Dat is helemaal een goeie jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan je beter nu doen dan vlak voor je gaat slapen. Niet al te lang uitstellen dus!
Ik ken mensen die ook geen geld meer krijgen of kunnen lenen en zij hebben hun stage uitgesmeerd over een jaar en daarnaast werken ze dan. Stel dat je die deadline niet uit mag stellen, dan is dat misschien nog een optie?quote:
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Etcetera het volgende:Gelezen. Hij brengt het redelijk positief, dat wel. Moet wel iemand anders mailen (en ja dat ga ik doen vandaag
) als ik kan laten zien of ik die achterstand de komende tijd kan wegwerken, kan ik misschien toch aan m'n stage beginnen.
Nadeel is wel dat die gast niet zo heel makkelijk is. Maar goed, nu verdien ik denk ik ook niet de meest makkelijke uitweg op dit moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan ligt de oplossing dus bij jezelf.
Laat zien wat je waard bent![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat je geen kans meer maakt. Ik zou dus zeggen: met beide handen aangrijpen!
Jullie zijn eng positiefquote:
Lessen volgen is soms best handig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Jullie zijn eng positiefIk had zelf al bedacht om inderdaad wat langer over stage te doen en de lessen te volgen, zodat ik het vak in de lessen kan afmaken.
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lessen volgen is soms best handig.![]()
quote:
Die is ietwat ranzig Timquote:
Tikje wel hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, maar het kon wat actiever denk ik
[..]
[..]
Die is ietwat ranzig Tim
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten.
Bedankt voor de support meisquote:
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.quote:
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrofquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Handen uit de mouwen!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier Roel en Roel betrof
Dat schiet tenminste op...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb bijna geen last meer van het deel van m'n voet dat nogal pijnlijk was na m'n snowboardongevalletje, maar nu doe de rest pijn omdat ik nogal onnatuurlijk aan het lopen ben
Nooit van gehoord, ook niet veel aan gemist zo te zien...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klassiek internetfenomeen.
Hier nog een oud restant: http://roelenroel.blogspot.com/
Serieus. En ik heb een heel mooi huis gevonden in Dordrecht, maar Sven wil daar niet wonen.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen waar ik voor moet leren.![]()
Fijne dag allemaal!
quote:
Nee hoor, ik ben thuis aan het rondhangenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef TradeMarkie het volgende:
En wederom allemaal hard aan het werk?
Hoi! Wie ben jij?quote:
Ha Andyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |