
Typisch links. Geen antwoord weten en dan maar beginnen over de Telegraaf oid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo, het hele Telegraaf-woordenboek uit je hoofd geleerd, knap hoor.
Met andere woorden: hij zegt niet wat hij denkt, hij meent het niet. Wat is dat voor leider die zich niet aan de afspraken houdt? Hoe weet je nu zeker wat hij wel en wat hij niet meent?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij bepaalde uitspraken doet om de media naar zich toe te halen, en bepaalde mensen naar zich toe te laten trekken. Maar hij is echt niet voor de Koran te verbieden noch een hoofddoek. Hij gaat zich gewoon normaliseren als hij straks samen met de vvd en het cda gaat regeren.
?quote:En kap eens telkens karikaturen uit te delen naar mensen waar jij het niet mee eens bent.
Dat er compromissen gesloten wordt betekent niet dat je maar gewoon een potje moet gaan zitten liegen. Je moet dat naar buiten dragen wat je zou doen als je de absolute meerderheid had. Anders kunnen andere partijen je immers niet serieus nemen als ze van je weten dat je maar wat uit je nek aan het kletsen bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die destijd bij hem in de VVD zaten bevestigen allemaal dat het een slimme strateeg is waar prima compromissen mee valt te sluiten. Ja hij profileert zich maar dat maakt hem in mijn optiek nog geen populist, populisme is sowieso iets totaal andersWaarom denkje dat cda en de vvd hem nog niet uitgesloten hebben van regeringsdeelname? Precies omdat ze afwachten in de hoop dat hij bepaalde dingen gaat matigen. Geen enkele partij zal ooit 100 procent zijn zin krijgen, dus inderdaad zal de pvv ook consessies moeten doen.
Misschien wordt het wel een groot fiasco maar dan weten we iig wel weer waar we aan toe zijn. Wat ik me overigens wel afvraag is waarom jullie zo tegendraads zijn tegen een pvv in de regering, je zou denken dat als ze toch niets voor elkaar krijgen dat je niets te vrezen hebt. Ook ben ik het spuugzat om mij te verantwoorden waarom ik pvv zou stemmen. Dus einde discussie.
Ik begrijp die verwijzing steeds niet naar de landelijke politiek. Alsof de samenstelling van de diverse gemeenteraden er totaal niet toe doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk beleid en wat daar dan mis aan is geweest de afgelopen 10 jaar? Met daarbij de kanttekening dat in 5 van de afgelopen 10 jaar geen linkse partij onderdeel van de regering heeft uitgemaakt.
Ik heb hem nergens een populist genoemd. Ik stel simpelweg dat hij nu zoveel stemmen kan krjigen door zich te profileren als het compromisloze buitenbeentje en dat bij deelname aan een coalitie dit beeld de prullenbak in gaat. Redenen voor de VVD en het CDA om hem niet uit te sluiten zijn er genoeg te bedenken. Als ze dat doen, komt dat hem electoraal gezien waarschijnlijk alleen maar ten goede. Daarnaast hebben ze destijds de LPF door regeringsdeelname effectief weten te marginaliseren. Ook heeft de PVV naast Wilders nou niet echt heel veel capabele mensen, zeker niet voor bestuurdersfuncties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die destijd bij hem in de VVD zaten bevestigen allemaal dat het een slimme strateeg is waar prima compromissen mee valt te sluiten. Ja hij profileert zich maar dat maakt hem in mijn optiek nog geen populist, populisme is sowieso iets totaal andersWaarom denkje dat cda en de vvd hem nog niet uitgesloten hebben van regeringsdeelname? Precies omdat ze afwachten in de hoop dat hij bepaalde dingen gaat matigen. Geen enkele partij zal ooit 100 procent zijn zin krijgen, dus inderdaad zal de pvv ook consessies moeten doen.
Volgens mij is het probleem eerder dat jij dingen leest in posts die er niet staan. Een coalitie met de PVV lijkt mij alleen maar toe te juichen voor mensen die de PVV graag gedecimeerd zien worden. Daarnaast heb ik je niet gevraagd om je stem te verantwoorden. Het is wel een mooi voorbeeld van het standaard 'boehoe iedereen is tegen ons' riedeltje dat de PVV zelf ook oplepelt bij het kleinste beetje kritiek.quote:Misschien wordt het wel een groot fiasco maar dan weten we iig wel weer waar we aan toe zijn. Wat ik me overigens wel afvraag is waarom jullie zo tegendraads zijn tegen een pvv in de regering, je zou denken dat als ze toch niets voor elkaar krijgen dat je niets te vrezen hebt. Ook ben ik het spuugzat om mij te verantwoorden waarom ik pvv zou stemmen. Dus einde discussie.
De SP heeft wat dit betreft laten zien dat een 'tegenpartij' in staat is eerder ingenomen standpunten te nuanceren om regeringsdeelname te vergemakkelijken. Idem D'66, die zowat haar bestaansrecht ontleent aan bestuurlijke vernieuwing heeft haar kroonjuwelen in 2003 verruild voor het pluche.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als een strateeg die z'n standpunten, de media en kritiek uitbuit om zoveel mogelijk stemmen te krijgen ja. Niet als een strateeg wat betreft onderhandelingen en het bereiken van consensus in een coalitie. Daarom kan een regeringsdeelname ook niet veel anders dan een fiasco worden. Hij profileert zich bij uitstek als 'het alternatief' voor alle andere partijen en heeft standpunten die dusdanig afwijken van de standpunten van andere partijen dat hij in een eventuele coalitie simpelweg concessies zal moeten doen. Daarnaast zal hij dan niet meer lekker kunnen schoppen tegen andere partijen en beweren dat zijn plannen zoveel beter zouden werken, maar daadwerkelijk waarmaken dat zijn plannen die uitwerking hebben.
Ik denk dat het een redelijk verzoek was dit te onderbouwen met citaten van Geert Wilders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Natuurlijk en ook zo klaar als een klontje. Wilders roept al heel lang dat alles wat aanhanger is van de Islam slecht is en een gevaar. Dat is ook duidelijk uit zijn 'film' Fitna te halen. Als de man NIET veroordeeld wordt dan is onze rechtstaat verloren. Dan is het dus vrijspel voor iedere potentiele nieuwe Hitler.
"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een redelijk verzoek was dit te onderbouwen met citaten van Geert Wilders.
De SP heeft echter nog nooit deelgenomen aan een regering. D66 wel, maar die zijn eigenlijk alleen wat betreft bestuurlijke vernieuwingen een buitenbeentje. Zoals je al aangeeft, hebben ze die er dan ook nooit fatsoenlijk doorheen kunnen krijgen en daar zijn ze onder andere ook vrij hard op afgerekend. Deze partijen plaatsen zich echter minder lijnrecht tegenover 'de rest van de politiek', de strategie die sinds Fortuyn bij partijen uit de hoek gangbaar is. Het is ook niet verwonderlijk dat Wilders wel iets zag in gedoogsteun voor een minderheidskabinet. Bij zaken die je aanstaan stem je gewoon mee en claim je resultaat, bij zaken die je niet aanstaan stem je tegen en wijs je met je vingertje naar 'de oude politiek', 'de haagse kliek' of welk modetermpje je er ook aan wilt verbinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De SP heeft wat dit betreft laten zien dat een 'tegenpartij' in staat is eerder ingenomen standpunten te nuanceren om regeringsdeelname te vergemakkelijken. Idem D'66, die zowat haar bestaansrecht ontleent aan bestuurlijke vernieuwing heeft haar kroonjuwelen in 2003 verruild voor het pluche.
Hiermee wil ik aangeven dat in de politiek gebleken is dat 'het alternatief' een andere prioritering krijgt zodra regeringsdeelname lonkt. De PVV zou zich, wat dit betreft, niet onderscheiden.
De PVV heeft net als de SP (dat sinds haar oprichting een tegenpartij was) nooit in de regering gezeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
De SP heeft echter nog nooit deelgenomen aan een regering. D66 wel
Ik heb een citaat nodig over alles wat aanhanger is van de Islam slecht is en een gevaar is. Dit was de initiële vraag die ik alleen maar herhaalde.quote:
Nee, maar je reageert op een post van mij waarin ik betoog dat regeringsdeelname gewoon niet gunstig kan uitpakken voor de PVV door de manier waarop zij zich profileren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De PVV heeft net als de SP (dat sinds haar oprichting een tegenpartij was) nooit in de regering gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |