Dat scheelt dan wel weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mist er niets aan
Ze spelen maar 2 Madrugada nummers
Maar af dat nou zo'n goed streven is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan liggen ze in elk geval weer op titelkoersk....
Dan ga ik die asap eens luisteren.quote:
Crap! Ik maak veel voutjes de laatste tijd....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
typo in de TT. Moet een nummertje hoger
Ach zo lang er maar geklopt wordt .....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar af dat nou zo'n goed streven is.
Dat zou betekenen dat AZ voorlopig niet meer internationaal gaat inkopen. De buitenlanders worden namenlijk op een flinke afstand gehouden. Ook als ze het zelf niet aankunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo lang er maar geklopt wordt .....
Leer tog eens sgrijfen....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Crap! Ik maak veel voutjes de laatste tijd....
Ik denk eerder dat alle goede Nederlandse talenten doorgesluisd worden naar types als Abramovich en tweede rangs Russen oid hier zullen worden gestashed......quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat AZ voorlopig niet meer internationaal gaat inkopen. De buitenlanders worden namenlijk op een flinke afstand gehouden. Ook als ze het zelf niet aankunnen.
quote:
Is dat nou wat ze bedoelen met outsourcing?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat alle goede Nederlandse talenten doorgesluisd worden naar types als Abramovich en tweede rangs Russen oid hier zullen worden gestashed......
Het sijhcnt neit zeeovl uit te meakn in wleke vrolgode de letrtes van een worod satan. Als de eestre en de ltatsae letetr op de jsitue paatls saatn kun je de mesete wreoodn zednor peobmerln leezn. Dit kmot ddaorot je hrneesen geen aarpte ltretes leezn, maar hlee woredonquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik werkte ooit met een gast die dyslectisch was. Hij schreef erg slecht maar dyslectisch en dyslexie kon hij zo foutloos schrijven.....
Eerder bodemontginning.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat nou wat ze bedoelen met outsourcing?
Dat is misschien zo maar het viel me op toen hij een formulier in moest vullen en bij wat zijn uw klachten gewoon foutloos dyslexie op schreef..... toen vroeg ik me wel af of hij wel on the level was.....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het sijhcnt neit zeeovl uit te meakn in wleke vrolgode de letrtes van een worod satan. Als de eestre en de ltatsae letetr op de jsitue paatls saatn kun je de mesete wreoodn zednor peobmerln leezn. Dit kmot ddaorot je hrneesen geen aarpte ltretes leezn, maar hlee woredon
Heeft AZ een eigen moestuin dan? Of halen ze hun kweek ergens anders?quote:
Hij heeft gewoon vakkennis.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is misschien zo maar het viel me op toen hij een formulier in moest vullen en bij wat zijn uw klachten gewoon foutloos dyslexie op schreef..... toen vroeg ik me wel af of hij wel on the level was.....
AZ heeft wel een redelijke opleiding geloof ik. Maar als er met Russische Oliedollars gezwaaid wordt zijn veel jongens en tegenwoordig ook meiden best bereid om hun huidige club te verlaten voor AZ denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft AZ een eigen moestuin dan? Of halen ze hun kweek ergens anders?
Je merkt dat ik geen verstand heb van voetbal.
Dat zonder meer. Was echt een hele goede kok.quote:
Was?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Was echt een hele goede kok.
Misschien kun je een indrukwekkend sneeuwvoetbalfilmpje straks op de Zuidpool schieten? Dat zullen die Russen wel kunnen waarderen!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit al te wachten op een aanbod
FC Antarctica speelt in zwart-wit. Zijn dat jouw kleuren?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit al te wachten op een aanbod
Wel gemene spelers met achterbakse klappen:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
FC Antarctica speelt in zwart-wit. Zijn dat jouw kleuren?
Vergeet dan niet je lange onderbroek in te pakken.quote:
Ach met een straalkachel zijn ze zo ontdooid. 3 minuten in de magnetron kan ook...quote:
Dan loop je wel kans op ijsballen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik niet
Jij hebt geen aandelen Durex meer nodig.........quote:Op maandag 25 januari 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach met een straalkachel zijn ze zo ontdooid. 3 minuten in de magnetron kan ook...
Salty wel als je ze overboord laat hangen, maar chocolate?quote:
Ik heb nooit ijsballen gehad. Wel een keer frostbite.....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt geen aandelen Durex meer nodig.........
3 minuten in de magneping zal ze ook geen goed doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb nooit ijsballen gehad. Wel een keer frostbite.....
Nee dat denk ik ook niet. Wil het in elk geval niet proberen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 minuten in de magneping zal ze ook geen goed doen.
Pssstquote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga naar Malcolm in the Middle kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:TT, ben ik een paar uurtjes afwezig, komen al die kinderhaters tevoorschijn
Ja, maar daarom hoef je nog niet mijn initialen in real life te vermelden...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:
TT, ben ik een paar uurtjes afwezig, komen al die kinderhaters tevoorschijn
Nee, dat mag niet met kinderenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kan ze ook nooit even alleen laten
Geen kinderhater hier, maar ik ben erg blij met voorbehoedsmiddelen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:
TT, ben ik een paar uurtjes afwezig, komen al die kinderhaters tevoorschijn
Nee, het is TT en elke keer als iemand die afkorting hier gebruikt, heb ik het idee dat het over mij gaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht dat je vorig jaar (of het jaar ervoor een keer gezegd had dat het BB was. Fout onthouden
Eéntje toch maar?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ze hebben ook al een hoop races naar je vernoemd....
verwarrend
Hmmm, heb ik dan nooit meegekregen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Nederland wel, je hebt ook nog Man, waarschijnlijk nog wel meer
Iemand nog de gesigneerde voetbalschoenen van Kabouter Wesley kopen?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
![]()
![]()
![]()
nee dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand nog de gesigneerde voetbalschoenen van Kabouter Wesley kopen?
Ben jij Tom Tomaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is TT en elke keer als iemand die afkorting hier gebruikt, heb ik het idee dat het over mij gaat.
In de notulen op het werk staat namelijk ook altijd TT bij de actiepunten op mijn naam...
Beroepsdeformatie...
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heb ik nog wel eens ergens terug horen komen "nummer 1"
zit die niet in dat nummer van extince - spraakwater?
Ik heb wel es wat met AS gedaan, gelukkig was dat allemaal niet heel ingewikkeldquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Het uitlezen van een AS is best makkelijk. Als je nou eens met AS opdrachten gaat maken, kijken of jij die ook begrijpt
Kan ik me voorstellen. Ben je al ver?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn eindopdracht is ongeveer dit: een flash spel waarin tanks rijden die genoeg AI bevatten om daadwerkelijk bestuurd te kunnen worden en te kunnen reageren op bepaald gebeurtenissen. Het moet met AS 3.0, dat compleet anders is dan AS 2.0. Ik haat het
Waarom mogen wij niet weten waar het over gaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer even lekker generd. In een ASP op zoek naar een SWF, daarna met een editor ActionScript kunnen lezen en via een XML-document een MP3 gevonden. En ik schrijf het expres zo op zodat LB en Soempie niet weten waar het over gaat
quote:
Dan klinkt het een stuk minder indrukwekkendquote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom mogen wij niet weten waar het over gaat?![]()
Hey ik ben er over viereneenhalve maand alweer (godzijgeloofdengeprezen)quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat duurt nog 3,5 jaar!
Dan ben ik vast ook aan vis klaarmaken toegekomen
Dan ben je welkom hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey ik ben er over viereneenhalve maand alweer (godzijgeloofdengeprezen)
hehe mooi. Nu heb ik trek in ribsquote:
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kort ritje, accu was al bijna leeg. Niemand in de buurt met startkabels?
Moet ik anders kijken of ik een bergingstank kan bietsen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef iamredleader het volgende:
Maar de wegenwacht weet hopelijk wel raad met mijn barrel
Haperende/defecte dynamo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.
-8,5 volgens het KNMI hier, zal zo maar es op de fiets stappen om naar het werk te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
Goed dat ik vrienden heb binnen de Meteo. Dit weer is speciaal voor mij aangevraagd ter voorbereiding voor mijn bezoekje aan Finland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik anders kijken of ik een bergingstank kan bietsen?
Wat was er nu loos?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
graag!
Nee bedankt, het is opgelostkan zo weer verder
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dat zou wel eens je bougie geweest kunnen zijn IAmRed...die hebben wel vaker kuren met deze temperaturen...werk is fucking booooooooriiiiiiiiiiiing! Vanmiddag weer verder met leren voor theorie-examen...overmorgen al
Eens moet hij het toch leren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef DiabloSam het volgende:
Slachtpartij? IAmRed weet dondersgoed dat hij geen kans maakt, daarnaast mogen we de kleine geen slechte voorbeelden geven he
Je gaat toch niet op de fiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Deze jongen gaat nu 3 uur reizen om naar Best te komen en onderdelen voor de verwarming te halen die de beste man gewoon op voorraad heeft. Zij die gaan sterven groeten u
Als je kans ziet moet je even voorbij de basis daar rijden, en dan even het CZ terrein bekijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Deze jongen gaat nu 3 uur reizen om naar Best te komen en onderdelen voor de verwarming te halen die de beste man gewoon op voorraad heeft. Zij die gaan sterven groeten u
Nope, was echt een stukje electronica, de boel is gereset en het komt niet door de temperatuur. Gewoon een onderdeel wat heel af en toe kapot kan gaan, domme pech dus dat het vandaag wasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dat zou wel eens je bougie geweest kunnen zijn IAmRed...die hebben wel vaker kuren met deze temperaturen...
Zit er dan elektronica in jouw auto?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, was echt een stukje electronica, de boel is gereset en het komt niet door de temperatuur. Gewoon een onderdeel wat heel af en toe kapot kan gaan, domme pech dus dat het vandaag was
De Nintentdo DS van Tinuviel ligt in het dashboardkastje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zit er dan elektronica in jouw auto?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Zit er dan elektronica in jouw auto?
Neuh, de Nintendo (NES) aansluiting op de sigarettenplug was misschien toch niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
De Nintentdo DS van Tinuviel ligt in het dashboardkastje...
Als je dit maar niet gedaan hebt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, de Nintendo (NES) aansluiting op de sigarettenplug was misschien toch niet zo'n goed idee
quote:Auto ontploft door föhn
Een Duitse man is zijn auto kwijtgeraakt doordat hij een föhn gebruikte om de ruitensproeiervloeistof te ontdooien.
De 77-jarige man zette zijn auto in de garage en plaatste de föhn onder de motorkap. Vervolgens ging hij het huis in.
Even later klonk een knal. De auto was in brand gevlogen en zijn huis vatte ook vlam.
De schade is 40.000 euro, meldt het Duitse ShortNews.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Als je dit maar niet gedaan hebt...
Of Eli is eventje een blokje om geweest of iemand had een oogje op jouw tuinverlichting en is tijdens het verwijderen ergens van geschrokken en'gevlucht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Vannacht heeft iemand onze tuinverlichting gesloopt. Schuttingdeur geforceerd en er een van de muur getrokken. Vervolgens heeft ie de lamp op het tuintafeltje gelegd en is weer weggegaan. Ik weet niet helemaal wat ik er van moet maken. Het lijkt puur vandalisme, ze hebben niet geprobeerd in te breken.
dan hebben ze een slechte smaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Eli is eventje een blokje om geweest of iemand had een oogje op jouw tuinverlichting en is tijdens het verwijderen ergens van geschrokken en'gevlucht.
B.ertha!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zomaar 'vakantie'Ik heb me vorig jaar dubbel ingezet en daardoor heb ik nu maar een tentamen gehad, dus de rest van de week vrij
Dus ik kom hier weer eens buurtenKoud buiten he
Da's het kloterige idd aan 9292ov. Als je die tijden exact volgt en de bus vertrekt 2 minuten te vroeg dan mis je 'm al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Oh, en 9292ov klopte voor de zoveelste keer eens niet. We moesten vanuit mijn ouders 20 minuten lopen naar de bushalte (ja echt)en de bus hebben we op 3 minuten gemist omdat het op internet verkeerd stond
Toen zijn we maar verder gelopen naar de volgende halte (ook weer een kwartier lopen) en uiteindelijk maar helemaal naar het station gelopen (40 minuten totaal, met zware tassen door de kou) omdat stilstaan nog kouder was en de bussen maar eens in het uur komen
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dan hebben ze een slechte smaak.
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Ach, ik zit nu weer lekker thuis met warme kippensoep
En er staat nog mon-chou taart met aardbeien in de koelkast (mijn vader was jarig, overblijfseltje)
Dus dat zit wel goed, ik kom de inspanning wel te boven
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.![]()
Geen lastige verlichting als ze echt aan de bak willen?
Positief denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef B.ertha het volgende:
DankjeNou heb ik er een heel goed gevoel over en ik heb hem vast wel gehaald, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb...
* Kijkt achterdochtig om
Wat het ook is, je gaat er wel een oplossing voor vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij m'n eigen stomme zelf![]()
Heb ik een probleem![]()
En ik heb even zin in janken
Ja ik moet mailen, nee ik wil niet mailen, wat als hier geen oplossing voor is![]()
details doen er niet toe, ook geen zin uittypen
Even tot rust komen en er goed over nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment zie ik het heel somber in
Tja, dan hadden ze nu net zo goed meteen hun slag kunnen slaan. Nu ben ik gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.![]()
Geen lastige verlichting als ze echt aan de bak willen?
Cobra4, onze motivatorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even tot rust komen en er goed over nadenken.
En problemen bestaan niet. Dat zijn uitdagingen.
Misschien tevens een test om te kijken of jullie niet op vakantie zijn. Als die lamp een paar dagen was blijven liggen hadden ze rustig kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze nu net zo goed meteen hun slag kunnen slaan. Nu ben ik gewaarschuwd.
Dat zat ik me ook af te vragen, maar dan hadden ze best eerst even mogen aanbellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien tevens een test om te kijken of jullie niet op vakantie zijn. Als die lamp een paar dagen was blijven liggen hadden ze rustig kunnen werken.
Of heb je buren die ooit hebben lopen klagen over die lamp?
Voor sommigen is iets stiekem slopen makkelijker dan netjes aanbellen en vragen om die lamp anders te richten.......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen, maar dan hadden ze best eerst even mogen aanbellen.Nog nooit een klacht gehad.
dat is waar, maar ik leef in de illusie dat ik niet in zo'n buurt woonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor sommigen is iets stiekem slopen makkelijker dan netjes aanbellen en vragen om die lamp anders te richten.......
Dan is het dus de vraag of jullie een doelwit voor inbrekers zijn of dat jullie toch in (deels) zo'n buurt woont.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik leef in de illusie dat ik niet in zo'n buurt woon
Het kan ook echt vandalisme zijn, we hebben de laatste tijd last van hangjongeren in het winkelcentrum vlakbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het dus de vraag of jullie een doelwit voor inbrekers zijn of dat jullie toch in (deels) zo'n buurt woont.
Daar kan PR je meer mee helpen dan ik denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik sta open voor mogelijkheden om de tijd terug te draaien
At your service..., in theorie danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Van alle opties klinkt dat als de "beste". Geen problemen met de buren en geen doelwit van inbrekers, maar wat tuig dat zich aan het vervelen is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het kan ook echt vandalisme zijn, we hebben de laatste tijd last van hangjongeren in het winkelcentrum vlakbij.
--> Ofyles?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Oh iemand met een hoop verstand van Actionscritp mag ook
Oei, daar durf ik geen antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Staat me bij dat hij er ook niet zoveel van wist, maar kan me vergissen
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Heb je je master nodig om werk te krijgen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:40 schreef Soempie het volgende:
Ik zit er over te denken m'n master maar te laten voor wat het is.Heb totaal geen zin in een jaar stagelopen en het schrijven van een scriptie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:40 schreef Soempie het volgende:
Ik zit er over te denken m'n master maar te laten voor wat het is.Heb totaal geen zin in een jaar stagelopen en het schrijven van een scriptie.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je je master nodig om werk te krijgen?
Zoek wel alles goed uit voor je een beslissing neemt hoor. Het is wel je toekomst. Anders wordt je net als ik. Kansloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.![]()
Eerst maar eens afwachten hoe deze tentamenperiode gegaan is.Ik heb sowieso 1 vak totaal niet gevolgd, omdat ik al had gezien dat het tentamen met een ander vak samenviel. Dat vak moet ik alleen wel halen in de herkansing wil ik m'n bachelor in 1 jaar halen. Haal ik dat vak dan niet, dan kan ik er net zo goed m'n master aanplakken, want om nou voor 1 vak een jaar collegegeld te betalen.
Ofzo.
Eigenlijk heb ik dus nog niks uitgezocht, maar ik ben het gewoon helemaal beu.
Gewoon doorzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.![]()
Eerst maar eens afwachten hoe deze tentamenperiode gegaan is.Ik heb sowieso 1 vak totaal niet gevolgd, omdat ik al had gezien dat het tentamen met een ander vak samenviel. Dat vak moet ik alleen wel halen in de herkansing wil ik m'n bachelor in 1 jaar halen. Haal ik dat vak dan niet, dan kan ik er net zo goed m'n master aanplakken, want om nou voor 1 vak een jaar collegegeld te betalen.
Ofzo.
Eigenlijk heb ik dus nog niks uitgezocht, maar ik ben het gewoon helemaal beu.
heb je buren die niet gelukkig zijn met je tuinlamp maar niet de gave hebben hier mondeling over te communiceren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Een tuinlamp is nu definitief kapot. De 'vergrendeling' van de schuttingdeur was al gaar dus dat mag geen naam hebben.
Het gekke is, het is een half jaar geleden ook al gebeurd, maar toen dacht ik nog dat er een kat op was gaan zitten of zo. Toen zijn ze waarschijnlijk over het hek geklommen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je buren die niet gelukkig zijn met je tuinlamp maar niet de gave hebben hier mondeling over te communiceren?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor sommigen is iets stiekem slopen makkelijker dan netjes aanbellen en vragen om die lamp anders te richten.......
Alles al ingepakt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
overheen gelezen. maar idd dezelfde strekking
Ik denk dat ie dat nu is gaan doen.quote:
En ik zou zo graag op die reis mee zijn gegaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat nu is gaan doen.
Asap halen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Crap! Kom er net achter dat mijn maatje er niet is en hij haalt altijd de tickets voor ons jaarlijkse filmfestival bezoek.....
Ik heb niet zo'n pasje.... Ik zal kijken wat ik via via nog kan regelen.quote:
Hebben jullie trouwens als een bestemming gevonden voor jullie oubollig uitje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n pasje.... Ik zal kijken wat ik via via nog kan regelen.
Wel een unieke reis idd. Dat hoor je niet vaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zou zo graag op die reis mee zijn gegaan.
Het is dat mijn planning niet mee heeft gewerkt. Anders was ik zeker gegaan. Ik ben nu al jaloers.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een unieke reis idd. Dat hoor je niet vaak.
Jij ging toch met de sneeuwscooter door Lapland crossen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat mijn planning niet mee heeft gewerkt. Anders was ik zeker gegaan. Ik ben nu al jaloers.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ging toch met de sneeuwscooter door Lapland crossen?
Ik had eigenlijk zo'n verbindings set voor je moeten regelen. Dan had je elke dag een update kunnen geven.quote:
Ben jaloers op jullie beiden. Ik ga misschien pas van de zomer of in december op vakantie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]maar dat andere lijkt mij nog veel mooier.
Lapland op de snowscooter is ook erg goed te doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]maar dat andere lijkt mij nog veel mooier.
quote:
Met cavia snacksquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lapland op de snowscooter is ook erg goed te doen...
Zuipse.quote:
Ah een zoutsteen en wat zaagsel?quote:
Dat lijkt mij wat zwaar op de maag liggen. Gegrilde cavia alleen is genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een zoutsteen en wat zaagsel?
Cavia met haar is dat dan caviaar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat zwaar op de maag liggen. Gegrilde cavia alleen is genoeg.![]()
Niet na het grillen, dan zijn alle haren weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cavia met haar is dat dan caviaar?
Het seminarium over tijdreizen wordt twee weken geleden gehouden. Aanmeldingen kunt u zich vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:44 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
En voor het grillen eerst Peruaanse panfluitmuziek draaien...... volgens South Park vinden ze dat erg leuk.
Dit jaar worden twee theorieën getest: De wormhole theorie uit Donnie Darko en de Wormholetheorie uit Kate & Leopold. Voor beide zoeken ze nog vrijwilligers....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het seminarium over tijdreizen wordt twee weken geleden gehouden. Aanmeldingen kunt u zich vanaf volgende week.
Die is vorig jaar al getest maar dat zou best een terugkerend thema kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet de "Groundhog day" theorie niet.
Dat zou wel mooi zijn. Als ze maar niet ID4 op 4 juli gaan draaien......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dat mag Veronica wel doen. Na jaren lang op nieuwjaarsdag "Als je begrijpt wat ik bedoel" te draaien is het tijd voor "Groundhog day" op groundhog day.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Als ze maar niet ID4 op 4 juli gaan draaien......
4th of July is toch Independence day?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
4th of July is toch Independence day?
Die zou beter kunnen idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Maar ik doelde eigenlijk op de film "Born on the 4th of july".
Trustenquote:
Is goed. Telefoonkosten voor defensie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zo'n verbindings set voor je moeten regelen. Dan had je elke dag een update kunnen geven.
[ afbeelding ]
Ik ben van de verwarming he, ik heb alleen geconstateerd dat mijn meterkast geen meter isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TM, topic voor jou als meterkastspecialist
Aantal groepen
okquote:
Wat heb je zo verneukt dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
*langzaam inademt*
*langzaam uitademt*
Mail verstuurd. I think I'm going to be sick![]()
Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de Sneak 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' gezien. Wat mij betreft geen aanrader. Ik begreep een groot deel van de film niet en er zaten niet genoeg explosies of gevechten in om dat te compenseren
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Etcetera het volgende:
*langzaam inademt*
*langzaam uitademt*
Mail verstuurd. I think I'm going to be sick![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!
Boh gek! Niet doen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar weer snel aan het werk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kutfilm. Zaten er dan tenminste nog een behoorlijk aantal tieten in? Aan de titel van de film te lezen niet. 't Klinkt echt als een science-fiction film. En als ze elkaar in een science-fiction film elkaar al niet willen opblazen, of elkaars tieten willen opblazen. D'r moet gewoon iets de lucht ingaan bij een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus'. Dat klinkt als een opblaasfilm met tieten. Wanneer iemand een film uitbrengt met een titel als 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' dan moet er iemand explosief klaarkomen op de tieten van de vrouwelijke hoofdrolspeler, ander is het een kutfilm met te weinig explosies. En ook te weinig tieten!
Jij komt duidelijk een stel tieten te kortquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Met pech m'n opleidingquote:
Dat gokte ik al, maar ik wilde het toch even laten wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Etcie, ik was al naar bed, sorry. M'n msn zet ik eigenlijk nooit uit.![]()
Jamaar, ik wil de reactie weten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met pech m'n opleiding
[..]
Dat gokte ik al, maar ik wilde het toch even laten wetenen nu durf ik niet te kijken of ik reactie heb natuurlijk
![]()
sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Soempie het volgende:
Wat is dit nou? De hele SC hard aan het werk? Of?
Ik zit in de struisvogelmodus momenteelquote:
Je hebt een roddel over je leraar per ongeluk naar je leraar gestuurd?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nog een paar punten voor ik op stage mag, maar dat ga ik niet op tijd redden. Ik heb in september geen recht meer op stufi of een lening. Zonder punten geen stage. Zonder stage geen diploma.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Ja zo voel ik me al anderhalf week ofzo.
Ja, precies. Al kan ik me wel voorstellen dat je liever niet in je mail kijkt. Maar vroeg of laat krijg je het antwoord toch wel te zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Actie ondernemen
Dat is echt 100x beter dat struisvogelen.
Dat kan je beter nu doen dan vlak voor je gaat slapen. Niet al te lang uitstellen dus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Actie is ondernemenZit nu moed te verzamelen om m'n mail te openen
Niet doen, gelijk openen. Als het kut is is het kut, als het goed is, is het goed. Daar verandert goede moed ook niets aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Actie is ondernomenZit nu moed te verzamelen om m'n mail te openen
Dat is helemaal een goeie jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan je beter nu doen dan vlak voor je gaat slapen. Niet al te lang uitstellen dus!
Ik ken mensen die ook geen geld meer krijgen of kunnen lenen en zij hebben hun stage uitgesmeerd over een jaar en daarnaast werken ze dan. Stel dat je die deadline niet uit mag stellen, dan is dat misschien nog een optie?quote:
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Etcetera het volgende:Gelezen. Hij brengt het redelijk positief, dat wel. Moet wel iemand anders mailen (en ja dat ga ik doen vandaag
) als ik kan laten zien of ik die achterstand de komende tijd kan wegwerken, kan ik misschien toch aan m'n stage beginnen.
Nadeel is wel dat die gast niet zo heel makkelijk is. Maar goed, nu verdien ik denk ik ook niet de meest makkelijke uitweg op dit moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ligt de oplossing dus bij jezelf.
Laat zien wat je waard bent![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!
Jullie zijn eng positiefquote:
Lessen volgen is soms best handig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Jullie zijn eng positiefIk had zelf al bedacht om inderdaad wat langer over stage te doen en de lessen te volgen, zodat ik het vak in de lessen kan afmaken.
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lessen volgen is soms best handig.![]()
quote:
Die is ietwat ranzig Timquote:
Tikje wel hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ik
[..]
[..]
Die is ietwat ranzig Tim
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten.
Bedankt voor de support meisquote:
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.quote:
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrofquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Handen uit de mouwen!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrof
Dat schiet tenminste op...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb bijna geen last meer van het deel van m'n voet dat nogal pijnlijk was na m'n snowboardongevalletje, maar nu doe de rest pijn omdat ik nogal onnatuurlijk aan het lopen ben
Nooit van gehoord, ook niet veel aan gemist zo te zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klassiek internetfenomeen.
Hier nog een oud restant: http://roelenroel.blogspot.com/
Serieus. En ik heb een heel mooi huis gevonden in Dordrecht, maar Sven wil daar niet wonen.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.![]()
Fijne dag allemaal!
quote:
Nee hoor, ik ben thuis aan het rondhangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef TradeMarkie het volgende:
En wederom allemaal hard aan het werk?
Hoi! Wie ben jij?quote:
Ha Andyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |