Dan ben je welkom hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey ik ben er over viereneenhalve maand alweer (godzijgeloofdengeprezen)
hehe mooi. Nu heb ik trek in ribsquote:
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kort ritje, accu was al bijna leeg. Niemand in de buurt met startkabels?
Moet ik anders kijken of ik een bergingstank kan bietsen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:12 schreef iamredleader het volgende:
Maar de wegenwacht weet hopelijk wel raad met mijn barrel
Haperende/defecte dynamo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk het niet, lampjes gaan aan, motorlamp knippert.
-8,5 volgens het KNMI hier, zal zo maar es op de fiets stappen om naar het werk te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
Goed dat ik vrienden heb binnen de Meteo. Dit weer is speciaal voor mij aangevraagd ter voorbereiding voor mijn bezoekje aan Finland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn barrel doet het nog erg goed ondanks de kou, maar ja, volvo wordt ook gegoten in mallen van sneeuw natuurlijk![]()
hier overigens nog -10
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
Moet ik anders kijken of ik een bergingstank kan bietsen?
Wat was er nu loos?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
graag!
Nee bedankt, het is opgelostkan zo weer verder
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dat zou wel eens je bougie geweest kunnen zijn IAmRed...die hebben wel vaker kuren met deze temperaturen...werk is fucking booooooooriiiiiiiiiiiing! Vanmiddag weer verder met leren voor theorie-examen...overmorgen al
Eens moet hij het toch leren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef DiabloSam het volgende:
Slachtpartij? IAmRed weet dondersgoed dat hij geen kans maakt, daarnaast mogen we de kleine geen slechte voorbeelden geven he
Je gaat toch niet op de fiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Deze jongen gaat nu 3 uur reizen om naar Best te komen en onderdelen voor de verwarming te halen die de beste man gewoon op voorraad heeft. Zij die gaan sterven groeten u
Als je kans ziet moet je even voorbij de basis daar rijden, en dan even het CZ terrein bekijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Deze jongen gaat nu 3 uur reizen om naar Best te komen en onderdelen voor de verwarming te halen die de beste man gewoon op voorraad heeft. Zij die gaan sterven groeten u
Nope, was echt een stukje electronica, de boel is gereset en het komt niet door de temperatuur. Gewoon een onderdeel wat heel af en toe kapot kan gaan, domme pech dus dat het vandaag wasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dat zou wel eens je bougie geweest kunnen zijn IAmRed...die hebben wel vaker kuren met deze temperaturen...
Zit er dan elektronica in jouw auto?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, was echt een stukje electronica, de boel is gereset en het komt niet door de temperatuur. Gewoon een onderdeel wat heel af en toe kapot kan gaan, domme pech dus dat het vandaag was
De Nintentdo DS van Tinuviel ligt in het dashboardkastje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zit er dan elektronica in jouw auto?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Zit er dan elektronica in jouw auto?
Neuh, de Nintendo (NES) aansluiting op de sigarettenplug was misschien toch niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
De Nintentdo DS van Tinuviel ligt in het dashboardkastje...
Als je dit maar niet gedaan hebt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, de Nintendo (NES) aansluiting op de sigarettenplug was misschien toch niet zo'n goed idee
quote:Auto ontploft door föhn
Een Duitse man is zijn auto kwijtgeraakt doordat hij een föhn gebruikte om de ruitensproeiervloeistof te ontdooien.
De 77-jarige man zette zijn auto in de garage en plaatste de föhn onder de motorkap. Vervolgens ging hij het huis in.
Even later klonk een knal. De auto was in brand gevlogen en zijn huis vatte ook vlam.
De schade is 40.000 euro, meldt het Duitse ShortNews.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Als je dit maar niet gedaan hebt...
Of Eli is eventje een blokje om geweest of iemand had een oogje op jouw tuinverlichting en is tijdens het verwijderen ergens van geschrokken en'gevlucht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Vannacht heeft iemand onze tuinverlichting gesloopt. Schuttingdeur geforceerd en er een van de muur getrokken. Vervolgens heeft ie de lamp op het tuintafeltje gelegd en is weer weggegaan. Ik weet niet helemaal wat ik er van moet maken. Het lijkt puur vandalisme, ze hebben niet geprobeerd in te breken.
dan hebben ze een slechte smaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Eli is eventje een blokje om geweest of iemand had een oogje op jouw tuinverlichting en is tijdens het verwijderen ergens van geschrokken en'gevlucht.
B.ertha!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zomaar 'vakantie'Ik heb me vorig jaar dubbel ingezet en daardoor heb ik nu maar een tentamen gehad, dus de rest van de week vrij
Dus ik kom hier weer eens buurtenKoud buiten he
Da's het kloterige idd aan 9292ov. Als je die tijden exact volgt en de bus vertrekt 2 minuten te vroeg dan mis je 'm al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Oh, en 9292ov klopte voor de zoveelste keer eens niet. We moesten vanuit mijn ouders 20 minuten lopen naar de bushalte (ja echt)en de bus hebben we op 3 minuten gemist omdat het op internet verkeerd stond
Toen zijn we maar verder gelopen naar de volgende halte (ook weer een kwartier lopen) en uiteindelijk maar helemaal naar het station gelopen (40 minuten totaal, met zware tassen door de kou) omdat stilstaan nog kouder was en de bussen maar eens in het uur komen
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dan hebben ze een slechte smaak.
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Ach, ik zit nu weer lekker thuis met warme kippensoep
En er staat nog mon-chou taart met aardbeien in de koelkast (mijn vader was jarig, overblijfseltje)
Dus dat zit wel goed, ik kom de inspanning wel te boven
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.![]()
Geen lastige verlichting als ze echt aan de bak willen?
Positief denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef B.ertha het volgende:
DankjeNou heb ik er een heel goed gevoel over en ik heb hem vast wel gehaald, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb...
* Kijkt achterdochtig om
Wat het ook is, je gaat er wel een oplossing voor vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij m'n eigen stomme zelf![]()
Heb ik een probleem![]()
En ik heb even zin in janken
Ja ik moet mailen, nee ik wil niet mailen, wat als hier geen oplossing voor is![]()
details doen er niet toe, ook geen zin uittypen
Even tot rust komen en er goed over nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment zie ik het heel somber in
Tja, dan hadden ze nu net zo goed meteen hun slag kunnen slaan. Nu ben ik gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het misschien een voorbereiding voor een, nog te plegen, inbraak.![]()
Geen lastige verlichting als ze echt aan de bak willen?
Cobra4, onze motivatorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even tot rust komen en er goed over nadenken.
En problemen bestaan niet. Dat zijn uitdagingen.
Misschien tevens een test om te kijken of jullie niet op vakantie zijn. Als die lamp een paar dagen was blijven liggen hadden ze rustig kunnen werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze nu net zo goed meteen hun slag kunnen slaan. Nu ben ik gewaarschuwd.
Dat zat ik me ook af te vragen, maar dan hadden ze best eerst even mogen aanbellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien tevens een test om te kijken of jullie niet op vakantie zijn. Als die lamp een paar dagen was blijven liggen hadden ze rustig kunnen werken.
Of heb je buren die ooit hebben lopen klagen over die lamp?
Voor sommigen is iets stiekem slopen makkelijker dan netjes aanbellen en vragen om die lamp anders te richten.......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen, maar dan hadden ze best eerst even mogen aanbellen.Nog nooit een klacht gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |