Iemand nog de gesigneerde voetbalschoenen van Kabouter Wesley kopen?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
![]()
![]()
![]()
nee dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand nog de gesigneerde voetbalschoenen van Kabouter Wesley kopen?
Ben jij Tom Tomaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is TT en elke keer als iemand die afkorting hier gebruikt, heb ik het idee dat het over mij gaat.
In de notulen op het werk staat namelijk ook altijd TT bij de actiepunten op mijn naam...
Beroepsdeformatie...
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heb ik nog wel eens ergens terug horen komen "nummer 1"
zit die niet in dat nummer van extince - spraakwater?
Ik heb wel es wat met AS gedaan, gelukkig was dat allemaal niet heel ingewikkeldquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Het uitlezen van een AS is best makkelijk. Als je nou eens met AS opdrachten gaat maken, kijken of jij die ook begrijpt
Kan ik me voorstellen. Ben je al ver?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Mijn eindopdracht is ongeveer dit: een flash spel waarin tanks rijden die genoeg AI bevatten om daadwerkelijk bestuurd te kunnen worden en te kunnen reageren op bepaald gebeurtenissen. Het moet met AS 3.0, dat compleet anders is dan AS 2.0. Ik haat het
Waarom mogen wij niet weten waar het over gaat?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net weer even lekker generd. In een ASP op zoek naar een SWF, daarna met een editor ActionScript kunnen lezen en via een XML-document een MP3 gevonden. En ik schrijf het expres zo op zodat LB en Soempie niet weten waar het over gaat
quote:
Dan klinkt het een stuk minder indrukwekkendquote:Op maandag 25 januari 2010 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom mogen wij niet weten waar het over gaat?![]()
Hey ik ben er over viereneenhalve maand alweer (godzijgeloofdengeprezen)quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat duurt nog 3,5 jaar!
Dan ben ik vast ook aan vis klaarmaken toegekomen
Dan ben je welkom hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey ik ben er over viereneenhalve maand alweer (godzijgeloofdengeprezen)
hehe mooi. Nu heb ik trek in ribsquote:
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kort ritje, accu was al bijna leeg. Niemand in de buurt met startkabels?
Moet ik anders kijken of ik een bergingstank kan bietsen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef iamredleader het volgende:
Maar de wegenwacht weet hopelijk wel raad met mijn barrel
Haperende/defecte dynamo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.
-8,5 volgens het KNMI hier, zal zo maar es op de fiets stappen om naar het werk te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
Goed dat ik vrienden heb binnen de Meteo. Dit weer is speciaal voor mij aangevraagd ter voorbereiding voor mijn bezoekje aan Finland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |